Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[3.5] Umagicznienie strzały

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Mechanika / Zdolności klasowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fantastyjczyk
Nowicjusz


Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 19:11, 04 Sie 2010    Temat postu: [3.5] Umagicznienie strzały

Jak jest z tym umagicznieniem strzały? Mogę na nią rzucić tylko taki czar obszarowy na jaki pozwalają mi poziomy w klasie rzucającej czary wtajemniczeń, dowolny ze zwoju czy może jaki tylko sobie zażyczę?

_______________________________________________________
Wydzielone z tematu o mistycznym łuczniku.
WP Kamulec


Ostatnio zmieniony przez Fantastyjczyk dnia Pią 15:06, 06 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arvelus
Arcymag


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Sob 20:34, 07 Sie 2010    Temat postu:

Po prostu rzucasz zaklęcie zmieniając rubrykę "zasięg" na taki jaki ma łuk. Normalnie zużywasz komórkę na czar i oczywiście musisz je znać.
Nie jestem pewny jak rozumieć "Do rzucenia czaru i wystrzelenia strzały potrzebna jest akcja standardowa" czy potrzeba JEDNEJ AKCJI na czar i strzał czy jednej na czar drugiej na strzał.
Na logikę to opcja A, bo w opcji B bez przyspieszenia, bądź przyspieszonego zaklęcia umiejętność bezużyteczna, ale zdanie "Pocisk musi zostać wypuszczony w rundzie, w której rzucono zaklęcie" zdaje się temu przeczyć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2787
Przeczytał: 1 temat

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 22:45, 07 Sie 2010    Temat postu:

Moim zdaniem zdanie nie przeczy. Chodzi o to, że nie można nasączyć magią strzały, zaś wystrzelić ją kiedy indziej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Mechanika / Zdolności klasowe Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin