Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[3.0] [PO] Mnich- delaria- projekt Czera

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne klasy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czera
Kontemplujący


Dołączył: 03 Wrz 2005
Posty: 1032
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Się biorą ci kretyni

PostWysłany: Sob 19:16, 01 Paź 2005    Temat postu: [3.0] [PO] Mnich- delaria- projekt Czera

Najpierw wprowadze fabularną stronę mnicha ponieważ jest to o wiele łatwiejsze.

Mnich:- Cały krajobraz usiany jest klasztorami, gdzie tylko sięgnąć okiem. Najwięcej jednak klasztorów jest wysokich łańcuchach górskich, gdzie mnisi mogą życ w spokoju. Mnisi dąrzą do samodoskonalenia się oraz poznania tego co im jeszcze nieznane. Klasztory kierowane są przez mistrzów silną ręką. Większość klasztorów jest neutralna, ale można także odnaleść dobre klasztory ( najczęściej usytuowane w pobliżu wsi) oraz złe bractwa, żyjące w złowrogich cytadelach, ukrytych przed wzrokiem wielu śmiertelników. Wiele klasztorów współpracuje z religiami. Tak więc większość północnych klasztorów współpracuje z kościołem północnym pod przywództwem Wielkiego Patryiarchy Północy. Natomiast na południu mnisi współpracują z Wielkim Prorokiem- głównym arcykapłanem bogów południa. Są także świeckie bractwa, które nie oddają czci żadnym bogom, a ich celem jest gromadzenie wiedzy. Ich bramy są dla większości istot zamknięte.
przygody: Mnisi nie pragną niczego więcej jak samodoskonalenia się oraz zdobywania nowej wiedzy. Wielu mnichów wyrusza w podróż by nabyć nowych doświadczeń. Często także uczestniczą w wielkich ekspedycjach do dlaekich krajów. Tak więc chętnie przyłączają się do drużyn poszukiwaczy przygód, a także innych wagabundów.
Charakterystyka: Kluczową cechą mnicha jest zdolność do walki bez broni i pancerza. Dzięki rygorystycznemu trningowi jest biegły w wlacem swoim ciałem. Po mimo tego, że mnisi nie znają się na magi, ani nie są uczonymi, przyjemnością dla nich jest gromadzenie wiedzy w swoich klasztorach.
Charakter: Dowolny praworządny
Religia: Mnisi są zazwyczaj pobożni, wierzą w bogów w zależności od przynależności do którejś z religi. Świeckie bractwa natomiast poświęcają się różnym filozofiom, a wierzą tylko w swój kodeks, choć muszą udawać wiare w bogów by nie padły na nich podejrzenia o herezję.
Pochodzenie:Mnisi są szkoleni zazwyczaj w klasztorach . Większość wstąpiła tam jako dzieci. Większość osób, które tam trafiły to sieroty oraz dzieci z biednych, wielodzietnych rodzin. Mnisi nie przywiązują uwagi do rodziny, ktora oddała go do zakonu.
Rasy:Do zakonu najczęściej wstępują ludzie, jednak widuje się także mnichów spośród innych ras - nawet jeśli są to orki czy gobliny. Jednak wtedy usposobieniem nie przypominają swych ras.
Inne klasy: Mnisi chętnie przebywają wśród uczonych. Natomiast dystansują się do wojowników i barbarzyńców, ktorych interesuje tylko i wyłącznie walka.

Specjalne:
- Uderzenie bez broni- 1.poziom
- Uchylanie- na 1 poziomie Mnich może z dużą sprawnością uniknąć każdego, nawet nietypowego ataku. Jerzeli wykona udany rzut obronny na refleks przeciwko atakowi, który normalnie przy udanym rzucie obronnym zadaje połowę obrażeń, nie odnosi obrażeń. Uchylanie może być użyte tylko wtedy gdy mnich używa lekkiej zbroi lub żadnej.
- bieg-1.poziom- mnich otrzymuje atut bieg.
- Odbicie strzał- 2.poziom- mnich otrzymuje atut odbicie strzał nawet jesli nie posiada wymaganej zręczności.
- Do końca - 3.poziom - Kiedy punkty wytrzymałościu mnicha spadną do zera lub jeszcze niżej, mnich może robić wszystko do pułki punkty nie spadną do -10. Zyskał tą zdolność dzięki wielu niebezpiecznym treningom fizycznym.
- Chwytanie strzał- 4.poziom- aby ykorzystać tą zdolność mnich musi mieć wolną przynajmniej jedną rękę. Zamiast odbijać, może teraz chwytać lecące pociski - broń rzucaną- topór, nóż czy oszczep może natychmiast odrzucić w kierunku wroga. Mnich może nabyć ten atut nawet jeśli nie ma wystarcającego współczynnika zręczności równego 15.
- Ścieżka wiedzy- Postać otrzymuje plusy do testów zbierania informacji oraz wybranej umiejętności z listy ( wiedza tajemna, wiedza religia, wiedza natura, wiedza plany, wiedza historia, wiedza - sztuki wojenne, wiedza- legendy). Na 6.poziomie +2, na 8. +4, na 10. + 6, na 12. +8 oraz na 14. +10. Tak więc oc dwa poziomy wartość premi wzrasta o +2
- Kopnięcie z obrotu- 7.poziom- Udany test ataku bez broni umożliwia mnichowi drugi rzut i zaatakować bez broni kolejnego przeciwnika, znajdującego się w obszarze zagrożenia mnicha.
- Zmysł wiedzy- 9.poziom- Dzięki długiemu okresowi czasu spędzonemu w bibliotekach - mnich potrafi rozpoznawać zwoje, księgi oraz woluminy- po rzuceniu okiem na dzieło. Zna także techniki wykonywania ksiąg, obrazów itd. dzięki czemu bezbłędnie określa pochodzenie księgi.

Narazie to wszystko, nic więcej nie wymyśliłem. Może jutro będzie tego więcej. Very Happy


Ostatnio zmieniony przez Czera dnia Nie 17:06, 02 Paź 2005, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kondeks
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 819
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 21:22, 01 Paź 2005    Temat postu:

1.Dlaczego wszyscy piszą po Angielsku!
Zastąp by - zrobiony przez
2.Wydaje mi się że mnich (opisany w PG) możre bez problemu działać w niemagicznym świecie. Czemu sądzisz że nie pasuje
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czera
Kontemplujący


Dołączył: 03 Wrz 2005
Posty: 1032
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Się biorą ci kretyni

PostWysłany: Sob 21:26, 01 Paź 2005    Temat postu:

No więc po pierwsze to jest to, że ma zdolności wiele magicznych- i to już samo w sobie nie pasuje ajk razem z thorikiem stwierdziliśmy, a po drugie chciałem troche zmienić oblicze mnicha. Bo momentami zastanwiam się po co mu takowe umiejętności- i zabardzo był przekierunkowany na Tybetańskiego mnicha- owszem zostawielm mu walkę, ale dodałem też swoje trzy gorsze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2787
Przeczytał: 1 temat

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 14:55, 02 Paź 2005    Temat postu:

Czy tabela szybkości, ataku bez broni, takichże obrażeń i umiejętności zostają nie zmienione?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czera
Kontemplujący


Dołączył: 03 Wrz 2005
Posty: 1032
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Się biorą ci kretyni

PostWysłany: Nie 16:57, 02 Paź 2005    Temat postu:

Owszem Kamulcu zostaną wprowadzaone zmiany szczególnie przy szybkości- jednak to będe robił na samiutkim końcu. Very Happy

Wprowadziłem pare zmian do tego co stworzyłem po konsultacji z thorikiem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Thorik
Adept


Dołączył: 03 Wrz 2005
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Highmoon w Głębokiej Dolinie (Brzeg)

PostWysłany: Nie 22:54, 30 Paź 2005    Temat postu:

Czera, daj cuś takiego (mówiłem o tym wczesniej, lecz nie dałeś):
- Sztuki walki: są to dodatkowe atuty, które mnich może sobie wybrać. Atuty są dostępne z listy: Poprawione uchylanie, Odbicie strzał, Chwytanie strzał, Skok modliszki, cała reszta z Krain Wschodu i Miecza i Pięści pasujących do klasy mnicha. Atuty te dostawałby co 3 poziom. Rzecz jasna nie dostawałby tych atutów w inny sposó (chodzi mi o wykazowanie ich z listy w pierwszym poście). Każdy atut z listy dostałby jednak wymagany określony poziom mnicha (o ile go nie posiadał).

-Do końca: jest taki atut w Mieczu i Pięści. Należałoby go dodać po prostu di listy Sztuk walki.

- Ścieżka wiedzy: mnich nie powinienn wybierać sobie kategorii wiedzy, ale dostawać ją wraz z wybranym Zakonem.

- Kopnięcie z obrotu: do listy Sztuk Walki.

- Zmysł wiedzy: nijaki i zbyt ogólny, jeżeli nic w nim nie zmienić to jedynie do wyrzucenia.

Cytat Czery z posty powyżej:
"Wprowadziłem pare zmian do tego co stworzyłem po konsultacji z thorikiem."
Czemu mój nick został napisany małą literą, Czera? ]:->
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czera
Kontemplujący


Dołączył: 03 Wrz 2005
Posty: 1032
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Się biorą ci kretyni

PostWysłany: Pon 7:45, 31 Paź 2005    Temat postu:

cóż jeśli jest taki atut to zmienie to, jeśli chodzi o zakony, to zbierają wszelkeij masci wiedzę, ale chyba mam pomysł jak to rozwiązać, ale nei ze względu na zakon, niestety nie mam krain wschodu, ale jak ktoś ma to niech napisze tutj kilka smaczków dla mnicha byłoby przydatne bardzo. Będziemy wdzięczni. Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne klasy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin