Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[3.5] Magiczny Rycerz- drobne zmiany

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Klasy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mish
Badacz Podziemi


Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Z Odległej Galaktyki

PostWysłany: Czw 16:00, 29 Paź 2009    Temat postu: [3.5] Magiczny Rycerz- drobne zmiany

Chcę zmienić wymagania Magicznego Rycerza na takie:
- Biegłość w broniach żołnierskich
- Atuty Skupienie na Broni (dowolna), Skupienie na Czarze( dowolna)
- Rzucanie Czarów Wtajemniczeń 2 poziomu

Czy to nie zachwieje grą? Z góry dziękuję.

Edycja:
Zmieniłem trochę te wymagania, żeby je lekko zrównoważyć. Mam świadomość, ze te drobne zmiany na niewiele wpłyną, ale jednak.


Ostatnio zmieniony przez Mish dnia Pon 20:08, 23 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arvelus
Arcymag


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Czw 18:28, 29 Paź 2009    Temat postu:

Mógłbyś podać jakie są oryginalne wymagania? Nie wiem jakie są więc nie ocenię:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2787
Przeczytał: 1 temat

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 18:54, 29 Paź 2009    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Odnośnie równowagi gry - tak, wymagania będą łatwiejsze do spełnienia.

Ogółem uważam, że zmiana wymagań klasy prestiżowej, której moce sprowadzając się do wzmocnienia mechanicznego postaci (fabularnie wystarczy grać wieloklasowcem, mocy też się unikatowych nie zyskuje przecież), mija się z celem.


Ostatnio zmieniony przez Kamulec dnia Czw 18:58, 29 Paź 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mish
Badacz Podziemi


Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Z Odległej Galaktyki

PostWysłany: Czw 20:10, 29 Paź 2009    Temat postu:

Arvelusie oryginalne wymagania to Biegłość w broniach żołnierskich i rzucanie czarów wtajemniczeń 3 poziomu.
Kamulcu po prostu chcę zmienić te wymagania tak, aby przy limicie do 20 poziomu był taki bardziej wojownik niż czarodziej, jak jest standardowo.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Merwix
Adept


Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 20:24, 29 Paź 2009    Temat postu:

Zyskujesz 2 poziomy w wojowniku (np.) kosztem tylko jednego atutu, który i tak dostaniesz na 1 poziomie prestiżówki. Jedynie poziom czarującego Ci się zmniejszy, ale odczuje się to w nieznaczny sposób. Więc odradzam taką zmianę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mish
Badacz Podziemi


Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Z Odległej Galaktyki

PostWysłany: Czw 21:05, 29 Paź 2009    Temat postu:

Chodzi głównie o przyrost BPA oraz PW, oraz o względy klimatyczne z lekka ;)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Klasy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin