Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[3.5] [KŚ] Zabójca z Mgieł

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne klasy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Drakestar
Zbrojny


Dołączył: 21 Lis 2005
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 22:07, 01 Sie 2006    Temat postu: [3.5] [KŚ] Zabójca z Mgieł

Zabójca z Mgieł

-Już go prawie mamy, chodźmy! - krzyknął rozentuzjazmowany pościgiem paladyn Renald, który prowadził pościg wraz z grupą przyjaciół. Gdy zagonili zabójce w ślepy zaułek, Renlad powiedział wyniosłym tonem - Nikczemny zabójco! Za nieudolna próbę morderstwa, naszego jaśnie panującego Lord Thane, zostaniesz skazany co najmniej na wiezienie. Więc poddaj się dobrowolnie lub giń! Zabójca w odpowiedzi na te słowa uśmiechnął się tylko nieznacznie w cieniu swego kaptura, opuścił ręce...

Zabójcy z Mgieł, są tajemniczymi mordercami wykorzystującymi stworzoną przez siebie mgłę do zabijania swoich ofiar. Mało, który człowiek ma pojęcie o ich istnieniu, jednak ci którzy skorzystali z ich usług nigdy nie zapomną ich skuteczności, ani też otaczającego ich chłodu, wprawiającego wszystkich w niepokój.
Zabójcy z Mgieł to zwykle łotrzykowie lub tropiciele, którzy postanowili rozwinąć swoje umiejętności cichego zabijania. Żadna rasa nie stanowi jakiejś szczególnie większości w poczcie członków tej klasy prestiżowej.

K6

Wymagania
Charakter: dowolny nie-dobry
Bazowa Premia do ataku: + 5
Umiejętności:
Sztuka Przetrwania - 4 rang
Ukrywanie - 8 rang
Ciche Poruszanie - 8 rang
Zastraszanie - 6 rang
Atuty:
Uniki, Ruchliwość, Atak z doskoku

Umiejętności klasowe Zabójcy Mgieł (i atrybut kluczowy dla każdej z nich) to: Blefowanie (Cha), Ciche Poruszanie (Zr), Nasłuchiwanie (Rzt), Pływanie (S), Postępowanie ze zwierzętami (Cha), Przeszukiwanie (Int), Równowaga (Zr), Rzemiosło (Int), Skakanie (S), Spostrzegawczość (Rzt), Sztuka Przetrwania (Rzt), Ukrywanie (Zr), Upadanie (Zr) Używanie liny (Zr), Wiedza (lokalna) (Int), Wspinaczka (S), Zastraszanie (Cha), Zbieranie informacji (Cha)
Punkty umiejętności na każdym poziomie 6+modyfikator z intelektu


Poz. _BAB_ Wytrw. _Ref. __Wola __ Specjalne _________________________ Punkty Mgły

1 ___ +0 ___ +0 ___ +2 ____+0 ___ Mgła, Podszepty Mgły _____________________ 2
2 ___ +1 ___ +0___ +3____ +0 ___ Cios z Mgieł + 1k6, Mgła Grozy _____________ 3
3 ___ +2 ___ +1 ___ +3 ____+1 ___ Głosy w Mgle ____________________________ 5
4 ___ +3 ___ +1 ___ +4 ____+1 ___ Szpony Mgły ____________________________ 6
5 ___ +3 ___ +1 ___ +4 ____+1 ___ Cios z Mgieł + 2k6 ________________________ 8
6 ___ +4 ___ +2 ___ +5 ___ +2 ___ Postać Mgły___________________________ 9
7____+5____+2____+5____+2____ Jest nas wielu _________________________ 11
8____+6____+2____+6____+2____ Cios z Mgieł + 3k6 _____________________12
9____+6____+3____+6____+3____ Mgliste uwięzienie______________________14
10___+7____+3____+7____+3____ Zabójca z Mgieł________________________15


Właściwości klasowe
Biegłości w broni i pancerzu: Zabójca nie zyskuje żadnej biegłości w broni i pancerzu
Punkty Mgły: Postać może posiadać maksymalną liczbę punktów mgły na dzień odpowiadającej liczbie przedstawionej w tabeli + premia z Rzt. Punkty potrzebne są do używania niektórych zdolności klasy i nie odnawiają się po ośmiogodzinnym odpoczynku. Jednym ze sposobów na odnowienie się Punktów Mgły jest zabicie dowolnej żywej i świadomej istoty we mgle. Postać zyskuje wtedy 1 Punkt Mgły na 2 KW zabitego (minimalnie 1). Innym jest przerażenie istot w niej się znajdujących. Za każdą istotę będącą pod wpływem strachu wywołanego przez zdolności swoje zdolności zabójca zyskuje 1 Punkt Mgły. Zdolności oparte na punktach Mgły mają ST (chyba, że w opisie podano inaczej) równe 10 + poziom w tej klasie prestiżowej + modyfikator z Rzt postaci.

...Nagle cały teren zaułka i okolicznych ulic zajęła gęsta kłębiąca się mgła. Krasnolud Wulgar widząc to, wściekł się i rzucił w stronę zabójcy...

Mgła (zc): Zabójca zyskuje możliwość tworzenia gęstej kłębiącej się mgły. Jednorazowe użycie tej zdolności powoduje powstanie w obszarze o promieniu 9m i wysokości 3m ze środkiem w postaci gęstej kłębiącej mgły. Postać może ją dowolnie kontrolować i kształtować w pierwszej rundzie jednak jej objętość nie może przekroczyć bazowej. Stworzenie mgły jest akcją całorundową prowokująca okazyjne ataki, kosztuje 2 punkty Mgły. Możesz przesuwać chmurę Mgły ze swoją bazową szybkością w akcji darmowej. Na piątym poziomie Obszar mgły zwiększa się do promienia 18m i wysokości 6m,
Na dziesiątym poziomie mgła zajmuje odpowiednio 27m i 9m. Poza wymienionymi wyżej różnicami działa jak czar Chmura Mgły rzucony przez kapłana o poziomie równym poziomowi w tej klasie prestiżowej.

...Gdy biegł, usłyszał cichy, jeżący włosy na karku chichot...

Podszepty Mgły (zw): Mistyczna więź Zabójcy z mgła owocuje informacjami przekazywanymi mu przez nią. Ten zmysł to rodzaj ślepowidzenia działającego wtedy gdy postać znajduje się w mgle i mającego swój obszar działania wszędzie tam gdzie jest mgła. Ta zdolność oparta jest na mistycznej więzi pomiędzy mgłą a zabójcą. Nie a limitu zasięgu, a obszar mgły między celem a Zabójcą musi być ciągły by zdolność zadziałała.

...Zatrzymał się nagle, rozejrzał się wkoło... Był sam... - Lea! Renlad! Jest tu ktoś?! - na jego krzyki nie było odpowiedzi. Mgła zaczynała robić się coraz bardziej niepokojąca. Jej kłębiące się opary zaczynały formować się w kształty, które przywodziły mu na myśl najgorsze koszmary. Zimny dreszcz przebiegł mu po plecach...

Mgła Grozy (zn): Mgła stworzona przez zabójcę jest znacznie bardziej przerażająca od zwykłej. Każdy istota nie będąca sojusznikiem Zabójcy znajdujący się w stworzonej przez niego mgle otrzymuje karę – 2 z morali do wszystkich rzutów obronnych. Nadanie tej cechy stworzonej przez Postać Mgle to akcja darmowa, użycie jej kosztuje 2 Punkty mgły, i trwa dopóki mgła się nie rozwieje.

...Nagle wyłoniła się przed nim postać zabójcy z wyciągniętym mieczem. Nim zdążył wykrztusić z siebie choć jedno słowo, był już przebity ostrzem Zabójcy. Obraz zafalował, widział już tylko niewielki uśmiech na twarzy mordercy... Ostatnia myśl przemknęła mu przez umysł: Jak? Nie zdążyłem... nawet... krzyknąć...

Cios z Mgieł (zw): Zabójca zna anatomie wielu stworzeń i umie wykorzystać ich zagubienie we mgle, by zadawać potężne ciosy i wywoływać strach. Poza Mgłą ta zdolność działa jak ukradkowy atak łotrzyka jednak we mgle towarzyszy mu kilka dodatkowych efektów. Kiedy przeciwnik we mgle zostanie trafiony Ciosem z Mgieł przez rundę od tego momentu nie może wydać z Siebie dźwięku jakby był pod wpływem czaru Milczenie. Dodatkowo jeśli nie uda mu się rzut obronny na wolę o ST 10 + poziom w tej klasie prestiżowej + modyfikator z Roztropności jest wstrząśnięty.

...Nagle usłyszeli krzyk krasnoluda... Wściekły już od dawna Hrag słysząc ten dźwięk wpadł w prawdziwy szał. Zaszarżował na ślepo w miejsce z którego doszedł do nich krzyk, lecz tam nie było żywej duszy... ciała ani krwi, tylko pustka. Pół ork miotał się pełny złości w mgieł...

Głosy we mgle (zc): Zabójca staje się mistrzem manipulowania dźwiękiem. Może dowolnie zmieniać wydawane przez siebie dźwięki, ich źródło lub naśladować wcześniej usłyszane. Musi jednak kiedykolwiek wcześniej usłyszeć dany dźwięk. Dodatkowo źródło dźwięku musi znajdować się we mgle. Jeśli podmiot nie dowierza temu co słyszy dozwolony jest rzut obronny na wolę. Każda runda używania tej zdolności kosztuje 3 Punkty Mgły.

...Odwrócona do siebie plecami trójka, wsłuchiwała się w odgłosy, które teraz zagłuszył rozpaczliwy ryk bezsilnego Hraga. Nagle Lea poczuła, jak na jej ciele zaciskają się wielkie, lodowato zimne szpony... Krzyknęła... Jej przyjaciele odwrócili się nagle i przerażeni patrzyli jak jest powoli wciągana coraz głębiej we mgłę. Poczuła, jak jej łamiące się żebra przebijają płuca. Próbowała jeszcze złapać oddech, ale z jej ust pociekła tylko krew...

Szpony Mgły (zc): Postać potrafi wytworzyć z mgły szpony którymi może atakować wrogów. Szpony mogą zostać wytworzone w dowolnej odległości od postaci jednak to miejsce musi być zamglone, a zabójca musi być świadom tego co się w niej poprzez działanie Podszeptów Mgły dodatkowo Szpony nie mogą przebywać dłużej na niezamglonym terenie niż jedną rundę. Jeśli tak się stanie zostają zniszczone i nie mogą zostać odtworzone. Szpony mają duży rozmiar (+4 do testów zwarcia – 1 do ataku), S 18 mogą poruszać się we mgle z szybkością 9m (nie mogą się poruszać poza nią) zadają 1k8 + 1k8 od zimna + 4 z Siły obrażeń. Mają KP 10 i 10 punktów wytrzymałości. Jeśli szpony zostaną zniszczone we mgle w następnej twojej rundzie odtwarzają się w akcji darmowej. Kontrolowanie szponów to akcja standardowa. Szpony atakują z Bazową premią do ataku + modyfikator z Rzt Postaci. Zawsze są tworzone dwa szpony i w czasie walki dwoma stosuje się normalne zasady walki dwoma rodzajami broni, drugorzędny szpon jest uznawany za broń lekką. Szpony istnieją przez liczbę rund równą połowie poziomu w tej klasie prestiżowej. Użycie tej zdolności kosztuje 4 punkty mgły.

...Przed jej gasnącymi oczami pojawiła się ukryta pod kapturem twarz, próbowała jeszcze krzyknąć by zawołać swoich przyjaciół ale z jej ust wypłynęło tylko więcej krwi, jej świadomość zaczęła tonąć w mroku, zobaczyła jeszcze jak tajemnicza postać jakby rozpłynęła się w otaczającej ją mgle... Ciemność i cisza...

Postać Mgły (zc): Zabójca może zmienić się w obłok mgły. Działa to jak czar Postać gazowa o Poziomie Czarującego równym poziomowi w tej klasie prestiżowej. Moc kosztuje 6 Punktów Mgły. Postać może wydać dodatkowe dwa punkty mgły aby mogła przez rundę normalnie atakować, wciąż pozostając jednak w Postaci gazowej.

...Nagle przed pozostała trójką pojawił się ich oprawca, uśmiechnął się tylko nieznacznie, ale paladyn gnany złością z powodu zmarłych przyjaciół i wolą odwiecznej krucjaty przeciwko złu rzucił się do ataku krzycząc: Tormie! Dodaj mi swych sił! - i ciął na odlew Zabójce. Ze zdziwieniem stwierdził, że zamiast deszczu plugawej krwi widzi rozpływającą się mgle... Zanim się otrząsnął, jego przyjaciele zobaczyli, jak z obłoku za nim wyłania się ostrze przebijające Paladyna z przerażającą łatwością, jakby nie miał na sobie zbroi – Tormie, czymże zgrzeszyłem? – wykaszlał z krwią ostatnie słowa Paladyn...

Jest nas wielu (zc): Zabójca zyskuje nieprzeciętną zdolność do tworzenia swoich iluzji z mgły. Postać może stworzyć jedną iluzję na dwa poziomy w tej klasie prestiżowej, a wszystkie iluzje muszą zostać stworzone na Zamglonym obszarze. Iluzja jest kontrolowany telepatycznie. Zabójca wie o wszystkim co się dzieje z iluzjami tak jakby to on stał na ich miejscu. Iluzja może oddalić się od Ciebie na dowolną odległość we mgle, a poza nią zasięg wynosi 36m. Jeśli oddalą się na większą odległość rozwiewają się. Moc kosztuje 6 Punktów Mgły i działa przez liczbę rund równą poziomowi w tej klasie prestiżowej. Za wyjątkiem podanych różnic moc działa jak czar Lustrzane odbicie.

- Zbyt długo już się z wami bawię - stwierdził zimno przestępca, który zmaterializował się za ostrzem. - Czas to skończyć – wyciągnął ręce w stronę Erbisa i Mirian. Mgła wokół nich stała się tak gęsta i lodowato zimna, że nie mogli się poruszyć. Niziołkowi rzucił się przed siebie i udało mu się wydostać, ale kapłanka pozostała w tej dziwnej mgle. Erbis z coraz większym przerażeniem patrzył jak mgła powoli się rozrzedza, ukazując jego przyjaciółkę zamrożoną jak jakąś groteskową lodową rzeźbę...

Mgliste Uwięzienie (zc): Zabójca potrafi uwięzić swoje ofiary w więzieniu stworzonym z zamarzniętej mgły. Gdy używa tej mocy w promieniu 1,5m od ofiary powstaje mgła jak za sprawą czaru Trwała mgła która zmniejsza szybkość niezależnie od normalnej szybkości postaci do 1,5 m i zadaje 2k6 (udany rzut obronny na wytrwałość neguje obrażenia, ST 10 + poziom w tej klasie prestiżowej + modyfikator z Rzt) punktów obrażeń od zimna. W następnej rundzie w promieniu 3m od postaci panuje jeszcze bardziej gęsta i lodowata mgła. Zadaje ona 4k6 (kolejny rzut obronny) punktów obrażeń od zimna, jeśli jakiejś istocie znajdującej się w tej sferze nie uda się rzut obronny zostaje zamknięta w lodowej powłoce która obleka ich ciała. ST uwolnienia się z warstwy lodu wynosi 10 + poziom w tej klasie prestiżowej + modyfikator z Rzt (istoty uwięzione w powłoce otrzymują 1k6 obrażeń w każdej rundzie). Powłoka ma twardość równą poziomowi w tej klasie prestiżowej i 3 + poziom w tej klasie prestiżowej punktów wytrzymałości. Ta zdolność kosztuje 8 Punktów Mgły.

...- Udało ci się jakimś cudem wydostać z mojego więzienia – stwierdził ze zdziwieniem zabójca. – Drugi raz nie będziesz miał tego szczęścia. – Stul pysk, psie! - zakrzyknął łotrzyk.
- Zabiję cię! I rzucił się do ataku... Ale na miejscu przeciwnika zobaczył coś, czego nie widział od czasów dzieciństwa... Bestie z nawiedzającego go wtedy koszmaru. Zatrzymał się w biegu sparaliżowany strachem... Bestia skoczyła...


Zabójca z Mgły (zc): Postać jest w stanie stworzyć z Mgły iluzje tak przerażającą, że może wywołać śmierć ze strachu. Ofiara musi znajdować się we mgle poza wymienioną wcześniej różnicą działa jak czar widmowy zabójca. Ta zdolność kosztuje 10 Punktów Mgły.

...Zabójca patrzył, jak niziołek trzymając się za serce, wije się na ziemi w swoich ostatnich przedśmiertnych konwulsjach... Widmowy kształt, który uformował z mgły, już się rozwiał, ale nie miało to znaczenia... Erbis leżał martwy u jego stóp...


Zabójcy w świecie
W większości światów, liczba tychże specyficznych zabójców jest zastraszająco mała, a dodatkowo żaden z nich nie ma zbytniego zamiaru chwalenia się swoimi zdolnościami. W czasie samotnej walki wykorzystują bez ogródek swoje zdolności, jednak gdy walczą w drużynie mają dylemat; czy otoczyć się mgła i być niewykrytym, a później niańczyć ślepą we mgle drużynę, czy jednak dać spokój.

Odgrywanie Zabójcy
Twój główny cel zależy od ciebie i tylko przez ciebie jest determinowany. Nieważne czy są to pieniądze, zemsta, informacje. Nie ma to większego znaczenia jak wykorzystasz te umiejętności ważne jest byś je rozwijał. Nie możesz zwracać na siebie uwagi przecież dla osób takich jak ty sensu nie ma to żadnego. Jeszcze ktoś zapamięta twoją twarz a później mogą być kłopoty ze strażą. Najlepiej będzie jeśli ten ktoś kto Cię wykrył w czasie wykonywania delikatnego szybko opuści świat żywych. Nie okazuj uczuć a przynajmniej nie przed wrogami, Jedyną osobą której możesz zaufać jesteś Ty sam.

Wiedza o zabójcach
Chcąc dowiedzieć się czegoś wiedzieć o zabójcach z mgły, postać musi wykonać test wiedzy (lokalna). Ilość i precyzja zdobytych informacji zależy od wyniku rzutu:
ST 15: Nieraz we mgle czają się demony. Raz znaleźliśmy dwa zamarznięte trupy, jak się rozwiała!!
ST 20: Niedawno słyszałem opowieść, jak to młody panicz, (Helmie daj mu udział w swej wiecznej warcie) jechał akurat karetą na codzienny objazd po swoich włościach. Kiedy wracał, Kareta wjechała we mgłę i panicza już w niej nie było! Nie wiem, cóż to za demony są w to zamieszane, ale wolę nie wiedzieć.
ST 25: Słyszał pan może o tym ostatnim zabójstwie? Tak tym, w tamtą mglistą noc tydzień temu... Gdy rano znaleźliśmy ciała strażników lorda Rutforda, na żadnym z nich nie było zadrapania. Chociaż ciała strażników były strasznie zimne, nawet jak na trupy... A twarz lorda była wykrzywiona w takim przerażeniu... Jakie istoty mogły zrobić coś takiego?!
ST 30: Ta mgła nie jest wytworem demonów, jestem prawie pewien, że to jakieś śmiertelne istoty, ale i tak, gdy tylko zobaczę mgłę, zamknę się w domu, zatrzasnę okiennice i nie wyjdę.

Jak zostać zabójcą
Zostanie panem mgieł jest trudne, ponieważ sam nie wybierasz czy się nim staniesz. Zwykle to jeden z bardziej doświadczonych członków tej klasy prestiżowej znajduje obiecującego ucznia i uczy go swojej sztuki. Bardzo rzadko zdarzają się przypadki gdy decydują się przyjąć kogoś na jego własną prośbę. Najczęściej poddają tych kandydatów bardzo karkołomnym testom. Przypadki samouków są tak rzadkie, że ta wzmianka o nich wystarczy.

...Nagle z zamyślenia wyrwało go poruszenie mgły... Ktoś się zbliża - pomyślał. Ryk szarżującego barbarzyńcy rozdarł noc: Zginiesz! -wykrzyknął szarżujący pół ork i uniósł topór nad głowę chcąc zadać śmiertelny cios - Khyy - kaszlnął pół ork i gdy spojrzał w dół, zobaczył ostrze przechodzące mu przez żebra. Ryk zmienił się w bulgotanie, a z ust pociekła mu krwawa piana...
- Żałosne... - Stwierdził zabójca po czym rozwiał się niczym mgła pozostawiając umierającego Hraga.


Ostatnio zmieniony przez Drakestar dnia Nie 9:32, 18 Lip 2010, w całości zmieniany 15 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gaeshi
Nowicjusz


Dołączył: 25 Sie 2006
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 20:43, 25 Sie 2006    Temat postu:

To zacznijmy od tego, że witam wszystkich. A co do klasy:
Mgła Co do niej nie mam specjalnych zastrzeżeń, tylko jedno pytanie: czy można rozwiać mgłę, jak tak to jaki ma być ten wiatr(jaka sazybkość)
Podszepty Mgły To też mi nie przeszkadza, ale kolejne doczepienie: Czy ta zdolność działa w każdej mgle czy tylko tej stworzonej.
Mgła Grozy To mi się podoba i nie mam zastrzeżeń
Cios z Mgieł No spoko, ale czy możesz mi wytłumaczyć jedno bo dalej nie rozumiem: czy możesz atakować dowolnie kogo z dowolnej odległości i czy w mglę ta zdolność też nie działa na istoty niewrażliwe na Ataki Ukradkowe
Głosy we mgle Jak dla mnie to powinno działać analogicznie do kontrolowania dźwięku( mocy psionicznej), ale jak autor tak chciał to niech mu będzie.
Szpony Mgły Tutaj to napisałeś tak, że niewiadomo o co chodzi, ale postaram się to jakoś zrozumieć
Cytat:
Szpony nie mogą przebywać dłużej na niezamglonym terenie niż jedną rundę. Jeśli tak się stanie zostają zniszczone i nie mogą zostać odtworzone.
Wogóle, czy tylko tego dnia, a może jeszcze inaczej??
Cytat:
Jeśli szpony zostaną zniszczone w następnej twojej rundzie odtwarzają się w akcji darmowej
A tu zaprzeczenie powyższego.
Postać Mgły To jest w miarę normalne, ale czy wydając więcej punktów można normalnie atakować przez więcej rund, a może można dopłacać po każdej rundzie.
Jest nas wielu A czy klony mogą wyżyć poza mgłą? A jeżeli nie to nie ma sensu zdanie
Cytat:
Zabójca wie o wszystkim co się dzieje z iluzjami tak jakby to on stał na ich miejscu.
Bo zamiast tego są Podszepty Mgły
Mgliste Uwięzienie Jak wytrwałość może negować efekt uwięzienia, ale to jest nieważne, ale czy w gęstej mgle można się śpieszyć lub biegać?
Zabójca z Mgły Jedno pytanie czy zdolność działa na jedną istotę we mgle czy na wszystkie istoty w niej będące.

Jeżeli chodzi o historię, to nie jest najgorsza, ale lepsze też widziałem. Co do wszystkich zdolności to mam pytanie: czy działają we wszystkich mgłach, czy też tylko tej stworzonej? A pozatym, czy w mgle jesteś niewykrywalny, bo o tym sugeruje ten kawałek
Cytat:
czy otoczyć się mgła i być niewykrytym, a póżniej nianczyć ślepą we mgle druzynę, czy jednak dać spokój.
A pozatym ciężko się nim stać, skoro może cię przyjąć tylko doświadczony członek tej klasy, który przecież się nie ujawnia. Twój wywód jest dość dziwny i nie mam pojęcia, skąd miałbyś wiedzieć, że taki pan X to Zabójca z Mgieł i przyjmie cię w szeregi tej klasy. Nie oceniam bo zadużo nieścisłości.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Drakestar
Zbrojny


Dołączył: 21 Lis 2005
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 0:08, 28 Sie 2006    Temat postu:

Gaeshi napisał:
No spoko, ale czy możesz mi wytłumaczyć jedno bo dalej nie rozumiem: czy możesz atakować dowolnie kogo z dowolnej odległości i czy w mglę ta zdolność też nie działa na istoty niewrażliwe na Ataki Ukradkowe


Jeśli ktoś jest odporny na ukradkowe ataki zdolność nie działa. pozatym wszystko jest jak w Ukradkowym ataku.

Gaeshi napisał:
Szpony Mgły Tutaj to napisałeś tak, że niewiadomo o co chodzi, ale postaram się to jakoś zrozumieć
Cytat:
Szpony nie mogą przebywać dłużej na niezamglonym terenie niż jedną rundę. Jeśli tak się stanie zostają zniszczone i nie mogą zostać odtworzone.
Wogóle, czy tylko tego dnia, a może jeszcze inaczej??
Cytat:
Jeśli szpony zostaną zniszczone w następnej twojej rundzie odtwarzają się w akcji darmowej
A tu zaprzeczenie powyższego.


Już tłumaczę z racji tego iż Szpony mgły można stworzyć tylko we mgle nie mogą się one odtworzyc poza nią.

Postac Mgły, płaci się co rundę w akcji darmowej.

Co do klonów to mogą się odalić od Zabójcy/Mgły na 36m więc jakaś ich tam funkcja jako czujnik jest.

Gaeshi napisał:
Mgliste Uwięzienie Jak wytrwałość może negować efekt uwięzienia, ale to jest nieważne, ale czy w gęstej mgle można się śpieszyć lub biegać?


Zobacz opis czaru Trwała Mgła (w 3.0) lub Gęsta Mgła (w 3.5)

Gaeshi napisał:
Co do wszystkich zdolności to mam pytanie: czy działają we wszystkich mgłach, czy też tylko tej stworzonej? A pozatym, czy w mgle jesteś niewykrywalny, bo o tym sugeruje ten kawałek
Cytat:
czy otoczyć się mgła i być niewykrytym, a póżniej nianczyć ślepą we mgle druzynę, czy jednak dać spokój.


Jeśli nie napisano inaczej vide Mgła Grozy zdolności działają w każdej mgle. te niewykrycie to tylko przenośnia fabularna ogólnie chodzi o jego bardzo dobre ukrycie we mgle.

Trudno nim zostać? Miałobyć trudno Zabójcy z Mgieł to elita, a nie wiecznie publiczna organizacja o której wiedzą wszyscy. W takich wypadkach MG powinien postawić gracza chcącego zostac członkiem Zabójców, jakiegoś starszego członka tej klasy prestiżowej.

Gaeshi napisał:
Nie oceniam bo zadużo nieścisłości.

Jestes pierwszą osobą która tak twierdzi... Jeszcze sprawdz czary które podaje w opisie zdolności to rozwieje twoje wątpliwości.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kondeks
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 819
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 14:41, 28 Sie 2006    Temat postu:

Bardzo ciekawa klasa prestizowa, choć mało słabo urzyteczna w wiekrzosci kampani. Mnie się podoba tylko ja bym dał rzut obronny na mgłę grozy i zwiękrzył bym koszt szponów mgły.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gaeshi
Nowicjusz


Dołączył: 25 Sie 2006
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 13:13, 30 Sie 2006    Temat postu:

To chyba dobrze, że jestem pierwszy :wink: . Co do tego uwięzienia, to po prostu mi nie pasuje, ale nie przeszkadza. Blue_Light_Colorz_PDT_42 Co do reszty to jakoś to przeżyje, ale znowu sobie zapszeczyłeś :-P
Drakestar napisał:
Miałobyć trudno Zabójcy z Mgieł to elita, a nie wiecznie publiczna organizacja o której wiedzą wszyscy. W takich wypadkach MG powinien postawić gracza chcącego zostac członkiem Zabójców, jakiegoś starszego członka tej klasy prestiżowej.
. Lubie czepiać się szczegółów, a pozatym jak pisząc dwa zdania można napisać dwie skrajności, ja tak nie potrafie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Drakestar
Zbrojny


Dołączył: 21 Lis 2005
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 8:55, 22 Kwi 2007    Temat postu:

Cytat:
To chyba dobrze, że jestem pierwszy

Na tym forum...

Cytat:
Lubie czepiać się szczegółów, a pozatym jak pisząc dwa zdania można napisać dwie skrajności, ja tak nie potrafie.


Ma się ten talent. Ale wbrew temu co piszesz to zdanie to nie skrajność. Jeśli chcesz zostac członkiem jakiejś klasy prestiżowej powinieneś najpierw omówić to z MG i niezależnie jacy rzadcy członkowie tej prestiżówki by niebyli MG (jeśli się zgodzi, rzecz jasna) powinien umożliwić graczowi zostanie nim.

Pozatym zdaje mi się iż wpomniałem przypadki samouków.
____________________________________________________________

Poprawiłem błędy i literówki, zmieniłem również dość drastycznie punkty mgły.
________________
Wiadomości spojone
Kamulec
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Merwix
Adept


Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 22:08, 22 Gru 2008    Temat postu:

Fajne nie wiem co więcej powiedzieć, ale fajne. Klasa ma swój urok (jeżeli można to powiedzieć o profesji zabójcy) i Kondeks (wiem że się narażam:P)
Zabójca z Mgieł może nie jest 'urzyteczny' w kampanii, ale użyteczna to i owszem. Nawet interesujący przeciwnik dla silnej drużyny, a i może jakiś gracz z wyobraźnią mógłby ją wybrać.

Mechanicznie chyba żadnych zastrzeżeń, chociaż charakter jakoś tak niezbyt. Czemu nie-dobry? Może bardziej nadawałby się dowolny zły? Jeżeli żeby móc korzystać ze swoich zdolności musi straszyć/zabijać innych to chyba taka postać nie jest zbytnio neutralnie do świata nastawiona? Chyba, że za świadome istoty uznaje się także bestie itp wtedy tamten zapis rozumiem.


Ostatnio zmieniony przez Merwix dnia Wto 7:45, 23 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Drakestar
Zbrojny


Dołączył: 21 Lis 2005
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 20:57, 10 Sty 2009    Temat postu:

Zaktualizowałem troche fabularia, na razie nie przychodzi mi nic więcej do głowy. Komentujcie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Boski
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 0:42, 31 Sty 2009    Temat postu:

Dość dobrze Ci to wyszło :) Mechanicznie brak zastrzeżeń. Widzę tylko drobne problemy z edycją (np: w 3.5 jest spostrzegawczość, a nie zauważanie). I głosy we mgle wymagają pogrubienia. Klasa podoba mi się i wydaje mi się już skończona.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Volfer
Adept Cienia


Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Lublin

PostWysłany: Sob 12:22, 31 Sty 2009    Temat postu:

Drakestar napisał:
Zabójcy z Mgieł, tajemniczy, pełni sekretów zabójcy,
I. Wiem, że to trochę czepialstwo, ale lepiej będzie wyglądało, jak to poprawisz.

Drakestar napisał:
Tajniki Dziczy 8
Ukrywanie 8
Ciche Poruszanie 8
Zastraszanie 6
II. Gwoli ścisłości, powinno być napisane: Ukrywanie - 8 rang, itd.

Drakestar napisał:
Blefowanie (Cha), Ciche Poruszanie (Zr), Nasłuchiwanie (Rzt), Pływanie (S), Postępowanie ze zwierzętami (Cha), Przeszukiwanie (Int), Równowaga (Zr), Rzemiosło (Int), Skakanie (S), Tajniki dziczy (Rzt), Ukrywanie (Zr), Upadanie (Zr) Używanie liny (Zr), Wiedza (lokalna) (Int), Wspinaczka (S), Zastraszanie (Cha), Zauważenie (Rzt), Zbieranie informacji (Cha),
III. Klasa jest do 3.5, a umiejętności z 3.0; ponadto zgubiłeś umiejętność Zawód.

Drakestar napisał:
Jednym ze sposobów na odnowienie sie Punktów Mgły jest zabicie dowolnej żywej i świadomej istoty we mgle, postać zyskuje wtedy 1 Punkt Mgły na 2 KW zabitego (minimalnie 1). Innym jest przerażenie istot w niej się znajdujących, za każdą istotę będącą pod wpływem strachu wywołanego przez zdolności swoje zdolności Zabójca zyskuje 1 Punkt Mgły.
IV. Te dwa pogrubione zdania, powinny być według mnie rozdzielone od wcześniejszych.

Drakestar napisał:
Możesz przesuwac chmurę Mgły ze swoją bazową szybkością w akcji darmowej.
V. Czy tylko w swoim momencie inicjatywy, czy też w każdej chwili?

Drakestar napisał:
Działa to mniej więcej jak ślepowidzenie działającej wtedy gdy postać znajduje się w niej i mające swój obszar działania wszędzie tam gdzie jest Mgła.
VI. Nie ma mniej, ani więcej. Albo działa analogicznie do ślepowidzenia, albo inaczej. Jeżeli jest podobne, należy napisać w jaki sposób zabójca wykrywa te istoty (np. drgania, czy ultradźwięki).

Drakestar napisał:
Mgła stworzona przez zabójcę jest znacznie bardziej przerażająca od zwykłej.
VII. Tak. Boję się mgły -.-

Drakestar napisał:
Kiedy przeciwnik we mgle zostanie trafiony Ciosem z Mgieł przez rundę od tego momentu nie może wydać z Siebie dźwięku jakby był pod wpływem czaru Milczenie.
VIII. Całkowicie nie rozumiem dlaczego; żadnego uzasadnienia. Żeby nie wezwał pomocy, czy jak?

Drakestar napisał:
ST 10 + poziom w tej klasie prestiżowej
IX. Gwoli ścisłości, powinno być dodane, że jest to poziom zabójcy.

Drakestar napisał:
Głosy we mgle[/b] (zc):
X. Powinieneś poprawić: usunąć znacznik i pogrubić.

Drakestar napisał:
Szpony mają duży rozmiar (+4 do testów zwarcia – 1 do ataku), S 18 mogą poruszać się we mgle z szybkością 9m (nie mogą się poruszać poza nią) zadają 1k8 + 1k8 od zimna + 4 z Siły
XI. Jak można je kontrolować i wywoływać?

Drakestar napisał:
Z tym że jeśli postać wyda dwa Punkty Mgły może przez rundę normalnie atakować. Moc kosztuje 6 Punktów Mgły.
XII. Można to zinterpretować tak, że postać jeżeli wyda 2 punkty mgły atakuje normalnie. Jeżeli 6, to nie może -.-
Informacja o tych dwóch powinna być na końcu, a także powinieneś dodać, że "poświęcając dodatkowe punkty mgły" uzyskuje się ten profit.

Drakestar napisał:
1,5 m i zadaje 2k6 (udany rzut obronny na wytrwałość neguje obrażenia ST = 10 + poziom w tej klasie prestiżowej + Rzt) punktów obrażeń od zimna. W następnej rundzie w promieniu 3m od postaci panuje jeszcze bardziej gęsta i lodowata mgła. Zadaje ona 4k6 (kolejny rzut obronny) punktów obrażeń od zimna. Dodatkowo wszelkie istoty znajdujące się w sferze zostają zamknięte w lodowej powłoce która obleka ich ciała (udany rzut obronny na wytrwałość neguje efekt uwięzienia), ST uwolnienia się z warstwy lodu wynosi 10 + poziom w tej klasie prestiżowej + modyfikator z Rzt (istoty uwięzione w powłoce otrzymują 1k6 obrażeń w każdej rundzie). Powłoka ma twardość równą poziomowi w tej klasie prestiżowej i 3 + poziom w tej klasie prestiżowej punktów wytrzymałości. Ta zdolność kosztuje 8 Punktów Mgły.
XIII. Zbyt skomplikowany opis; dublujesz podobne rzuty obronne, niepotrzebnie utrudniasz tym grę.

OGÓLNIE
I. Dosyć ciekawa klasa, ale wykonanie pozostawia nieco do życzenia. Patrz punkt II
II. Rzuty obronne są podawane przy każdej zdolności; przy każdej są prawie zawsze o tym samym ST. Nie można podać na górze, gdzieś we wstępie, jakie jest ST uniknięcia tych negatywnych efektów i zaznaczyć, że "chyba, że w opisie podano inaczej"? Bo tak, to trzeba zapamiętywać niepotrzebnie wszystko i zbędnie komplikujesz (punkt XIII).
III. Jest jeszcze parę błędów (literówek, itp.) więc przejrzyj dokładnie tę pracę sobie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Drakestar
Zbrojny


Dołączył: 21 Lis 2005
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 21:17, 31 Sty 2009    Temat postu:

Volfer napisał:
Klasa jest do 3.5, a umiejętności z 3.0; ponadto zgubiłeś umiejętność Zawód.

Nie każda klasa musi mieć Zawód. Poprawione.

Volfer napisał:
Całkowicie nie rozumiem dlaczego; żadnego uzasadnienia. Żeby nie wezwał pomocy, czy jak?

Żeby nie krzyczał i Zabójca nie musial cały czas wydawać punktów na kontrolowanie dźwięków we mgle. Chyba każdemu zabójcy zależy raczej na cichym wyeliminowaniu przeciwnika.

Volfer napisał:
Czy tylko w swoim momencie inicjatywy, czy też w każdej chwili?

Akcje darmową można wykonać TYLKO w swojej własnej rundzie. Akcja "prawie darmowa" do wykorzystania poza swoją rundą to immidiate action, w wolnym tłuaczeniu akcja natychmiastowa. Na rundę ma się tylko jedną taką.

Volfer napisał:
Tak. Boję się mgły -.-

Nie, ludzie nie boją się samej mgły. Ludzie boją się tego czego nie znają lub nie rozumieją. A to właśnie jest we mgle. ;]

Volfer napisał:
Jak można je kontrolować i wywoływać?

Napisałem linijke lub dwie dalej, że ich kontrolowanie to akcja standardowa.

Volfer napisał:
Rzuty obronne są podawane przy każdej zdolności; przy każdej są prawie zawsze o tym samym ST. Nie można podać na górze, gdzieś we wstępie, jakie jest ST uniknięcia tych negatywnych efektów i zaznaczyć, że "chyba, że w opisie podano inaczej"? Bo tak, to trzeba zapamiętywać niepotrzebnie wszystko i zbędnie komplikujesz (punkt XIII).

IMHO, ktoś mozę się przyczepić jak nie przeczyta dokładnie jakie jest ST w tej zdolności. ale zmieniłem zobaczymy co będzie.

A z XIII się zgadzam troszke przekombinowałem. Usunąłem jeden rzut obronny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 14:01, 05 Mar 2009    Temat postu:

Cytat:
Zdolności oparte na punkatch Mgły mają te same ST (chyba, że w opisie podano inaczej) równe 10 + poziom w tej klasie prestiżowej + modyfikator z Rzt postaci.

Po nawiasie przecinek lub wyrzuć "te same".

Cytat:
Mgła (zc):Zabójca

Spację zjadłeś.

Cytat:
Głosy we mgle[/b] (zc):


Uważam za dobre rozwiązanie stowrzenie jakiegoś systemu wzrostu ilości punktów mgły (teraz nie widzę "systemu", a przypisanie punktów daneu poziomowi). Roważ też uzależnienie ich liczby od czegoś np. X+modyfikator z RZT, gdzie X zależy od poziomu (i na początku wynosi np. 0).
moim zdnaiem wypada przeredagować "Jak zostać zabójcą". Np. we fragmencie mówiącym o uczniach nie jasne jest, kogo bardzo rzadko przyjmują - ucznów, czy tych, którzy proszą ich o zostanie mentorami.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Drakestar
Zbrojny


Dołączył: 21 Lis 2005
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 23:44, 07 Mar 2009    Temat postu:

Zrobione

system to poziom x 1,5 zaokrąglone w górę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 22:03, 16 Maj 2009    Temat postu:

Cytat:
Zabójcy z Mgieł, tajemniczy, pełni sekretów mordercy, którzy bezlitośnie wykorzystują strach jaki wywołują.


To zdanie składa się z podmiotu. Problem w tym, że nie ma orzeczenia.

Cytat:
Ale Ci którzy skorzystali z ich uslug

Zdania nie zaczyna się od "ale".

Do reszty opisu postaram się przyczepić po przyjęciu wzoru dla KŚ.

W całości brakuje mi pewnej bardzo istotnej rzeczy - skąd pochodzą nadnaturalne moce tej klasy prestiżowej?

Ponad to przeglądając pracę widzę, że ma dużo niedociagnięć w zapisie oraz trochę stylistycznych - przejrzyją ją i daj znać, to postaram się wskazać przeoczone.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Drakestar
Zbrojny


Dołączył: 21 Lis 2005
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 22:04, 04 Wrz 2009    Temat postu:

Poprawione. nie wiem co jeszcze napisać;]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 0:51, 30 Gru 2009    Temat postu:

Wszędzie popraw litery - nazwy klas i zdolności z małej. Moim zdaniem "mgła" powinieneś pisać z małej - nie widzę uzasadnienia, by było inaczej.

Punkty mgły:
1. Co znaczy świadoma istota?
2. Za każdą istotę będącą pod wpływem strachu - jak to jest naliczane, można jedną istotę straszyć bez końca, dostaje się je co rundę, czy jak dokładnie?

Cytat:
Na piątym poziomie Obszar mgły zwiększa się do promienia 18m i wysokości 6m.


Cytat:
Mistyczna więź Zabójcy z mgła owocuje informacjami przekazywanymi mu przez nią.

Brak zasięgu podszeptów mgły pozwala widzieć na wiele kilometrów - a to przesada.

Cytat:
Postać potrafi wytworzyć z mgły szpony którymi może atakować wrogów. Szpony mogą zostać wytworzone w dowolnej odległości od postaci jednak to miejsce musi być zamglone a Zabójca musi być świadom tego co się w niej poprzez działanie Podszeptów Mgły dodatkowo Szpony nie mogą przebywać dłużej na niezamglonym terenie niż jedną rundę.

Interpunkcja, konstrukcja zdania.

Cios z mgieł - dla obu mocy nie podałeś czasu trwania. Poza tym niepotrzebnie powtarzasz o ST - podałeś je już wcześniej.

Jest nas wielu - nie jasne, czy za każdą iluzję płaci się osobno, a jeżeli nie, czy moc można użyć kilka razy pod rząd.

Zabójca z mgły/zabójca z mgieł - ujednolić nazwę. Poza tym zdolność wymaga zbyt wielu punktów. Przecież zaklinacz na 10 może rzucić ten czar trzy razy, a postać otrzymuje ją najwcześniej na 15.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
goracepapu
Adept


Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 21:20, 30 Gru 2009    Temat postu:

Cytat:
Cios z Mgieł (zw): Zabójca zna anatomie wielu stworzeń i umie wykorzystać ich zagubienie we mgle, by zadawać potężne ciosy i wywoływać strach. Poza Mgłą ta zdolność działa jak ukradkowy atak łotrzyka jednak we mgle towarzyszy mu kilka dodatkowych efektów. Kiedy przeciwnik we mgle zostanie trafiony Ciosem z Mgieł przez rundę od tego momentu nie może wydać z Siebie dźwięku jakby był pod wpływem czaru Milczenie. Dodatkowo jeśli nie uda mu się rzut obronny na wolę o ST 10 + poziom w tej klasie prestiżowej + modyfikator z Roztropności jest wstrząśnięty.


Ukradkowy atak nie może być wykorzystywany jak przeciwnik ma ukrycie. Osobiście wydaje mi się , że ślepowidzenie nie omija tego wymogu. Warto byłoby dodać tą różnicę w działaniu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Warag
Zbrojny


Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie 13:10, 03 Sty 2010    Temat postu:

Według księgi potworów istota posiadająca ślepowidzenie, porusza się i walczy jak normalnie widzące stworzenie, a dodatkowo nie przeszkadzają jej ograniczenia widoczności, więc jestem niemal pewien, że istota taka może wyprowadzać ukradkowe ataki.
Cytat:

Tajniki Dziczy - 8 rang

Sztuka przetrwania : P

Cytat:
Mgła Grozy (zn): Mgła stworzona przez zabójcę jest znacznie bardziej przerażająca od zwykłej. Każdy wróg Zabójcy znajdujący się w stworzonej przez niego mgle otrzymuje karę – 2 za morale do wszystkich rzutów obronnych.

Zamiast wróg, proponuje napisać, że każdy kto nie jest sojusznikiem, chyba, że zabójca, uważa każdą żywą istotę za swojego wroga. Po za tym, wydaje mi się, że sojusznicy zabójcy też nie powinni się czuć swobodnie w takiej mgle i powinni mieć jakąś karę z morale (nie dużą, ot -1 do rzutów obronnych na wolę np).

Co do wymagań, nie rozumiem po co sztuka przetrwania i to aż 8 rang, po za tym multum zdolności czaropodobnych powinno być jakoś odzwierciedlone w wymaganiach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Drakestar
Zbrojny


Dołączył: 21 Lis 2005
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 16:23, 17 Lut 2010    Temat postu:

Sztuka przetrwania zmniejszona do 4, poprawiona Magła Grozy uznałem ze nie należy dawać kary sojusznikom. Czują się w mgle mniej pewnie ale nie na tyle by otrzymywać kary.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czera
Kontemplujący


Dołączył: 03 Wrz 2005
Posty: 1032
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Się biorą ci kretyni

PostWysłany: Śro 21:41, 12 Maj 2010    Temat postu:

Cytat:
-Już go prawie mamy, chodźmy! - krzyknął rozentuzjazmowany pościgiem Renlad Paladyn

To drobnostka, ale zamieniłbym miejscami słowa Renald i Paladyn, chyba że to nazwisko w co wątpię

Bardzo fajna klasa i mająca potencjał, a fabuła wpleciona między różne akapity - genialny zabieg
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Drakestar
Zbrojny


Dołączył: 21 Lis 2005
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 8:52, 01 Cze 2010    Temat postu:

Poprawione
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kondeks
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 819
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 23:41, 01 Cze 2010    Temat postu:

Nazwy klas prestiżowych z małej. Wrzuć w Worda i zastąp większość (tam, gdzie nie jest na początku zdania).

Cytat:
rozentuzjazmowany pościgiem paladyn Renald, który prowadził pościg wraz z grupą przyjaciół. Gdy zagonili zabójce w ślepy zaułek, Renlad powiedział wyniosłym tonem - Nikczemny zabójco, za nieudolna próbę morderstwa naszego jaśnie panującego Lord Thane zostaniesz skazany co najmniej na wiezienie

Cytat:
Mało który człowiek ma pojęcie o ich istnieniu. Jednak ci, którzy skorzystali z ich usług, nigdy nie zapomną ich skuteczności, ani też jakby wiecznie otaczającego ich zimna, wprawiających wszystkich w niepokój.

Generalnie lepiej by wyglądały krótsze zadania. Poza tym warto by było, dodać coś o rekrutacji przedstawicieli tej klasy prestiżowej.

Cytat:
Za każdą istotę będącą pod wpływem strachu wywołanego przez zdolności swoje zdolności zabójca zyskuje 1 Punkt Mgły. Zdolności oparte na punktach Mgły mają ST (chyba, że w opisie podano inaczej) równe 10 + poziom w tej klasie prestiżowej + modyfikator z Rzt postaci.

Czyli ST jest lub go nie ma jeżeli w opisie mocy podano inaczej? - to pytanie, nie ironia

Cytat:
Stworzenie mgły jest akcją całorundową prowokująca okazyjne ataki, kosztuje 2 punkty Mgły.

Z tego co zrozumiałem to żeby odnowić punkty mgły, trzeba wydać punkty mgły. Jeżeli natomiast zużyje się wszystkie to trzeba czekać na naturalną mgłę. Może by tak zamiast tego dać możliwość wykorzystania tego za darmo ileś razy na dzień. W końcu takie rozwiązanie jest w przypadku 0 poziomowych mocy psionicznych.

Cytat:
Mistyczna więź zabójcy z mgła owocuje informacjami przekazywanymi mu przez nią. Ten zmysł to ślepowidzenie działające wtedy, gdy postać znajduje się w niej i mające swój obszar działania wszędzie tam, gdzie jest Mgła. Ta zdolność oparta jest na mistycznej więzi pomiędzy mgłą a Zabójcą. Nie a limitu zasięgu, a obszar mgły między celem a Zabójcą musi być ciągły by zdolność zadziałała.

Wszystko by było fajnie, gdyby nie istnienie naturalnych mgieł, które w niektórych miejscach mogą się rozciągać na parę kilometrów. Może ograniczyć to do mgły powołanej do 'życia' przez zabójcę?
Podszepty mgły są napisane wierszem białym z kropkami i be rymów!
Cytat:
Ten zmysł to ślepowidzenie

Jaki zmysł?
Cytat:
mające swój obszar działania

Trochę dziwnie brzmi. W D&D przy ślepowidzeniu zwykle mówimy o zasięgu, a nie obszarze działania. Może to zbytek czepialstwa z mojej strony. ;)

Cytat:
rozejrzał się w koło i stwierdził, że nie ma pojęcia gdzie jest!

Cytat:
które przywodziły mu na myśl jego najgorsze koszmary.
Kwestia kosmetyki: proponuję wywalić 'jego'.

Cytat:
Każdy istota nie będąca sojusznikiem zabójcy znajdująca się w stworzonej przez niego mgle, otrzymuje karę –2 za morale do wszystkich rzutów obronnych.

Zdaje mi się, że kara 'z' morale, a nie 'za' morale. Jednak głowy nie daję. Proponuję zmienić na jakąś kategorię strachu (np. wstrząśnięcie powoduje karę -2 do testów ataku, rzutów obronnych i testów umiejętności). Warto by było dodać, że trzeba wykonać rzut obronny na strach, jeżeli faktycznie trzeba (nie jest to jasne).

Cytat:
Nie zdążyłem... nawet krzyknąć...

Być może efektowniej wyglądało by to, gdybyś po 'nawet' dał również wielokropek.

Na razie mam dość. Postaram się później przejrzeć dalej od tego miejsca.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Drakestar
Zbrojny


Dołączył: 21 Lis 2005
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 9:32, 18 Lip 2010    Temat postu:

Poprawione Jeśli coś jeszcze jest nie tak piszcie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 22:15, 25 Wrz 2010    Temat postu:

1. Mieszasz pierwszą z trzecią osobą. Zrób wszystko w trzeciej.
2. Mgła - brakuje informacji o zasadach dotyczących tej mgły.
3. Podszepty mgły - moim zdaniem należy wprowadzić pewne ograniczenia, ponieważ obecnie, w sprzyjających mu okolicznościach, zabójca może w jednej chwili "widzieć" wiele kilometrów na raz, a to zdolność pasująca do bóstwa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne klasy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin