Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[3.0; 3.5] Co się kumuluje?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Deathseeker
Nowicjusz


Dołączył: 20 Maj 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 15:52, 21 Maj 2011    Temat postu: [3.0; 3.5] Co się kumuluje?

Cześć. Ostatnio się tak zastanawiałem ponieważ nie ma żadnej wzmianki o tym w podręcznikach...Załóżmy że postać posiada dwa różne przedmioty ( np:pirścień i amulet ) z tą samą premią do umiejetności...czy takie premie się kumulują?


PS: Jak wrzucić animacje pod podpisem?


Ostatnio zmieniony przez Deathseeker dnia Sob 15:53, 21 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lord Xan
Generał Podziemi
Generał Podziemi


Dołączył: 22 Lis 2009
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Barlinek/Poznań

PostWysłany: Nie 0:01, 22 Maj 2011    Temat postu:

Z tą samą premią do umiejętności? Co masz na myśli? Jeśli obie premie są z biegłości (jak przy większości magicznych przedmiotów), to premie się nie kumulują, bo nigdy dwie premie tego samego rodzaju się nie kumulują (no chyba, że unikowe, lub okolicznościowe z różnych okoliczności).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lagnar
Użytkownik


Dołączył: 21 Gru 2010
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 9:05, 25 Wrz 2011    Temat postu:

Jak z kolei chciałbym się dowiedzieć czy amulet odganiania nieumarłych (paladyn lub kapłan odgania nieumarłych na poziomie o 4 wyższym) kumuluje się z poświęconym pancerzem lub tarczą (odganianie lub karcenie o 2 poziomy wyżej). Oraz czy poświęcony pancerz kumuluje się z poświęconą tarczą w co wątpię. Oraz czy amulet odganiania jest tylko do odganiania czy może też do karcenia ale w to też wątpię. Chodzi mi o 3.0

Istnieje jeszcze buzdygan dzieci mroku z magii faerunu który "na potrzeby okręślania KW nieumarłych stworzeń które kapłan może kontrolować ma 2 poziomy więcej". Czy to się kumuluje z powyższymi? I czy to nie działa na karcenie a jedynie na kontrolowanie?


Ostatnio zmieniony przez Lagnar dnia Nie 9:07, 25 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin