Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[Wariant] Strata PD po utracie poziomu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Teraz zmieniam nieco pytanie. Czy uważasz ten wariant za dobry, jeżeli stosującym nie przeszkadza więcej obliczeń?
Tak
100%
 100%  [ 2 ]
Nie
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 2

Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2787
Przeczytał: 1 temat

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 18:50, 27 Cze 2008    Temat postu: [Wariant] Strata PD po utracie poziomu

Dzisiaj zginęła postać jednego z graczy. Brakowało jej niewiele do następnego poziomu. Straci dużo. Zacząłem to po sesji analizować. Nie ułatwiam, BG mają los BN. Nie pomagam graczom. Chcę, by świat był możliwie logiczny. Nie chcę tego robić, by pomóc graczowi, acz nie mam nic przeciwko ew. zmianie jeszcze zanim go wskrzeszą.


Sądzę, że sytuacja, gdy to, ile przy stracie poziomu traci się PD jest nie logiczne. Czemu ktoś, kto ma 3 poziom i 3000 PD ma stracić ich mniej, niż ktoś na 2 o 2999? Może to prowadzić do tego, ze BG nie pojedzie na jakąkolwiek trudna misję, gdy będzie blisko następnego poziomu. Uzasadnienia fabularnego brak.
Mam wrażenie, że optymalnym rozwiązaniem będzie zastąpienie obecnych zasad straty poziomu utratą proporcjonalną do poziomu.
(Obecne PD - PD potrzebne na obecny poziom)/Poziom * (Poziom-1) + PD potrzebne na poziom o 1 niższy

Muszę dodać, że minimalnie poprawia to sytuację BG, bowiem nieraz można stracić więcej PD niż potrzeba na następny poziom (np. BG miał 3000 PD, dostał nowe i ma 8245, ale nie miał czasu podnieść poziomu, przy standardowych zasadach straciłby równowartość w PD 2 poziomów).

1. Co o tym sądzicie?
2. Gdzie może prowadzić to do mechanicznych trudności, konieczności zmian itd.

Proszę o jak najszybsza odpowiedź. Jeżeli pomysł poprzecie wprowadzę go, za zgodą raczy, od następnej sesji.


Ostatnio zmieniony przez Kamulec dnia Czw 21:25, 03 Lip 2008, w całości zmieniany 8 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Teraz zmieniam nieco pytanie. Czy uważasz ten wariant za dobry, jeżeli stosującym nie przeszkadza więcej obliczeń?
Tak
100%
 100%  [ 2 ]
Nie
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 2

Autor Wiadomość
Boski
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 19:13, 27 Cze 2008    Temat postu:

0. Totalnie nie rozumiem tego zapisu
Kamulec napisał:
(Poziom-0,5)*1000 PD

1. Postać nie miała czasu podnieśc poziomu, a więc nie przyswoiła nowych zdolności, dlaczego więc po śmierci miałyby się one liczyć? Z drugiej strony postać z taką samą liczbą PD, może ćwiczyć i w ten sposób zapobiegać ich utracie, co jest to dla mnie w miarę logiczne. Istnieją też pewnego rodzaju "checkpointy" dzięki którym nie cofniesz się za daleko.
2. Ja już mam mechaniczne trudności jak próbuję coś policzyć, bo totalnie nie rozumiem Twojego algorytmu.
3. Jeśli pytasz się o opinię to od razu razdziłbym wrzucić ankietę, będą osoby, które odpowidzą: tak, to dobry pomysł...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Teraz zmieniam nieco pytanie. Czy uważasz ten wariant za dobry, jeżeli stosującym nie przeszkadza więcej obliczeń?
Tak
100%
 100%  [ 2 ]
Nie
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 2

Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2787
Przeczytał: 1 temat

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 19:42, 27 Cze 2008    Temat postu:

Algorytm jest bardzo prosty. Można go inaczej zapisać jako:
(Poziom obecny+Poziom -1)/2 * 1000PD
Czyli
(2*Poziom - 1)/2 * 1000 PD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Teraz zmieniam nieco pytanie. Czy uważasz ten wariant za dobry, jeżeli stosującym nie przeszkadza więcej obliczeń?
Tak
100%
 100%  [ 2 ]
Nie
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 2

Autor Wiadomość
Boski
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 19:53, 27 Cze 2008    Temat postu:

Bez sensu...

Postać ma 3100 PD (3 poziom). Gienie. Po śmierci traci wg Twojego algorytmu 2500 PD. Tak ? Dobrze liczę ? Wobec tego spada do 600 PD, co owocuje spadkiem na poziom 1...

Wątpię, żeby to było dobre rozwiązanie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Teraz zmieniam nieco pytanie. Czy uważasz ten wariant za dobry, jeżeli stosującym nie przeszkadza więcej obliczeń?
Tak
100%
 100%  [ 2 ]
Nie
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 2

Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2787
Przeczytał: 1 temat

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 20:38, 27 Cze 2008    Temat postu:

Tak, faktycznie było źle, poprawiłem.
Wersja poprawna:
(Poziom-1) * 1000 PD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Teraz zmieniam nieco pytanie. Czy uważasz ten wariant za dobry, jeżeli stosującym nie przeszkadza więcej obliczeń?
Tak
100%
 100%  [ 2 ]
Nie
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 2

Autor Wiadomość
Kondeks
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 819
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 21:29, 27 Cze 2008    Temat postu:

1.Według mnie ma to sens. Generalnie sam jeśli wiem, że np. gracz dostanie doświadczenie na następny poziom, a ginie to po prostu nie podnoszę mu poziomu.
2. Nie powiem więcej, gdyż to o moja postać chodzi. Mr. Green
3. Co do straty 2 poziomów, to jest to absurd wynikający z zasady czasu potrzebnego do szkolenia się. Jest to zasada opcjonalna i osobiście nigdy bym 2 poziomów przez nią nie odjął.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Teraz zmieniam nieco pytanie. Czy uważasz ten wariant za dobry, jeżeli stosującym nie przeszkadza więcej obliczeń?
Tak
100%
 100%  [ 2 ]
Nie
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 2

Autor Wiadomość
Boski
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 12:33, 28 Cze 2008    Temat postu:

1. W ten sposób ustalasz stałą która będzie tracić każdy. I nie wiem, czy jest to akurat na korzyść graczy... W momencie gdy cofnięcie następowało do połowy poprzedniego poziomu oczywiście były rozbieżności, że raz traciło się mało, a raz dużo. Dawało to jednak graczom możliwość rozsądnego "expienia". Jeśli widzieli, że brakuje im niewiele to szli na 2 dni do lasu, załatwili 3 wilki i niedźwiedzia i otrzymywali awans. W przypadku zaś gdy dopiero co poziom zdobyli, od razu ambicja posyłała ich na niebezpieczne wyorawy, na których zdarzało im się ginąć. Jeśliby tak na to spojrzeć, to gracze częściej giną mając poniżej tej połowy do następnego levelu.

2. Mechanicznie wzór jest poprawny, jednak w mojej opinii działa to na niekorzyść graczy (no z wyjątkiem Kondeksa w tym przypadku, za co przepraszam, ale staram się na to patrzeć obok Niego)...

3. Całkowiecie się zgodzę z przedmówcą. To w ogóle głupota, że jest potrzebny czas na to, aby przyswoić coś co ćwiczy się non stop. Poszukiwacze przygód, nieustannie wykorzystują swe zdolności w praktyce, ale i tak muszę ćwiczyć... Mechanicznie zaś sądzę, że to powinien być powrót do ostatniego "checkpoointu", czyli strata o jeden poziom.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Teraz zmieniam nieco pytanie. Czy uważasz ten wariant za dobry, jeżeli stosującym nie przeszkadza więcej obliczeń?
Tak
100%
 100%  [ 2 ]
Nie
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 2

Autor Wiadomość
Bel-ort
Widmowy Wędrowiec


Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 414
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 12:41, 28 Cze 2008    Temat postu:

Moim zdaniem to głupota tracić exp za zginięcie. Niby z jakiej paki. BG który zginął i został wskrzeszony umie mniej niż wcześniej???
Ale wiele mechaniki w dnd jest nielogiczna.

Pozatym jeśłi mówimy już o tracie expa to trzeba rozważyć czy BG zginąl w głupi sposób np. przejechany przez furmanke w środku miasta, czy w bohaterski np. oddając za kogoś życie. Bo wtedy to się robi jescse mniej realne.

Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Teraz zmieniam nieco pytanie. Czy uważasz ten wariant za dobry, jeżeli stosującym nie przeszkadza więcej obliczeń?
Tak
100%
 100%  [ 2 ]
Nie
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 2

Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2787
Przeczytał: 1 temat

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 12:52, 28 Cze 2008    Temat postu:

Thorgal: Nie chcę rozważać, czy tracenie PD jest głupie. Mam na myśli:
Czy ten system jest lepszy, bardziej sensowny, klimatyczny, fabularnie uzasadniony, logiczny itd. od standardowego.

1. I właśnie to jest głupie. Działania BG nie powinny byc motywowane mechaniką gry.
2. Nie specjalnie chodzi mi o korzyść graczy, ale o logikę.
3. Nie temat po temu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Teraz zmieniam nieco pytanie. Czy uważasz ten wariant za dobry, jeżeli stosującym nie przeszkadza więcej obliczeń?
Tak
100%
 100%  [ 2 ]
Nie
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 2

Autor Wiadomość
Bel-ort
Widmowy Wędrowiec


Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 414
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 12:57, 28 Cze 2008    Temat postu:

Jeśli od takiej strony podchodzimy to te rozwiązanie jest dobre.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Teraz zmieniam nieco pytanie. Czy uważasz ten wariant za dobry, jeżeli stosującym nie przeszkadza więcej obliczeń?
Tak
100%
 100%  [ 2 ]
Nie
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 2

Autor Wiadomość
Deemer
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 794
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 15:59, 28 Cze 2008    Temat postu:

Według mnie pomysł jest dobry. Dzięki niemu uzależniamy ilość straconych PD od poziomu postaci (czyli jej zaawansowania), a nie... etapu nauki?
Postać zawsze traci tyle PD, ile potrzebowała na zdobycie poziomu na którym jest.
Trochę mi tylko nie odpowiada, że czasami nie traci się poziomu, ale to rozwiązanie jest i tak bardziej logiczne niż zastosowane przez twórców D&D.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Teraz zmieniam nieco pytanie. Czy uważasz ten wariant za dobry, jeżeli stosującym nie przeszkadza więcej obliczeń?
Tak
100%
 100%  [ 2 ]
Nie
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 2

Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2787
Przeczytał: 1 temat

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 18:20, 03 Lip 2008    Temat postu:

Jak został to zauważone przez Boskiego proponowany przeze mnie system (Poziom-1)*1000 PD może wywołać spadek o więcej, niż 1 poziom.
W związku z tym Xizor zaproponował proporcojnalną utratę poziomu (wydała mi się ona wczesniej nie potrzebna, bo wymaga więcej liczenia). Poniewaz jednak moje poprzednie wzory były nie do przyjęcia proponuję ten zmieniony.

Ankieta odnosnie starego:
Czy uważasz ten wariant za dobry?
Tak
75% [ 3 ]
Nie
25% [ 1 ]

W efekcie postać potrzebuje po stracie poziomu proporcjonalnie tyle samo do następnego poziomu.

Teraz zmieniam nieco pytanie. Czy uważasz ten wariant za dobry, jeżeli stosującym nie przeszkadza więcej obliczeń?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Teraz zmieniam nieco pytanie. Czy uważasz ten wariant za dobry, jeżeli stosującym nie przeszkadza więcej obliczeń?
Tak
100%
 100%  [ 2 ]
Nie
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 2

Autor Wiadomość
Deemer
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 794
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 20:25, 03 Lip 2008    Temat postu:

W jakiej sytuacji przy starym wzorze traci się więcej niż 1 poziom?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Teraz zmieniam nieco pytanie. Czy uważasz ten wariant za dobry, jeżeli stosującym nie przeszkadza więcej obliczeń?
Tak
100%
 100%  [ 2 ]
Nie
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 2

Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2787
Przeczytał: 1 temat

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 21:39, 03 Lip 2008    Temat postu:

Eh.. Albo Boski mi namiszał (zaczeli we 2 z kolegą mówić, że jest błąd), albo mi się coś nie zgadza, bo nie mogę znaleźć tego przykładu. Tak więc proszę, Boskiego, by to zrobił. W przeciwnym razie wracam do poprzedniego rozwiązania.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Teraz zmieniam nieco pytanie. Czy uważasz ten wariant za dobry, jeżeli stosującym nie przeszkadza więcej obliczeń?
Tak
100%
 100%  [ 2 ]
Nie
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 2

Autor Wiadomość
Deemer
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 794
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 9:23, 04 Lip 2008    Temat postu:

Cóż, postać nie może stracić 2 poziomów, ponieważ traci zawsze tyle PD, ile jest potrzebne na poziom na którym jest. Czyli jeżeli jest na początku poziomu, to po śmierci jest na początku poprzedniego poziomu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Teraz zmieniam nieco pytanie. Czy uważasz ten wariant za dobry, jeżeli stosującym nie przeszkadza więcej obliczeń?
Tak
100%
 100%  [ 2 ]
Nie
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 2

Autor Wiadomość
Boski
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 11:43, 04 Lip 2008    Temat postu:

Kamulec w tym temacie przedstawił już 3 różne algorytmy na obliczanie PD po śmierci.

1. (Poziom obecny+Poziom -1) / 2 * 1000PD

W tej sytuacji (jak już napisałem) postać mająca 3100 PD traci z tego 2500 PD, otrzymując wartość 600 PD co owocuje spadkiem o 2 poziomy.


2. (Poziom obecny - 1) * 1000PD

W tym momencie mamy sytuacje odwrotną. Postać mająca 5500 PD, traci 2000 PD, jednak z wartością 3500 PD nadal pozostaje na tym samym poziomie, co jest w sprzeczności z mechaniką gry.


3. Obecny wzór: (Obecne PD - PD potrzebne na obecny poziom)/Poziom * (Poziom-1) + PD potrzebne na poziom o 1 niższy

Owszem postać zawsze straci jeden i tylko jeden poziom. Jednak im później postać zginie tym więcej PD traci (czyli tak samo jak przy podręcznikowych zasadach D&D). 3-poziomowy bohater mający 3600 PD traci z tego 2200 PD, zaś jeśli miałby 5400 PD traci już 2800 PD. Poziom ten sam, jednak 600 PD różnicy. Oczywiście zgodzę się, że są to mniejsze rozbieżności niż przy śmierci podręcznikowej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Teraz zmieniam nieco pytanie. Czy uważasz ten wariant za dobry, jeżeli stosującym nie przeszkadza więcej obliczeń?
Tak
100%
 100%  [ 2 ]
Nie
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 2

Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2787
Przeczytał: 1 temat

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 11:50, 04 Lip 2008    Temat postu:

1. Jest sie proporcjonalnie tak samo oległym od następnego poziomu, oto zaś mi chodziło.
2. Postać silniejsza traci więcej, a słabsza mniej. Teraz po prostu nie ma przeskoków. Traci sie zaleznie od liczby PD, a nie od poziomu. Czyli rozbieżności są, ale konsekwentne. Nie ma już tego, że postać o poziomie niższym może stracić więcej, niż ta o niższym.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Teraz zmieniam nieco pytanie. Czy uważasz ten wariant za dobry, jeżeli stosującym nie przeszkadza więcej obliczeń?
Tak
100%
 100%  [ 2 ]
Nie
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 2

Autor Wiadomość
Deemer
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 794
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 14:23, 04 Lip 2008    Temat postu:

Albo ja, albo Boski coś źle liczymy. Przed chwilą próbowałem kilka razy policzyć na różne sposoby straty PD przy 3600 PD i ani razu mi nie wyszło 2200...

a)Czy przez "PD potrzebne na obecny poziom" mam rozumieć tyle ile trzeba w sumie na dany poziom, czy tyle ile trzeba z poprzedniego poziomu na ten na którym jestem?

b)Czy "Poziom * (Poziom-1)" ma być w nawiasie, czy tak jak jest?

c)Takie same pytanie jak w punkcie a, ale odnośnie "PD potrzebne na poziom o 1 niższy ".

Po za tym wydaje mi się, że strata 2200 PD dla postaci o 3600 PD to sporo...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Teraz zmieniam nieco pytanie. Czy uważasz ten wariant za dobry, jeżeli stosującym nie przeszkadza więcej obliczeń?
Tak
100%
 100%  [ 2 ]
Nie
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 2

Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2787
Przeczytał: 1 temat

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 17:24, 04 Lip 2008    Temat postu:

(Obecne PD - PD potrzebne na obecny poziom)/Poziom * (Poziom-1) + PD potrzebne na poziom o 1 niższy
gdzie
PD potrzebne na obecny poziom = (Poziom, z którego się spada - 1) *1000
PD potrzebne na poziom o 1 niższy = (Poziom, z którego się spada - 2) *1000

Poziom, z którego się spada - 1 = Poziom, na którym znajdziemy się już po utracie poziomu.

ad. b) Ma być tak jak jest. W efekcie otrzymujemy wartość proporcjonalnie mniejszą.

Wzór ten mozna streścić tak:
Po stracie poziomu masz taką samą część drogi do następnego poziomu, jak przed strata poziomu.

Przykład:
Postać ma 3 poziom i 3600 PD. Traci poziom. Spada na drugi.
Jej obecna liczba PD = (3600 PD - 3000 PD)/3 * (3-1) + 1000 PD = 600 PD /3 * 2 + 1000 = 200 PD * 2 + 1000 PD = 1400 PD

Postać straciła 2200 PD.

Mając 3 poziom i 3600 PD miała za sobą 600/3000 = 1/5 drogi na poziom 4.
Straciła poziom.
Mając 2 poziom i 1400 PD ma za sobą 400/2000 = 1/5 drogi na 3 poziom.


Należy dodać, że średnie wartości pozostają te same. Średnio postać tracąc poziom, a będąc na 3. traci 2500 PD.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Teraz zmieniam nieco pytanie. Czy uważasz ten wariant za dobry, jeżeli stosującym nie przeszkadza więcej obliczeń?
Tak
100%
 100%  [ 2 ]
Nie
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 2

Autor Wiadomość
Deemer
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 794
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 19:07, 04 Lip 2008    Temat postu:

Aha, rozumiem. Według mnie rozwiązanie jest dobre. Lepsze niż podręcznikowe.

Przeszkadza tylko skomplikowanie, ale przecież nie ginie się tak dużo razy (raczej nie więcej niż każda postać na sesje ;)) więc można policzyć.


Ostatnio zmieniony przez Deemer dnia Pią 19:08, 04 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin