Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[3.0; 3.5] Wulkan

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne czary i moce
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arvelus
Arcymag


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pon 21:36, 16 Lip 2007    Temat postu: [3.0; 3.5] Wulkan

Wulkan

Wywoływanie[Ogień i Ziemia]
Poziom:9
Komponenty:W,S,M
Czas rzucania:1k4+1rund
Zasięg:bliski(7,5m+1,5m/2poz)
Obszar:różny
Czas trwania:
Rzut obronny:refleks neguje połowę
Odporność na czary:nie

komponent:do rzucenia czaru potrzebna jest bryłka bazaltu lub innej skały magmowej o średnicy conajmniej 5 cm

W miejscu epicentrum czaru tworzy się mały wulkan. Powstaje on poprzez przyzwanie przez maga żyły magmowej, długość rzucania zaklęcia zależy od tego jak daleko od miejsca powstania wulkanu znajdowała się ta żyła. Wzniesienie przez k4+1 rund(po skończeniu rzucania zaklęcia) wypiętrza się do nieba osiągając k6 metrów wysokości i promień równy tej liczbie. Po skończeniu tego procesu rozpoczyna się erupcja. W pierwszym etapie(czyli 1-szej rundzie eksplozja wyrzuca w powietrze 3k6 odłamków skalnych spadających w losowych odlegóściach od 3 do 30m od wylkanu(dla fanów mechaniki można przyjąć, że stronę w którą lecą odłamki losuje się rzucając k8[1-północ, 2-północny wschód, 3-wschód, 4-południowy wschód, 5-południe, 6-południowy zachód, 7-zachód, 8-północny zachód], a na odległość upadku 2k10 x1,5m). W drugim etapie wyrzucone jest 2k6 odłamków, a w trzeciej k6. Każdy odłamek zadaje trafionemu celowi W drugiej fazie z wnętrza skały wylewa się lawa zadająca 5k6 wszystkim, którzy znajdą się 3 m od niej, 10k6 tym którzy jej dotkną, 20k6 tym którzy się w niej zanurzą. Bezpośredni kontakt skutkuje też długofalowymi obrażeniami równymi 1/2 doznanym wcześniej(20k6=>10k6). W trzeciej fazie erupcja ustępuje, magma przestaje wypływać. W 4 fazie wzgórze zapada się przez tyle rund przez ile się wypiętrzało, tak, że (poza lawą i zniszczeniami) nie pozostaje żaden ślad po wulkanie.

Co o nim sądzicie???


Ostatnio zmieniony przez Arvelus dnia Pią 19:42, 12 Gru 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Boski
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 10:11, 17 Lip 2007    Temat postu: Re: Wulkan

Arvelus napisał:
3-wschód, 3-południowy wschód


Cos sie w liczeniu pomyliles...

Arvelus napisał:
Każdy odłamek zadaje trafionemu celowi


Tego zdania kompletnie nie rozumiem.

1. Nie zgodze sie, ze jest to czar wywolywania. Jak dla mnie jest to transmutacja.
2. Czyj to ma byc czar ? Napisales jedynie, ze poziom 9, ale kogo ?
3. Dlaczego nie ma zadnych ograniczen co do miejsca powstania wulkanu. Czy na dnie oceanu tez moze wybuchnac z takim samym skutkiem ?

Swojej opinii, jeszcze przedstawiac nie bede. Poczekam, az uzupelnisz opis.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 12:23, 17 Lip 2007    Temat postu:

Epicentrum - błąd merytoryczny, epicentrum i hipocentrup to określenia dotyczące trzęsień ziemi.
W liczeniu powieliłeś 3.
Czym jest "żyła magmowa". Jak dla mnie opis czaru mało zrozumiały.

Wywołania: Można przyjąć, że czar wywołania tworzy magmę pod powierzchnią skał i powoduje takie zjawisko, jak wulkan na małą skalę. Tyle tylko, że w takim wypadku powinien to być wyciek magmy, a nie wulkan. Powstanie wulkanu jets procesem długotrwałym i związanym z wielokrotnymi wyciekami magmy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arvelus
Arcymag


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Wto 14:29, 17 Lip 2007    Temat postu:

Dobra:
Boski:
Gra w DD patrząc na mechanikę składa się z kwadratowych pól o bokach 1,5m/1,5m. Trafienie następuje gdy odłamek spadnie na pole zajmowane przez postać i jest ono automatyczne
1-ja tam nie znam się aż tak bardzo na szkołach magii
2-ech...na innym forum miał to być czar dla maga specjalizującego się w żywiole...tu zapomniałem o tym napisać
3-to już można zostawić gestii mistrzów gry
Kamulec:
A tutaj magma przez kilka rund naciska na powierzchnię ziemi od spodu powodując wypiętrzanie, następnie gdzy ziemia już nie może tego wytrzymać następuje erupcja połączona z eksplozją wyrzucającą odłamki skał w górę

Żyła magmowa jest to podziemna rzeka roztopionej skały(raany...jak zwykle się czepiasz Kamulcze Very Happy )
Cytat:
Powstanie wulkanu jets procesem długotrwałym

A ten czar wywołuje do istnienia w krótkim czasie mały wulkan który po krótkim czasie znika
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 16:15, 17 Lip 2007    Temat postu:

Arvelus napisał:
miał to być czar dla maga specjalizującego się w żywiole

To wpisz tam coś obok poziomu czaru Very Happy
Arvelus napisał:
3-to już można zostawić gestii mistrzów gry

Moim zdaniem by czar był dopracoiwany należy to uzgodnić.
Cytat:
A ten czar wywołuje do istnienia w krótkim czasie mały wulkan który po krótkim czasie znika

Mi chodiz konkretnie o to, że jeżeli czar tworzy magmę, to ona może uitworzyć szczelinę. Nie utowrzy jednak sama w sobie wulkanu. Dlatego albo może być to kwestia transmutacji skał z pobliża, albo czar musi wytworzyć również skalny wulkan.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Boski
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 19:36, 17 Lip 2007    Temat postu:

Arvelus napisał:
jak zwykle się czepiasz Kamulcze


To dobrze, bo przynajmniej projekty beda bardziej dopracowane, a forum bedzie na odpowiednim poziomie.

1. Nie trzeba sie znac. Wystarczy przeczytac krotki opis szkol.
2a Kto to jest mag specjalizujący się w żywiole ?
2b Czy to jest Twoj pomysl, czy skopiowales to z innego forum ?
3. A Mistrzowie Podziemi nie beda mieli pojecia jak ten problem rozwiazac i zaczna sie pytac na forum. Dlatego sadze, ze najlepiej rozwiac wszelkie watpliwosci od razu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arvelus
Arcymag


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Śro 13:08, 18 Lip 2007    Temat postu:

Ad 1:Eee... tam wziąłem na czuja... nie chciało mi się czytać Very Happy
Ad2:
a)Mój projekt...czarodziej, który specjalizuje się nie w jakiejś szkole, ale w żywiole
b)I tak i nie...mój pomysł, ale wcześniej umieściłem go na Wrotach
Ad 3:
Dobra… no to, jakie macie pomysły?
Moja propozycja:
Efekt podwodnego wulkanu
Na odległość, na którą spadły odłamki rzuca się tylko jedną k10 i spadają one dopiero po rundzie (woda stawia opór). Natomiast lawa zadaje obrażenia mniejsze o 2k6 (woda ochładza żar)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 17:55, 18 Lip 2007    Temat postu:

1. Tak czy inaczej warto to przeczytać. Zresztą jak cały PG. To jednak osobna dyskusja.
2.
a) Proponuję, aby czarowi przyporządkować jakąś inną klasę na potrzeby użytkowników chcących zaklęcie zastosować.
b)Czyli pomysł twój, a o to chodziło.
3.
- Jeżeli tak opóźnia, to mogą co najwyżej do dna przygnieść, jak sadzę. Może więc niec mają miejszy "zasięg".
- lawa zastyga, ale nagrzewa wodę, więc to raczej woda, może nawet wrząca, będzie ranić
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arvelus
Arcymag


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Czw 6:59, 19 Lip 2007    Temat postu:

Ad 1:
PG, PMP, KP, KPII i jeszcze wiele innych przeczytałem w całości po kilkakroć...ale PG już dawno i jakoś nie miałem ochoty przeglądać opisów szkół
Ad 2:
Będzie to czar jedynie dla Magów Żywiołu...ten akurat dla Maga Ognia...przynajmniej taki był zamysł...
Ad 3:
Co racja to racja...zmienię opis czaru gdy dojdziemy do porozumienia Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne czary i moce Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin