Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[3.0; 3.5] Stłuczenia, a dobijanie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Mechanika / Walka i ruch taktyczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2783
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 10:40, 13 Cze 2006    Temat postu: [3.0; 3.5] Stłuczenia, a dobijanie

Mam pytanie na temat zadawania stłuczeń. Czy jeśli możemy zadać komuś jedynie stłuczenia, to czy możemy go zabić? Jeśli tak, to w jaki sposób?

Ostatnio zmieniony przez Kamulec dnia Nie 14:48, 21 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Liverrin
Arcymag


Dołączył: 02 Wrz 2005
Posty: 1700
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto 10:46, 13 Cze 2006    Temat postu:

Chodzi Ci o to: czy jeżeli zadajemy komuś stłuczenia i jego PW dojdą do zera, to dostaje dalej obrażenia? Moim zdaniem tak powinno być, ale nie mam oparcia na zasadach D&D.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2783
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 18:53, 13 Cze 2006    Temat postu:

Cytat:
Chodzi Ci o to: czy jeżeli zadajemy komuś stłuczenia i jego PW dojdą do zera, to dostaje dalej obrażenia?

Nie do konca, ale blisko. Chodzi mi o to, czy jeśli będzie ktoś nieprzytomny od stłuczeń, można go, walcząc w ten sam sposób (czyli bronią zadającą stłuczenia, albo pięścią bez atutów) można go jakoś dobić (np. za pomocą coup de grace)?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Liverrin
Arcymag


Dołączył: 02 Wrz 2005
Posty: 1700
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto 18:59, 13 Cze 2006    Temat postu:

Jak najbardziej. Coup de grace - co oznacza, ze zadajesz automatyczne stłuczenia. Logiczne jest to, że można kogoś zabić rękami. Dodatkowo można chociażby zastosować duszenie (zasady na jakiej to polega: tak jak by nie miał powietrza, patrz: PMP).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Mechanika / Walka i ruch taktyczny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin