Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[3.5;3.0] Przebicie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Mechanika / Walka i ruch taktyczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Isimar
Nowicjusz


Dołączył: 10 Mar 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Mareza

PostWysłany: Pon 18:22, 31 Maj 2010    Temat postu: [3.5;3.0] Przebicie

Mam taki problem. Jeden z BN jest zabójca z wielkim karabinem snajperskim
kaliber 0,5 cala taka broń przebija każdy rodzaj pancerza lub kamizelki.
Jak mam liczyć kp przeciwnika.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ginden
Adept


Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 19:22, 31 Maj 2010    Temat postu:

Atak dotykowy.
*w tym miejscu umieściłbym coś ciętego na temat inteligencji co poniektórych, a potem otrzymał warna*
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hamerek
Użytkownik


Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 7:28, 01 Cze 2010    Temat postu:

Do KP przeciwnika nie wlicza się po prostu Premii z pancerza oraz Naturalnego lecz wszystkie premie magiczne, ze zręczności już tak. (przy potworach zawsze masz wyszczególnione za co dostają KP)


Poza tym nie powinno się dopuścić do użycia tak potężnej broni chyba że jest ona wynikiem działania magii np. Olśniewająca energia itp.


Ostatnio zmieniony przez hamerek dnia Wto 7:29, 01 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Boski
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 23:03, 02 Cze 2010    Temat postu:

hamerek napisał:
Poza tym nie powinno się dopuścić do użycia tak potężnej broni chyba że jest ona wynikiem działania magii np. Olśniewająca energia itp.


"Tak potężna broń" jest dla wielu dostępna w D&D. W zależności od czasów MP może udostępnić graczom broń palną (opisaną z resztą w PMP). Co prawda zabawki w stylu "miotacz antymaterii" rzeczywiście są przegięte, natomiast zwykły pistolet, czy muszkiet, nie zakłócają zbytnio rozgrywki.

KP oczywiście liczymy jak dla zaklęć dotykowych (z założenia - niezależnie od rodzaju opancerzenia, jeśli trafi to i zrani).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szajba
Widmowy Wędrowiec


Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw 19:59, 03 Cze 2010    Temat postu:

Isimar, jeśli lubisz bawić się bronią palną i interesują Cię czasy współczesne, proponuję zainteresować się podręcznikiem d20 Modern. To jest system oparty (jak sama nazwa wskazuje) na silniku d20, zatem jest bardzo podobny do Dungeons & Dragons, tyle że skupia się na współczesności. Bawię się tym prawie od roku i jestem bardzo zadowolony - to jest dużo fajniejsze, niż klasyczne D&D Cool . Do gry wystarczy ten jeden podręcznik, gdyż to jakby Podręcznik Gracza, Przewodnik Mistrza Podziemi i (w ubogiej formie) Księga Potworów w jednym. d20 Modern został wydany w języku polskim. Polecam.

Istnieją również podręczniki bazujące na d20 Modern, rozszerzające go, niemniej wszystkie można dostać wyłącznie po angielsku (a przynajmniej nie po polsku). Ale nie jest to bardzo trudny angielski - skoro nawet ja większość rozumiem ;) (bo mam te podręczniki, a jakże xD).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Isimar
Nowicjusz


Dołączył: 10 Mar 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Mareza

PostWysłany: Czw 21:18, 17 Cze 2010    Temat postu:

Sprawdzę ten system.
Ale bym się zastanawiał co do tej premii ze zręczności przecież naboje mają o wiele
większą prędkość niż pociski z łuku czy kuszy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Mechanika / Walka i ruch taktyczny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin