Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[3.5] Zmiana kształtu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Mechanika / Zasady domowe i warianty
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 14:03, 23 Paź 2010    Temat postu: [3.5] Zmiana kształtu

Zmiana kształtu jest w mej ocenie jednym z najsilniejszych czarów czarodzieja, który daje zbyt wiele. Za sprawą tego zaklęcia mag może przemienić się w balora, zyskując wysoką KP, OC, redukcję, niepodatności i zdecydowanie podnosząc swe rzuty obronne na wytrwałość i refleks, a wszystko to na ponad 3 godziny. Oczywiście, powstrzymać go może rozłączenie Mordenkainena, lecz to również dostępne jest tylko nielicznym z czarodziejem na czele.

Taka wersja czaru mogłaby moim zdaniem być, gdyby przyjąć, że dostęp do niego uzyskuje się na kilka ostatnich sesji kampanii, lecz nie, jako czar stosowany cały czas.

Pytanie - jak Waszym zdaniem można zmodyfikować to zaklęcie, by je osłabić bojowo, ale nie uczynić go zbyt słabym?


Ostatnio zmieniony przez Kamulec dnia Sob 14:06, 23 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ginden
Adept


Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 14:47, 23 Paź 2010    Temat postu:

Cytat:

Pytanie - jak Waszym zdaniem można zmodyfikować to zaklęcie, by je osłabić bojowo, ale nie uczynić go zbyt słabym?

Uznaj pełne konsekwencje zmiany typu. Czarodziej straci choćby dodatkowy atut za bycie człowiekiem. Klasy dostępne tylko dla określonej rasy przestają działać.
A po zamianie w balora na czarodzieja działają czary takie jak wygnanie, moce zguby i trochę podobnych. ;) Albo na uwięzienie kręgiem ochrony przed złem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Mechanika / Zasady domowe i warianty Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin