Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Szkielet z mithrilu
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Inne własne pomysły
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szajba
Widmowy Wędrowiec


Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw 13:43, 14 Lut 2008    Temat postu:

Cytat:
Trzeba zastanowić się nad wadami, bo nie można dać postaci dość potężnego niezajmującego miejsca usprawnienia magicznego tylko za wykonanie jakiejś tam misji.


O to chodzi, żeby to nie była JAKAŚ TAM misja, tylko trudne, poważne zadanie, które może bohatera kosztować życie.
Poza tym wydaje mi się, że wymagania są odpowiednio srogie, a szkielet z mithrilu nie czyni z postaci Boga.

Zmieniłem (a w zasadzie dodałem) jednak dwie rzeczy:

Specjalne: Mithril zużyty na tą operację waży tyle, co 1/10 wagi osoby jej poddawanej.
Ponadto od MP zależy, czy krasnoludzcy magowie zgodzą się poddać daną osobę tej operacji.
Poza tym jeśli dana osoba nie jest humanoidem, natychmiast umiera i tylko prawdziwe wskrzeszenie jest w stanie przywrócić jej życie. Jeśli nie spełnia któregoś z pozostałych wymagań, otrzymuje 20k10 obrażeń, a także trwałą i nieodwracalną karę –8 do Siły, Zręczności oraz Charyzmy (jednak wartość nie może spaść poniżej 3). Udany rzut obronny na Wytrwałość (ST 30) pozwala zmniejszyć wszystkie te kary o połowę. Jednak jeżeli budowa tej osoby ma wartość poniżej 10, natychmiast umiera. Jeżeli osoba nie chce zostać poddana operacji, ma prawo do rzutu obronnego na wolę. Działa także jej OC (jeżeli je posiada).
Jeśli budowa spadnie później 18, gdy postać już posiada szkielet z mithrilu, bohater traci na stałe 6 punktów Siły, Zręczności oraz Charyzmy i może je odzyskać tylko poprzez podniesienie budowy do 18 punktów lub powyżej.

To (jak zapewne się domyślacie Mr. Green ) wycinek pierwszego postu w tym temacie. Zmienione rzeczy pogrubiłem.


Ostatnio zmieniony przez Szajba dnia Czw 14:00, 14 Lut 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arvelus
Arcymag


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Nie 10:14, 30 Lis 2008    Temat postu:

A tak przyszło mi coś do głowy...
A co się dzieje kiedy nieumarły chce wczepić sobie ten szkielet??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szajba
Widmowy Wędrowiec


Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Nie 12:24, 30 Lis 2008    Temat postu:

Nic się nie dzieje.

Cytat:
Rasa: Humanoid.


Cool
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arvelus
Arcymag


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Nie 14:43, 30 Lis 2008    Temat postu:

aha;]

a jeśli kolo ze szkieletem zostanie zmieniony w wampira??
Przecież krwiossak nie ma innej anatomii
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szajba
Widmowy Wędrowiec


Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Nie 17:03, 30 Lis 2008    Temat postu:

Ale kombinujesz Mr. Green . No to tak: jeśli spróbujesz rzucić czar na nieumarłego, czar ten nie zadziała. Ale jeśli ktoś będzie już posiadaczem szkieletu i później zostanie przemieniony w nieumarłego, zachowuje szkielet.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Inne własne pomysły Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin