Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Lord Etrigen, Wybraniec Piekieł, właściwie Artur Scottenbury

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Gotowe postacie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lord Xan
Generał Podziemi
Generał Podziemi


Dołączył: 22 Lis 2009
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Barlinek/Poznań

PostWysłany: Nie 23:52, 22 Sie 2010    Temat postu: Lord Etrigen, Wybraniec Piekieł, właściwie Artur Scottenbury

Widzicie rosłego i przystojnego mężczyznę z długimi blond włosami, zakutego w czarny, lśniący pancerz płytowy. Na głowie nosi złotą obręcz. Z jego oczu sączy się chłodny, lodowaty wręcz błękit... To mogłyby być piękne oczy, gdyby nie ta drapieżność i pustka. W ręku dzierży piękne, runiczne ostrze z zielonego metalu. Wokół niego unosi się czarna jak noc tarcza...

Lord Etrigen, Wybraniec Piekieł, właściwie Artur William Scottenbury
Człowiek mężczyzna łotrzyk 2/paladyn 4/shadowbane inquisitor 4/rycerz ciemności 10
Średni humanoid (człowiek)
Kości wytrzymałości: 2k6+4k10+4k10+10k10+100; 208 hp
Inicjatywa: +3
Prędkość: 9 m (6 m w zbroi)
Klasa Pancerza: 43 (+15 Zbroja Gaharatha, +3 Zr, +4 odbicie, +4 naturalny pancerz, +7 Osłona Heveretha)
Bazowy atak/zwarcie: +19/+27
Atak: +32 wręcz (Runiczne ostrze Azgul’Hrukha, 2k6+17/15-20)
Pełny atak: 32/32/27/22/17 wręcz (Runiczne ostrze Azgul’Hrukha, 2k6+17/15-20)
Przestrzeń/Zasięg: 1,5 m/1,5 m
Specjalne ataki: Podstępny atak +6k6, wykrycie dobra, stosowanie trucizny, ugodzenie dobra 5/dzień (+5 trafienia, +10 obrażeń), ugodzenie 1/dzień (+5 trafienia, +4 obrażeń), rozkazywanie nieumarłym 7/dzień (+7; 2k6+15), nakładanie rąk 50/dzień, czarcie przywołanie, Pierce shadows (nie działa, brak odpędzania nieumarłych), Sacred stealth (+4 do cichego poruszania się i ukrywania się; 5 minut + poziom straconego czaru)
Specjalne właściwości: Aura zła, Mroczne błogosławieństwo (cha do rzutów obronnych), Aura Rozpaczy (wrogowie w zasięgu 3m podlegają karze -2 do rzutów obronnych), uchylanie, wykrywanie pułapek, czarci sługa, nieumarły sługa (szkielet lub zombie), odporność na krytyki dzięki pancerzowi
Rzuty obronne: Wytrw: +19, Ref: +17, Wola: +13
Atrybuty: S 27 (+6 z usprawnienia), Zr 16 (+4 z usprawnienia), Bd 20 (+6 z usprawnienia), Int 10, Rzt 14 (+2 z usprawnienia), Cha 20 (+6 z usprawnienia)
Umiejętności: Dyplomacja +34, Ciche poruszanie się +18, Jeździectwo +7, Nasłuchiwanie +7, Spostrzegawczość +7, Ukrywanie się +28, Wiedza (religia) +18,Wyczucie pobudek +11, Zachowanie równowagi +8, Zbieranie informacji +14, Zwinność +8
Kod:
maksowanie wg lvli:
1-2: Zbieranie informacji, Wyczucie pobudek, Ukrywanie się, Ciche poruszanie się, Dyplomacja, Nasłuchiwanie, Spostrzegawczość, Zwinność, Zachowanie równowagi
3-6: Dyplomacja, Wiedza (religia), Wyczucie pobudek
7-10: Zbieranie informacji, Wiedza (religia), Ukrywanie się, Ciche poruszanie się, Jeździectwo
11-20: Dyplomacja, Ukrywanie się, Wiedza (religia)
Atuty: Potężny atak, Rozszczepienie, Biegłość w broni egzotycznej (jovar), Zdolności przywódcze, Doskonalsze trafienie krytyczne (jovar), *Doskonalsze roztrzaskiwanie, Heavy armor optimization, Staggering strike, Greater heavy armor optimization
Czary rycerza ciemności na dzień: 3/3/2/1
Przykładowy wybór czarów: 1: Golden Barding (CDiv), Resurgence (CDiv), Sprofanowanie broni, 2: Divine Presence (CChamp), Master Cavalier (CChamp). Zeal (CDiv), 3: War Mount (CChamp), Resurgence, Mass (CDiv), 4: Phantom Charge (CChamp)
Charakter: Praworządny Zły (ND do 2, PD od 2. do 10.)
Wyposażenie: pas siły giganta +6, Runiczne ostrze Azgul’Hrukha (+5 Jovar prędkości wykonany z gwiezdnego metalu, z wmontowanym Truedeath crystal, greater), Demolition crystal, greater, Płaszcz Uzula Okrutnego (piwafwi charyzmy +6), Zbroja Gaharatha (+5 pełna zbroja płytowa skutecznej osłony z czarnego mithrilu skradania i ukrywania), Korona Kadehira (obręcz dająca premie +10 do testów dyplomacji), pierścień ochrony +4, rękawiczki zręczności +4, karmazynowe karwasze ze smoczej łuski +4 (naturalny pancerz), Osłona Heveretha – runiczna tarcza ochronna (+5 żywa duża mithrilowa tarcza), Amulet piekielnej mocy (amulet budowy +6 i roztropności +2)

Caballus, Rumak Etrigena
Warhorse, heavy
Kości wytrzymałości: 12k8+48+6, 108 HP
Inicjatywa: +2
Prędkość: 15 m (bieg x5)
Klasa Pancerza: 23 (+12 naturalny, +2 Zręczność, -1 rozmiar)
Bazowy atak/zwarcie: +9/+19
Atak: Kopyto +15 wręcz (1k6+6)
Pełny atak: 2 Kopyta + 15 wręcz (1k6+6) i ugryzienie +10 wręcz (1k4+3)
Przestrzeń/Zasięg: 3 m/1,5 m
Specjalne ataki: szybkie leczenie 3 na 5 rund dziennie; 3 razy dziennie +2 do jednego testu
Specjalne właściwości: widzenie w słabym świetle, węch, więź empatyczna, doskonalsze uchylanie, wspólne rzuty obronne, wspólne czary, rozmawianie z rycerzem ciemności, więź krwi, odporność na czary 15
Rzuty obronne: Wytrw: +15, Ref: +11, Wola: +7
Atrybuty: S 22, Zr 14, Bd 18, Int 9, Rzt 13, Cha 6
Umiejętności: pływanie +11, skakanie +19, zachownaie równowagi +7, zastraszanie -3
Atuty: Krzepa, Bieg, Devil’s Favor, Devil’s Stamina, Devil’s Flesh

Historia postaci

Lord Etrigen, znany dawniej jako Artur Scottenbury, to potężny wojownik ciemności. Dawniej oddany sługa prawości i dobra, niszczyciel zła w każdej postaci, teraz ucieleśnienie wszystkiego, z czym się zmagał.
Pochodzi z bogatego szlacheckiego rodu Scottenbury. Ojciec pragnął, aby Artur został rycerzem i przynosił chlubę rodowemu nazwisku. Artur jednak widział swoją przyszłość inaczej – dlatego uciekł z domu i został łotrzykiem. W tym czasie, razem z pewną drużyną poszukiwaczy przygód, przeżył wiele przygód. Podczas jednej z nich razem z towarzyszami zmierzył się z potężnym demonem z Otchłani. Gdyby nie sir Gorden, prawy paladyn Heironeusa, demon zabiłby drużynę i zniszczył pobliskie miasto. Artur, widząc jego poświęcenie, poczuł powołanie – coś w duchu podpowiadało mu, że obecny sposób jego życia nie jest dlań przeznaczony. Poczuł, że chce służyć w paladyńskiej służbie Heironeusa. Spytał się Gordena, czy może jeszcze w tym wieku odbyć odpowiednie praktyki, aby stać się paladynem, a ten z radością umożliwił mu odbycie wymagającego treningu. Powrócił już jako w pełni wyszkolony paladyn, gotów do walki ze złem i występkiem. Jego walka stała się tak osobista, że dołączył do doborowego grona Inkwizytorów Zguby Cienia. Naświetlał korupcję i zepsucie świata swymi nadprzyrodzonymi zdolnościami, kiedy przypadkiem odkrył gniazdo zepsucia w samym centrum kościoła Heironeusa. Zobaczywszy, że ludzie, którym dotąd ufał i powierzał swój los, są nic niewartymi śmieciami, odwrócił się od boga męstwa. Zakradł się do siedziby skorumpowanych wyznawców wysokiej rangi i zarżnął każdego jak bydło. Zasmakował w zabijaniu – o tak. Utraciwszy źródło swojej paladyńskiej mocy udał się w daleką podróż – chciał zyskać inne w zamian. Pewnego razu na pustyni znalazł starą kryptę. Przeszukał jej, a w najniższej komorze znalazł niebywale piękny miecz, pokryty tajemnymi runami. Ostrze lśniło, a twarde było niczym najtwardszy adamant. Kiedy wziął je do ręki, poczuł więź łączącą jego i tę broń. Porzucił swój dawny oręż i postanowił walczyć za pomocą runicznego ostrza. Jego podróż przez pustynię trwała nadal, kiedy natknął się na straszliwego diabła z piekła rodem. Ten zaproponował mu zawarcie paktu i służbę pod komendą samego Asmodeusza. Artur wciąż miał jeszcze dobro w sercu. Postanowił zgładzić czarta w imię wpojonych mu przez trening wartości. Niestety, z powodu odwrócenia się od nich i niedawnego czynu był całkiem pozbawiony paladyńskiej mocy. Stalowe mięśnie, celne oko i wprawna ręka okazały się nie wystarczać w starciu z piekielną istotą ogromnej siły, która przedstawiła się Daugrabor. Widać jednak było, że ta broń jest stworzona do walki z takimi jak on potworami. Przy każdym trafieniu rozbłyskała tysiącem zielonych iskier i sprawiała wyraźny ból czartowi. Mimo wszystko, czart ten z lubieżnym śmiechem odpierał każdy jego wypełniony prawym zapałem, jednak pozbawiony uświęconej mocy, która tak nie dawno krążyła w całym ciele. Kiedy Artur opadł z sił, diabeł uświadomił mu, jaki słaby jest bez boskich mocy.
„Głupi osiłek zakuty w zbroję i wymachujący wielkim mieczem nie da mi rady! Brakuje ci czegoś, za co możesz walczyć. Ponawiam mą ofertę. Służ Arcydiabłom, Władcom Dziewięciu Piekieł. Oni napełnią twe serce najgorętszym żarem, w umysł zaszczepią najzimniejszy lód, a w ciało wleją najpotężniejszą moc z istniejących. Stań się Wybrańcem Piekieł, ulubieńcem dziewięciu Wielkich, mrocznym przywódcą prowadzącym nasze legiony na ten świat!
"Ja? Mam porzucić dotychczasowe ideały i poprowadzić infernalne oddziały ku zagładzie mego świata?"
"Hehe, dokładnie tak. A w zamian otrzymasz potęgę, o jakiej ci się nie śniło!"
"Dobrze, przystanę na twoje warunki. Jestem teraz na usługi Arcydiabłów."
"Powstań, lordzie Etrigenie! Mianuję cię Wybrańcem Piekieł! Najwyższym wśród śmiertlenych dowódcą naszych armii! Nic ci się nie przeciwstawi... Twoją pierwszą misją będzie odszukanie piekielnych darów. Broń, którą dzierżysz, zwą Ostrzem Azgul'Hruhka. Otwórz swoje serce na jego mroczną siłę, a staniecie się jednym. A teraz idź w drogę!"
"Czekaj, czekaj. Jestem teraz władcą piekielnych armii, więc jesteś moim sługą, czyż nie? Na kolana, ścierwo, wyczyść mi zbroję i oddaj hołd Wybrańcowi!"
Mimo pewnych wątpliwości, Artur przypieczętował pakt z czartem własną krwią. Ten tedy rzekł mu, że ma zgromadzić piekielne dary wcześniejszych Wybrańców. Przedstawił mu ich przybliżoną lokalizację. Artur nakazał się tytułować mianem Lorda Etrigen. Stał się Rycerzem Ciemności – potężnym wybrańcem walczącym w imię zła. Odnalazł potężne artefakty: Płaszcz Uzula Okrutnego, Zbroję Gaharatha, Koronę Kadehira i Osłonę Heveretha, a także wielką ilość pomniejszych przedmiotów. Runiczne Ostrze Azgu'Hruhka z każdym kolejnym darem nabierało na mocy. I każdy kolejny dar wydzierał Arturowi część duszy...
Działania Etrigena są wielce zracjonalizowane, a on sam dokładnie przemyśliwuje każdą możliwość i opcję. Gdzie trzeba, używa miecza, gdzie można - pióra. Jego porażająca aparycja i magnetyczna osobowość pozwala przekonywać ludzi do natychmiastowej zmiany stanowiska.

Kod:
Etrigen to postać, której można użyć do wielu zadań. Potrzebny dowódca piekielnych wojsk, który zbiera wielką armię gdzieś na Południu? A może masowy mord kleru Heironeusa? A może... Etrigen nie jest jeszcze stracony? Może wystarczy wyzwolić jego duszę i zabić diabła, z którym zawarł pakt? Może odpowiedź na to pytanie czeka w którejś z Twojej kampanii...
Graczu, może chciałbyś się wcielić w Artura - inkwizytora, który jest wciąż wierny swoim ideałom? Albo zagrać bezdusznym Wybrańcem Piekieł, który obsesyjnie poszukuje kolejnych Darów? Nie ma problemu - on nada się do wszystkiego!

Jeśli ktoś nie lubi formatu statystyk z księgi potworów, to przepraszam. Ja go uwielbiam Razz Jeśli ktoś zauważy jakiś błąd, to uprzejmie proszę o krytykę.


Ostatnio zmieniony przez Lord Xan dnia Pon 14:00, 23 Sie 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kondeks
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 819
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 12:37, 23 Sie 2010    Temat postu:

Statystyk nie sprawdzałem.

Fabularnie kuleje. W sumie to całą historia nie oddaje pobudek ani osobowości bohatera, przez co można odnieść wrażenie naciągania postaci pod określony stereotyp z bajek. Moim zdaniem przydało by się znacznie rozbudować część poza statystykami.

Sądzę, że statystyki i tak robi się pod konkretnego BN'a, więc praca jest niespecialnie przydatna dla osób bardziej zaawansowanych.


Ostatnio zmieniony przez Kondeks dnia Sob 3:54, 10 Wrz 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Gotowe postacie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin