Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[3.0] Zwierzęcy kształt

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Mechanika / Zdolności klasowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bowen
Nowicjusz


Dołączył: 10 Sie 2006
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z Chełma

PostWysłany: Śro 11:17, 01 Sie 2007    Temat postu: [3.0] Zwierzęcy kształt

Mam pytanie dotyczące zdolności zmiany kształtu druida.W Podręczniku Gracza do 3 edycji D&D jes napisane że ' w odróżnieniu od normalnego użycia czaru, druid może przybrac tylko jeden kształt'. Czy to znaczy że gdy zdobywam zdolność zmiany kształtu to wybieram zwierzę w jakie chcę się zamienic?I moge wtedy zamieniać się tylko np. w wilka?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Boski
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 13:13, 01 Sie 2007    Temat postu:

Opis Polimorfowania siebie:
PG strona 219 napisał:
...Możesz zmieniać formę dowolnie często w czasie trwania po prostu tego sobie życząc. Każda zmiana jest akcją całorundową...


Druid może przybrać tylko jeden kształt co oznacza, że nie może potem zmieniać formy. Podczas przemiany decyduje w jakie stworzenie chce się zmienić (które spełnia wymagania) i nie może potem zmienić się w coś innego. Aby przybrać kolejną postać musi zmienić się na powrót w druida i użyć kolejnego zwierzęcego kształtu, aby zamienić się w inne zwierzę.

Nie musi wybierać zwierząt w jakie może się zmienić, bo defacto może we wszystkie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2787
Przeczytał: 1 temat

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 12:40, 12 Sie 2007    Temat postu:

Boski napisał:
PG strona 219 napisał:
...Możesz zmieniać formę dowolnie często w czasie trwania po prostu tego sobie życząc. Każda zmiana jest akcją całorundową...

Co zresztą koryguje poprawiona wersja czaru w Księdze i Krwii.

Boski napisał:
Nie musi wybierać zwierząt w jakie może się zmienić, bo defacto może we wszystkie.

Które widział.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Mechanika / Zdolności klasowe Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin