  | 
				Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D   
				 | 
			 
		 
		 
 
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  Isimar 
		  
		      Nowicjusz 
		      
  
		      Dołączył: 10 Mar 2010 
		      Posty: 23 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Skąd: Mareza
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Pon 18:22, 31 Maj 2010    Temat postu: [3.5;3.0]  Przebicie | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Mam taki problem. Jeden z BN jest zabójca z wielkim karabinem snajperskim 
 
kaliber 0,5 cala taka broń przebija każdy rodzaj pancerza lub kamizelki.
 
Jak mam liczyć kp przeciwnika.
				    
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   | 
        |  
         |  
    
 
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  Ginden 
		  
		      Adept 
		      
  
		      Dołączył: 31 Maj 2009 
		      Posty: 221 
		      Przeczytał: 0 tematów
  
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Pon 19:22, 31 Maj 2010    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Atak dotykowy.
 
*w tym miejscu umieściłbym coś ciętego na temat inteligencji co poniektórych, a potem otrzymał warna*
				    
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
 
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  hamerek 
		  
		      Użytkownik 
		      
  
		      Dołączył: 10 Kwi 2009 
		      Posty: 83 
		      Przeczytał: 0 tematów
  
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Wto 7:28, 01 Cze 2010    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Do KP przeciwnika nie wlicza się po prostu Premii z pancerza oraz Naturalnego lecz wszystkie premie magiczne, ze zręczności już tak. (przy potworach zawsze masz wyszczególnione za co dostają KP)
 
 
 
Poza tym nie powinno się dopuścić do użycia tak potężnej broni chyba że jest ona wynikiem działania magii np. Olśniewająca energia itp.
				    
  Ostatnio zmieniony przez hamerek dnia Wto 7:29, 01 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
 
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  Boski 
		  
		      Przewodnik w Zaświaty 
		      
  
		      Dołączył: 23 Paź 2006 
		      Posty: 792 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Skąd: Wrocław
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Śro 23:03, 02 Cze 2010    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				     	  | hamerek napisał: | 	 		  | Poza tym nie powinno się dopuścić do użycia tak potężnej broni chyba że jest ona wynikiem działania magii np. Olśniewająca energia itp. | 	  
 
 
"Tak potężna broń" jest dla wielu dostępna w D&D. W zależności od czasów MP może udostępnić graczom broń palną (opisaną z resztą w PMP). Co prawda zabawki w stylu "miotacz antymaterii" rzeczywiście są przegięte, natomiast zwykły pistolet, czy muszkiet, nie zakłócają zbytnio rozgrywki.
 
 
KP oczywiście liczymy jak dla zaklęć dotykowych (z założenia - niezależnie od rodzaju opancerzenia, jeśli trafi to i zrani).
				    
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
 
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  Szajba 
		  
		      Widmowy Wędrowiec 
		      
  
		      Dołączył: 31 Lip 2007 
		      Posty: 429 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Skąd: Piekary Śląskie
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Czw 19:59, 03 Cze 2010    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Isimar, jeśli lubisz bawić się bronią palną i interesują Cię czasy współczesne, proponuję zainteresować się podręcznikiem d20 Modern. To jest system oparty (jak sama nazwa wskazuje) na silniku d20, zatem jest bardzo podobny do Dungeons & Dragons, tyle że skupia się na współczesności. Bawię się tym prawie od roku i jestem bardzo zadowolony - to jest dużo fajniejsze, niż klasyczne D&D    . Do gry wystarczy ten jeden podręcznik, gdyż to jakby Podręcznik Gracza, Przewodnik Mistrza Podziemi i (w ubogiej formie) Księga Potworów w jednym. d20 Modern został wydany w języku polskim. Polecam. 
 
 
Istnieją również podręczniki bazujące na d20 Modern, rozszerzające go, niemniej wszystkie można dostać wyłącznie po angielsku (a przynajmniej nie po polsku). Ale nie jest to bardzo trudny angielski - skoro nawet ja większość rozumiem ;) (bo mam te podręczniki, a jakże xD).
				    
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
 
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  Isimar 
		  
		      Nowicjusz 
		      
  
		      Dołączył: 10 Mar 2010 
		      Posty: 23 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Skąd: Mareza
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Czw 21:18, 17 Cze 2010    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Sprawdzę ten system.
 
Ale bym się zastanawiał co do tej premii ze zręczności przecież naboje mają o wiele  
 
większą prędkość niż pociski z łuku czy kuszy.
				    
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		 | 
	 
 
  
	 
	    
	   | 
	
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
  | 
   
 
 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo 
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
  
              |