Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zjawa

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Boski
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 16:15, 12 Lut 2007    Temat postu: Zjawa

Jak często działa zdolność zjawy Straszliwy Wygląd ? Czy jeżeli ofierze nie powiedzie sie rzut obronny w 1 rundzie to czy w następnej również podlega temu atakowi ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Deemer
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 794
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 18:00, 12 Lut 2007    Temat postu:

Zjawa straszliwego wyglądu nie może "użyć", ale ma ją cały czas na sobie. Używa jej cały czas, a gdy komuś się powiedzie rzut, to przez dzień odporny.
Czyli nie może jej "włączyć" ani "wyłączyć".
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Boski
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 18:10, 12 Lut 2007    Temat postu:

Dobrze. Wiem, że ta zdolność jest cały czas aktywna. Pytam się czy ta forma ataku powtarza się co rundę ? Czy zjawa może kilkakrotnie w trakcie jednego dnia wyssać atrybuty tej samej istocie ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2783
Przeczytał: 2 tematy

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 19:08, 12 Lut 2007    Temat postu:

Taka jest zasada, że jeżeli nie jest napisane ograniczenie, to go nie ma. Czyli jeżeli go nie ma, ale rzyt obronny udany przez dzień chroni, wtedy moc ta zapewne działa cały czas, gdy pojawiają się warunki opisane przy zjawie (np. widzsz ją, czy też do 9 m od nie jesteś itd).

Skrótowo: Jak coś nie jest napisane, to znaczy, że tego nie ma (w opisach potworów).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Boski
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 22:24, 12 Lut 2007    Temat postu:

Wobec tego nieszczęśnik ze słabymi RO musi wykonywaćów rzut co rundę, dopóty mu sie nie powiedzie, nie wyjdzie z zasięgu lub nie zginie ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin