Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[3.0] Rozrywanie u zł. małpy i girallona

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Mechanika / Walka i ruch taktyczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lagnar
Użytkownik


Dołączył: 21 Gru 2010
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 11:10, 11 Paź 2011    Temat postu: [3.0] Rozrywanie u zł. małpy i girallona

Skąd bierze się premia do obrażeń przy rozrywaniu u tych stworzeń (+12)? Złowieszcza małpa ma 22 siły więc wygląda to na podwójną siłę lecz girallon ma siły 26 i tu już nie wiem. Czy zwiększenie siły tych stworzeń (choćby zastrzykiem adrenaliny albo byczą siłą) zwiększy obrażenia z rozrywania? Jeśli tak to o ile? Czy może zawsze jest to stała wartość +12.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2787
Przeczytał: 1 temat

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 12:34, 11 Paź 2011    Temat postu:

Większość istot rozrywa z siłą równą 1,5 premii z Siły. W 3.5 złowieszcza małpa rozrywa właśnie z taka premią. Nie oznacza to jednak, że w podręczniku jest błąd - taki mógł być zamysł autorów 3.0.

W każdym razie premia do obrażeń z rozrywania zależy od modyfikatora z Siły i jest wrażliwa na jego zmiany.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lagnar
Użytkownik


Dołączył: 21 Gru 2010
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 15:51, 11 Paź 2011    Temat postu:

zastanawiam się zatem jak zwiększyć obrażenia z rozrywania gdy potwór dostanie +4 siły. Czy zwiększyć o 3 czy o 4 w tym przypadku. Wydaje mi się że może być błąd przy złowieszczej małpie. Rozrywa ona z podwójną siłą, natomiast girallon który ma siły 26 rozrywa już z siła 1,5.

Jeszcze pytanko: girallon potrafi rozrywać w rundzie 2 razy trafiając 4 pazurami prawda? W 3.5 chyba jest zaznaczone, że raz lecz chodzi mi o 3.0


Ostatnio zmieniony przez Lagnar dnia Wto 15:53, 11 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Mechanika / Walka i ruch taktyczny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin