Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[3.0] Zanger'Vardesh "Awatar Chaosu"-potężny artef

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własna broń
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arvelus
Arcymag


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Sob 21:55, 01 Lis 2008    Temat postu: [3.0] Zanger'Vardesh "Awatar Chaosu"-potężny artef

Oręż ten jest bronią potężnego niegdyś wojownika-maga, który stosując potężne zaklęcia i moc kilku innych pomniejszych artefaktów nadał tej broni potężne właściwości. Lecz pełnię mocy osiągnęła gdy właściciel został wyniesiony do rangi bóstwa. Teraz imienia tego boga nikt już nawet nie pamięta, ale przed całkowitym zapomnieniem uchronił się przenosząc swojego ducha do broni.
(rozwinę warstwę fabularną jeśli pomysł się spodoba)


Zanger'Vardesh nie posiada jednej formy.
Zawsze zrobiony jest z czarnego adamantu i szmaragdu.
Może być sztyletem, krótkim mieczem, długim mieczem, wielkim mieczem, naginatą, długą i krótką włócznia oraz halabardą, a też niekoniecznie musi być jedną bronią.
Zależnie od formy posiada różne właściwości.

Podczas walki zmienia on formę co k4 rundy(rzut należy wykonać tak aby gracz nie widział), aby określić która zostanie wybrana należy wykonać rzut k8
1-sztylety
2-krótki miecz
3-długi miecz
4-wielki miecz
5-naginata
6-krótka włócznia
7-długa włócznia
8-halabarda

Broń zawsze posiada premię z usprawnienia +2 oraz zdolność chaos, jeśli władający nią ma charakter chaotyczny premia z usprawnienia rośnie do +5.
Jak zostało wspomniane zależnie od formy broń posiada także inne dodatkowe zdolności. Które czasem wymagają posiadania jeszcze innych przedmiotów.

Sztylety:

zawsze są co najmniej 2, istnieje też 50% szans, że ich ilość wzrośnie do k4+1
Można nimi walczyć nie trzymając ich. Jakby znajdowały się pod działaniem telekinezy o zasięgu 1,5m. Można tak kontrolować wszystkie na raz i rzucać nimi. Wtedy przyrost zasięgu wynosi 6m, a sztylet w następnej rundzie może zostać przyzwany z powrotem.
Kontrola jest niedoskonała, otrzymuje się karę -4 do trafienia
Premia z siły jest zawsze przenoszona, mimo że nie dotyka się ich fizycznie to nie umysł nimi porusza ale właśnie mięśnie.


Krótki miecz:

niezwykłe ostrze powoduje czasami dodatkowe rany, w przypadku uderzenia krytycznego obrażenia mnożone są x3.
Ponadto przy każdym trafieniu broń powoduje krwawienie płonie ogniem w kolorze szmaragdu. Co skutkuje punktem obrażeń za każdą ranę otrzymaną tą bronią oraz dodatkowymi k6 obrażeniami od ognia

Do tego ten miecz także nieco poddaje się telekinezie, ale nie tak dokładnie jak w przypadku sztyletu. Ogranicza się to jedynie do przyzwania oręża.

Długi miecz:

broń bez przerwy pulsuje wyładowaniami elektrycznymi(+k6 obr. od elektryczności), ponad to unosi się z niego zielonkawa para. Podczas ataku formuje się ona w tzw. Wstęgi Chaosu. Ranią one praworządne istoty wtedy kiedy zasięg broni nie wystarczy.
Wstęgi mają zasięg 4,5m i zadają połowę obrażeń jakie by się zadało normalnym atakiem.
Należy pamiętać, że nie kumulują się one z normalnymi obrażeniami.

Wielki miecz:

Ta broń również posiada zdolność Wstęgi Chaosu, ponadto z każdym uderzeniem wysysa on krew, pochłaniając 1 punkt budowy trafionego.
Broń zbiera do 10 takich punktów, potem może wyleczyć 1pw na każde 2 takie punkty razy il KW władającego tą bronią(czyli wojownik na 10poz zużyje 4 punkty to wyleczy się 2x10pw)

Naginata:

Ostrze tej broni jest przerażająco zimne i w istocie przypomina obrobiony pół-przeźroczysty lód, przy każdym trafieniu zadaje dodatkowe 2k6 obr, ponadto zapewnia odporność na efekty zimna 20 i 5 te oparte na ogniu.
Zadaje też k6 obr od zimna w każdej rundzie, każdemu kto podczas walki jest w promieniu 1,5m od posiadacza.

Krótka Włócznia:

Ta broń aż iskrzy od błyskawic. Zadaje dodatkowe 2k6 obr.
Ponadto można nią rzucić wtedy w ogóle zmienia się w błyskawicę i zadaje 10k6 obr wszystkim którzy znajdą się w jej zasięgu(czyli 30m)
Wróci ona do ręki właściciela w następnej rundzie.

Długa włócznia:

W tej formie broń nie ma stałej długości. Może ją zmieniać w akcji darmowej raz na rundę mając od 1 do 4m. Czyli zasięg waha się pomiędzy 1,5m a 4,5m.
Ponadto jeśli się przygotuje z jej pomocą akcję przeciwko szarży i wykorzysta zmienną długość broni to zada się wtedy potrójne a nie podwójne obrażenia.]

Halabarda:

Broń ta wygląda jakby została zrobiona z czarnej skały, która popękała już na kawałki ukazując płonące wnętrze. Broń trzyma się w całości tylko dzięki magii. Z każdego pęknięcia świeci czerwone światło i widać w środku roztopioną skałę.
Broń zadaje dodatkowe k6 obr od ognia.
Ponadto jeśli ma się też Buty Irish to można wykonać specjalną szarżę.
Magia zmienia podłoże tak, że wytwarza się fala niosąca władającego bronią z ogromną szybkością. Podczas tej szarży można poruszyć się do 30m i zadaje się podwójne obrażenia.
Można też wykonać kontrszarżę jeśli przygotuje się odpowiednią akcję. Jeśli uda się wtedy zaatakować jako pierwszemu to zada się potrójne obrażenia, jeśli nie to podwójne.

W przypadku wszystkich broni jednoręcznych(poza sztyletem) istnieje 50% szans, że Zanger'Verdesh przybierze 2 formy na raz. Należy wtedy wykonać dodatkowy rzut k4. Jeśli wypadnie jeden dostanie się k2 sztylety, 2 do krótki miecz, 3 długi, a 4 to krótka włócznia.

Wygląd broni niemal zawsze jest inny. Czasem są to subtelne różnice, czasem niemal całkowite.
Te elementy które zostały opisane są stałe.


Zanger'Verdesh posiada int 20, rzt 18 i cha 24.
Posługuje się wszystkimi sposobami komunikacji.
Potrafi też na życzenie czytać magię.

Pozwala na korzystanie bez ograniczeń ze zmysłu walki i posiada umiejętność wyczucie pobudek ranga 24

Raz dziennie właściciel może użyć zaklęcia lot działającego 30minut

Zanger oczywiście dąży do tego aby odrodzić się jako bóstwo i gdy tylko zyska dostateczną moc, czyli wystarczająco wielu wyznawców opuści broń i znów stanie na panteonie bóstw.
Dla tego człowiek nim władający musi mu w tym pomagać i robić wszystko w tym kierunku inaczej oręż nie zaakceptuje właściciela a to się może źle dla niego skończyć. Jeśli właściciel jest kapłanem może przyjąć tego boga jako bóstwo opiekuńcze i normalnie zyskać czary.

Kiedy tego wymaga sytuacja Zanger może rzucić strach o ST 23.
(raz na 10 minut)
Może też wskrzesić swojego właściciela, ale jeśli coś takiego robi to znaczy, że bardzo wiele on dla niego znaczył i wiązał z nim wielkie nadzieje, bo za każdym takim razem traci 1 ze swojej premii z usprawnienia.
Proces ten jest bardzo szybki, trwa jedną rundę i pod każdym względem jest analogiczny do prawdziwego wskrzeszenia

Jego ego wynosi 42
W końcu jest upadłym bogiem.

Aby osiągnąć pełną moc trzeba posiadać jeszcze 3 inne przedmioty.
Buty Irish, Rękawicę Arda i Pierścień Issi.
Buty i rękawica są to przedmioty które posiadał on za śmiertelnego życia.
A Issi to była jego małżonka której dał wieczne życie kiedy stal się bogiem i tak samo jak siebie zamknął ją w przedmiocie.
Posiada ona int 18, rzt 24 i cha 22.
Raz dziennie może uczynić właściciela niewidzialnym.

Ale jej prawdziwa moc jest taka, że dopiero mając ten pierścień na palcu można porozumiewać się z Zangerem. Bez niej posiada on jedynie zdolność paraempatii.
Jeśli już można z nim rozmawiać to można spróbować wynegocjować z nim aby zmieniał swoją formę zgodnie z wolą właściciela. Ale to nie takie proste. W końcu jest to bóg chaosu.
Choć jeśli przysięgnie się mu, że zrobi się wszystko aby przywrócić jego kult i przyjmie się go na bóstwo opiekuńcze to jest się już na prostej drodze aby się zgodził, trzeba jeszcze tylko udowodnić, że to nie puste gadanie.
Pierścień Issi ma ego równe 25


Irish to była przyjaciółka boga, ale jej pozwolił odejść w spokoju do zaświatów. Ten artefakt nazwał tak aby nigdy nie zapomniano jej imienia.

Buty nie pozwalają aby właściciel został spętany w jakikolwiek sposób poza czysto fizycznymi.
Ponadto tylko mając je na nogach można wykonać specjalną szarżę z halabardą.

Ard to był mężczyzna Irish. Rękawicę nazwał jego imieniem z tego samego powodu co w przypadku jego butów.
Rękawica zapewnia OC równą KW posiadacza+5.
Ponadto z nią telekineza w przypadku sztyletów jest doskonała i nie otrzymuje się kary -4 do trafienia w ten sposób.
Jeśli ma się założoną rękawicę, to Wstęga Chaosu zadaje pełne obrażenia jeśli używa się jej na zasięg 3m.
Wyjątek to jeśli ma się 2 bronie to pełne obrażenia są jedynie z tej broni którą trzyma się w dłoni z rękawicą.




I jak się podoba?


Ostatnio zmieniony przez Arvelus dnia Śro 17:30, 12 Lis 2008, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lasard
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 835
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kędzierzyn-Koźle

PostWysłany: Nie 12:31, 02 Lis 2008    Temat postu:

Nie przeczytałem całego ale całkiem fajna broń.
Cytat:
Oręż ten jest broniom potężnego niegdyś wojownika-maga, który stosując potężne zaklęcia i moc kilku innych pomniejszych artefaktów nadał tej broni potężne właściwości.

Chłopie, taki błąd ortograficzny?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arvelus
Arcymag


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Nie 12:39, 02 Lis 2008    Temat postu:

XD
już poprawiłem;]
późno już było kiedy pisałem, a jeszcze nieco chory byłemXD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lasard
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 835
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kędzierzyn-Koźle

PostWysłany: Nie 12:52, 02 Lis 2008    Temat postu:

Cytat:
Buty zapewniają nie pozwalają aby właściciel został spętany w jakikolwiek sposób poza czysto fizycznymi.

No to zapewniają, czy nie pozwalają? XD


Ostatnio zmieniony przez Lasard dnia Nie 12:53, 02 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arvelus
Arcymag


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pią 10:34, 07 Lis 2008    Temat postu:

miało być, że zapewniają niepodatność, a potem zmieniłem na to co jest terazXD
widać, że zmęczony byłem;D
***
Oceni ktoś?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Deemer
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 794
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 16:47, 12 Lis 2008    Temat postu:

Sporo niesprecyzowań:

Cytat:
Do tego ten miecz także nieco poddaje się telekinezie, ale nie tak dokładnie jak w przypadku sztyletu. Ogranicza się to jedynie do przyzwania oręża.

Nawet z drugiego końca świata za magiczną barierą?

Cytat:
Kiedy tego wymaga sytuacja Zanger może rzucić strach o ST 23

W akcji darmowej ile razy dziennie się chce?

Cytat:
Może też wskrzesić swojego właściciela

Ile to trwa? Czy wskrzeszony traci poziom?

Cytat:
Ponadto bez niej telekineza w przypadku sztyletów jest niedoskonała i otrzymuje się karę -4 do trafienia w ten sposób.

Proponuję napisać przy sztyletach, że otrzymuje się tę karę, a przy tym artefakcie, że jest ona niwelowana. W przeciwnym wypadku jak ktoś miałby to użyć na sesji mógłby przeoczyć (zapomnieć).

Cytat:
Pierścień Issi ma ego równe 25

Ale nic nie wiadomo o jej atrybutach mentalnych.


Pomysł fajny, zdecydowanie brakuje fabuły. Może być inspiracją na kampanie, albo chociaż dłuższą przygodę.
Opis w wielu miejscach pozostawia nieco do życzenia, ale to już walory kosmetyczne.

Edycja:
Jaką formę ma gdy się nim nie walczy?


Ostatnio zmieniony przez Deemer dnia Śro 16:48, 12 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arvelus
Arcymag


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Śro 17:33, 12 Lis 2008    Temat postu:

Cytat:
A Issi to była jego małżonka której dal wieczne życie kiedy stal się bogiem i tak samo jak siebie zamknął ją w przedmiocie.
Posiada ona int 18, rzt 24 i cha 22.


resztę też poprawiłem jak radziłeś:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własna broń Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin