Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[3.5] Optymalizacja postaci zadającej dużo obrażeń

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Mechanika / Optymalizacja postaci
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adinacatslowo
Nowicjusz


Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 13:39, 05 Sie 2010    Temat postu: [3.5] Optymalizacja postaci zadającej dużo obrażeń

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów ;]
Zacząłem grać właśnie z moimi kolegami nową sesje w D&D.
Zaczynamy od 12 poziomu. Ja jak zwykle lubię grac postaciami które wymiatają w walce wręcz wiec postanowiłem poszukać jakiejś ciekawej klasy prestiżowej. Natknąłem się na rozszalałego berserkera. Stworzyłem sobie takowa postać, niżej podam statystyki. I tutaj pojawia się moja prośba: Czy moglibyście mi doradzić jakie wyposażenie byłby przydatny na wyższych poziomach tego bohatera +9 jakie atuty.
Postać

Rasa: pół ork - chciałem wodnego orka ze względu na jego duże bonusy do siły i budowy + brak modyfikatora poziomowego ale drużyna się nie zgodziła gdyż "nie tolerują orków gdyż są ludźmi mi" wiec musiałem dać taka a nie inna rasę - przeżyje.
klasa: barb 1 / woj 5 / frenzy 6 - barba tylko 1 poziom aby tylko szal zyskać a woja resztę aby mieć dodatkowe atuty
Statystyki
Podstawowe były:
S 20 -pół ork
Zr 16
Bd 16
Int 10 - pół okr
Rzt 15
Cha 9
Po dodaniu punkcików za poziom:
S 20
Zr 16
Bd 18 - dodałem 2
Int 10
Rzt 15
Cha 9
Nadal się zastanawiam gdzie dać 1 punkcik ze względu na przedmioty.
Jeżeli chodzi o atuty to mam do wyboru 8 - 5 za poziom i 3 woj
Wybrałem na razie 7 - nad 8 się zastanawia (tutaj proszę o skomentowanie czy są dobre i czy może wybrać inne):
Rozszczepienie
Potężny atak
Niszczycielski szał
Straszliwy szał - 4 jako wymagania do frenzy ponadto
Monkey grip - chce po prostu nosić wielki miecz rtęciowy z rozmiaru o jeden większego (obrażenia)
Reckles Rage - do szalu
dodatkowy szal - zawsze 2 szały więcej na dzień
Może znacie jakieś inne atuty współdziałające z szalem lub dające plusy do obrażeń. Ja osobiście myślę nad atutem Poprawione trafienie krytyczne ( przydatne jakbyśmy walczyli przeciwko jednemu ale potężnemu wrogowi a nie hordzie mniejszych)
Jeżeli chodzi o ekwipunek to mam:
Wielki miecz rtęciowy +2
Zbroja mithrilowa pełna płytowa
mam jeszcze do rozdysponowania 55500 sztuk złota i myślę nad rękawiczarkami do siły +5 i amuletem do budowy +5 do łącznie będzie kosztować 50000 i zostanie mi 5500 sztuk złota.
Jeżeli chodzi o podręczniki to mam do dyspozycji wszystkie jakie istnieją. Liczę na wasza pomoc. Z góry dziękuje.
Ps> na jednym z for jeden z użytkowników użył jakiegoś atutu chyba "mountain rage" ale nigdzie nie moglem go znaleźć - może wy wiecie o co chodzi.
_____________
Polskie słowa, na litość mrocznych istot spoza czasu... Ginden


Ostatnio zmieniony przez adinacatslowo dnia Czw 15:59, 05 Sie 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ginden
Adept


Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 19:06, 05 Sie 2010    Temat postu:

Chcesz zrobić coś na szarżę?
Monkey grip - do wywalenia. To jest średnio +1, czy +2 do obrażeń.
Broń zmieniłbym na jakąś z ładnym zakresem trafienia krytycznego, lub specjalnymi premiami. Ciekawe wypada tu kolczasty łańcuch (spiked chain chyba), ze względu na zasięg, finezję i możliwość przewracania. Dobry jest też bułat.
A jeśli zależy ci na obrażeniach...
Zrób może tzw. King of Smack? Psychowojownik 16/Warshaper 4. Expanded Knowledge zapewnia nam metamorphosis. Zamieniamy się w coś dużego, lub wielkiego. Używamy mocy expansion w wersji +2. Mamy rozmiar kolosalny. Ulepszony atak naturalny i moc warshapera morphic weapons i nasz cios zadaje 12k6 (42) obrażeń, jeśli MG sztywno trzyma się zasad i 24k6 (84), jak powinno być zgodnie z ekstrapolacją obrażeń broni naturalnych.
Metamorfozy używamy do zamienienia się w avolakia z Księgi Potworów II. Ma on 9 ataków bronią naturalną. Wiemy, co z tym zrobić?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lord Xan
Generał Podziemi
Generał Podziemi


Dołączył: 22 Lis 2009
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Barlinek/Poznań

PostWysłany: Czw 22:40, 05 Sie 2010    Temat postu:

Mountain Rage - substitution level dla goliata barbarzyńcy, który modyfikuje lekko szał. Races of Stone.
Nie ma przedmiotów dających nieparzyste premie do atrybutów, przynajmniej nie w PMP, więc nie wiem, czy to legalne. Poza tym premia większa niż 2 do siły to już pas siły giganta. Co prawda premie do atrybutów można umieszczać gdzie indziej, ale zasady do tego znajdziemy w Magic Item Compedium.
Na jakiej zasadzie są rozdane atrybuty?
Ja bym starał się wymaksować potężny atak, atutami typu Combat Brute (z ciągłym wykorzystywaniem momentum swing) czy Shock Trooper.
Wrzućmy na pierwszy poziom Lion Totem Barbarina, pełny atak po szarży to to, czego szukasz.
Olej miecz rtęciowy - biegłość za atut a broń jest niewarta uwagi. Już goliath greathammer wygląda lepiej, a i tak wybrałbym coś inszego.
Kup dużo słabszych magicznych przedmiotów, łączne bonusy dadzą więcej niż jeden wypasiony: Pierścień ochrony +x, Crimson Dragonhide Bracers +x itp. Nie kupuj przedmiotów z premią do kp, zamiast tego postaraj się o te dające przeciwnikom szansę na chybienie ciebie (rozmycie itd.)
To tak na początek.
Kod:
King of Smack strasznie rzuca się w oczy, kto tak chce co walkę rosnąć i naparzać pazurami? ;]


Ostatnio zmieniony przez Lord Xan dnia Czw 22:41, 05 Sie 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Mechanika / Optymalizacja postaci Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin