Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[AD&D] Tatarczuk

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne klasy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Jak się podoba
Super
0%
 0%  [ 0 ]
Dobre
50%
 50%  [ 1 ]
Takie sobie
0%
 0%  [ 0 ]
Słabo
0%
 0%  [ 0 ]
Idź na drzewo
50%
 50%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 2

Autor Wiadomość
Hasir
Początkujący


Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 16:05, 05 Wrz 2007    Temat postu: [AD&D] Tatarczuk

Klasa prestiżowa oparta na mongołach.

Tatarczuk
ACHTUNG, ACHTUNG!
Wersja robiona pod D&D 2ed.

Konni wojownicy przemierzający stepy są postrachem okolicy. Ich okrutność jest znana wrzech i wobec. Palą, plądrują, gwałcą i biorą w niewolę niezawdnie. Przez długie czasy reguralne armie nie były w stanie ich pokonać, ostatni czasy jednak znaleziono parę sposobów na ich pacyfikacje są to jednak tajne plany, by nie dostały się w ręcze tatarczuków.
Ale po za hordami są też pojedyńczy najemnicy, wygnani i osoby, które się szkolą na ich wzór. Ich też się nazywa tatarczukami.
Na czym jednak polega ich skuteczność? Przede wszystkiem na ich szybkości i manewrowności a takrze na tym, że umieją prowadzić konno bez trzymanki, co im znacznie ułatwia walkę, dla porównania zwykły konny wojownik tradycyjnej szkoły musi mieć chociażby jedną rękę przy uździe by konia odpowiednio kierować.

Klasa prestiżowa
Kostka wytrzymałości k4-1

Wymagania
Łowca 5 poziom
Łucznictwo 5
Jeździectwo 3
Rozmiar średni
Specjalne:znajomość sztuki wojennej tatarczuków. Musi mieć konia który jest do niego przywiązany
Specjalne 2: jeżeli jest tatarczukiem z urodzenia może wziąć to jako klasę podstawową i nie potrzebuje przywiązanego konia

Umiejętności klasowe
Jeździectwo, orientacja w terenie, łucznictwo, poszukiwanie wody, wyczucie kierunku, używanie liny, nasłuchiwanie, tortury, tajniki dziczy, koncentracja, równowaga, ciche poruszanie się

Punkty doświadczenia: 5+modifykator intelektu

Właściwości klasowe
1 poziom
Używanie broni i pancerzy średnich i lekkich-może bezproblemowo używać broni i pancerzy średnich
Bez trzymanki-osobnik może prowadzić konia bez utrzymania za uzdy bez żadnych utrudnien
Przywiązanie konia-koń nie opuści swego pana ze strachu. Śmierć przywiązanego konia uniemożliwia użycie niektórych atutów
Szybkie strzelanie-otrzymujesz za darmo ten atut
Zapasy-możesz mieć więcej zapasów na koniu (zależność od konia)
3 poziom
Przyspieszenie-jadąc konno możesz pospieszyć konia o 1 stopień bez zmęczenia dla konia (koń musi być przywiązany do niego)
Mistrzostwo-możesz jadąc strzelając w inną stronę bez problemów w prowadzeniu. ST przy strzelaniu z konia obniża się o 2 punkty, może strzelać we wszystkich kierunkach będąc na koniu
5 poziom
Manewry konne-możesz bezproblemowo wykonywać różne sztuczki jadąc konno (wszelkiej maści przeskoki, wykręty etc)
6 poziom
Jazda na śpiąco-Nakazując koniu jechać w danym kierunku możesz się przespać. Koń będzie szedł w kierunku który został wskazany, w razie problemów zostaniesz przebudzony (koń musi być do niego przywiązany)
Woltyżerka-Jeżdząc na koniu możesz użyć go jako tarczy, zeskakując z konia i biegnąc obok niego (koń musi być przywiązany)
8 poziom
Barykada-Jeżdząc na koniu możesz go użyć jako barykady. Koń wtedy kładzie się na ziemi a ty padasz na ziemię. Koń jest twoją osłonią (koń musi być przywiązany)
12 poziom
Targanie-Mając niewolnika i przywiązując go do konia możesz jadąc normalnym tępem nie robić mu krzywdy. Osobnik może nie nadążać więc będize się przewracał, PŻ tracić może tylko poprzez przeszkody terenowe na które natrafi.

Atuty przyznawane normalnie


Ostatnio zmieniony przez Hasir dnia Śro 16:30, 05 Wrz 2007, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Jak się podoba
Super
0%
 0%  [ 0 ]
Dobre
50%
 50%  [ 1 ]
Takie sobie
0%
 0%  [ 0 ]
Słabo
0%
 0%  [ 0 ]
Idź na drzewo
50%
 50%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 2

Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 16:21, 05 Wrz 2007    Temat postu:

Witam na forum. Very Happy
Miło mi cię widzieć Liar Cool

Zanim podejmę się jakiegokolwiek komentarza chciałbym zwrócić uwagę na bardzo prosty fakt. Ta klasa w obecnym stanie jest nie grywalna, ponieważ w D&D nie ma czegoś takiego jak:
Kostka wytrzymałości k4-1
Łowca
Łucznictwo 5
Punkty doświadczenia: 5+modifykator intelektu
Umiejętności: orientacja w terenie, łucznictwo, poszukiwanie wody, tortury

Dodatkowo klasy prestiżowe nei powinny mieć w wymaganiach poziomów klasowych. Nie może być też tak, że klasa prestiżowa jest równocześnie pdostawową. Można natomiast w wymaganiach klasy prestiżowej zamieścić ograniczenie nacji.

Tak więc komentarz pod względem mechaniki, dopracowania i użyteczności jest nie możliwy. Na razie ocena pracy: 0. Poporstu nie da się ocenić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Jak się podoba
Super
0%
 0%  [ 0 ]
Dobre
50%
 50%  [ 1 ]
Takie sobie
0%
 0%  [ 0 ]
Słabo
0%
 0%  [ 0 ]
Idź na drzewo
50%
 50%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 2

Autor Wiadomość
Hasir
Początkujący


Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 16:23, 05 Wrz 2007    Temat postu:

Zależy jaką masz wersję DD'ka. Ja mam 2 ed. i wedle tego jest dobrze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Jak się podoba
Super
0%
 0%  [ 0 ]
Dobre
50%
 50%  [ 1 ]
Takie sobie
0%
 0%  [ 0 ]
Słabo
0%
 0%  [ 0 ]
Idź na drzewo
50%
 50%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 2

Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 16:27, 05 Wrz 2007    Temat postu:

W takim razie proszę o zaznaczenie tego w tytule, ponieważ obecnie domyślną edycja forum jest 3.0 (jeżeli nie podajesz nikt się nie domyśli, że chodzi o AD&D).

Poza tym mogę dodać, iż nigdy nie grałem w AD&D, ponieważ zacząłem w D&D grac krótko po wydaniu pierwszych podręcnzików do 3.0.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne klasy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin