Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[3.5] Walka w PODMROKU

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Pytania graczy i MP
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hernan
Nowicjusz


Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Srebrne Marchie

PostWysłany: Pią 18:27, 15 Paź 2010    Temat postu: [3.5] Walka w PODMROKU

Witam. Podpowiedzcie jak przygotować postać do wyprawy do PODMROKU. Drużyna składa się z wojownika i tropiciela. Czego się spodziewać, jaki sprzęt może być potrzebny. Z góry dziękuję.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arvelus
Arcymag


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pią 19:28, 15 Paź 2010    Temat postu:

Coś co zapewni widzenie w ciemnościach. Masa żarła i wody (w Podmroku ciężko o to), przydatne może być coś co może wywołać światło dnia, wiele stworzeń jest wrażliwe na tego typu zaklęcia.
Poza tym sprzęt do wspinaczki

A najważniejsze to wziąć broń:)
To tak pokrótce
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Boski
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 22:55, 15 Paź 2010    Temat postu:

- wynająć czarodzieja, bo bez magii nie da się przeżyć spotkań w podmroku
- wynająć łotrzyka, żeby oczyszczał drogą przed wami
- wynająć kapłana, żeby leczył wasze poranione ciała nim się wykrwawią w tych podziemiach
- a najlepiej to w ogóle siedzieć w karczmie w mieście i się nie wychylać, żeby nie zginąć...

Ciężko jest stwierdzić czego potrzebujecie w podmroku, biorąc pod uwagę, że nie wiem, w jaki sposób w ogóle radzicie sobie z czymkolwiek na powierzchni... Bez powerbuildów, czy chociażby porządnej optymalizacji wojownik z tropicielem nie mają szans w starciu z większością magicznych przeciwników.

Zakładam wobec tego, że MP specjalnie dostosowuje przygodę do Waszych możliwości, zatem patrząc pod tym kątem nie musicie się jakoś dodatkowo przygotowywać...

Mimo wszystko warto zastanowić się nad następującymi kwestiami (o których z resztą wspomniał już Arvelus):
- Światło. Jeśli nie posiadacie widzenia w ciemnościach, bądź ślepowidzenia to musicie mieć jakieś źródło światła. A najlepiej kilka. Z drugiej strony czasem przyda się, abyście to Wy zniknęli w ciemnościach. Głębsza ciemność rzucona przez kapłana na jakiś mały kamień, czy monetę będzie trwać przez kilka-kilkanaście dni, a w każdej chwil można ją wyjąć z kieszeni, czy sakiewki.
- Wspinaczka. Liny powinniście mieć wystarczająco, żeby owinąć nią słonia. Do tego kilofy, łopaty itd... w przypadku jeśli zostalibyście zasypani / odcięci. Jednak i to może czasem nie wystarczyć. Miejcie pod ręką eliksir lotu. Do tego jeszcze pomniejszenie (5CL), które może Wam się przydać w ciasnych korytarzach i tunelach.
- Masa jedzenia i wody także będzie Wam przydatna, jednak targanie na plecach wielkiej zarżniętej krowy i beczki z wodą raczej nie jest zbyt wygodne. Płaszcz podróżny jest dobrym substytutem, zapewnia wyżywienie oraz pomniejszą ochronę przed zimnem bądź gorącem.
- Leczenie. Każdy poszukiwacz przygód musi mieć na podorędziu trochę eliksirów, zwojów i różdżek z leczeniem. Wam pozostają jedynie eliksiry, jednak warto tez zastanowić się nad kupnem naparów / olejków, w razie gdyby wszystkie szklane fiolki zostały w jakiś nieszczęśliwy sposób rozbite. Ogólnie rzecz biorąc zasada jest taka - jeśli macie jakieś pozostałe złoto do zagospodarowania to wydajcie je na leczenie. To zawsze się przyda.
- Broń. Ukłon w stronę Arvelusa, że zwrócił na to uwagę. Gdziekolwiek idziecie musicie mieć ze sobą oręż. A do podmroku już tym bardziej. Jednak pamiętajcie, że w podziemiach możecie natrafić na różne stworzenia, bądź substancje, których jedynym sensem istnienia jest uprzykrzanie życia poszukiwaczom przygód poprzez zżeranie metalu. Dlatego poza swoim świętym tańczącym migbłystalnym mieczem olśniewającej energii warto mieć gdzieś schowany jeszcze drugi miecz...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szymonho
Początkujący


Dołączył: 13 Sty 2010
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Toruń

PostWysłany: Sob 13:48, 16 Paź 2010    Temat postu:

W Podmroku potrzeba bardzo dobrej drużyny. Do klas wymienionych przez Boskiego dodałbym jeszcze paladyna, gdyż ma specjalne premię na ataki na istoty o charakterze dowolnym złym, a takich jest mnóstwo w Podmroku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Pytania graczy i MP Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin