Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[3.5] Przyzwanie potwora

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Mechanika / Magia i czary
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gorky
Nowicjusz


Dołączył: 05 Kwi 2013
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 12:53, 08 Kwi 2013    Temat postu: [3.5] Przyzwanie potwora

Przyzwany potwór zgodnie z opisem atakuje przeciwników wszystkimi swoimi zdolnościami. Nie jest napisane kto nim kieruje (gracz czy MP?).

Jeżeli mag nim nie steruje to czy może się porozumieć z przyzwanym i wydać mu jakikolwiek rozkaz (dla przykładu czarodziej/kapłan włada niebiańskim i przyzywa niebiańską istotę, czy może się z nią porozumieć)?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2787
Przeczytał: 1 temat

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 14:51, 14 Kwi 2013    Temat postu:

Przyzwana istota atakuje wrogów przyzywającego i wykonuje jego polecenia, o ile je rozumie. Można się z nią porozumieć w ten sam sposób, co gdyby nie była przyzwana.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Mechanika / Magia i czary Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin