Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[3.0] Strefa akceleracji
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne czary i moce
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Narsaroth
Badacz Podziemi


Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 392
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Toruń

PostWysłany: Nie 17:50, 18 Sty 2009    Temat postu: [3.0] Strefa akceleracji

Strefa akceleracji
Transmutacja

Poziom: Cza/Zak 6
Komponenty: W, S
Czas rzucania: 1 akcja
Efekt: Emanacja o promieniu 1,5m/2 poziomy z tobą w środku.
Czas trwania: 1k4 + 6 rund
Rzut obronny: Wola neguje (zobacz w opisie)
Odporność na czary: Tak (zobacz w opisie)

Po rzuceniu tego czaru zdaje się, że czas w pewnym obszarze uległ spowolnieniu. Czar ma dwa efekty: czarujący oraz jego sojusznicy znajdują się pod wpływem efektu analogicznego do czaru przyspieszenie (patrz: Podręcznik Gracza str. 227), zaś reszta istot znajdujących się w obszarze działania czaru, które nie zdadzą rzutu obronnego, padają ofiarą działania efektu analogicznego do czaru spowolnienie (patrz: Podręcznik Gracza str. 237). Obszar działania czaru jest nieruchomy. Istoty będące pod wpływem przyspieszenia, które znalazły się w obszarze działania czaru i także nie zdały rzutu obronnego, tracą tą zdolność, jednak nie są spowolnione. Istoty będące pod wpływem czaru spowolnienia, które dostały w obszar działania czaru, nie otrzymują żadnych dodatkowych kar wynikających z nakładania się efektów (są dalej spowolnione). Istoty, które opuściły obszar działania czaru, automatycznie przestają być spowolnione lub przyspieszone. Czas reakcji czarującego (a także jego sojuszników) ulega przyspieszeniu, w związku z czym otrzymuje on (oprócz premii wynikających z efektów przyspieszenia) premię +2 do rzutów obronnych na refleks oraz testów ataku.

Komentarz: Kolejna propozycja czaru - tym razem chciałem stworzyć czar, który daje czarodziejowi wrażenie zwolnienia czasu. Wydaje mi się dosyć ciekawą propozycją, dlatego postanowiłem zamieścić ten projekt na tym forum. Co o tym sądzicie? Jak zwykle proszę o wasze cenne komentarze i rady.
PS. Dziękuję za wszelką pomoc nad pracą z poprzednimi czarami Very Happy

Z


Ostatnio zmieniony przez Narsaroth dnia Nie 21:40, 12 Lip 2009, w całości zmieniany 14 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 17:56, 18 Sty 2009    Temat postu:

Zwórć uwagę na pewną prawidłowość: W D&D nie istnieją nie epickie zaklęcia pozwalające manipulować czasem, a przyspieszenie i zzatrzymanie czasu działają na zasadzie przyspieszenia czarującego, przez co ma on wrażenia, jakby czas płyną dla innych wolniej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Narsaroth
Badacz Podziemi


Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 392
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Toruń

PostWysłany: Nie 17:57, 18 Sty 2009    Temat postu:

No to może dać wpis o tym jak widzi to poboczny obserwator? Że np. czarujący jest bardzo szybki w stosunku do reszty?

Ponadto zmieniłem opis czaru w taki sposób, aby nie łamać reguły manipulowania czasem przez postacie nieepickie.

Do Malfuriona: Nazwa jest bardziej symboliczna: odnosi się do wrażenia jakie odnosi czarujący, ale nie działa dokładnie tak jakby nazwa wskazywała (coś jak w przypadku Zatrzymania czasu). A na czym polega owo dziwne działanie?


Ostatnio zmieniony przez Narsaroth dnia Nie 18:24, 18 Sty 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Malfurion
Początkujący


Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Lublin

PostWysłany: Nie 18:18, 18 Sty 2009    Temat postu:

Czar ten działa jak przyspiesznie i grupowe pozwolenie, z tym, że rzucany jest przez jedną akcję. Ogólnie pomysł fajny, ale działa trochę dziwnie. Zagięcie czasoprzestrzeni jest to ciekawa nazwa, ale mi nie bardzo pasuje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Volfer
Adept Cienia


Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Lublin

PostWysłany: Nie 18:32, 18 Sty 2009    Temat postu:

Fakt nazwa nie pasuje. I moim zdaniem efekt jest nieco dziwny. A zakrzywienie czasoprzestrzeni mi się od razu kojarzy z zatrzymaniem czasu.

Może coś co sugerowałoby, że ten czar jest przydatny do ucieczki (nie tylko twojej, ale całej grupy ludzi). Na pewno zakrzywienie czasoprzestrzeni nie pasuje i zgodzę się w pełni z Malfurionem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Narsaroth
Badacz Podziemi


Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 392
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Toruń

PostWysłany: Nie 18:43, 18 Sty 2009    Temat postu:

No nazwę można zmienić. Może coś w stylu Przyspieszenie tempa? Albo Przyspieszenie reakcji?

Wyjaśnijcie mi na czym polega dziwne działanie tego czaru. Może na tym, że działa na obszar? Wtedy można zlikwidować obszar działania, co upodobni ten czar do Zatrzymania czasu.

Poczekam jeszcze na komentarze odnośnie proponowanych zmian. Bo nazwę na pewno zmienię (no i adekwatnie opis czaru).


Ostatnio zmieniony przez Narsaroth dnia Nie 18:56, 18 Sty 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Volfer
Adept Cienia


Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Lublin

PostWysłany: Nie 19:03, 18 Sty 2009    Temat postu:

Dla mnie jest dziwny sposób działania - rzucanie spowolnienia na przeciwników a przyspieszenia na podmiot czaru. Moim zdaniem powinieneś opisać jakoś inaczej ten efekt, lub go odpowiednio zmodyfikować, bo czar może być za silny (18m promienia spowolnienia bez RO i OC czy żadnych ataków dotykowych + przyspieszenie to jest nieźle).

Poza tym jeżeli promień wynosi 1,5m/poziom a maksymalny jest 18m to trochę to nie ma sensu. Na 15. poziomie czarodziej będzie miał gdzieś tyle albo i więcej (więc równie dobrze można stały promień dać).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Narsaroth
Badacz Podziemi


Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 392
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Toruń

PostWysłany: Nie 19:30, 18 Sty 2009    Temat postu:

Ten czar nie jest za mocny z dwóch powodów:
- Jest zaklęciem 8 poziomu, co oznacza, że efekty muszą być adekwatne do poziomu czaru (czyli ten czar musi być mocny)
- Pamiętajmy, że jest to czar słabszy od Zatrzymania czasu, który jest czarem 9 poziomu, nie zezwalającym na jakiekolwiek rzuty obronne i mającym wpływ na całe otoczenie. Mój czar różni się tym, że przeciwnicy jednak mają możliwość poruszania się i nawet zaatakowania czarującego.

Zastanawiam się tylko czy ten czar powinien mieć obszar działania. Pozbawienie tego czaru obszaru nadałoby większy sens pozbawieniu go rzutów obronnych.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Volfer
Adept Cienia


Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Lublin

PostWysłany: Nie 21:43, 18 Sty 2009    Temat postu:

Niewątpliwie, ale zatrzymanie czasu to 1k4+1 runda (czyli 2-5). Tu jest 3-7 z efektem innym co prawda, ale też mocnym - przyspieszenie + spowalnianie. Ale może chyba zostać 8 poziom, może przesadziłem.

Obszar działania jest potrzebny ale moim zdaniem powinien wynosić 1,5m/dwa poziomy czarującego, albo nawet trzy.

Znowu nazwa nie do końca oddaje działanie czaru. Może zamiast spowalniać wrogów, bardziej przyspiesz delikwenta - na powiedzmy 1 rundę/3-4 poziomy czarującego. Ot lepsza wersja przyspieszenia. Wtedy można wprowadzić nazwę akceleracja. Moim zdaniem warto rozważyć ten wariant.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Narsaroth
Badacz Podziemi


Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 392
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Toruń

PostWysłany: Nie 22:16, 18 Sty 2009    Temat postu:

Nazwę czaru (jak widać z resztą) zmieniłem, ponadto zasugerowałem się do co do propozycji zmiany obszaru działania i czasu trwania.

Gunther napisał:

Może zamiast spowalniać wrogów, bardziej przyspiesz delikwenta


Co do Twojej propozycji przyspieszenia: efekt silniejszego przyspieszenia chciałem właśnie uzyskać przez spowolnienie otoczenia przy jednoczesnym przyspieszeniu podmiotu czaru. W moim oryginalnym zamiarze nie było stworzenie nowej wersji przyspieszenia, lecz słabszej wersji zatrzymania czasu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Deemer
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 794
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 10:00, 19 Sty 2009    Temat postu:

Zrzuć poziom czaru na niższy i daj możliwość rzutu obronnego.

Dzięki temu nie będzie za słaby, a sensowne jest to, że jak na kogoś działa to ma prawo do RO.

Nazwe możesz dawać jaką chcesz. Pamiętaj, że to czarodziej wymyślając czas wymyśla nazwę, więc może działać na zasadzie skojarzenia, tak jak jest to tutaj.


Ostatnio zmieniony przez Deemer dnia Pon 10:02, 19 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Volfer
Adept Cienia


Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon 10:20, 19 Sty 2009    Temat postu:

Daj też odporność na czary - to wtedy można zjechać spokojnie na niższy poziom (nawet może 6.). I jakoś może przerób ten efekt.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Narsaroth
Badacz Podziemi


Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 392
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Toruń

PostWysłany: Pon 15:28, 19 Sty 2009    Temat postu:

Dokonałem następujących zmian, zgodnie z waszymi sugestiami:
- Wprowadziłem rzut obronny i możliwość zanegowania czaru przez OC
- Obniżyłem poziom czaru na 7
- W z związku z osłabieniem tego czaru (mam na myśli głównie punkt 1) wydłużyłem czas trwania zaklęcia
- Poprawiłem opis czaru, aby pasował do wprowadzonych zmian w działaniu
Co sądzicie o tej wersji?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
suldarr'essalar
Użytkownik Zaawansowany


Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: 127.0.0.1

PostWysłany: Pon 16:07, 19 Sty 2009    Temat postu:

Jakie premie/kary będą miały postacie z poza aury celujące w postacie w aurze (np. nasz drużynowy łucznik stojący daleko od czarodzieja, będzie chciał trafić w przeciwników, którzy podchodzą do maga (są w aurze zaklęcia)?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Narsaroth
Badacz Podziemi


Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 392
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Toruń

PostWysłany: Pon 16:22, 19 Sty 2009    Temat postu:

Jeżeli łucznik jest w aurze to może paść ofiarą efektu spowolnienie (w wypadku gdy nie zda rzutu obronnego) - wtedy otrzymuje on analogiczne do działania czaru kary. Jeżeli zaś stoi poza aurą, to celuje do wrogów objętych efektem spowolnienia - wrogowie odnoszą wtedy kary związane z działaniem czaru (patrz: PG str.237), dzięki czemu łucznik może ich łatwiej trafić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
suldarr'essalar
Użytkownik Zaawansowany


Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: 127.0.0.1

PostWysłany: Wto 0:10, 20 Sty 2009    Temat postu:

Czyli jednak nie jest to przyśpieszenie maga, tylko sfera zakrzywiająca czas?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Narsaroth
Badacz Podziemi


Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 392
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Toruń

PostWysłany: Wto 14:46, 20 Sty 2009    Temat postu:

Nie do końca Suld. Zauważ, że mag jest dalej przyspieszony lecz na dodatek inni są spowolnieni (przez co uzyskujemy efekt dużego przyspieszenia w stosunku do reszty). Oczywiście inni są spowolnieni, gdy nie zdadzą rzutu obronnego - jeśli zdadzą, mag jest tylko przyspieszony. Przyspieszenie nie działa na nikogo innego poza magiem. Więc strefa dookoła maga jest spowolniona. Czyli takie metaforyczne Zakrzywienie czasu (to tylko nazwa, gdyby miało być tak naprawdę, to byłby to czar epicki)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
suldarr'essalar
Użytkownik Zaawansowany


Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: 127.0.0.1

PostWysłany: Wto 14:56, 20 Sty 2009    Temat postu:

Czyli innymi słowy, czar naciągany tak, żeby nie był epicki.

Przy okazji, są moce psioniczne, które zakrzywiają czas i przestrzeń i są na różnych poziomach (ed. 3.5).

Jak działa czar na przeciwnika, który wejdzie, a potem wyjdzie ze strefy?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Volfer
Adept Cienia


Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Lublin

PostWysłany: Wto 15:02, 20 Sty 2009    Temat postu:

Kostuch, moim zdaniem powinieneś wymyślić coś bardziej oryginalnego bo to jest połączenie dwóch i czarów i naciąganie. Nazwa też nie oddaje do końca efektu.

Na którym to przyspieszenie i spowolnienie są poziomie czarującego (domyślam się oczywiście, ale to trzeba napisać)?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Narsaroth
Badacz Podziemi


Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 392
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Toruń

PostWysłany: Wto 17:44, 20 Sty 2009    Temat postu:

suldarr'essalar napisał:

Czyli innymi słowy, czar naciągany tak, żeby nie był epicki.


Po dokonanych (w stosunku do pierwowzoru) zmianach, czar ten utracił jakąkolwiek epickość, której doszukiwano się wcześniej. Zezwala na rzut obronny, OC może zanegować jego efekty, ponadto czar ma ograniczony obszar działania. Nie jest już epicki, ale ma być symbolem pewnej siły działania czarów o tak wysokim (7) poziomie.

suldarr'essalar napisał:

Przy okazji, są moce psioniczne, które zakrzywiają czas i przestrzeń i są na różnych poziomach (ed. 3.5).


O ile miałem możliwość przeglądania 3.5 i grania na sesji z jej elementami, to przyznam się od razu, że psiona ani mocy psionicznych nie miałem okazji dostrzec. Jednak zaufam Ci w tej kwestii (jak będę miał okazję to poszukam i poczytam o nich).

suldarr'essalar napisał:

Jak działa czar na przeciwnika, który wejdzie, a potem wyjdzie ze strefy?


Fakt, zapomniałem uwzględnić tej informacji w opisie. Po wyjściu z obszaru spowolnienia efekt czaru mija. Dopisze to wkrótce.

Gunther napisał:


Kostuch, moim zdaniem powinieneś wymyślić coś bardziej oryginalnego bo to jest połączenie dwóch i czarów i naciąganie. Nazwa też nie oddaje do końca efektu.


W dobie natłoku dodatków do D&D coraz trudniej wymyślić coś, czego dotychczas nie było. Moim zamiarem było połączenie dwóch przeciwstawnych efektów - na tym miała polegać owa oryginalność. Spowolnienie wrogów przy jednoczesnym przyspieszeniu maga (czyli podwójne przyspieszenie - z punktu widzenia maga). Chociaż wiem, że wielkiego popisu nie zrobiłem - jednak nie rozumiem tego dlaczego tak krytykujesz taką właśnie kombinację? Połączenie dwóch, znanych nam rzeczy wcale nie musi być złe. Mówiąc szczerze, nie spodziewałem się tak negatywnej reakcji. Jednak rozumiem i doceniam to, że staracie się dbać o to, aby prace napisane na tym forum były jak najlepsze.

Gunther napisał:


Na którym to przyspieszenie i spowolnienie są poziomie czarującego (domyślam się oczywiście, ale to trzeba napisać)?


W wypadku tego czaru oba efekty (przyspieszenia i spowolnienia) liczą się jako czary 7 poziomu, a nie zaś 3 (bo taki jest ich oryginalny poziom).[/i]

Poddaję się. Nie wiem już co mam zrobić, aby wszystko było ok.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 18:40, 20 Sty 2009    Temat postu:

Przed k6 w opisie czaru wstaw 1. Tak jest w podręcznikach i moim zdaniem ten zapis wygląda bardziej naturalnie.

Cytat:
znajduje się pod wpływem przyspieszenia (patrz: Podręcznik Gracza str. 227)

Użyj sformułowania "znajduje się pod wpływem efektu analogiczngo do czaru przyspieszenie" [i tu dodaj różnice]. To samo w przypadku spowolnienia.

Cytat:
Czyli innymi słowy, czar naciągany tak, żeby nie był epicki.

Był, przy poprzedniej nazwie.

Cytat:
Poddaję się. Nie wiem już co mam zrobić, aby wszystko było ok.

To się nie poddawaj, tylko pomyśl. Jak na mój gust czar nie jest zły. Może nie jest jakiś bardzo wymyślny, ale z drugiej strony nie ma takiej mocy.

Moim zdaniem powinieneś się zdecydować na jedną z 2 opcji:
1. Przyspieszenie działa na rzucającego, na innych działa jako rozprysk wycentrowany na rzucającym (i nie zależy od odległości od punktu poczatkowego), spowolnienie może działać tylko na wrogów
2. Efektem czaru jest emanencja, wycentrowana na punkcie, w którym znajdujesz się w momencie jego rzucania. W czasie działania czaru efekty działają na tych, ktorzy znajdą się w obszarze (także później nań wkraczając), a przestają, gdy przekroczy się jego granice (przyspieszenie też).

Wariant drugi wydaje mi się ciekawszy i proponuję go obrać, choć będzie wymagał więcej pracy nad opisem, by ten był precyzyjny i zwięzły (np. co się dzieje, jeżeli ktoś na poczatku rundy jest poza obszarem, a weń wkracza i zostaje mu część ruchu).


Ostatnio zmieniony przez Kamulec dnia Wto 18:41, 20 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Volfer
Adept Cienia


Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Lublin

PostWysłany: Śro 13:43, 21 Sty 2009    Temat postu:

Kamulec napisał:
2. Efektem czaru jest emanencja, wycentrowana na punkcie, w którym znajdujesz się w momencie jego rzucania. W czasie działania czaru efekty działają na tych, ktorzy znajdą się w obszarze (także później nań wkraczając), a przestają, gdy przekroczy się jego granice (przyspieszenie też).
Popieram całkowicie. Mniej więcej o to mi chodziło.

Cytat:
(np. co się dzieje, jeżeli ktoś na poczatku rundy jest poza obszarem, a weń wkracza i zostaje mu część ruchu).
Moim zdaniem jego ruch powinien być ograniczony o 1/2 (jeżeli nie powiedzie się rzut) a w następnej rundzie już normalne efekty. Ponadto rzut obronny według mnie powinien być za każdym razem, gdy postać wkracza do tego obszaru. I proponowałbym jakiś kondesator/komponent - na przykład kamień szlachetny warty przynajmniej 200 sz, który jest swoistym punktem początkowym czaru.

Czar napisał:
Czas trwania: k6 + 2 rundy
Czy jest możliwość ciągłej wersji, wycentrowanej na konkretnym obszarze? Z ustaloną listą "przyjaciół"?

Mam jeszcze kilka zastrzeżeń ale poczekam czy Kostuch przychyli się do prośby Kamulca (którą popieram) o zmianę sposobu działania czaru.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Narsaroth
Badacz Podziemi


Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 392
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Toruń

PostWysłany: Śro 19:17, 21 Sty 2009    Temat postu:

Tak, zamierzam zastosować się do rady Kamulca - wkrótce zmienię ten czar. Chwilowo mam mało czasu, więc pracę poprawię w weekend. Jeżeli macie jeszcze jakieś propozycje, to napiszcie - uwzględnię wszystko przy opracowywaniu nowej wersji.
_______________________________________________________________
28.02.09
Zmieniono opis czaru według zaleceń.


Ostatnio zmieniony przez Narsaroth dnia Sob 20:37, 28 Lut 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 13:33, 04 Cze 2009    Temat postu:

Wyrzuć tę spację za "/". Dziwnie to wygląda.
Cytat:
Emanacja (wycentrowana w punkcie, w którym znajduje się czarujący w momencie rzucania)

Powinno być:
Emanencja o promieniu 1,5m/2 poziomy z tobą w środku.

W opisie czaru należy dodać, że obszar jest nie ruchomy.

Analogiczna sytuacja ma miejsce w przypadku mniejszej kuli niewrażliwości.


Ostatnio zmieniony przez Kamulec dnia Czw 13:34, 04 Cze 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Narsaroth
Badacz Podziemi


Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 392
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Toruń

PostWysłany: Czw 15:06, 04 Cze 2009    Temat postu:

Poprawiłem to, na co zwróciłeś uwagę, a ponadto zmieniłem nazwę czaru na taką, aby pasowała do jego działania.

Są jeszcze jakieś uwagi?

Jak sądzisz, powinienem zgłosić ten czar jako kandydat do KŚ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne czary i moce Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin