Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Maedmagor - koncept nowego rpg - sonda

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Karczma
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
suldarr'essalar
Użytkownik Zaawansowany


Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: 127.0.0.1

PostWysłany: Sob 23:24, 03 Sty 2009    Temat postu: Maedmagor - koncept nowego rpg - sonda

Witam.

Od jakiegoś czasu (ponad rok) chodzi za mną napisanie czegoś nowego i świeżego w RPGach. Wiadomo, dla osób grających w 3.x od momentu jej wydania, gra zaczyna być lekko nudna (bądź, co bądź to około 10 lat grania). 4 edycja mnie osobiście rozczarowała, podobnie, jak kolejna edycja wiedźmina (która nie wypaliła).

Czerpiąc zatem z najlepszych pomysłów z różnych światów, systemów, gier i książek, wyłania się pewna, w miarę spójna, wizja nowego systemu i świata RPG.

Chciałbym dowiedzieć się, na ile użytkownicy tego forum byłoby chętnych do pomocy i współtworzenia takiego przedsięwzięcia?
Ze swojej strony mogę zapewnić, że choć z czasem u mnie różnie, to poziom pracy będzie porównywalny z dodatkiem do dedeków: Niewidzialną Drogą (a przynajmniej mam taką nadzieję ;))


Krótkie streszczenie pomysłu: Mam nadzieję, że większość z Was wie, co się stało z Forgottenami w nowej edycji. Jeśli nie, to uwaga na spoiler.
Pomysł jest na świat będący postapokaliptyczną wizją dawnego pięknego i bogatego w magię świata (coś jak FR sprzed nastania nowej edycji). To co zostało z niego po wywróceniu do góry nogami zasad magii, to, w możliwie najprostszy sposób, świat fallouta w realiach fantasy. Próbą stworzenia takiego świata był poniekąd earthdown i jego najgorsze elementy przyjmuje nowy forgotten (trudno się dziwić patrząc na autorów nowej edycji).

Mechanika d20 średnio pasuje do wizji świata, ktora z kolei bardziej przypomina realia wiedźmina niż standardowych światów dedekowych. Z tego też względu konieczne jest opracowanie nowej mechaniki - prostej i wiarygodnej.

Wiarygodnej, czyli "realnej z perspektywy mieszkańca danego świata".

Nie wiem, czy to odpowiednie subforum czy też forum w ogóle, ale kto wie (w razie czego proszę szefostwo o kontakt)?

Więc jak? Zaczynam sondę.


Ostatnio zmieniony przez suldarr'essalar dnia Pią 22:43, 23 Sty 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Soolik
Początkujący


Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: że znowu ?

PostWysłany: Sob 23:43, 03 Sty 2009    Temat postu:

Mógłbym spróbować pomóc w miarę możliwości i czasu. Mam trochę podręczników do różnych systemów ( Neuro, Śródziemie, Wiedźmin, Dzikie Pola, D&D ) i ogólne pojęcie na czym świat stoi. ^^
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Namrasit
Adept


Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 0:16, 04 Sty 2009    Temat postu:

Propozycja warta rozwarzenia :)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
suldarr'essalar
Użytkownik Zaawansowany


Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: 127.0.0.1

PostWysłany: Nie 14:05, 04 Sty 2009    Temat postu:

To może skonkretyzuję trochę pytanie z pierwszej notki.
Mam zarys mechaniki będącej luźnym połączeniem dedeków z WoDem. W tym sensie, że np. są akcje prawie jak w dedekach (akcja ataku, obrony, ruchu i darmowa), są cechy, umiejętności i atuty, ale nie ma poziomów.
Magia/Psionika przypomina zdolności z Wampira (są to umiejętności). Określa maksymalne możliwości (np. siłę zaklęcia), zaś atuty pozwalają np. na kształtowanie ich zasięgu, pola itp.
Postacie walczące posiadają atuty-manewry ofensywne, jak i defensywne.
Generalnie nie chodzi o maksymalne odwzorowanie realnych sytuacji, ale o szybką i wiarygodną rozgrywkę.

Np. tworzenie zaklęć będzie polegało na łączeniu umiejętności i atutów. Np. postać mająca umiejętność magiczne telekinezy i ognia, oraz atut kształtowania energii (stożek), będzie mogła stworzyć zaklęcie stożka ognia, lub stożka mocy, lub kombinacji obydwu (stożek ognia, odpychający istoty wewnątrz).


Potrzeba to spisać, opisać, usystematyzować, przetestować i opracować. Czy byliby chętni do takiej pracy. Ja mam zarys, potrzebuję pomocy z jego przełożeniem na papier i wymyśleniem rozwinięcia.

Drugą opcją jest opis świata. Zakładam, że każdy mniej więcej kojarzy o co chodzi w Falloucie, Earthdownie i Forgottenach. W dużym skrócie, wielkim kataklizmem, może być zabicie bogini magii, to nie istotne. Ważne jest to, że doszło do rozwarstwienia Osnowy magicznej scalającej świat. Rozwarstwienia, czyli rozdzielenia się energii magicznych (nekromantycznych, energii odpowiadającej za czary przemiany, za ogień, zimno, elektryczność itp). W efekcie, rozumne rasy skryły się w różnego rodzaju schronach. X lat później, wychodzą na zmieniony zupełnie świat. Rozwarstwienie powoli się goi, świat jest tylko miejscami niestabilny. Zaczynają się na nowo tworzyć miasta, drogi handlowe itp.
Magia jest zabroniona (z oczywistych względów), sztuka tworzenia magicznych przedmiotów zaginiona. Na szczęście artefaktów (czyli magicznych przedmiotów) jest dużo i nadal działają.
Jest niejaki postęp w technice, choć broni palnej nie przewiduję.
Miejsca dla graczy jest bardzo dużo. Od prostego wyszukiwania źródeł wody, pożywienia, rud metali itp, przez szukanie dróg handlowych, dyplomację z innymi miastami, do oczywiście walki ze zmutowanymi przez magię przeciwnikami, poszukiwaniem zaginionej wiedzy itp.

Drugą grupą osób, jaką szukam, jest więc grupa, która pomogłaby opisać taki świat.
Każdy, kto miał styczność z Falloutem, pewnie ma pomysły jak przerobić go na świat post-FR ;)

A zatem, czy byliby chętni do pomocy z którąkolwiek z tych dróg?
(prosiłbym o konkretniejsze deklaracje :) )


Ostatnio zmieniony przez suldarr'essalar dnia Nie 14:07, 04 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Namrasit
Adept


Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 21:13, 04 Sty 2009    Temat postu:

ja mogę spróbować na drodze mechanicznej, jakoś bardziej mnie bawi. To ze nia ma klas to juz pierwsza dobra wiadomość :).
Pytanie tylko czy przewidujesz punkty akcji? Jej równoległość czy całkowitą turowość ?

Co do magi moze na początek warto byłoby zrobić szablony czarów.
Czyli np taka kula ognia: siła zależy od stopnia magi ognia, wielkość od stopnia kształtowania (kula) zasięg od stopnia zasięgu (bez sensu narazie brzmi Very Happy) ot taki przykład.

A i jak bedzie z płaceniem za takie czary, specjalne ataki itp? Jakaś mana (np dla magi?) Moze ciekawie było by to rozbić na trzy zasoby energi cielesny, magiczny i umysłowy (4 i odadć duchowy?).

Co do świata mzoę być.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
suldarr'essalar
Użytkownik Zaawansowany


Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: 127.0.0.1

PostWysłany: Nie 22:08, 04 Sty 2009    Temat postu:

Wstępnie ograniczenia magii będą takie same jak ograniczenia manewrów dla wojowników.
Nie będzie więc komórek na czary, ani many, ale czary nie będą tak potężne jak dedekowe.

Można uzależnić ilość czarów z danej dziedziny od ilości rang w konkretnych umiejętnościach, jeśli zajdzie taka potrzeba.

Cytat:
Czyli np taka kula ognia: siła zależy od stopnia magi ognia, wielkość od stopnia kształtowania (kula) zasięg od stopnia zasięgu (bez sensu narazie brzmi Very Happy) ot taki przykład.
Mniej więcej tak. Tak, będą szablony czarów, ale chcę mieć sporo miejsca na inwencję graczy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Volfer
Adept Cienia


Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon 6:37, 05 Sty 2009    Temat postu:

Ciekawy pomysł i mogę się na to pisać, głównie do mechaniki.

Jeżeli chodzi o brak poziomów to sam myślałem nad czymś podobnym.

Cytat:
Wstępnie ograniczenia magii będą takie same jak ograniczenia manewrów dla wojowników.
Nie będzie więc komórek na czary, ani many, ale czary nie będą tak potężne jak dedekowe.

Czy skorzystasz z punktów mocy jak u postaci psionicznych?
Tylko, żebyś za bardzo nie osłabił magów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
suldarr'essalar
Użytkownik Zaawansowany


Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: 127.0.0.1

PostWysłany: Śro 19:17, 07 Sty 2009    Temat postu:

Gunther napisał:
Czy skorzystasz z punktów mocy jak u postaci psionicznych?
Tylko, żebyś za bardzo nie osłabił magów.


Osłabić magów? Względem czego?

Nie, nie będzie many. Magia to umiejętność operowania zewnętrznymi energiami oplatającymi świat.
Czary podzielone zostaną na dwie grupy: ofensywne, które wymagają odpowiednich umiejętności, oraz rytuały, których zastosowanie w walce jest znikome.

Np, czarodziej w dedekach ma dużo czarów użytkowych, ale musi je zapamiętać. Tutaj, czarodziej zna odpowiedni rytuał, więc gdy jest ku temu sposobność, może go użyć, bez uszczuplania swojego potencjału ofensywnego.
Jednocześnie, rytuały lepiej pasują fabularnie niż jedno-rundowe czary użytkowe.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
suldarr'essalar
Użytkownik Zaawansowany


Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: 127.0.0.1

PostWysłany: Czw 10:57, 22 Sty 2009    Temat postu:

Widzę, że jest średnie zainteresowanie. Spróbujmy zatem jeszcze bardziej skonkretyzować przynajmniej część mechaniczną.

Rozważmy grupy umiejętności (nazwy umowne):
Ofensywne, Defensywne, Socjalne, Ukradkowe, Techniczne, Magiczne, Psioniczne i Wiedza.
Pewnie dojdą też inne.
Zdolności ofensywne:
- Lekkie bronie
- Ciężkie bronie
- Bronie Miotane
- Bronie Zasięgowe

Zdolności Defensywne:
- Uniki
- Parowanie
- Wytrzymałość
- Siła Woli

Zdolności Socjalne:
- Perswazja
- Oszustwo
- Wyczucie Intencji
...


Zdolności Ukradkowe:
- Skradanie się
- Percepcja
- Reakcja

Zdolności Techniczne:
- Obsługa urządzeń
- Pułapki
- Naprawa
- Kowalstwo itp

Zdolności Magiczne:
- Ogień
- Elektryczność
- Zimno
- Kwas
- Śmierć
- Życie
- Tworzenie
- Iluzja
- Przemiany

Zdolności Psioniczne:
- telekineza
- nadświadomosć
- psychoportacja
- telepatia

Wiedza:
- Natura
- Geografia
- Sny
- Historia
- Architektura
- Arkana

Wiedza niezbędna jest dla wszelkiej maści magików i psioników, gdyż decyduje o możliwościach czarów/mocy.
Np.
Natura pozwala na używanie polimorfi w różnego rodzaju istoty. Wymagana jest dla zrozumienia działania organizmów, w tym do leczenia (magia życia) i niszczenia konkretnych organów (magia śmierci).
Wiedza Geografia pozwala na używanie teleportacji (trzeba się orientować w terenie, odległościach geograficznych), druidyczną kontrolę pogody (wiatry, wywoływanie burz, trzęsień ziemi itp).
Sny pozwalają na teleportację (ze względu na założenia świata), szeroko pojętą telepatię, a także do nadświadomości.
Historia, oprócz oczywistego, wspomaga nadświadomość.
Architektura pomaga w magii tworzenia, w przywoływaniu, czy transmutacji.
Wszystkie umiejętności z kategorii wiedza potrzebne są do tworzenia iluzji (w zależności od iluzji, wymagana jest dana wiedza).

Np., żeby "odkryć" czar ognistej teleportacji (teleportujemy się przy akompaniamencie wybuchu ognia), wymagana jest konkretna ranga w umiejętnościach: ogień, przemiany, wiedza (Geografia), oraz jakieś tam (na ten moment niesprecyzowane) atuty/perki.

Drugą ścieżką oprócz magii, jest normalna, walka.
Tutaj, bierzemy umiejętności z grupy ofensywnej i wybieramy perki.
Kilka przykładów:

Biegłość w Lekkich mieczach
Wymagania: 1 ranga w broniach lekkich
Korzyści: Dodajesz +1 do trafienia ataku lekkimi mieczami (krótki miecz, sztylet itp).
Specjalne: Możesz wybrać ten atut wiele razy, za każdym razem zwiększ wymaganą rangę w broniach lekkich o 1.
Premie z tego atutu się kumulują.

Specjalizacja w sztyletach
Wymagania: 2 ranga w biegłościach w lekkich mieczach
Korzyści: Zwiększasz obrażenia zadane przez sztylet o jedną kostkę.
Specjalne: Możesz brać ten atut wiele razy. Zwiększ wymagane rangi o 2 dla każdego kolejnego wybrania tej zdolności.

Wejście w zwarcie
Wymagania: Specjalizacja w sztyletach 1 ranga
Korzyści: Używając sztyletu, walcząc z przeciwnikiem posługującym się większą bronią, jesteś w stanie w akcji obrony, przejść na pole przeciwnika i wykonać atak niwelujący możliwość sparowania ataku.


W efekcie, postać chcąca walczyć sztyletem, musi być umieć używać broni lekkich (odpowiednik BPA w dedekach), być biegła w lekkich mieczach i specjalizować się w walce sztyletami. Dodatkowo, specjalizacja daje dostęp do specjalnych manewrów (np. postać walcząca halabardą, może mieć możliwość utrzymania przeciwnika na dystans).

Obrażenia od broni działają tak:
Każda broń ma swoje bazowe obrażenia np. sztylet 1k4, miecz krótki 1k6, miecz zwykły 1k8, miecz dwuręczny 1k10.
Siła wpływa na obrażenia w taki sposób, że za każde 3 punkty siły, dodaje się kolejną kostkę bazową broni, więc postać z siłą 6 używająca miecza zada 2k8 obrażeń. Postać z siłą 9, zada 3k8 itd.
Specjalizacja również zwiększa ilość kości obrażeń, więc postać z siłą 7, specjalizująca się w sztyletach zada 3k4 obrażeń od ataku (2k4 za siłę i 1k4 za specjalizację).

Każda umiejętność będzie miała dopasowany zestaw atutów. Np. atuty/perki do skradania się zwiększają prędkość poruszania się, czy pozwalają na uniknięcie wykrycia przez np. węch itp, perki perswazji pozwolą taniej kupować i drożej sprzedawać itd, itd.

Testy wykonujemy dodając do cechy (siła, zręczność, percepcja, budowa, intelekt, charyzma) daną umiejętność i rzut kX (wstępnie k10, aczkolwiek zobaczymy jak sprawy się będą miały).

Np. Atak to siła + bronie lekkie + miecze lekkie + k10.

Rozmawiałem z Kamulcem i zaoferował się, że jeśli nie odciągnę osób od Kompedium Śmiałków, to jest w stanie wygospodarować subforum na ten projekt. Interesują mnie więc kto poważnie byłby gotów pomóc przy projekcie?
Doświadczenie w tworzeniu zasad do innych systemów (lub stworzenia całych systemów) i/lub tworzenia światów, opowiadań jest mile widziana.


Ostatnio zmieniony przez suldarr'essalar dnia Czw 10:59, 22 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 12:07, 22 Sty 2009    Temat postu:

Cóż, to może zacznę od warunkowego zgłoszenia się. Na razie czasu mam mało, więc może coś okazjonalnie napiszę, jak go znajdę. Po maturze będę miał długie wakacje (na 99%, bo zawsze mogę nie zdać xD). W projekcie wezmę chętnie udział, lecz jeszcze nie wiem, czy jako osoba wtracająca swoje trzy grosze, czy dam się wciągnąć bardziej. Sam myślę o stworzeniu systemu, lecz w perspektywie wielu lat (staram się być realistą), a zdobyte tu doświadczenie mi nie zaszkodzi.

Daję znać, choć wiem, że nawet tuzin takich zgłoszeń Ci nie starczy d'oh!


Ostatnio zmieniony przez Kamulec dnia Czw 12:17, 22 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Volfer
Adept Cienia


Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Lublin

PostWysłany: Czw 12:41, 22 Sty 2009    Temat postu:

Jeżeli moja marna pomoc i moje jeszcze marniejsze doświadczenie może się komukolwiek przydać to się zgłaszam. Podoba mi się ten koncept.

Wysunę propozycję - może zamiast wiedzy arkana - dać standardową tajemną?

Chyba zostaną mi opowiadania bo sam świata żadnego jeszcze nie stworzyłem. Jedynym moim osiągnięciem jest przeczytanie artykułu Enca.

Ale się zgłaszam Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
suldarr'essalar
Użytkownik Zaawansowany


Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: 127.0.0.1

PostWysłany: Czw 14:00, 22 Sty 2009    Temat postu:

Kamulec napisał:
Cóż, to może zacznę od warunkowego zgłoszenia się. Na razie czasu mam mało, więc może coś okazjonalnie napiszę, jak go znajdę. Po maturze będę miał długie wakacje.
Spokojnie, nie zamierzam napisać wszystkiego w dwa miesiące :)

Kamulec napisał:
W projekcie wezmę chętnie udział, lecz jeszcze nie wiem, czy jako osoba wtracająca swoje trzy grosze, czy dam się wciągnąć bardziej.
W projekcie potrzebuję twórców, testerów, krytyków, narratorów, rysowników. Na pewno jakąś grupę osób pominąłem.

Twórca i konstruktywny krytyk to takie pojęcia bardziej z socjologii, ale dobrze się tutaj sprawdzą:

Twórca to osoba, która ma, jak sama nazwa wskazuje) twórcze pomysły. Nie chodzi tu o pełną i szczegółową rozpiskę, ale pomysł. Świeży, ciekawy, być może inne podejście do niektórych oklepanych tematów.

Konstruktywny krytyk to osoba, która bierze te pomysły od twórców i przerabia je dostosowując do zadanej koncepcji. Innymi słowy, tu przytnie, tam podmieni, gdzieś ściśnie, gdzie indziej powykręca i wychodzi coś ciekawego.
Tester, to osoba testująca, krytyk, to osoba wskazująca wszelkie wady w prezentowanym pomyśle, narrator, to osoba z tzw. lekkim piórem, czyli potrafiąca opisywać ciekawie i interesująco. Rysownik - wiadomo, obrazki, mapy itp.

Ja mam naturę konstruktywnego krytyka. Potrafię dostrzec ciekawy pomysł w całkowicie spartolonej pracy i tak ją przerobić by była ciekawa.

Z racji tego, że mam w głowie pomysł na całość jestem także twórcą, choć nie tym najbardziej twórczym (jeśli mowa o znaczeniu socjologicznym tego terminu).

Chciałbym, w ramach sondy, zorientować się, kto w jakiej roli widzi siebie.

Cytat:
Jedynym moim osiągnięciem jest przeczytanie artykułu Enca.
ShadEnc napisał cykl artykułów (chyba koło 12). Nie miałem okazji czytać wszystkich, ale polecam, bo dają dobry pogląd na to jaki ogrom pracy stoi przed człowiekiem.

Cytat:
Wysunę propozycję - może zamiast wiedzy arkana - dać standardową tajemną?
Standardową w jakim sensie? Dedekowym?
Semantyka. Czas na szlifowanie przyjdzie na samym końcu, póki co operuję na codename'ach.


Ostatnio zmieniony przez suldarr'essalar dnia Czw 14:38, 22 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Volfer
Adept Cienia


Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Lublin

PostWysłany: Czw 14:07, 22 Sty 2009    Temat postu:

No to ja wysyłam zgłoszenie i prośbę o przyjęcie mnie do ciekawie zapowiadającego się projektu.
Widzę siebie w kilku rolach - nie wiem czy można mieć parę funkcji. Więc w kolejności:
-Twórca i krytyk (konstruktywny mam nadzieję).
-Narrator (ale nie wiem czy moje umiejętności są wystarczajace).


Ostatnio zmieniony przez Volfer dnia Pią 20:09, 23 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Narsaroth
Badacz Podziemi


Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 392
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Toruń

PostWysłany: Czw 16:30, 22 Sty 2009    Temat postu:

Widzę, że Twój pomysł jest niewątpliwie ciekawy. Dlatego chciałbym się zgłosić to Twojego projektu jako narrator (tylko i wyłącznie). Sądzę, że może Ci się przydać osoba, która skupi się wyłącznie tylko na jednym elemencie pracy. Jednak dodam, że (tak jak Kamulec) piszę w tym roku maturę, więc maksimum pracy mogę włożyć w wakacje. A obecnie mogę poświęcić czas na napisanie czegoś w weekendy. Czy odpowiada Ci taka opcja? Jeżeli chciałbyś coś ze mną przedyskutować, napisz na PW.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
suldarr'essalar
Użytkownik Zaawansowany


Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: 127.0.0.1

PostWysłany: Pią 22:43, 23 Sty 2009    Temat postu:

Dzieki za zainteresowanie.
Narratorów potrzeba w późniejszym etapie, więc nie ma problemu z czasem :)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Volfer
Adept Cienia


Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon 8:02, 26 Sty 2009    Temat postu:

Czy ruszamy jakoś z tym projektem? Dzielimy się już pracą? Czy na razie jeszcze czekamy na zgłoszenia?
Ja teraz po tym tygodniu mam ferie, więc będę miał trochę wolnego czasu Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
suldarr'essalar
Użytkownik Zaawansowany


Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: 127.0.0.1

PostWysłany: Pon 10:31, 26 Sty 2009    Temat postu:

Mi się zaczyna sesja, więc póki co, mój czas jest dość ograniczony.
Muszę pozbierać i uporządkować materiały, które już mam, zanim zacznę pracę nad resztą.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Karczma Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin