Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[3.0] Kusza snajperska

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własna broń
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Thorik
Adept


Dołączył: 03 Wrz 2005
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Highmoon w Głębokiej Dolinie (Brzeg)

PostWysłany: Sob 20:20, 10 Wrz 2005    Temat postu: [3.0] Kusza snajperska

Kusza snajperska

Jest to mistrzowska kusza z wbudowanym gnomim celownikiem i innymi soczewkami. Posiada także wzmocniona cięciwę i łożysko. Strzela o wiele wolniej od swych sióstr, lecz zadaje o wiele większe rany.
Postać może przez rundę przymierzać się do strzału, dzięki czemu osiąga zagrożenie krytyczne nie wtedy, gdy wypadnie 19-20 na kostce, ale gdy po dodaniu modyfikatorów ataku łączna suma wyniesie KP celu +10 lub więcej. W dodatku do rzutu potwierdzającego dodaje sie premię +2. Strzelając w taki sposób z pozycji stojącej otrzymuje się karę -4 do atk, kucając -2, a leżąc żadnej. Ładowanie to akcja całorundowa.

Obrażenia: 1k12
Rozmiar: Duży
Krytyk: 19-20/x2 (x3 przy strzale snajperskim)
Zasięg: 60 m
Waga: 10 kg
Obrażenia: czyżby Kłute?
Cena: 2500 sz

Teoretycznie możnaby także dodać sztuczkę snajper:

Snajper
Wymagania: Zr 15+, Rzt 15+, Bezpośredni strzał, Precyzyjny strzał.
Korzyści: strzelając z kuszy snajperskiej trzeba przewyższyć tylko KP celu. Do rzutu potwierdzającego dodaje się +4.

Można nawet pokusić się o takowa klasę prestiżowa, co o tym myślicie?

Za komentarze dziękuję.


Ostatnio zmieniony przez Thorik dnia Nie 15:37, 11 Wrz 2005, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czera
Kontemplujący


Dołączył: 03 Wrz 2005
Posty: 1032
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Się biorą ci kretyni

PostWysłany: Sob 20:43, 10 Wrz 2005    Temat postu:

Cóż ciekawy pomysł aczkolwiek zmieniłbym nazwe. snajper to coś co mi sie kojarzy z mordercami XXwieku oraz frontem wschodnim jak i zachodnim IIWŚ. Tak więc pomyślałbym nad nazwą, gdyż uważam, że nie oddaje klimatu świata fantasy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Liverrin
Arcymag


Dołączył: 02 Wrz 2005
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sob 20:55, 10 Wrz 2005    Temat postu:

Nazwa nie jest dobrze przemyślana. Ogólnie ciekawe i dobre, nawet zastanawiam się czy nie za dobre. Ale te kary to z powodu dużej wagi? A jeżeli ktoś ma biegłość lub zogniskowanie, co wtedy?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GrimReaper
Użytkownik


Dołączył: 01 Wrz 2005
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wyszków

PostWysłany: Sob 22:19, 10 Wrz 2005    Temat postu:

Jak powiedział czera: pomysł dobry, ale wg. mnie wykonanie nie do końca. Powinineś nie kombinować tak z tym krytykiem. Poprosu zwiększ przedział krytyka przy strzale snajperski do np. 15-20, i dodaj +5 do testu ataku.
Co do klasy prestiżowej, to może być ciekawa, a nazwa jak najbardziej mi odpowiada - snajper niekoniecznie musi sie kojarzyć z II WŚ - a piłka nożna Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 8:24, 11 Wrz 2005    Temat postu:

No cóż... kusza jest moim zdaniem za silna. Ja:
1. Nie wprowadzałbym zmiany krytyku z x2 na x4, tylko na x3.
2. Nie kombinował bym tak z krytykiem. Może starczy zwiększony przedział?
3. Dałnym normalne obrażenia (1k10) zamiast 1k12.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Thorik
Adept


Dołączył: 03 Wrz 2005
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Highmoon w Głębokiej Dolinie (Brzeg)

PostWysłany: Nie 15:36, 11 Wrz 2005    Temat postu:

Dzienks za podpowiedzi.Oto odpowiedzi:
- faktycznie, krytyk zmienię na x3
- a możeby zrobić cuś takiego: żeby trafić strzałem snajperskim, należy uzyskać rezultat równy lub wyższy niż KP celu + 10. Przecież tu chodzi o to, żeby snajper trafiał dzięki zdolnościom, nie ślepemu szczęściu.
- obrażenia 1k12 to normalne obrażenia wielkiej kuszy (Księga BiE).
- kary do strzelania za pozycje dotycza tylko strzału snajperskiego z racji niepwenego trzymania broni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własna broń Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin