Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Klasa podstawowa - Dres

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Humor
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szajba
Widmowy Wędrowiec


Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pon 12:52, 03 Wrz 2007    Temat postu: Klasa podstawowa - Dres

Klasa wymyślona przez naimada z pewnego forum o D&D

Ktoś chce nią zagrać? Very Happy

1 +1 +2 +0 +0 Gwizd, Kręcenie kluczem
2 +2 +3 +0 +0 Zogniskowanie broni (broń dresiarzy), Maluch, Znienawidzony klub +1
3 +3 +3 +1 +1 Wyczucie telefonu
4 +4 +4 +1 +1 Wiedza o telefonach
5 +5 +4 +1 +1 Szefostwo, Znienawidzony klub +2, Ulepszony Maluch
6 +6 +5 +2 +2 Magiczny pasek
7 +7 +5 +2 +2 Specjalizacja w broni (broń dresiarzy)
8 +8 +6 +2 +2 Walka bez broni, Ulepszony Stuningowany Maluch
9 +9 +6 +3 +3 Techno
10 +10 +7 +3 +3 Znienawidzony klub +3
11 +11 +7 +3 +3 Golf +1
12 +12 +8 +4 +4
13 +13 +8 +4 +4 Poprawione TK (broń dresiarzy)
14 +14 +9 +4 +4 Ulepszony Golf +2
15 +15 +9 +5 +5 Znienawidzony klub +4
16 +16 +10 +5 +5
17 +17 +10 +5 +5 Ulepszony Stuningowany Golf +3
18 +18 +11 +6 +6
19 +19 +11 +6 +6 Magiczne uderzenie KI (broń dresiarzy)
20 +20 +12 +7 +7 Znienawidzony klub +5, Magiczne auto +4

Chociaż Dres to klasa podstawowa, ma ona swoje wymagania:
- charakter dowolny zły
- wartości Charyzmy, Roztropności i Intelektu nie mogą być wyższe niż 2
- postać jest i na zawsze pozostanie analfabetą,

Pojedynczy dres, nieważne jakiego poziomu, nie jest w stanie nic zrobić, bronić się, atakować, zawsze traci premie od Zr to KP, nie może mówić ani rozumieć, co się do niego mówi. Może jedynie Kręcić kluczem na smyczy, co wprowadza w stan irytacji wszystkie stworzenia w okolicy niebędące dresami. Jego drugą zdolnością jest Gwizd. Użycie gwizdu to akcja darmowa, nie prowokująca okazyjnego ataku. Po nim, w czasie 1 minuty, do dresa przybywa na wezwanie 2k4 innych dresiarzy. Jeśli wśród przybyłych nie było osobnika poziomu przynajmniej piątego (ze zdolnością Szefostwo), mogą tylko chaotycznie kręcić się wokół miejsca lęgu (zazwyczaj klatka przy bloku albo ławka), atakując bez celu przechodniów.

Wszystkie dresiarskie zdolności mogą być wykorzystywane w obecności dresa przynajmniej piątego poziomu, ew. może to być przynajmniej dwóch dresów poziomu wyższego, jednak i oni muszą ustalić przywódcę, który na daną grupę dresów może być tylko jeden. W razie takiego samego poziomu decyduje wyższy modyfikator z siły, potem test zastraszania, a jeśli i one nie pomogą, dwóch kandydatów bije się między sobą. Dres na pierwszym poziomie wybiera ulubiony klub piłkarski.

Kostka wytrzymałości: k6

Dres otrzymuje biegłość w stosowaniu lekkiej zbroi (dres) oraz biegłość w broni: kij baseballowy, kastet, tulipan, kamień, kostka brukowa, nóż (przy ataku nożem zawsze istnieje 25% szansy ze dres zada obrażenia sobie, a nie przeciwnikowi). Dres może atakować bez broni, zadaje wtedy 1k10 obrażeń i jest traktowany jak uzbrojony.

Zogniskowanie broni: Od drugiego poziomu dres posługujący się bronią odpowiednią dla jego klasy, otrzymuje +1 do testów ataku.
Znienawidzony klub: Jest to premia, jaką dres dodaje do testów ataku i obrażeń przeciw kibicom drużyny przeciwnej do jego ulubionej. Premia rośnie z poziomem.

Maluch: na drugim poziomie dresiarz zdobywa Fiata 126p (zazwyczaj go kradnie). Na piątym poziomie może wstawić do niego radio, a na ósmym obniżyć zawieszenie. Maluchem można tratować, zadając przeciwnikom 1k20 obrażeń, otrzymując jednocześnie premię +3 do KP.

Magiczny pasek: na szóstym poziomie paski przy spodniach i bluzie dresa stają się magiczne i świecą w ultrafiolecie (jest to zdolność niesamowita).

Wyczucie telefonu: Dres wie, gdzie w zasięgu kilometra są telefony komórkowe.

Wiedza o telefonach: dres zna każdy model telefonu, również takie, które są dopiero w planach.

Szefostwo: Dres-szef może rozmawiać z innymi istotami, jego Charyzma, Intelekt i Roztropność rosną do 5. Ponadto otrzymuje on premię do zastraszania i kradzieży kieszonkowej równą ilości dresów w jego grupie, a zadawane przez niego obrażenia (gdy używa broni dresiarskich) są podwajane.

Specjalizacja w broni: Od siódmego poziomu dres posługujący się bronią odpowiednią dla jego klasy, otrzymuje +2 do obrażeń.

Techno: Od dziewiątego poziomu dres, który podczas walki słyszy rytm techno, dodaje +2 do testów ataku i -2 do KP (za drętwe ruchy). Zdolność działa tak długo, jak dresiarz słyszy techno, i jeśli muzyka nie zostanie wyłączona, będzie on poruszać się nieświadomie aż do śmierci. Jeśli w trakcje tego muzycznego szału dresiarz jest pod wpływem jakiegoś rodzaju substancji narkotycznej, premie do ataku rosną do +4, a dres zyskuje odporność na stłuczenia, jednak następnego dnia nie może biegać ani wykonywać skomplikowanych czynności (w sumie to i bez tego nie może).

Poprawione TK: Od trzynastego poziomu dres posługujący się bronią odpowiednią dla jego klasy, otrzymuje atut poprawione trafienie krytyczne.

Golf: na 11 poziomie dres sprzedaje malucha i kupuje Golfa (wpierw pierwszą wersje). Może nim tratować zadając 2k20 obrażeń, daje mu premię +5 do KP i nie jest w nim wstyd jeździć. Dres może wstawić do niego radio na 14 poziomie, a na 17 może obniżyć zawieszenie, wstawić dopalacz i wyrwać tłumik. Wtedy jednak znowu jest nim wstyd jeździć. Na 20 poziomie samochód dresa zamienia się w Magiczny Wehikuł i raz dziennie może go zawieść na dowolną techno imprezę w zasięgu 300 kilometrów.

Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Humor Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin