Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Memento Mori

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Gotowe postacie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czera
Kontemplujący


Dołączył: 03 Wrz 2005
Posty: 1032
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Się biorą ci kretyni

PostWysłany: Nie 14:10, 11 Wrz 2005    Temat postu: Memento Mori

Chcę wam przedstawić jedną z ważniejszych postaci mojego świata. A oto ona:

Memento Mori jest mistrzem Obsydianowej Cytadeli i jedyną osobą, która przeżyła spotkanie z Xydraxem panem zemsty, dyscypliny, sprawiedliwości i kary. Po mimo iż ma niecałe 120cm wzrostu i jest krępy, potrafił zrobić takie rzeczy, których nie powstydziłby się bardzo zręczny elf. To właśnie umożliwiło mu przeżycie wielu dekad, podczas których musiał zmagać się z siłami ciemności. Jego kruczoczarne włosy uczesane były w kucyk, podobny do takich jakie preferują samuraje. Niestety bogowie pokarali go w młodości i stracił prawe oko, na którego miejscu obecnie znajduje się ziejący oczodół ozdobiony bliznami sięgającymi do podbródka . Jego drugie oko jest koloru rubinowej czerwieni. Jak przystało na szanującego się krasnoluda, nosił długą czarną brodę oraz bardzo cienkie wąsy według orientalnej mody. Na co dzień mistrz Obsydianowej Cytadeli nosi czarny, skórzany kaftan oraz czarny płaszcz.

Memento Mori to tylko pseudonim artystyczny naszego bohatera. On tylko wie, jak ma naprawdę na imię. Od dziecka wzbudzał podziw wśród krasnoludów swoją wdzięcznością. Lecz wzbudziło to zainteresowanie innych. Tak naprawdę mało kto co wie o dzieciństwie Memento Moriego. On sam nie lubi o tym mówić, gdyż wspomnienia przyprawiają go o łzy.
Co prawda w Cytadeli były spisane jego dotychczasowe dzieje, lecz gdy zastąpił starego mistrza Derguriona Sverdhelgra, kazał spalić te zapiski. Jedyne co wiadomo o nim to, że był spokojnym, krasnoludzkim dzieckiem do ósmego dnia, miesiąca Rhaldmer roku 849 ( wiek czarnego smoka ). Wtedy to pięknego, wiosennego poranka do domu Memento Moriego wkroczyło dziesięciu czarodziejów, którzy przybyli po niego. Podczas tego zdarzenia zginął jego ojciec, którego prochy do dziś spoczywają w tym samym domu. Co stało się z jego matką, nikt nie wie. Czarodzieje, którzy porwali Memento Moriego okazali się być wysłannikami słynnej Obsydianowej Cytadeli, o której krążyły legendy w Królestwie Tyrzjonu oraz Północnym Imperium Krasnoludzkim. Sam był zaskoczony co oni mogą od niego chcieć. Okazało się, że jest jednym z nielicznych wybranych, którzy mają zaszczyt być szkoleni przez ten zakon. Spędził trzydzieści lat zamknięty w cytadeli, która podobno znajduje się gdzieś w górach Zbuntowanego Anioła z dala od wścibskich i niepowołanych oczu. Cały ten czas spędził na doskonaleniu sztuk walki, mordu oraz nauki języków, histori świata oraz innych ciekawych rzeczy. Batami wpajano mu jego kodeks, tak by mógł go sobie przypomnieć nawet w niezbyt miłych warunkach. Memento Mori miał za zadanie mordować niegodziwych ludzi oraz inne kreatury, które zagrażały niewinnym istotom. Robił to czysto bezinteresownie, lecz dla przeciwników był bezwzględny jak morderca. siebie. Musiał nauczyć się działać po cichu inaczej niektórym nie spodobałoby się, że morduje obojętnie kogo. Jako łowca plugastwa bo i tak można go nazwać służył przez jakieś 170 lat. W tym czasie poznał dość wpływowych ludzi w tym Sintare jego kochankę. Sintara nadal jest Arcymaginią Gurkendorfu położonego w południowo-zachodnim Xintlandzie. Do jego znajomych należy także Thagdar Stoneblind lord zajmujący miejsce w Radzie Dziewięciu, która rządzi Ziemią Niczyją oraz Ghalamdur Aznagder znany jako Iskrząca pięść. Memento Mori brał udział także w bitwie pod Alandhar, gdzie prawie zginął. Jednak jego bóg Xydrax wezwał go do siebie. Nie to nie była śmierć. On został przeniesiony do całkiem innej krainy, planu. Xydrax był bogiem, którego oblicze rozpromieniała złota aura. Gdyby właśnie nie ta złota aura, każdy obserwujący boga mógłby go nie zauważyć z powodu jego dominium spowitego mrokiem. Jego długie, hebanowe włosy spadały kaskadami po srebrnej zbroi płytowej. Xydrax wyglądał prawie tak samo jak każdy krasnolud. Był jednak wyższy i zdecydowanie bardziej umięśniony, a jego twarz był surowa i nie wzruszona. Bóstwo było bowiem patronem sprawiedliwości, kary, dyscypliny oraz zemsty. Po mimo iż Memento Mori pierwszy raz go widział, od razu wiedział z kim ma do czynienia. Podświadomie czuł to w głębi serca. Kiedy tylko sobie uświadomił ów fakt od razu klęknął przed panem swego losu. Jedyne co pamięta z tej wizyty to rozmowa ze swym bogiem, w której dowiedział się, że dokładnie za dziesięć lat ma sam udać się do karczmy pod ,, Rozpustną dziewką” znajdującą się w itaryjskim mieście Saldalom oraz ma szkolić jeszcze bardziej krasnoludów we własnej twierdzy. Po tym właśnie czasie Memento Mori został wybrańcem Xydraxa, a o ile wiadomo nikt przedtem nie otrzymał tego zaszczytu. Także jego bornie zostały wzmocnione w nowe właściwości, a sam mistrz Obsydianowej Twierdzy twierdzi, że nie zasługuje na takie zaszczyty i dary. Memento Mori jest bardzo silnej wiary krasnoludem. Wiarę oraz obowiązki stawia ponad wszystko. Ostatnim razem publicznie był widziany w małym miasteczku Auseldal. Od tego czasu nikt go nie widział. Podobno wyruszył w podróż aby doskonalić swoje umiejętności, a powróci w czasie tak zwanej Mgły ciemności.

Szablon wybrańca Xydraxa daje Memento Moriemu + 8 do Zr, wybraniec korzysta z ze zdolności czaropodobnej ochrona przed złem 3x na dzień oraz +4 do ataków i obrażeń przeciwko istotom złym przez cały czas

Memento Mori woj 2/ łtr 17
Kw: 2k10 + 17k6 =
Atrybuty: S 16, Zr 24, Bd 16( + 2 ), Int 12, Rzt 16, Cha14( + 2 )
Inic: +7
Szyb: 6m
Kp: 23 ( + 6 czarne karwasze mistrza + 7 ze Zr )
Rzuty obronne: wytrwałość : +9, refleks: +18, wola:+9
Ataki i obrażenia: katana” Krew Xydraxa”( 1k10 +5 + 1k10 ), Washikazi „ Azemderlion” ( 1k6 + 3 + 1k6 )
Bazowy atak = +14/ +9/+4
atak z katany= +19/ +14/ +9
atak z washikazi = + 17/+11/ +7
Spec: cechy krasnoludzkie,
Atuty: biegłość w broni egzotycznej- miecz półtoraręczny, oburęczność, walka dwoma brońmi, uniki, bieg, potężny atak, ruchliwość, atak z doskoku, wirujący atak.
Umiejętności:
Blefowanie ( Cha) – 17
Dyplomacja ( Cha) – 17
Otwieranie zamków ( Zr) - 22
Kradzież kieszonkowa ( Zr) – 22
Przebieranie ( Cha ) – 17
Przeszukiwanie ( Int) – 16
Równowaga ( Zr) – 22
Skakanie ( S ) – 18
Wspinaczka ( S ) - 18
Wiedza religia ( Int ) – 16
Wyzwalnie się ( Zr ) – 22
łotrzyk : ukradkowy atak +8K6, uchylanie, nieświadomy unik, szczwany umysł oraz poprawione uchylanie.

Przedmioty: Czarne karwasze mistrza + 6 do Kp, katana „ Krew Xydraxa” + 5 to broń, którą stworzył sam Xydrax, przerabiając zwyczajną klingę Memento Moriego. Jest to unikalna brób ponieważ dotychczas nikt takiej nie widział. Podczas ataku broń ta nasącza się krwią samego Xydraxa. Krew powoduje dodatkowe obrażeni 1K10, a po ranach zostają oparzenia.( 1K10 + 5 + 1K10 przy obrażeniu krytycznym liczba obrażeń od krwi wzrasta o dwa razy ) Następny oręż to washikazi „ Azemderlion” + 3 jest bronią, którą Memento Mori ukradł kiedyś pewnemu Infilistańskiemu kupcowi, który mordował nim swych niewolników.
Azemdarlion to inteligentny miecz, w którym została niegdyś uwięziona dusza elfiego barda Azemdarliona ( Charakter praworządny dobry, Cha- 18, Int- 16, Rzt- 13- wykrycie charakteru na życzenie, wykrycie magii na życzenie, posiadacz może dostrzegać niewidzialne przez cały czas,
oraz x1/dzień -analogicznie do czaru, broń zna język elfi, wspolny oraz smoczy, komunikuje się za pomocą mowy. Często śpiewa wojejnne pieśni podczas ataku ), 3 miksturki leczenia średnich ran oraz buty szybkości. Memento Mori ma dostęp do wielu mag. Przedmiotów lecz nie artefaktów. Jednak nigdy nie nosi wszystkich swoich magicznych zabawek. Very Happy


Ostatnio zmieniony przez Czera dnia Nie 11:53, 09 Paź 2005, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Thorik
Adept


Dołączył: 03 Wrz 2005
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Highmoon w Głębokiej Dolinie (Brzeg)

PostWysłany: Pon 22:42, 03 Paź 2005    Temat postu:

Oki, teraz skomentuję:
- sam napisałeś, że krasnal ten był szkolony w sztukach walki i mordu. Więc czemu nie ma ani jedengo levela mnicha lub skrytobójcy? I od razy odpowiadam na zarzut "Skrytobójca musi być zły": ci którzy pochodzą z Obsydianowej Cytadeli moglibybyć dobrzy.
- nie widzę: SW postaci (chyba jest zwiększane przez szablon wybrańca, ale mogę się mylić), charakteru postaci (jak mogłeś to pominąć?), rzutów obronnych oraz Ego inteligentnego wakizashi,
- niesprecyzowane zdanie odnośnie +4 do atk i obr przeciw złym: on ma je ciągle, bez przerwy? - co to są te czarne karwasze mistrza? Jako że nie mam wszystkich podręczników byłbym wdzięczny za wyjaśnienie,
- cyz posiadacz Azemdarliona jest cały czas pod działaniem byczej siły i dostrzegania niewidzialnego, bo nie zrozumiałem. A jeżeli nie, to jaki jest poziom czarującego tych zaklęc?


Ostatnio zmieniony przez Thorik dnia Wto 15:30, 04 Paź 2005, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czera
Kontemplujący


Dołączył: 03 Wrz 2005
Posty: 1032
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Się biorą ci kretyni

PostWysłany: Wto 15:05, 04 Paź 2005    Temat postu:

-Nie będzie miał ani mnicha ani skrytobójcy, bo jest to wbrew zasadom Xydraxa, oni raczej nie używają ttrucizn, wolą szybkie dźgnięcia sztyletem czy czymś innym, natomiast mnich mi tutaj nei pasuje jakoś, a po trzecie to moja koncepcja organizacji.
Następnie porawiłem błędy lecz neiweim czy wszystkie, a jeśli chodzi o czarne karawsze mistrza to tylko tak się nazywają to nic innego jak karawsze ochrony +6 do KP.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kondeks
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 819
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 16:52, 10 Paź 2005    Temat postu:

Karwasze ochrony? Czy karwasze pancerza? Bo to duża różnica. Proszę wyrażaj się precyzyjnie.

Ostatnio zmieniony przez Kondeks dnia Wto 14:09, 11 Paź 2005, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czera
Kontemplujący


Dołączył: 03 Wrz 2005
Posty: 1032
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Się biorą ci kretyni

PostWysłany: Pon 19:54, 10 Paź 2005    Temat postu:

Zaprawde masz racje Kondenksie poełniłem błąd- oczywiście karawsze pancerza miałem na myśli wszystko mi się miesza -wybaczcie Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 2 tematy

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 13:33, 09 Lut 2008    Temat postu:

Cóż, warte przeczytania, choć wprowadzenie będzie wymagało dość licznych modyfikacji. Moim zdaniem powinieneś to jeszcze raz przeczytać (jest trochę błędów wynikajacych, jak sądzę, z nieuwagi piszącego).
Przy nieświadomym uniku wartoby podać szczegóły.
Cytat:
wybraniec korzysta z ze zdolności czaropodobnej ochrona przed złem 3x na dzień

Poziom czarującego?

Jak Thorik zauważył, brakuje SW. Ja proponuję 23 ew. 22 lub 24 ze względu na szablon wybrańca.

Moim zdaniem w historii brakuje opisu, jak i czemu bohater zastąpił mistrza, jak odnosił się do faktu, że ludzie z Cytadeli zabili mu ojca. Jakbyś miał wenę, przydałoby się też nieco więcej informacji o samej Cytadeli.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czera
Kontemplujący


Dołączył: 03 Wrz 2005
Posty: 1032
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Się biorą ci kretyni

PostWysłany: Nie 0:04, 10 Lut 2008    Temat postu:

Memento Morii to bohater mojego opowiadania. I aż się dziwię, że chciało ci się to odkopać. Ale spoko, będzie czas, będzie i coś więcej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Gotowe postacie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin