Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Tworzenie Inteligentnych przedmiotów

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kondeks
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 819
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 13:46, 06 Wrz 2005    Temat postu: Tworzenie Inteligentnych przedmiotów

Jak według was gracz może stworzyć inteligentny przedmiot. Czy taki przedmiot nie powinien mieć innych wymagań tworzenia?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2787
Przeczytał: 1 temat

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 14:40, 27 Paź 2005    Temat postu:

Hmm... Można by tu z zasad wysnuć dwa wnioski:
1. Inteligenty przedmiot może powstać przypadkiem, na co jest określona szansa na jego stworzenie.
2. Zasady tworzenia intyligentnego przedmiotu są takie, jak zwykłego, ale wymagania zmieniają się zależnie od jego mocy.


Ostatnio zmieniony przez Kamulec dnia Pon 15:49, 22 Sty 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Liverrin
Arcymag


Dołączył: 02 Wrz 2005
Posty: 1700
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią 17:46, 28 Paź 2005    Temat postu:

Księga Broni i Ekwipunku - strona 138. Tam jest wszystko o tworzeniu inteligentnych przedmiotów. Dla przykładu: punkt premii z int. +400s.z. (modyfikator ceny rynkowej) albo k% 3 - przdmiot posiada wyczucie kierunku(10 rang) +2000s.z.(modyfikator ceny rynkowej). Oprócz tego tworzenie inteligentnych przedmiotów opisane jest w PMP.
A co do wymagań pozostają takie same(bohater musi mieć tworzenie magicznych przedmiotów), zmienia się tylko cena. Cool Tak mi się przynajmniej wydaje. Confused
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kondeks
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 819
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 10:36, 30 Paź 2005    Temat postu:

Ta... nie wiem czy na to wpadłeś że my mamy KBiK. Wiemy co tam jest napisane. Jednakrze chodzi o to co jest sensowne, nie należy bez krytycznie stosować wszystkich podręczników.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Faerish
Użytkownik


Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Toruń

PostWysłany: Nie 10:57, 30 Paź 2005    Temat postu:

Dobrze by było, żeby chociaż w nazwie tematu nie było błędu ortograficznego - pisze się inteligentnych a nie inteligętnych.
Co do inteligentnych przedmiotów to oprócz mechanicznych zasad warto by dodać jakąś mistyczną otoczkę dotyczącą duszy przedmiotu i jej pochodzenia, choć trzeba by jeszcze nad tym pomyśleć.

Pozdrawiam
_____
Przy czym, Faerish sam zrobiłeś 5 błędów w poście Cool (poprawione)
WP Kamulec
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin