Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[3.5] Atak Lagardere'a i Doskonalszy Atak Lagardere'a

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne umiejętności i atuty
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lasard
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 835
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kędzierzyn-Koźle

PostWysłany: Śro 17:41, 22 Paź 2008    Temat postu: [3.5] Atak Lagardere'a i Doskonalszy Atak Lagardere'a

Inspiracją do tych atutów byl francuski film "Lagardere" który bardzo polecam.

Atak Lagardere'a
Potrafisz wykonać atak rapierem z taką precyzją że wręcz przyprawiasz wroga o kłucie w głowie.
Wymagania: Zr 15, Bazowa premia do ataku +10, Biegłość w walce rapierem, skupienie na broni broni (rapier), Doskonalsza finta.
Korzyści: Jeżeli uda ci się wykonać fintę możesz wykonać specjalny atak rapierem z karą –10 skierowany między oczy przeciwnika. Udany atak natychmiast zabija przeciwnika chyba że powiedzie mu się rzut obronny na Refleks (ST 20+ modyfikator ze Zr atakującego), wtedy otrzymuje zwykłe obrażenia. Atak ten działa tylko przeciwko humanoidom i tylko na tych którzy nie noszą hełmu na głowie chroniącego punkt ataku.
Specjalne: Wojownik może wybrać atut "Atak Lagardere'a" jako jeden z atutów premiowych.

Doskonalszy atak Lagardere'a
Wykonujesz atak Lagardere'a z mniejszym trudem.
Wymagania: Zr 17, Atak Lagardere'a.
Korzyści: Kara do testów ataku podczas "Ataku Lagardere'a" spada do –5.
Specjalne: Wojownik może wybrać atut "Doskonalszy atak Lagardere'a" jako jeden z atutów premiowych.


Ostatnio zmieniony przez Lasard dnia Śro 18:16, 22 Paź 2008, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2787
Przeczytał: 1 temat

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 18:24, 22 Paź 2008    Temat postu:

Ten atut jest za silny i taki tez pozostanie, nawet, jeżeli zwiekszysz karę. Po prostu nie można zrobic zbalansowanego atutu pozwalającego wykonać zabójczy atak (lub trzeba by dać tak straszne obwarowania, że 99,9% graczy by go nie chciało dla swojego wojownika.

Pamiętaj, że mając taki atut mozna poprostu tak dobierać zdolności, by mieć wysoką szansę na cios zabójczy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lasard
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 835
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kędzierzyn-Koźle

PostWysłany: Śro 18:35, 22 Paź 2008    Temat postu:

Podejrzewałem że tak będzie d'oh!
Myślałem czy do udanego wykonania ataku dodać potrzebę wykonania przynajmniej 2 udanych trafień pod rząd, po których następował by ten atak, zamiast finty co byłoby trudniejsze do wykonania. To byłoby po prostu takie combo które kończyłoby sie tym atakiem.

Albo jeszcze inaczej (i zarazem trudniej):
1 runda- wszystkie ataki udane (i może nawet niezostanie trafionym)
2 runda- udana finta (w tej rudznie tez nie zostanie trafionym)
3 runda- atak Lagardere'a
Takie działanie byłoby cięzkie do osiągnięcia co zniechęciłoby wielu graczy od wyboru tego atutu, a osiagnięcie tego dawałoby wielką satysfakcję.


Ostatnio zmieniony przez Lasard dnia Śro 18:57, 22 Paź 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2787
Przeczytał: 1 temat

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 19:08, 22 Paź 2008    Temat postu:

Zawsze znajdzie sie obejście. Używasz niewidzialności, atakujesz. Finta. Przeciwnik atakuje na kogoś innego. Atak z tej zdolności.

Ponadto mając doskonalszą fintę wykonujesz ją w akcji będącej odpowiednikiem ruchu. Odnośnie celnych ataków: Starczy, że wykonasz jeden, zamiast pełnego ataku.

Moim zdaniem problem nie leży w wymaganiach, lecz samym założeniu atutu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szajba
Widmowy Wędrowiec


Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pią 7:49, 21 Lis 2008    Temat postu:

Proponuję zrobić z tego atut epicki. Epickie atuty mogą być zabójcze (dosłownie). Przykład - zabójczy krytyk.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rudzia
Adept


Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: skąd? Uuu, nie pytaj...

PostWysłany: Pią 15:59, 21 Lis 2008    Temat postu:

Ja bym z tego zrobiła atuty czy zdolności do jakiejś prestiżówki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szajba
Widmowy Wędrowiec


Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pią 16:30, 21 Lis 2008    Temat postu:

Ale po co wymyślać na siłę całą klasę z powodu dwóch umiejętności (a w zasadzie jednej oraz jej ulepszenia)? Ja proponuję atuty epickie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne umiejętności i atuty Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin