Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[3.0] Czary epickie
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Mechanika / Magia i czary
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
iostream
Nowicjusz


Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Nie 22:21, 14 Lut 2010    Temat postu: [3.0] Czary epickie

Po pierwsze jako nowy użytkownik forum(mój pierwszy post), witam wszystkich.

Po drugie postanowiłem poznać wasze opinie na pewien temat ponieważ gram czarodziejem już od 1,5 roku. Mój czarodziej (iluzjonista) osiągnął bardzo przyjemny 32 poziom.

Ale do rzeczy, gotów jestem zaryzykować stwierdzenie, iż czarodziej na poziomach 21+, jeżeli ma chociaż 3 miesiące czasu jest chyba najskuteczniejszą w walce postacią. Celowo pomijam w "Dziedzinie" tego stwierdzenia zaklinacza, druida i kapłana, ponieważ(i tutaj dochodzimy do puenty) oni też mają dostęp do "czarów epickich", które są chyba najpotężniejszym arsenałem do którego postać może się dostać. oczywiście trzeba wiedzieć jak z tego arsenału korzystać.

I tutaj pojawia się moje pytanie: Jakie są wasze patenty na "czary epickie"?


Ostatnio zmieniony przez iostream dnia Pon 10:41, 15 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Robster
Użytkownik


Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 13:03, 15 Lut 2010    Temat postu:

Czary epickie mają się nijak do prawdziwej siły czarodzieja.

Dobrze zbudowanemu czarodziejowi (patrz dobrze dobrane atuty), rzucający przyspieszenie, lot, niewidzialność, może jakieś inne czary, a na końcu jakiegoś zabójczego czaru (np. palucha) nie jest w stanie się przeciwstawić żadna postać. Z dobrym arsenałem zaklęć czarodziej potrafi sobie poradzić ze wszystkim i nie potrzeba do tego czarów epickich. Czary przydatne i o zbyt dużej sile potencjalnej są zawarte w 9 kręgach (chociażby nieodparty taniec otto).

gram od 3 lat postaciami epickimi w tym 4 postacie miałem czarujące. Bez sensu jest wydawać atuty i w ogóle zagłębiać się w stronę czarów epickich. To tylko osłabia go, a nie wzmacnia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
iostream
Nowicjusz


Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pon 13:22, 15 Lut 2010    Temat postu:

Tak sądzisz? A jakie masz ST tego palucha śmierci? Jak duże OC przebijesz? Mam na 32 poziomie OC 160, rzuty obronne 320+, 311KP i 3420PW. dzięki czarom epickim.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Robster
Użytkownik


Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 16:57, 15 Lut 2010    Temat postu:

A teraz skąd ty masz OC równe 160 -__- ten twój czar epicki daje ci 35 która nie kumuluje się z innymi czarami tego samego typu, chyba że miałeś wcześniejsze OC np. z rasy, to ci daje max jakieś 55 OC.

Jako czarodziej epicki 32 poziomu ST czaru jest równe poziomowi czarującego czyli 10 + 32 + modyfikator z atrybutu rzucającego czar (INT) czyli jakieś średnio 16 co daje 58. Faktycznie nie przebije to twoich rzutów obronnych które są 320 (niby skąd Oo jakieś kosmiczne liczby, a KP to już zupełnie nie wiem skąd), ale żeby to rzucić musisz mieć co najmniej z 3 czarujących ludzi koło siebie z, tez na poziomach co najmniej 16. Zanim rzucisz jakikolwiek rytuał (średni aby uzyskać jakiekolwiek wyniki samo rzucanie zajmie ci z 4 miechy) czarodziej bez czarów epickich spokojnie się do ciebie doczołga i cię zabije.


Poza tym połowa tych twoich czarów epickich wymaga testów czarostwa (poziomów 68, 108 itp.) aby uzyskać tego poziomu umiejętność, trzeba zmarnować masę atutów na te czary.

Możesz mi powiedzieć jakim cudem uzyskałeś takie KP?? Jest to dla mnie zaskakująca liczba.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arvelus
Arcymag


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pon 17:01, 15 Lut 2010    Temat postu:

Iostream.
Wyjaśnisz mi jakim cudem takie liczby osiągnąłeś?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kondeks
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 819
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 15:36, 16 Lut 2010    Temat postu:

Robster napisał:
Jako czarodziej epicki 32 poziomu ST czaru jest równe poziomowi czarującego czyli 10 + 32 + modyfikator z atrybutu rzucającego czar (INT) czyli jakieś średnio 16 co daje 58.

Czary mają ST 10+poziom czaru (a nie poziom czarującego)+modyfikator z atrybutu kluczowego.

Cytując SRD w przypadku czarodzieja:
SRD napisał:
Skala Trudności rzutów obronnych na jego zaklęcia wynosi 10 + poziom czaru + modyfikator z Intelektu czarodzieja.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Robster
Użytkownik


Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 16:06, 16 Lut 2010    Temat postu:

Wiem zauważyłem błąd tylko zapomniałem go zmienić d'oh!
Sorki za wprowadzenie niektórych w błąd.

Czyli de facto ST równa się ST 10 + 9/10 z czaru (atuty metamagiczne) + 16 (jak już wcześniej wspomniałem) co daje nam 35 średnio.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lisu
Użytkownik Zaawansowany


Dołączył: 16 Lut 2010
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto 16:52, 16 Lut 2010    Temat postu:

Cytat:
zabójczego czaru (np. palucha) nie jest w stanie się przeciwstawić żadna postać.


Znasz kogoś kto na takim poziomie chodzi bez odpędzenia śmierci? Shocked
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Robster
Użytkownik


Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 16:55, 16 Lut 2010    Temat postu:

Tak chociażby maga który nie zdąży tego rzucić bo przegrał inicjatywę.

Poza tym jest jeszcze taki piękny czar o nazwie Rozproszenie Magii i Rozłączenie Mordenkainena, co dodatkowo kasuje inne efekty maga, a nawet przedmioty. Zaklęcie zabójcze dalej pozostaje takowym.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lisu
Użytkownik Zaawansowany


Dołączył: 16 Lut 2010
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto 17:04, 16 Lut 2010    Temat postu:

takie czary można mieć pod słowem rozkazu, czyli 24/7, przed rozłączeniem każdego normalnego maga na poziomie o którym rozmawiamy będzie chronił czar epicki na bazie ziarna ochrony, do tego dołóżmy przezorność (może kiepska ochrona, ale zawsze trochę)

rozproszenie (a konkretnie większe) przestaje być skuteczne względem zaklęć rzuconych przez agenta na 30+ (pomijam paladynów i tropicieli)


Ostatnio zmieniony przez Lisu dnia Wto 17:05, 16 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Robster
Użytkownik


Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 17:21, 16 Lut 2010    Temat postu:

Tak ale weź pod uwagę, że czarodziej z którym walczy też ma poziom 30+ i też ma dostęp do wszystkich przedmiotów itp. W efekcie dojdzie do tego, że mamy pojedynek czarodzieja który stale zwiększał swoją skuteczność poprzez wybieranie prestiżówek jak czerwony czarodziej itd. kontra czarodzieja który zmarnował atuty, aby zdobyć epickie czary, musiał tez zmarnować huk atutów aby był jakikolwiek sens korzystać z tych zaklęć (chociażby zogniskowanie umiejętności (Wiedza[Tajemna]) Poza tym każdorazowe rzucenie czaru epickiego (jak już wcześniej pisałem):
- trwa długo
- często wymaga większej liczby zainteresowanych
- dużo kosztuje
- jego efekt da się wywołać w pomniejszeniu poprzez dobranie odpowiednich atutów metamagicznych i zaklęć nieepickich, a nie wymaga to tyle zachodu.

Ja nie mówię, że zaklęcia epickie są słabe, ale na poziomach mniejszych niż 42-46 są mniej opłacalne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
iostream
Nowicjusz


Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto 17:25, 16 Lut 2010    Temat postu:

Moja postać posiada akwarium w którym mieszka 30 przyzwanych i przemienionych w rybki smoków (czerwone wielkie jaszczury). Udzielają mi one komórek na czary 9 poziomu za każdym razem gdy rzucam czar epicki. W sumie obniżają mi ST czaru o 510. Większość moich czarów epickich ma ST 1. a jeśli chodzi o czary bojowe, to zakładam je na ewentualności, z warunkiem, że wypuszczam kiedy chce. Pisałem o tym już w jakimś innym temacie. Jak chcecie to mogę podrzucić kilka ciekawych projektów.

Swoją drogą mój najnowszy projekt:

Ziarno: Wyczarowanie (Tworzy 0,6m^2 uranu o ogromnej gęstości.) ST +21

Ziarno: Transport ST +27

Czar działa na ewentualności (O tym pisałem wyżej) ST +26

Transport czasowy, przerzuca mnie w zatrzymany strumień czasu na 5rund*6sekund=30sekund. Jest to czas wystarczający, żeby fala uderzeniowa lecąca z prędkością bodajże 3krotną prędkością dźwięku pokonała 27 kilometrów co staje się efektywnym obszarem działania czaru. ST +8

Zwiększymy masę uranu do 7,14m^2 za "cenę" ST +436

I obniżymy 30 komórkami na czary 9 poziomu o ST -510

Razem wychodzi ST 2

Ten projekt jest może trochę niezgodny z założeniem czarów epickich, aczkolwiek całkowicie zgodny z mechaniką. Poza tym podoba mi się jako czar ofensywny dla postaci o charakterze CZ. A do tego jeszcze nie powoduje skażenia środowiska bo po 5 rundach działania czaru cały uran znika.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Robster
Użytkownik


Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 17:37, 16 Lut 2010    Temat postu:

Cytat:
Moja postać posiada akwarium w którym mieszka 30 przyzwanych i przemienionych w rybki smoków (czerwone wielkie jaszczury). Udzielają mi one komórek na czary 9 poziomu za każdym razem gdy rzucam czar epicki. W sumie obniżają mi ST czaru o 510. Większość moich czarów epickich ma ST 1.


Tak, a mój czarodziej ma 9 panów piekieł zamienionych w pieski i po jednym z bogów w każdym pierścionku.

To co napisałeś to są wypadki nadzwyczajne (ja bym raczej powiedział, że totalny przepak i głupota ze strony MG który na to pozwolił), ale nie każdy czarodziej może sobie coś takiego zapewnić. Zakładam, że fajnie się z czymś takim gra (w sumie to beznadziejnie, gry nie ma), jednak pod względem mechanicznym twój super przypadek zdarza się raz na milion. Więc faktycznie mój czarodziej nie może się z tobą mierzyć, ale to co opisałeś jest zwyczajnie bez sensu, bo jakbyś nie zauważył jesteś lepszy od wszystkich Bogów opisanych w podręcznikach. Średnio nawet Bóg ma po 1200 PW, a rzuty obronne na poziomie +79 ewentualnie. Twój patent na epickie czary to po prostu zgoda twojego MG na rzeczy które nie powinny mieć miejsca.


Ostatnio zmieniony przez Robster dnia Wto 17:38, 16 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
iostream
Nowicjusz


Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto 17:43, 16 Lut 2010    Temat postu:

MG może dopasować skalę wyzwania przeciwników. a w moim patencie niema nic nadzwyczajnego. Istnieje epickie ziarno przyzwanie i ziarno przemiana więc w czym problem. Doradzam lekturę opisów ziaren epickich.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Robster
Użytkownik


Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 17:45, 16 Lut 2010    Temat postu:

Znam to wszystko ale jakbyś nie zauważył w twoim ,,patencie" ktoś magicznie obniża ci ST o 520 co raczej do końca nie jest możliwe.

Cytat:
MG może dopasować skalę wyzwania przeciwników.


To nie jest żadne tłumaczenie. Nie wolno tworzyć rzeczy nie zbalansowanych, a później tłumaczyć się, że MG może dopasować skalę wyzwania. Jedyne co może zrobić MG w twoim przypadku to stworzyć drugiego takiego czarodzieja, a to też jest błąd.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
iostream
Nowicjusz


Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto 17:54, 16 Lut 2010    Temat postu:

Robster napisał:
jakbyś nie zauważył w twoim ,,patencie" ktoś magicznie obniża ci ST o 520 co raczej do końca nie jest możliwe.


Jest możliwe, przeczytaj "czynniki łagodzące ST".

A tworzenie przeciwników na poziomie jest dobrą stroną mojego MG, zawsze mu wychodzi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
goracepapu
Adept


Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 18:01, 16 Lut 2010    Temat postu:

Ja mam schronisko z nieskończoną ilością władców otchłani w roli piesków. Każdego dnia oddają mi dusze umarłych, w ten sposób zyskuję rangę bóstwa, każdego dnia 1. Więc po roku mam rangę bóstwa 365 i AO jest moim naczelnym pieskiem. Dzisiaj kazałem mu zabić twoją postać i udało mu się to. Wygrałem z twoim czarodziejem jestem niesamowity. Gratulację na priva proszę.

Ba, bym zapomniał. Dzisiaj zrobiłem sobie akwarium z 3000000000 tysiącami starych wielkich złotych smoków i gram nimi w bilard.


Ostatnio zmieniony przez goracepapu dnia Wto 18:02, 16 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 2 tematy

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 18:01, 16 Lut 2010    Temat postu:

Zgadzam się z Robesterem. Poza tym - gdzie tu tworzyć przeciwników? Jedyne logiczne rozwiązanie względem tak silnej postaci to - podchodzi do Twojej postaci bóg śmierci i decyduje, że umierasz. Jako że nie można oprzeć się tej mocy - umarłeś.

Jakim czarem przyzwałeś 30 wielki jaszczurów? Może jakaś rozpiska? Wtedy Twój patent nabierze sensu (tzn. powie innym MP, na co się nie zgadzać).


Ostatnio zmieniony przez Kamulec dnia Wto 18:05, 16 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Robster
Użytkownik


Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 18:02, 16 Lut 2010    Temat postu:

Cytat:
Cytat:
jakbyś nie zauważył w twoim ,,patencie" ktoś magicznie obniża ci ST o 520 co raczej do końca nie jest możliwe.

Jest możliwe, przeczytaj "czynniki łagodzące ST".


Tak znam te tabele, jednak to zakłada, że masz co najmniej z 16 pomagierów, czas rzucania wydłużony z 80 dni, o straconym PD i kostkach nie mówiąc. Łagodzeniem ST nie zmniejszysz tego o 520, to jest awykonalne, ewentualnie bardzo nie opłacalne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
iostream
Nowicjusz


Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto 18:14, 16 Lut 2010    Temat postu:

Nie możecie sobie takiego czaru wykombinować, posiedzieć z podręcznikiem i napisać?

Ale ok:

Ziarno wezwanie ST 14
Ciągłe x5 ST 70
SW+23 (do25)+46 ST 116
+10 żeby nie był przybyszem ST 126
wypalenie 2000PD(berło doskonałej magii) ST 106
10 min rzucania ST 88
2 pomocników z komórka na czary 9 poziomu ST 54

Jakieś pytania?

Po 10 dniach rzucania tego czaru w kółko mam 30 smoków. i to one zmniejszają mi "magicznie" ST o 510.


Ostatnio zmieniony przez iostream dnia Wto 18:16, 16 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
goracepapu
Adept


Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 18:37, 16 Lut 2010    Temat postu:

Muszę Cię zmartwić. X5 uwzględnia się na końcu obliczeń(ale przed redukcjami) :). Twoje dc nagle podskoczyło do ~250, chyba nici z rybek.

Ostatnio zmieniony przez goracepapu dnia Wto 18:42, 16 Lut 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Robster
Użytkownik


Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 18:40, 16 Lut 2010    Temat postu:

Tak mechanicznie niby się zgadza, ale takie czarowanie zakłada, że nikt na ciebie nie zwróci uwagi i na znikające smoki. Mechanicznie jest poprawnie, ale fabularnie do chrzanu. Świat w którym coś takiego by się stało musi być nielogiczny i nie uzasadniony. Więc dalej pozostaje to ,,magiczne 520", bo ty zakładasz, że robisz to w świecie w którym coś takiego jest wykonalne, a niestety nie jest.


ad. postu powyżej.

Nie zauważyłem +5 za spostrzegawczość Very Happy


Ostatnio zmieniony przez Robster dnia Wto 18:41, 16 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
iostream
Nowicjusz


Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto 18:58, 16 Lut 2010    Temat postu:

Cytat:
Ciągły(Zastosuj ten czynnik przed wszystkimi innymi czynnikami, lecz nie czynnikami łagodzącymi)


A nawet jeśli ktoś zauważy znikające smoki, to albo sam ich używa albo może mi nagwizdać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
goracepapu
Adept


Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 19:05, 16 Lut 2010    Temat postu:

Permanent duration (apply this factor after all other epic spell factors but before mitigating factors)

Polecam wersję w której nie ma błędów wynikających z idiotycznego tłumaczenia :) Pozdro dla tłumaczy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
iostream
Nowicjusz


Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto 19:15, 16 Lut 2010    Temat postu:

Ok, ale to zmienia tylko tyle, że trzeba załatwić więcej pomocników do wezwania smoków a potem to już bez różnicy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Mechanika / Magia i czary Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin