Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[3.0; 3.5] Czar niszczący magów...

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne czary i moce
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GrimReaper
Użytkownik


Dołączył: 01 Wrz 2005
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wyszków

PostWysłany: Sob 22:30, 17 Wrz 2005    Temat postu: [3.0; 3.5] Czar niszczący magów...

Mindblaster
Zaklinanie[wpływający na umysł]
poziom: Cza/Zak 5; Kap 7
czas rzucania: 1 runda
czas trwania: 1runda/poziom czarującego - 5
zasięg: dotykowy
cel: jedno dotknięte stworzenie
Rzut obronny: Wola(neguje) patrz opis
OC: Tak

Czar powoduje, że dotknięte stworzenie jest jekby odcięte na pewien czas od swojej magii. Czarownik na którego rzucono ten czar, a któremu nie udał sie rzut obronny na określony czas traci możliwość rzucania czarów, jednak wie, że potrafił rzucać czary i co rundę zamiast wykonywać inną czynność może zadeklarować próbę odzyskania kontroli nad swoją magią (dodatkowy rzut na Wolę, zwykłe ST, akcja całorundowa).
Czar jest bardzo potężny jednak rzucający go również cierpi pozbawiając dostępu do splotu innego maga. On również musi wykonać rzut obronny na Wolę o ST zmniejszonym o 5 lub czar zadziała również na niego tyle że będzie trwał połowę czasu normalnego czasu trwania zaklęcia.


Jak przewiduję jest to zbyt silny czar, o złej nazwie i za niskim poziomie :) proponujcie zmiany (czar tworzony był całkowicie spontanicznie :)) Podajcie pomysły na komponenty.


Ostatnio zmieniony przez GrimReaper dnia Nie 10:26, 18 Wrz 2005, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Liverrin
Arcymag


Dołączył: 02 Wrz 2005
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Nie 10:19, 18 Wrz 2005    Temat postu:

Tak. Jest to za silny czar. Razz . Nazwa też nie pasuje - może "Zatrzymanie magii" ? Komponent... no nie wiem. Może aby trochę ten czar zrobić "słabszym", komponentem będzie jakiś magiczny przedmiot "celu". Co ty na to ? Cool
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GrimReaper
Użytkownik


Dołączył: 01 Wrz 2005
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wyszków

PostWysłany: Nie 10:29, 18 Wrz 2005    Temat postu:

Hmm... można to zrówno ważyć raczej jakimś drogim i żadkim komponentem materialnym, a także ceną w PD. Powiedzmy 5kPD i komponent, np. kawałek meteorytu za 10k sz. Co Wy na to?
Aha co do nazwy to proponuje takie:
- Mindblaster
- Mgła umysłu
- Bariera umysłu
- Oderwanie od Splotu
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Liverrin
Arcymag


Dołączył: 02 Wrz 2005
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Nie 10:42, 18 Wrz 2005    Temat postu:

Bariera umysłu najbardziej mi pasuje. Z tym komponentem to może tak, ale ja raczej byłbym za tym, aby nie wydawać kasy, a :
posiąść magiczny przedmiot przeciwnika + 5000 PD
Co ty na to?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 11:49, 18 Wrz 2005    Temat postu:

5000 PD? Trochę za dużo, jeśli zwrócić uwagę na to, iż jest rzut obronny, a czar działa dość krótki (w końcu wstrzymanie osoby też nie pozwala rzucać prawie wszystkich czarów) i może zadzaiłać na rzucającego. Ja bym go raczej umieścił na wyższym poziomie i dał koszt... np. 1000 PD i 1000 kasy (coś o takiej wartości).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne czary i moce Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin