Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[3.5] Zaklinacz Prośba o optymalizację ścieżki rozwoju.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Mechanika / Optymalizacja postaci
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bababo
Nowicjusz


Dołączył: 17 Cze 2019
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 10:33, 17 Cze 2019    Temat postu: [3.5] Zaklinacz Prośba o optymalizację ścieżki rozwoju.

Cześć chce się dowiedzieć jak zbudować kozak zaklinacza człowieka. Zaklinacz ten ma się posługiwać potężną magią ofensywną głównie.
kule ognia, błyskawice,

Chciałbym żeby moja postać była silna i potrafiła "nieść" niezgraną drużynę na barkach.

Na ten moment mam dostęp do podręcznika gracz 3.5, do podręcznika klas prestiżowych.

Mam 1 poziomowego zaklinacza człowieka o statystykach: charyzma : 16, budowa, 14, siła 13, roztropność 9, zręczność 10, inteligencja 12

Co do zasad staramy się kierować podręcznikiem.


Drużyna moja wygląda tak: Zaklinacz, łotr, tropiciel, bard.. Więc tanka jak na lekarstwo..

Proszę o pomoc w poprowadzeniu postaci w optymalny sposób.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 22:20, 18 Cze 2019    Temat postu:

Rozważ uśpienie, przywołanie potwora I (głównie dla flankowania, aktywowania pułapek, odwracania uwagi) lub deszcz kolorów.

Ustal, czy Wasza drużyna walczy wręcz, czy na dystans (np. czy tropiciel weźmie dwie bronie, czy strzelecką ścieżkę), w tym drugim wypadku może np. tłuszcz być przydatny.


Ostatnio zmieniony przez Kamulec dnia Wto 22:21, 18 Cze 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bababo
Nowicjusz


Dołączył: 17 Cze 2019
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 10:21, 21 Cze 2019    Temat postu:

Topiciel walczy na 2 miecze, łotr generalnie próbuje walczyć wchodząc komuś na plecy, bard śpiewa, otumania i walczy biczem. Ja na ten moment mam 2 lv, czary z poziomu 1 magiczny pocisk, zbroja maga
Czary poziomu 0 : Wiadomość, dłoń maga, promień mrozu, wykrycie magii, tańczące światła.

Na next sesji będzie lvl up i będę mógł dodać atut i czar 1 poziomu.

Pytanie co dodać atuty które mam to : Twardość, Czarowanie w walce.

O 1 poziomie myślałem o porażającym uścisku 1k6 poziom czy olać temat zadawania obrażeń i poczekać na 4 poziom i dodać płomienny promień? a teraz dodać przyzwanie potwora?

Co do atutów to zielony jestem, nie mam pojęcia co jest warte uwagi, metamagiczne atuty na tą chwile są bez sensu, bo np maksymalizacja czaru leci z komórki o 4 poziomy wyższej a jak ja mogę rzucać czary 1 poziomu tylko to trochę useless atut. Tzn tak mi się wydaje..

Będę wdzięczny za każdą pomoc ;)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 2:27, 23 Cze 2019    Temat postu:

Rolą ofensywnego maga często jest wyeliminowanie zagrożenia nim to zagrozi drużynie. Rozważ doskonalszą inicjatywę.

Jeśli planujecie grę na wyższych poziomach, wybierz klasę prestiżową (z podstawki to mistrz wiedzy lub arcymag) i dąż do spełnienia jej wymagań.

Z zaklęć, rozważ ochronę przed złem – ma trzy efekty, dzięki czemu jest dość uniwersalna. Alternatywnie np. płonące dłonie (wtedy rozważ skupienie na wywoływaniu) lub zaklęć nieco bardziej okazjonalnie używanych – z założeniem, że w boju na razie pomoże magiczny pocisk.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Mechanika / Optymalizacja postaci Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin