Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[3.0] Zaklinacz oparty na iluzji, zaklinaniu i wieszczeniu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Mechanika / Optymalizacja postaci
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
apriori
Nowicjusz


Dołączył: 11 Wrz 2014
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 15:16, 12 Wrz 2014    Temat postu: [3.0] Zaklinacz oparty na iluzji, zaklinaniu i wieszczeniu

Witam zaczynam swoją przygodę z D&D a raczej MP ma swój świat i posiłkuje się D&D 3.0. Grałem w Nieboraków i jeszcze jeden inny system ^_^
A i w ogóle witam wszystkich serdecznie bo to mój pierwszy post Very Happy
MP poprosił żebym stworzył nową postać (półork a'la wiedźmin barbarzyńca średnio mu się spodobał)

Pomyślałem o Zaklinaczu opartym na tych trzech szkołach iluzja, zaklinanie i wieszczenie. Byłaby to postać która by pomagała w odwrotach, kupowała rundę czy czas BN do ataku, znajdowała nasz cel, robiła rekonesans przed niebezpieczeństwem, a ze względu na dużą charyzmę, mogła wejść np do willi, zebrać informacje, przekonując, zastraszając czy w ostateczności gdy nikt nie widzi wpływać na jej umysł czarami. W walce oczywiście to samo. Oczywiście nie zamykam się całkowicie na te trzy szkoły bo na 6 poziomie np jestem za tym by kupić jakiś ofensywny czar jak np Lodowa burza.

Myślałem o takim atucie np. jak ciche czarowanie co o tym myślicie. Pozdrawiam :)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2783
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 2:21, 15 Wrz 2014    Temat postu:

Jakie jest więc Twoje pytanie? Czy wziąć atut Wyciszenie czaru? Możesz wziąć, nieraz się zapewne przyda.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maverick
Nowicjusz


Dołączył: 06 Sie 2014
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 3:11, 15 Wrz 2014    Temat postu:

Zalezy w zasadzie od sytuacji - jesli kampania bedzie krecic sie wokol szpiegowania i subtelnych dzialan pozostajac niewykrytym atut moze sie przydac; jesli zas okazje by skorzystac z tego atutu beda sporadyczne to byc moze lepsza inwestycja bedzie metamagiczne berlo (czy jak tam w polskiej wersji tlumaczy sie "rod") - wersja pomniejsza kosztuje 3000 sztuk zlota i pozwala wyciszyc kazdego dnia 3 zaklecia kregu 3 lub nizszego (istnieja oczywiscie silniejsze wersje).
Jesli chodzi o dobor szkol... generalnie podstawowa szkola do kontroli pola bitwy jest przywolywanie (conjuration), ale iluzje tez moga byc uzyteczne, zwlaszcza, ze ich zastosowania sa ograniczane jedynie wyobraznia. W dodatku za sprawa zaklec shadow conjuration i shadow evocation szkola iluzji jest niezmiernie wszechstronna. Gorzej sprawa ma sie ze szkola zaklinania - znaczna czesc stworow z podrecznika jest zwyczajnie niewrazliwa na zaklecia oddzialywujace na umysl, a przed urokami i dominacja mozna sie banalnie prosto zabezpieczyc - tym niemniej gra postacia specjalizujaca sie w tej szkole moze dostarczac sporo frajdy - dobrze by bylo aby w miare mozliwosci dowiedziec sie jak bardzo kompetentnie beda zabezpieczac sie NPC prowadzeni przez Mistrza Gry (kilku expertow z rangami w wyczuciu pobudek i skupieniu w umiejetnosci, wynajetych przez potencjalny cel by aktywnie uwaznie obserwowali czy nikt z jego otoczenia nie znajduje sie pod wlywem magicznej kontroli skutecznie utrudnia dyskretne wywieranie takowej kontroli, a jest to jedno z tanszych i prostszych zabezpieczen).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Mechanika / Optymalizacja postaci Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin