Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowe Przedmioty Alchemiczne

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Inne własne pomysły
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Thorik
Adept


Dołączył: 03 Wrz 2005
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Highmoon w Głębokiej Dolinie (Brzeg)

PostWysłany: Wto 19:18, 20 Wrz 2005    Temat postu: Nowe Przedmioty Alchemiczne

Jako że napisałem klasę Alchemik uznałem też za stosowne wprowadzenie nowych przemdiotów.

Utwardzacz pięści – papkę tą rozciera się po dłoniach, co powoduje ich utwardzenie. Dzięki temu przez minutę ciosy nimi zadają obrażenia zamiast stłuczeń.

Maść tragarza – ta ostro pomarańczowego koloru maść służy do rozcierania na mięśniach rąk. Po tym trwającym rundę zabiegu mięśnie stają się niezwykle twarde, napięte i zastygłe. Dzięki temu postać ma przez godzinę udźwig większy o 25%;.

Ogień rozpryskowy– mikstura to specjalnie zmodyfikowany ogień alchemiczny, który rozpryskuje się na większą odległość. Po rozbiciu flaszki bezpośrednie obrażenia wynoszą 1k4, w promieniu 1,5m 1k2, a w promieniu 3m 1. Rzut obronny na Refleks o ST 12 społawia obrażenia (w promieniu 3m neguje je).

Mgła alchemiczna – w tej flaszce znajduje się mocno skoncentrowana, matowo szara substancja, która w kontakcie z powietrzem zamienia się w mgłę. Pokrywa nią obszar o promieniu 1,5m. Mgła utrzymuje się przez minutę, ale silny wiatr może ją rozwiać szybciej.

Śmierdzące opary – w tej flaszce znajduje się purpurowo zielona substancja o bardzo „charakterystycznym” zapachu. Ciśnięta o ziemię tworzy na polu 1,5m x 1,5m chmurę, która powoduje trwające 1k2 rundy mdłości każdemu kto znajdzie się na polu. Tego efektu można uniknąć dzięki rzutowi obronnemu na wytrwałość o ST 11. Opary utrzymują się 1 minutę, ale silny wiatr może rozwiać go szybciej.

Maść pływaka – papką tą nasmarowuje się palce u stóp i rąk. Zaczyna się ona wtedy lepić i łączyć ze sobą. Po między palcami powstaje błona, jak np. u kaczek. Daje ona +2 do testów pływania oraz zwiększa szybkość w wodzie o 1,5m. Substancja działa tylko na gołych nogach i stopach. Błony utrzymuje się przez 1k2 minuty, po czym się rozpuszczają. Nasmarowanie rąk i stóp to akcja całorundowa prowokująca okazyjny atak, błony powstają po rundzie.

Opary umysłu – w tej małej buteleczce znajduje się niebieska substancja, która wyparowuje niemal od razu po otworzeniu pojemnika. Ten kto wciągnie te opary, staje się bardziej skupiony. Skutkuje to premią +1 do testów na siłę woli i koncentrację. Opary działają przez 1k2+1 minut.

Szybki refleks – ta substancja jest pochodna od Szybkobiegacza, ale nie tyle rozluźnia mięśnie i stawy, co je napina. Po wypiciu zapewnia premię +1 do testów refleksu i upadania. Substancja działa przez 1k2+1 minut.

Wzmacniacz zdrowia („Biovital”) - ten matowo szary płyn poprawia pracę serca i innych narządów wewnętrznych. Po wypiciu zapewnia premię +1 do rzutów na wytrwałość oraz 1k3+1 premiowych pw. Działa przez 1k2+1 minut.

Antykac” – „Tak się pije, tu na wschodzie, tak się pije, tu na wschodzie!”. Postać, która wypiję tę „miksturę” przez następną godzinę jest odporna na efekty upojenia alkoholowego (nie musi wykonywać rzutów na wytrwałość po wypiciu pełnej dawki alkoholu). Miksturę tę często potajemnie dolewa się do trunków w bogatych karczmach, tawernach czy gospodach, aby zapobiec pijackim burdom.

Kamień błysku – jest to kamień pokryty warstwą zastygłego ognia alchemicznego. Jeżeli po rzuceniu (maksymalny zasięg 6m) uderzy o twardą powierzchnię substancja spala się oświetlając przez rundę obszar o promieniu 1,5m. Po użyciu staje się zwykłym kamieniem.

Przedmiot____________Ilość_________ST wytw.________Koszt_________Ciężar
Utwardzacz pięści______Flaszka_________20____________10sz___________0,5 kg
Maść tragarza_________Flaszka__________20____________50sz___________0,5 kg
Ogień rospryskowy____Flaszka____________25____________75sz___________1 kg
Mgła alchemiczna______Flaszka_________ 20____________50sz___________0,5 kg
Śmierdzące opary______Flaszka__________25____________50sz___________0,5 kg
Maść pływaka_________Flaszka_________25____________50sz___________0,5 kg
Opary umysłu|_________Fiolka__________25____________50sz___________-
Szybki refleks_________ Fiolka_________ 25____________ 50sz___________-
Wzmacniacz zdrowia____Fiolka_________ 25____________50sz___________-
„Antykac”_____________Flaszka________20____________15sz___________-
Kamień błysku_________ Kamień________20____________5sz___________0,5 kg

Broń wybuchowa______Koszt___Bezp. Trafienie__Spryskanie______Przyrost zasięgu
Bomba alchemiczna_____75sz____1k4____________1k2/1____________3m
Mgła alchemiczna_______50sz____mgła___________mgła____________3m
Śmierdzące opary_______50sz____opary___________________________3m
Kamień błysku_________ 5sz_____oświetla________oświetla___________6m

Za komentarze z góry dziękuję oraz zachęcam do pisania własnych projektów w tym temacie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czera
Kontemplujący


Dołączył: 03 Wrz 2005
Posty: 1032
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Się biorą ci kretyni

PostWysłany: Pon 18:05, 03 Paź 2005    Temat postu:

Sherksen-to miesznaina substancji- ktora rzuca sie przeciwnikowi w oczy, jesli ja bedzie za dlugo wcieral, to ostatnie co zobaczy do jkonca zycia to jego palce ocierajace oczy. Very Happy

Sherksen substancja stowrzona z pieprzu, popiołu, piasku oraz drobnosiekanych liści Diabolidębu. Substancje ta dobrze wymieszaną w moździerzu należy rzucic przeciwnikowi prosto w oczy. Osoba, ktorej ta substancja trafiła do oczu musi wykonać test na wytrzymałość o ST 14, jeśli się nie powiedzie trzeba wykonać rzut na wole o wysokości ST 14, jeśli rzut się nie powiedzie osba zaczyna wcierać jeszcze bardziej substancje do oczu, postac moze wykonywać kolejne rzuty co ture. Każdy kolejny rzut powoduje kare -1,-2,-3 itd. w zalezności od rzutu. Jeśli postac nie przestanie trzeć oczu po czasie, który doprowadzi niemożliwość zaprzestania czynności wcierania, to istniejes 50% szansy, że oślepnie.
Jeśli ktośwykona udany test na wytrwałość, nie musi się obawiac substancji ponieważ natychamistowo wypada z oczu, a jeśli udało mu się rzucić test na wole, wrazie nei powiedzenia tego na wytrwałość, czeka 2rundy na odzyskanie sprawności wzroku. Poczas tego działania postać otrzymuje karę do ataku -4.
Jest to tajemna mieszanina używana przede wszystkim przez inkwizytorów, którzy chronią tajemnicy tej substancji. Chociaż chodzą słuchy, że ich broń nie jest już tajna.
Za sakiewke tego środka trzeba zapłacić 300sz- za 0,5kg Cool
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Inne własne pomysły Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin