Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[3.5] Objawiony Burzy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne klasy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Objawiony
Nowicjusz


Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Głogów

PostWysłany: Nie 15:17, 15 Lis 2009    Temat postu: [3.5] Objawiony Burzy

Objawieni to osoby których dusze są potężniejsze od innych dusz. Jak różnorodna jest liczba charakterów ludzi tak różnorodna jest specjalizacja Objawionych. Krążą o nich legendy że potrafią wzniecać burze, tworzyć wulkany, zatapiać lądy. Niektórzy owszem, ale żeby osiągnąć taką potęgę muszą dokonać wielu wyrzeczeń.

Objawieni burzy to wolne duchy które nie pozwalają zakładać na siebie ograniczeń. Charakteryzują się niesamowitym intelektem oraz spokojem.
Mimo wszystko uwielbiają smak adrenaliny, lubią ryzykować, ich umiejętności taktyczne czynią z nich świetnych doradców, umiejętności poruszania czynią z nich doskonałych zwiadowców. W walce są szybcy i planują swoje ruchy aby ponieść jak najmniejsze straty.

Poszukiwanie przygód: Objawieni poszukują przygód aby zwiększyć swą potęgę, lub traktują wyprawy jako osobiste próby.

Charakter: Specjalizacja Objawionego zależy od jego charakteru.

Religia: Objawieni czczą bóstwa które mają coś wspólnego z ich specjalizacją.

Pochodzenie: Objawieni pochodzą z różnych zakątków świata mogą się pojawić każdej rasie.

Informacje o zasadach gry:

Atrybuty: Dla objawionego walczącego wręcz szczególnie ważna jest siła, zręczność i budowa, dla walczącego na dystans zręczność. Roztropność określa liczbę punktów duszy Objawionego oraz jak jego moce są trudne do odparcia. St rzutu obronnego wynosi Poziom Objawionego Mod. z Rzt + 10.

Rasa: Dowolna

Charakter: Chaotyczny. Po zmianie charakteru można dalej dodawać poziomy w tej klasie

Kość wytrzymałości: k10

Specjalne: Tę klasę można wybrać tylko na 1 poziomie i nie można dodawać innych klas poza klasami prestiżowymi.

Umiejętności klasowe:
Objawiony wybiera 8 umiejętności które stają się jego umiejętnościami klasowymi.

Punkty umiejętności na 1 poziomie: (modyfikator z intelektu + 4) x 4

Punkty umiejętności na każdym następnym: (4 + modyfikator z intelektu)

Objawiony Burzy
Tabela 1-1

poziom Bazowa premia do ataku Rzut obronny na Wytrwałość Rzut obronny na Refleks Rzut obronny na Wolę Specjalne zdolności
1 +0 +2 +2 +2 Broń Duszy, Prędkość
2 +1 +3 +3 +3
3 +2 +3 +3 +3 Ręka burzy
prędkość
4 +3 +4 +4 +4 Broń duszy +1
5 +3 +4 +4 +4 Pancerz duszy
6 +4 +5 +5 +5 prędkość
7 +5 +5 +5 +5
8 +6/+1 +6 +6 +6 Prędkość światła, Broń Duszy +2
9 +6/+1 +6 +6 +6 prędkość
10 +7/+2 +7 +7 +7
11 +8/+3 +7 +7 +7 Latanie
12 +9/+4 +8 +8 +8 Szarża błyskawicy, prędkość Broń duszy +3 Porażenia
13 +9/+4 +8 +8 +8
14 +10/+5 +9 +9 +9 Ostrze wiatru
15 +11/+6/+1 +9 +9 +9 Prędkość,
16 +12/+7/+2 +10 +10 +10 Broń Duszy +4 grzmotu i porażenia
17 +12/+7/+2 +10 +10 +10
18 +13/+8/+3 +11 +11 +11 prędkość
19 +14/+9/+4 +11 +11 +11
20 +15/+10/+5 +12 +12 +12 Uwolnienie,
Broń duszy +5

Informacje o zasadach gry:

Biegłość w broni i pancerzu: Objawiony Burzy biegle posługuje się tylko swoją bronią Duszy, nie jest biegły w posługiwaniem się pancerzami ani tarczami.

Siła Duszy: Objawiony każdego dnia posiada liczbę punktów duszy równą jego poziomowi razy modyfikator z Roztropności. Kiedy punkty duszy wyczerpią się, Dusza Objawionego się wypala i objawiony ginie. Wskrzesić może go tylko cud lub życzenie. Objawiony posiada na początku każdego dnia co najmniej liczbę punktów równych jego poziomowi.

Broń Duszy: Każdy Objawiony ma swoją broń Duszy. Jest ona uosobieniem jego charakteru i częścią jego duszy. Objawiony może wezwać broń w akcji darmowej nie prowokującej okazyjnego ataku broń pojawia się natychmiast w jego ręce. Wezwanie broni nie kosztuje punktów duszy. Broń duszy wybiera się z listy standardowych broni. Wyboru nie można zmienić.

Prędkość: Szybkość naziemna Objawionego zwiększa się o 3 metry.

Ręka burzy: Objawiony burzy może wezwać furię burzy i zaatakować przeciwnika. Atak ten zadaje 1k6 (maks.30k6) obrażeń od elektryczności na punkt duszy wydany do ataku. Jest to atak dotykowy, lecz wydając 1 punkt duszy może zwiększyć zasięg ataku o 3 metry.

Ostrze wiatru: Wokół objawionego zaczyna wiać wiatr jego moc łączy wiatr w pojedyncze ostrza zadają one 1k4 obrażeń za 2 punkty mocy w promieniu 6 m

Prędkość światła: Objawiony może nagle przyśpieszyć i w ciągu ułamka sekundy znaleźć się w innym miejscu. Użycie tej mocy to akcja darmowa nie prowokująca okazyjnego ataku. Użycie mocy kosztuje 5 punktów na 9 metrów przemieszczenia. Po przemieszczeniu może normalnie wykonać swój ruch. Może użyć tej umiejętności również aby wyprowadzić dodatkowy atak z najwyższą możliwą premią do ataku każdy dodatkowy atak kosztuje 10 punktów Duszy. Może dodać maksymalnie 3 ataki

Latanie: Objawiony lata z prędkością równą swojej prędkości naziemnej (doskonała). 1 runda lotu kosztuje 2 punkty duszy.

Szarża błyskawicy: Objawiony może wykonać szarżę w akcji darmowej. Rozpoczęcie tej mocy kosztuje 5 punktów każde 4,5 metra kosztuje kolejne 5 punktów. Objawiony może zaatakować każdy cel koło którego będzie szarżował lecz kosztuje to 5 punktów duszy za cel.

Pancerz duszy: Objawiony otrzymuje premię z odbicia do KP równą jego poziomowi podzielonemu na 5

Uwolnienie: Objawiony osiąga taką moc że może zaatakować przeciwników swoją duszą. Koszt tej mocy wynosi 60 punktów. Jeżeli zdecyduje się na jej użycie wszystkie cele otrzymują 300 obrażeń te obrażenia należy rozdzielić między wszystkie cele (w 2 cele dostają po 150 punktów każdy itp.). Manifestacja mocy trwa 2 tury. Jeżeli w trakcie manifestacji Objawiony dostanie obrażenia manifestacja jest przerywana a punkty mocy stracone.

PS. Przepraszam za poprzednie błędy ale wczytała mi się stara wersja pliku. Tak specjalizacji będzie więcej. Opis dorobię jak będę miał czas
bo mam strasznie zabiegany tydzień. Jeżeli chodzi o to że postać nie pasuje do świata, chcę uświadomić że tworzę nowy świat w którym będą tylko i wyłącznie objawieni.


Ostatnio zmieniony przez Objawiony dnia Wto 15:59, 17 Lis 2009, w całości zmieniany 7 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mish
Badacz Podziemi


Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Z Odległej Galaktyki

PostWysłany: Nie 15:55, 15 Lis 2009    Temat postu:

Całej pracy jeszcze nie przeanalizowałem, ale jak na mój gust, trochę krótki opis fabularny jak dla klasy podstawowej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Azgoth
Generał Podziemi
Generał Podziemi


Dołączył: 17 Lip 2008
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 17:09, 15 Lis 2009    Temat postu:

Jak rozumiem będzie więcej tych specjalizacji?
Na razie zapowiada się ciekawie ale popraw ten opis, bo taki to można wcisnąć każdej klasie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
goracepapu
Adept


Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 18:07, 15 Lis 2009    Temat postu:

Cytat:
Ostrze wiatru: Wokół objawionego zaczyna wiać wiatr jego moc łączy wiatr w pojedyncze ostrza zadają one 1k4 obrażeń za 2 punkty mocy na cel.


W jakiej odległości wirują te ostrza, na jakim obszarze?. Jeżeli są w odległości 5ft od czarującego, to po co "na cel"

Przeczytaj sobie klasę psioniczny wojownik(psychic warior) z srd, wygląda ona mniej więcej jak twoja, tylko jest dużo lepiej dopracowana.


Ostatnio zmieniony przez goracepapu dnia Nie 18:08, 15 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Objawiony
Nowicjusz


Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Głogów

PostWysłany: Pon 19:04, 16 Lis 2009    Temat postu: Opis fabularny.

Przepraszam za ignorancję. Ale czego jeszcze brakuje w opisie klasy?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mish
Badacz Podziemi


Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Z Odległej Galaktyki

PostWysłany: Pon 19:50, 16 Lis 2009    Temat postu:

Nie masz za co przepraszac ;)

A poza tym: Zdolność Uwolnienie. Nie, żebym był ekspertem, ale wydaje mi się, że 500 obrażeń to spory przepak, tym bardziej, że nie można zredukować chociaż ich części( jak wywnioskowałem z opisu). Poza tym Objawiony 20 poziomu z Roztropnością 22 będzie miał ok. 120 punktów, czyli w ciągu 4 rund może zadać 1000 obrażeń. To moim zdaniem trochę dużo, zważywszy, ze Wojownik 20 poziomu z budową 20 może mieć maksymalnie 300 PW.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Namrasit
Adept


Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 15:12, 17 Lis 2009    Temat postu: Re: Objawiony Burzy ED 3.5

Objawiony napisał:
Charakteryzują się niesamowitym intelektem oraz spokojem.

Objawiony napisał:

Atrybuty: Dla objawionego walczącego wręcz szczególnie ważna jest siła, zręczność i budowa, dla walczącego na dystans zręczność. Roztropność określa liczbę punktów duszy Objawionego oraz jak jego moce są trudne do odparcia. St rzutu obronnego wynosi Poziom Objawionego Mod. z Rzt + 10.

No i gdzie tu miejsce na ten niesamowity intelekt?
Objawiony napisał:

Specjalne: Tę klasę można wybrać tylko na 1 poziomie i nie można dodawać innych klas

Czyli jak się staniemy praworządni to już nigdy nie awansujemy dalej. A co z klasami prestiżowymi? Wymóg beznadziejnie bezsensu.
Objawiony napisał:

Umiejętności klasowe:
Objawiony wybiera 8 umiejętności które stają się jego umiejętnościami klasowymi.

A co z umiejętnościami "klasowymi" dla wszystkich? Jak zawód.
Objawiony napisał:

Biegłość w broni i pancerzu: Objawiony Burzy biegle posługuje się tylko swoją bronią Duszy, nie jest biegły w posługiwaniem się pancerzami ani tarczami.

I nawet kijem walczyć nie umie? Co z niego za leszcz, jak to potrafią zwykli wieśniacy.
Objawiony napisał:

Kiedy punkty duszy wyczerpią się, Dusza Objawionego się wypala i objawiony ginie. Wskrzesić może go tylko cud lub życzenie.

Objawiony napisał:

Objawiony każdego dnia posiada liczbę punktów duszy równą jego poziomowi razy modyfikator z Roztropności.

Czyli jak roztropność spadanie do 10 postać ginie. Fajnie. Jedna klątwa i do domu.
Objawiony napisał:

Ręka burzy: Objawiony burzy borze wezwać furię burzy i zaatakować przeciwnika. Atak ten zadaje 1k6 Obrażeń od elektryczności na punkt duszy wydany do ataku. Jest to atak dotykowy, lecz wydając 1 punkt duszy może zwiększyć zasięg ataku o 3 metry

Słabe że hej. Jeszcze przy tym zginąć można.
Objawiony napisał:

Prędkość światła: Objawiony może nagle przyśpieszyć i w ciągu ułamka sekundy znaleźć się w innym miejscu. Użycie tej mocy to akcja darmowa nie prowokująca okazyjnego ataku. Użycie mocy kosztuje 5 punktów na 9 metrów przemieszczenia. Po przemieszczeniu może normalnie wykonać swój ruch. Może użyć tej umiejętności również aby wyprowadzić dodatkowy atak z najwyższą możliwą premią do ataku każdy dodatkowy atak kosztuje 10 punktów Duszy.

Czyli teoretycznie można wypłacić 10000000000000 ataków w rundzie? To akurat fajne. Trzeba tylko dużo mrówek zabić i do dzieła :)
Objawiony napisał:

Uwolnienie: Objawiony osiąga taką moc że może zaatakować przeciwników swoją duszą. Koszt tej mocy wynosi 60 punktów. Jeżeli zdecyduje się na jej użycie wszystkie cele otrzymują 500 obrażeń ( te obrażenia należy rozdzielić między wszystkie cele. Manifestacja mocy trwa 2 tury. Jeżeli w trakcie manifestacji Objawiony dostanie obrażenia manifestacja jest przerywana a punkty mocy stracone.

Hahaha. No to ten mrówkobójca silny jednak jest. 500 obrażeń za 300 gdzieś mrówek. Miło.

Klasa totalnie niewyważona i niezrównoważona. Gdy nie ma owadów pod ręką, gość jest słaby i lamerski, zaś gdy są to znów jest za silny Very Happy. Totalnie do poprawy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Objawiony
Nowicjusz


Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Głogów

PostWysłany: Wto 15:43, 17 Lis 2009    Temat postu:

Nie nawet kijem walczyć nie umie. Zawsze ma broń przy sobie. A szłyszałeś o mądrości życiowej. nie uwzględniłem tego w statystykach, ale chodziło mi o raczej umiejętności strategiczne.

Ostatnio zmieniony przez Objawiony dnia Wto 15:45, 17 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Namrasit
Adept


Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 19:40, 17 Lis 2009    Temat postu:

Objawiony napisał:
Zawsze ma broń przy sobie.

No jedną sztukę. I to straszliwie słabą sztukę. Przy pięściach mnicha jest beznadziejna. A mnich też zawsze ma broń przy sobie i to o niebo lepszą. A mimo to potrafi jeszcze używać innych.
Objawiony napisał:

A szłyszałeś o mądrości życiowej. nie uwzględniłem tego w statystykach, ale chodziło mi o raczej umiejętności strategiczne.

To niesamowity intelekt ma być mądrością życiowa ? To po co w statystykach jest roztropność, za co ona ma niby odpowiadać? Mylisz pojęcia. Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne klasy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin