Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Szukam klasy prestiżowej

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Pytania graczy i MP
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ademerlach
Nowicjusz


Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 17:27, 09 Paź 2008    Temat postu: Szukam klasy prestiżowej

Witam
Potrzebuje pomocy, od 4 dni wertuje ksiazki i nie moge znalesc pewnej prestiz klasy Sad
Dawno, dawno temu, a bylo to okolo 4 lat temu pogrywalem z 2 kolesiami w D&D. Pewnego pieknego dnia znalazlem prestiz klase, ktora chcialem zagrac. Niestety kampani nie udalo sie pociagnac wystarczajaco dlugo. Pozniej koles wrocil do Grecji i tez nie bylo okazji. Teraz wyszedl z woja i ma zamiar poprowadzic dluuuga kampanie. Dlatego znowu poszukuje tego "goscia"
Wiem, ze postac jest troche przegieta, ale to wlasnie dlatego mi na tym tak bardzo zalezy, to wkoncu stare marzenie, ktore nalezy wkoncu ziscic. Mam nadzieje, ze ktos bedzie wstanie mi pomoc. Za wszelkie podpowiedzi z gory i z calego serca dziekuje.
A oto kilka szczegolow na temat tej postaci, niestety nie pamietam za wiele Sad

Zeby sie nia stac, mozna bylo byc Palladynem lub Kaplanem, Dobrym-Praworzadnym. Generalnie nalezalo sie napic wody ze Styksu, ktora wypalala dusze i powodowala, ze czlowiek zamienial sie.... no wlasnie nie pamietam w co, moze polaniola. Pozniej wyrastaly mu skrzydla, a w razie kiedy wypadla mu bron, mogl z woli wytworzyc "miecz wiary" czy jakos tak, ktory mial +6 do trafienia, ale to juz na jakims kosmicznym lewelu. Wiecej nie pamietam. Wiem, ze to nie wiele, ale moze ktos cos wie.
Wielki dzieki, za jakiekolwiek wskazowki
Musze znalesc w miare szybko ta prestiz klase, bo nie wiem jak mam sobie zbudowac postac, a kampania tuz tuz. Sad


Ostatnio zmieniony przez Ademerlach dnia Czw 21:24, 09 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Liverrin
Arcymag


Dołączył: 02 Wrz 2005
Posty: 1700
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw 17:42, 09 Paź 2008    Temat postu:

Po pierwsze - zapoznaj się z moimi uwagami (wyżej).
Po drugie: jest to klasa oficjalna? Czy możliwe jest znalezienie jej w jakimś podręczniku/dodatku? Jeśli nie - może być ciężko (opis klasy nie jest na tyle rozbudowany, żeby wyszukać taką klasę w internecie).

Ad. niżej: z błędami miałem w szczególności na myśli polskie czcionki. Usprawiedliwienie przyjęte. ;)


Ostatnio zmieniony przez Liverrin dnia Pią 15:14, 10 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ademerlach
Nowicjusz


Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 21:19, 09 Paź 2008    Temat postu:

Dzieki, juz zwrocilem uwage. Mase, znaczy sie 2 takie i 2 takie. Dla jednych to mase dla innych wcale.

Tak, klase ta widzialem w podreczniku, format pdf, angielskojezyczna.
Ps. Nadaje z Anglii i niestety nie mam polskich czcionek. Wybaczcie.


Ostatnio zmieniony przez Ademerlach dnia Czw 21:28, 09 Paź 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Inmemorial
Zbrojny


Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto 16:14, 14 Paź 2008    Temat postu:

Hehe ten sam angielski problem, brak polskich znakow. ;P

Klasa ktora musiala napic sie w wody z rzeki styks... interesujace. Niestety nie udalo mi sie znalesc zadnych informacji na ten temat, jedyne co znalazlem to twojego posta na jakims angielskim forum.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Pytania graczy i MP Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin