Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[3.0] Trafienie krytyczne, a konstrukt/nieumarły

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Mechanika / Walka i ruch taktyczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
IveliosChristopher
Nowicjusz


Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 11:27, 01 Lis 2009    Temat postu: [3.0] Trafienie krytyczne, a konstrukt/nieumarły

Mam oto taki problem, bo nie mogę jakoś tego sensownie zinterpretować.

Wiem, że na konstrukty/nieumarłe nie działa trafienie krytyczne.

Mam broń: 18-20/x2
Przeciwnikiem jest jakiś konstruktu lub nieumarły

W pierwszym teście ataku wyrzuciłem 18 (nie przebiła KP przeciwnika), zaś w drugim wyrzuciłem 19 (trafia przeciwnik).

Czy w tym przypadku zadaje obrażenia normalne czy nie zdaje ich w ogóle?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Anachid
Zbrojny


Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Z brzusia mamusi

PostWysłany: Nie 11:41, 01 Lis 2009    Temat postu:

Jak trafiłeś zadajesz obrażenia, po prostu nie sprawdzasz czy zadałeś krytyka.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lasard
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 835
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kędzierzyn-Koźle

PostWysłany: Nie 11:41, 01 Lis 2009    Temat postu:

W takim wypadku zadajesz mu normalnie obrażenia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ginden
Adept


Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 12:44, 01 Lis 2009    Temat postu:

Cytat:

W takim wypadku zadajesz mu normalnie obrażenia.

Łot?
Nie zadajesz mu żadnych obrażeń, bo go nie trafiłeś!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2787
Przeczytał: 1 temat

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 12:52, 01 Lis 2009    Temat postu:

Ginden, to oczywiste, że pytanie dotyczy naturalnego 19, a nie tego pudła na 18.

Ivelios - istotom niepodatnym na trafienia krytyczne przy trafieniu krytycznym nie zadajesz dodatkowych obrażeń.


Ostatnio zmieniony przez Kamulec dnia Nie 12:52, 01 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arvelus
Arcymag


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Nie 13:18, 01 Lis 2009    Temat postu:

Mnie się wydaje, że chodzi o to, że wyrzuciło się 18, co nie wystarczyło aby trafić, ale podczas rzutu na potwierdzenie krytyka wyszło 19 co już wystarczyło. Jeśli mam rację to trafienie nie następuje, bo na potwierdzenie krytyka się nie rzuca
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
goracepapu
Adept


Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 13:45, 01 Lis 2009    Temat postu:

Istotom odpornym na krytyki zadajesz tylko normalne obrażenia i nawet jak zadasz krytyka, to obrażenia otrzymane przez stwora będą normalne.

I rzucasz na potwierdzenie krytyka tylko jak trafisz potworka w normalnym teście ataku.


Ostatnio zmieniony przez goracepapu dnia Nie 13:46, 01 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Mechanika / Walka i ruch taktyczny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin