Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[3.0] Fatalne atrybuty

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Mechanika / Optymalizacja postaci
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
alladas
Nowicjusz


Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 21:09, 30 Sty 2007    Temat postu: [3.0] Fatalne atrybuty

Rozpoczynam nową grę z moim MP. Rzucam na atrybuty i najwyższy jest poniżej 14 więc mogę powtarzać. Powtarzam i moje atrybuty to :
8, 9, 10, 11, 14, 14.

Nie mogę więc powtarzać. Co zrobić w takiej sytuacji?

Z góry dzięki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Boski
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 23:00, 30 Sty 2007    Temat postu:

1. Jeżeli sie uda poproś o ponowne rzucanie, bądź o kupienie za standardowe punkty.
2. Jeżeli grasz sam chyba łatwiej uda Ci się wyperswadować na MP lepsze atrybuty. Po za tym dla jedynego gracza atrybuty właściwie nie mają takiego znaczenia, bo nie czujesz się gorszy od reszty drużyny.
3. Z każdymi atrybutami da sie grać. Standardowy BN ma atrybuty za 15 pkt. Twoje są za 18 punktów. Tak czy siak jesteś lepszy od znacznej części społeczeństwa. Gra przepakowaną postacią nie sprawia dużej przyjemności. Miło jest za to rozwijać słabego na poczatku bohatera, aby później stał się wielkim potężnym epikiem.
4. Jeżeli MP zezwoli możesz pokusić się o potężniejsze rasy z lepszymi atrybutami rasowymi typu Genazi.
5. Dobrze wykorzystaj te 14. Zwykle postać ma 2-3 ważne dla niej atrybuty. Reszta jest już mniej istotna. Z drugiej strony nie masz żasnych skrajnie niskich atrybutów więc jest to postać dość zrównoważona.
6. Nie przejmuj sie, że postac z takimi atrybutami będzie beznadziejna !!! Wiele rzeczy zależy od pomysłowości gracza i umiejętności gry. Rzuty kostkami i premie z atrybutów nie są najważniejsze.

Przy okazji dobrze by było gdybyś podał nam skład swojej drużyny, a także kim Ty chciałbyś być i jak owe atrybuty przyporządkować.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
alladas
Nowicjusz


Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 8:50, 31 Sty 2007    Temat postu:

Człowiek mnich. Ważne atrybuty według mnie 4. S, Bd, Zr, Rzt .Gram sam z mistrzem podziemi a na ponowne rzucanie albo kupowanie się nie zgodził. Bardzo pocieszyłeś mnie 3 punktem. Confused
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konrip
Badacz Podziemi


Dołączył: 21 Kwi 2006
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Newbury

PostWysłany: Śro 9:10, 31 Sty 2007    Temat postu:

Dobra, to ja jestem jego MP. A więc:
Boski napisał:
1. Jeżeli sie uda poproś o ponowne rzucanie, bądź o kupienie za standardowe punkty.

Niestety nie zgodzę się.
Boski napisał:
2. Jeżeli grasz sam chyba łatwiej uda Ci się wyperswadować na MP lepsze atrybuty. Po za tym dla jedynego gracza atrybuty właściwie nie mają takiego znaczenia, bo nie czujesz się gorszy od reszty drużyny.

Gra sam, ale gwarantuję, że wyperswadować się nie da.
Boski napisał:
3. Z każdymi atrybutami da sie grać. Standardowy BN ma atrybuty za 15 pkt. Twoje są za 18 punktów. Tak czy siak jesteś lepszy od znacznej części społeczeństwa. Gra przepakowaną postacią nie sprawia dużej przyjemności. Miło jest za to rozwijać słabego na poczatku bohatera, aby później stał się wielkim potężnym epikiem.

Mój gracz sądzi inaczej. Też mu to mówiłem.
Boski napisał:
4. Jeżeli MP zezwoli możesz pokusić się o potężniejsze rasy z lepszymi atrybutami rasowymi typu Genazi.

Nie pozwolę.
Boski napisał:
5. Dobrze wykorzystaj te 14. Zwykle postać ma 2-3 ważne dla niej atrybuty. Reszta jest już mniej istotna. Z drugiej strony nie masz żasnych skrajnie niskich atrybutów więc jest to postać dość zrównoważona.

On najwyraźniej albo nie potrafi albo MUSI grać potężną postacią.
Boski napisał:
6. Nie przejmuj sie, że postac z takimi atrybutami będzie beznadziejna !!! Wiele rzeczy zależy od pomysłowości gracza i umiejętności gry. Rzuty kostkami i premie z atrybutów nie są najważniejsze.

Według jego są. Nie umie dobrze odgrywać postaci. A w dodatku rzuty ma beznadziejne.
Boski napisał:
Przy okazji dobrze by było gdybyś podał nam skład swojej drużyn.

Gra sam. Nie udało się nikogo jeszcze skombinować.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
alladas
Nowicjusz


Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 9:20, 31 Sty 2007    Temat postu:

konrip napisał:

On najwyraźniej albo nie potrafi albo MUSI grać potężną postacią.

Pierwsza część bez komentarza , ale nie muszę grać potężną postacia chciałbym chciał grac noo chociażby słabą lub średnią ( no ta to jest beznadziejna)
konrip napisał:

Według jego są. Nie umie dobrze odgrywać postaci. A w dodatku rzuty ma beznadziejne.

Nie zgodzę sie w 100% z pierwszą częścią, ale to prawda, że rzuty mam beznadziejne
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gris
Adept


Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: wziąć na piwo ?

PostWysłany: Śro 13:21, 31 Sty 2007    Temat postu:

Skoro masz taką słabą postać to może zmień klasę na taką, której atrybuty nie są tak ważne np. na druida. Dzięki magicznym shitom będziesz miał ciągłe dopakowywanie roztropności, a reszta atrybutów jest mało ważna. Charyzma i intelekt nie są potrzebne za bardzo druidowi ( charyzma jest troszkę, ale możesz się bez niej obejść ), siła i zręczność też nie są ważne gdyż po przemianie w zwierzęta będziesz miał ich atrybuty fizyczne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konrip
Badacz Podziemi


Dołączył: 21 Kwi 2006
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Newbury

PostWysłany: Śro 18:36, 31 Sty 2007    Temat postu:

Gris napisał:
Skoro masz taką słabą postać to może zmień klasę

Niestety to chyba byłaby 3 zmiana w ciągu dwóch miesięcy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gris
Adept


Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: wziąć na piwo ?

PostWysłany: Śro 20:55, 31 Sty 2007    Temat postu:

20 groszy na xero + 5 minut roboty. Skoro gra sam to w kampanii nie powinno to raczej przeszkadzać. A mnich z takimi atrybutami jest na prawdę ciężki więc bądź wyrozumiały.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Boski
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 22:02, 31 Sty 2007    Temat postu:

konrip napisał:
Niestety to chyba byłaby 3 zmiana w ciągu dwóch miesięcy.

Więc też nie pozwolisz na zmianę ? Gra powinna być przyjemnością zarówno dla graczy jak i dla MP. Gra samotnie jest bardzo trudna. W miarę możliwości powinien mieć postać uniwersalną, która poradzi sobie w każdej sytuacji. Mnich jest dobry, ale z takimi atrybutami, będąc samemu w realiach D&D ma nikłe szanse na przeżycie, nie mówiąc o wzrastaniu w siłę.

Trochę się Tobie dziwie Konrip, gdyż wiem, że trudno jest prowadzić jednego gracza. Jeśli gra sie samotnie słabą postacię to każde wyjście z miasta to pewna śmierć. Większość przygód też bazuje na walce wobec czego prawie każda potyczka musi być zwycięska. Trudno jest stworzyć tego typu kampanię, jeżeli bohaterowie są tacy słabi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2783
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 22:13, 31 Sty 2007    Temat postu:

Do MP:

konrip napisał:
Niestety to chyba byłaby 3 zmiana w ciągu dwóch miesięcy.

Zwykle najpierw się rzuca, a potem tworzy postać do końca. Rozumiem jednak, że już zaczęliście. Pozostaje grać.
Nie zgadzaj się na ponowne rzucanie. W końcu gracz podjął ryzyko. Proponuje jednak, byś dał mu możliwość kupic punkty za te 18 punktów. To pozwoli mu być mnichem, choć oczywiście nie nader potężnym, to jednak zawsze bardziej zbalanosowanym (w przeciwnym wypadku, jak gra sam, to może miec duży problem).

Do gracza:
Najniższa CHA. Nie lekceważ INT, bo przy niskich atrybutach przydadzą się umiejętności dyplomatyczne. Najlepiej wszytsko poza CHA zbalansowane, jednak przy tych dodatnie dałbym w BD i RZT, 11 w S, 10 w INT i 9 w ZR. Zadajesz za małe obrażenia, by obniżać S. Możesz jednak ew. podjąc wariant niskiej RZT (tzn na 11) i nosić na początku zbroję, zaś później wzmocnić RZT magicznie. Ogólnie ZR wcale nie jest dla Ciebie aż tak ważne, choć przyda się do umiejętności. Nie potrzebujesz tego atrybutu jednak do strzelania (tak, czy inaczej, na wyższych poziomach nie będziesz raczej za często strzelać, biegając szybko i mając słabą broń dystansową), zaś w walce będziesz mógł zastąpić ZR poprzez RZT.
Jeżeli będziesz miał słabą KP i nie będziesz nosił zbroi możesz także skierować się w kierunku błyskawicznych ataków i przewagi szybkości.
Wtedy możesz działac w następujący sposób:
- um. do negocjacji, by mieć sojuszników, a mniej wrogów
- um. skradania, by uderzać szybko z bliska, przy okazji ogłuszając wrogów i atakując, gdy nie będa mieli premi ze ZR, bez okazji do odwetu z ich strony. Przyda się poprawienie inicjatywy.
- ucieczki i ataki z niedostępnych pozycji: przyda się upadanie, wspinaczka, skakanie i równowaga, własnie w tej kolejności. Nie zaszkodzi nabyc pawęż. Choć nie będziesz się nią posługiwać, to możesz ją ustawiać np. na drzewie, lub półce skalnej (dobrze mieć podpórkę jakąś). Wtedy, jeżeli okaże się, że wróg nie mogąc wejść, będzie miał łuk, będziesz miał może nawet i przewagę wysokości oraz lepszą osłonę. Wroga można też cały czas razić z dystansu. Jeżeli będzie pozbawiony oręża dystanowego (możesz mu spróbowac go ew. zniszczyć), możesz uciekać i atakować, a wtedy starczy 1 punkt na dwie minuty, by go zabić.

Przepraszam, za możliwe, iż małą przejrzystość. Starałem się Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konrip
Badacz Podziemi


Dołączył: 21 Kwi 2006
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Newbury

PostWysłany: Czw 11:20, 01 Lut 2007    Temat postu:

Właściwie z tymi atrybutami rozmieścił kompletnie inaczej. Moooże pozwolę rzucać jeszcze raz.

Okeanos / To się powoli przeradza w konflikt osobisty i mieszanie w to użytkowników forum jest bezpodstawne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
alladas
Nowicjusz


Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 11:54, 01 Lut 2007    Temat postu:

Do Gris: To nie 5 minut ale 45 min nie wiem jak możesz robić w 5 minut ja gram na systemie 3.0 może ty 3.5 ( tam się to robi szybciej). Do jednego masz rację mnich z takimi atrybutami jes ciężki.
Do Boski: Dzięki za wsparcie. Masz racje że trudno grać, a tak naprawdę jeszcze trudniej rozmiescić atrybuty.
Do Kamulec: Najpierw wybrałem postac, a potem rzucalem na atrybuty.
Mój MP nie pozwolił mi kupować więc nie podjąłem ryzyka. :x
Mój MP nie zgadza się na kupowanie atrybutów.
Uważam że powinienem zrobić troche inaczej , ja rozmieściłem tak:

S 11
BD 14
ZR 10
INT 9
RZT 14
CHA 8

Dzięki za pomoc MP po waszych wypowiedziach pozwolił mi rzucać jeszcze raz. Jeżeli wypadną gorsze to zapytam jeszcze raz :lol:
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kondeks
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 819
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 18:55, 02 Lut 2007    Temat postu:

Kto by się spodziewał, że znajdę bardziej zatwardziałego MP niż mój. heh
Co do waszej sytuacji to położył bym nacisk na obupulną przyjemność jak to powiedział Boski. Proponuję porozmawiać i ustalić kompromisy. Poza tym jeśli chodzi o częste zmiany postaci i cene ksero to niech wymaże starą postać i zrobi nową na tamtej karcie postaci. Jak gra się rozwinie to się przepisze na nową - czystą. Co do klasy to polecał bym czarodzieja słonecznego elfa. Najlepiej z atutem urodzony czarownik. Zaproponował bym atrybuty: S 9, ZR 11, BD 12 (14 -2 za rasę), INT 16 (14 +2 za rasę), a pozostałe 8 i 10 radzę rozplanować według własnego uznania.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
alladas
Nowicjusz


Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 20:35, 02 Lut 2007    Temat postu:

Jeden problem Sad .
Najpierw wybierałem rasę i klasę a potem rzucałem na atrybuty.
( kupowac MP nie pozwolił :x )
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kondeks
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 819
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 12:53, 03 Lut 2007    Temat postu:

Po prostu powinniście zacząć od nowa bo inaczej sesja pewnie i tak się rozpadnie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arvelus
Arcymag


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Sob 19:21, 29 Sie 2009    Temat postu:

Nie rozumiem takiego podejścia.
Może uznacie, że to dziwne, lub lamerskie, ale ja to robię zupełnie inaczej.
Ja daję graczom zawsze spore atrybuty. Rzadko nie ma choćby jednej 18ki, a jak ładnie poproszą to będą i dwie.
Staram się też zrównoważyć mechanikę z fabułą.
Bo powiedzmy gracz chce mieć plus do siły orka, ale nie chce mieć świńskiego ryja to pozwolę mu grać człowiekiem o statystykach orka. Oczywiście nie dam mu widzenia w ciemnościach, ani orczej krwi, bo to cechy charakterystyczne, ale atrybuty czemu nie?
Po prostu człowiek dzikus.
A w zamian za większe atrybuty po prostu posyłam na nich silniejszych przeciwników. Ja gram bez doświadczenia (awansują kiedy ja im powiem, bo za szybko mi awansowali) i awansują kiedy ja im powiem, że awansują więc to nie ma problemu.
Cholera!
Kiedyś nawet pozwoliłem graczowi aby miał zdolność cienisty krok mimo, że tancerzem cieni nie był i nawet nie zamierzał być!
Czemu? Bo chciał i sprawiało mu to przyjemność. Oczywiście odbiło się to na tempie awansu.
Mało poprawne mechanicznie, ale jeszcze mniej mnie to obchodzi.
Mnie wcale nie grało się z tego powodu gorzej, a mu przyjemniej.
Więc jaki z tym problem, aby podrasować nieco atrybuty? W imię lepszej zabawy?
No bo przecież o to właśnie chodzi, nie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szajba
Widmowy Wędrowiec


Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sob 20:07, 29 Sie 2009    Temat postu:

Arvelus, po tej wypowiedzi jesteś moim idolem Mr. Green Mr. Green Mr. Green . Najważniejsza jest przyjemność płynąca z gry. Jeśli gracz czuje się lepiej grając potężną postacią o podpakowanych statystykach, powinno mu się na to pozwolić. W końcu MP na tym nic nie traci - najwyżej podpakuje statystyki przeciwników również. Efekt jest wtedy taki sam, a jednak graczowi gra się przyjemnie. Jeśli graczy jest więcej, wystarczy podpakować wszystkich równo, żeby nikt nie czuł się słabszy. I tyle. Nic tylko grać i cieszyć się grą.

Alladas, ja Ci się radzę zastanowić nad pewną rzeczą. Mianowicie, z pewnością gra z takim zatwardziałym MP nie jest dla Ciebie tak przyjemna, jakbyś chciał. Zastanów się, czy nie przysparza Ci ona aby więcej powodów do zdenerwowania, aniżeli radości. I jeśli tak, podziękuj temu Twojemu pseudo-MP za grę i daj sobie spokój. Szkoda nerwów, chłopie.
____________________________________________________________
Proszę zanadto nie odbiegać od tematu. Uwagę kieruję zarówno do Arvelusa jak i Szajby. - GP Kondeks
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Merwix
Adept


Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 20:32, 29 Sie 2009    Temat postu:

Arvelus od tej pory będę Ci mówił "wodzu". Normalnie jakbym swojego MP słyszał Very Happy Tu chodzi o zabawę! Pomijam fakt, że MP źle zrobił najpierw każąc wybrać rasę i klasę, a potem rzucać. Dodatkowo mogę sobie dać rękę uciąć, że to było 3k6 bez przerzutów.
Kamulec podszedł do tego jak MP bez doświadczenia w byciu graczem Razz (tak będę Ci to wypominał dopóki nie będziesz siedział po drugiej stronie ekranu MP Razz). Niestety również miał rację. Niegrywalne atrybuty to te których modyfikatory się zerują lub wychodzą ujemne. Tylko takie. No chyba, że MP jest złośliwy i przeciwników robi z kosmosu (albo co gorsza z Otchłani ;p).
Swoją drogą gdyby wszyscy podchodzili do RPGów tak jak Arvelus prawdopodobnie pomysł KŚ'a upadłby, bo każdy formowałby grę skupiając się na zabawie, a nie mechanice. Na szczęście są "pałergejmerzy", którzy muszą sobie składać chodzące czołgi na czary, albo maszynki do mięsa oraz fanatycy mechaniki dla których coś co nie jest opisane tabelką nie ma prawa istnieć.
Troszkę chyba zszedłem z tematu. Jeśli ktoś będzie miał problemy, AŻ takie z MP to niech zrobi jak napisał Szajba.

PS: Jeśli koniecznie moderator zechce usunąć ten post to nie będę miał mu tego za złe, ale wolałbym żeby pożył. Razz
____________________________________________
Posty zostaną wkrótce wydzielone. Proszę o propozycje wątku na PW i zakresu tej operacji. Do tego czasu proszę się nie wypowiadać w stosunku do dyskusji niezgodnej z tematem. - GP Kondeks
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szajba
Widmowy Wędrowiec


Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sob 21:32, 29 Sie 2009    Temat postu:

No cóż, nadmierne grzebanie w mechanice i nie zwracanie na nią uwagi też nie jest zbyt dobre (np. dawanie komuś jakiejś nie biorącej się znikąd zdolności "bo gracz tak chciał"), choć w małej ilości także nie powinno niczego zepsuć. Niemniej zwykłe podkręcenie cyferek nie zepsuje niczego, a tylko da graczom radochę Cool . Koniec off-topa.

A więc masz atrybuty 8, 9, 10, 11, 14, 14.
Ja bym wpakował 14 do Siły, 9 do Zręczności, 14 do Budowy, 10 do Intelektu, 8 do Roztropności i 11 do Charyzmy. Cóż, roztropność, a więc i rzut obronny na wolę będą kulały strasznie, ale nie wiem czy można to lepiej rozwiązać przy tych liczbach. W każdym razie wziąłbym 1 poziom zaklinacza, a później poziomy wojownika, aż do spełnienia wymagań smoczego potomka. Później ten ostatni cały czas, aż do dziesiątego poziomu. Ta klasa da Ci duże bonusy do atrybutów, a zwłaszcza do siły (+8, czyli modyfikator +4!), zwiększy rozmiar (co pozwoli używać większej i silniejszej broni) oraz naturalny lot (a zatem możliwość ataku z powietrza w każdych warunkach). A do tego całkiem fajna broń oddechowa... A jeśli już musisz grać mnichem, to ja się poddaję.

Aha - i pamiętaj, że atrybuty można wzmocnić premią odziedziczoną (max +5) oraz premią z usprawnienia (max +6 na nieepickich poziomach i nieskończoność na epickich; choć oczywiście na epikach to kosztuje fortunę). Jeśli oczywiście MP jest hojny w sprawach nagród pieniężnych...


Ostatnio zmieniony przez Szajba dnia Sob 21:33, 29 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Mechanika / Optymalizacja postaci Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin