Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[3.5] Zwykły druid a różnokształtny

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Klasy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
drid
Nowicjusz


Dołączył: 06 Lip 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 7:35, 06 Lip 2010    Temat postu: [3.5] Zwykły druid a różnokształtny

1. Która klasa jest dla was lepsza? Dlaczego?
2. Czy jak zostane 5Druid/1 Różnokształtny to czy KW postaci w którą się zamienię ma limit KW 1 czy 6?
3. Jaki sposób na rozegranie Druida uważasz za najlepszy?
4. Jaki sposób na rozegranie Różnokształtnego uważasz za najlepszy?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ginden
Adept


Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 8:39, 06 Lip 2010    Temat postu:

Cytat:

1. Która klasa jest dla was lepsza? Dlaczego?

W 3.5 oczywiście druid jest lepszy.
W 3.0 - różnokształtny.
A czemu? Druid w 3.5 dysponuje genialnymi czarami, które traci się wchodząc na różnokształtnego. W ogóle, w 3.5 nie ma różnokształtnego, a jest master of many forms. ;)
Cytat:
Jaki sposób na rozegranie Druida uważasz za najlepszy?

Kontroler pola walki? Doskonałe buffy, mocny zwierzęcy towarzysz, a do tego czary ofensywne często lepsze od czarów maga.
Cytat:
Jaki sposób na rozegranie Różnokształtnego uważasz za najlepszy?

Wybrać atut z Savage Species, zmienić się w ifryta i mieć nieskończenie wiele życzeń.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Azgoth
Generał Podziemi
Generał Podziemi


Dołączył: 17 Lip 2008
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 10:47, 06 Lip 2010    Temat postu:

Ginden napisał:

A czemu? Druid w 3.5 dysponuje genialnymi czarami, które traci się wchodząc na różnokształtnego.

W 3.5 nie ma odpowiednika Czaru Natury, żeby mógł czarować w innej formie?


Ostatnio zmieniony przez Azgoth dnia Wto 10:47, 06 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
goracepapu
Adept


Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 11:32, 06 Lip 2010    Temat postu:

Nie, on po prostu nie rozwija czarowania.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arvelus
Arcymag


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Wto 19:49, 06 Lip 2010    Temat postu:

Jak chcesz powergeme'a zmieniającego kształty weź se czarodzieja...
10czar/10 magiczny wojownik (czy jakoś tak), masz 15PC, bazowy atak 15 możesz się zmienić w piekielnego czarta. Założysz zbroję weźmiesz broń, kilka(naście?) buffów i będziesz miał kolesia co wyciągnie kp koło 60, trafienie +30, co może latać, ma masę dodatkowych ataków, spore obrażenia i czary jak mag na 15poz. Robi rzeź na każdej płaszczyźnie.
Rzecz jasna czysty mag (lub dowolna mieszanka która skończy z PC 20) go pokona, ale nikt inny kto nie ma PC 20 nie ma z nią w ogóle szans;]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ginden
Adept


Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 10:03, 07 Lip 2010    Temat postu:

Arvelus: a to, że trzeba mieć przynajmniej 1 poziom klasy walczącej wręcz, by awansować w tej magicznym rycerzu?

No i Planar Sheppard z poziomem czarującego chyba 19, czy 17 go pokona bez problemu - nieskończone życzenia...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arvelus
Arcymag


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Śro 10:28, 07 Lip 2010    Temat postu:

Nie posiadam Księgi i Krwi. Trza by trochę zmodyfikować i tyle.

A ta nieskończona ilość życzeń to mechaniczny bug tak rażący w oczy, że gdyby jakiś mój gracz chciał to wykorzystać to bym go nie uznał, za powergame'a, ale po prostu za totalnego lamera;]

Tak jesteś w stanie pokonać nawet boga, jeśli będziesz miał czas by się przygotować.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ginden
Adept


Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 15:04, 07 Lip 2010    Temat postu:

Cytat:
Nie posiadam Księgi i Krwi. Trza by trochę zmodyfikować i tyle.

Temat jest do 3.5. Gdy mówiłeś o magicznym wojowniku, myślałem, że masz na myśli magicznego rycerza. Dostępnego w SRD.
Cytat:
A ta nieskończona ilość życzeń to mechaniczny bug tak rażący w oczy, że gdyby jakiś mój gracz chciał to wykorzystać to bym go nie uznał, za powergame'a, ale po prostu za totalnego lamera;]

Wiesz, 90% powerbuildów jest robionych dla treningu intelektualnego - jak bardzo można nagiąć zasady, by ich nie złamać? Nikt chyba nie grał nigdy Pun-Punem...
Cytat:
trafienie +30

Dość średniawe. Kapłan z siłą 14 - 15 (BPA) + 5 (boska moc) + 3 (słuszna potęga) + 3 (boska moc, premia z siły) + 5 (broń +5) + 2 (siła) - 20+6+5+2=33. Czyste SRD, podstawowe czary. Można dorzucić do tego pełno innych czarów, takich jak greater aspect of deity (+2 ataku dla złych) ze Spell Compendium, boską łaskę (+3 ataku)... Razem - 38 lekką ręką. Wojownik bez wsparcia - 20 + 11 (siła) + 5 (broń) +1 (atut). 37 ataku. Na czysto.
Cytat:
wyciągnie kp koło 60

Kapłan 19/Mnich 1 wyciąga też całkiem dobre. Zachowując 19 PC. 10+8 (karwasze)+11 (premia za roztropność, dodana przez warblade'a) + 5 (pierścień odbicia) +5 (amulet +5 KP) + 4 (zręczność), +10 (kostur +5 ochrony). 45 KP. Jeśli ma domenę zwierząt, też może zmienić się w czarta.

Cytat:

Jak chcesz powergeme'a zmieniającego kształty weź se czarodzieja...

Mówię - kapłan, czy nawet druid, zmieniający kształty są lepsi w walce niż czarodziej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arvelus
Arcymag


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Śro 21:53, 07 Lip 2010    Temat postu:

-.-

Te wszystkie liczby które podałem to szacunki.

Cytat:
Temat jest do 3.5. Gdy mówiłeś o magicznym wojowniku, myślałem, że masz na myśli magicznego rycerza. Dostępnego w SRD.

Którego nie będę ściągał specjalnie po to aby aby poczytać o wymaganiach 1 klasy:)
Pomyślmy

A teraz liczby...

wojownik woj 1/czar 9/mag ryc10
da nam to 14PC i bazowy atak +14

Ok, atak wyjdzie gorzej niż wojownik:)
Ale ja za to będę miał ich 10 (albo i więcej)
normalne 3 za bazowy atak +14
2 pazury
2 skrzydła
ugryzienie
ogon
przyspieszenie

KP
+20 nat
+3zr
+9 mithrilowa koszulka kolcza +5
+4 przyspieszenie
+7 tarcza
daje nam 53

Do tego rozmazanie
kamienna skóra
większa niewidzialność
bufy typu bycza siła
lot
ognista tarcza

Masa debufów typu spowolnienie

potem można zakończyć transformacją tensera która pozwoli nam wyciągnąć jakieś +35 trafienie


Druid jako tygrysek nie założy pancerza i nie weźmie magicznej broni
kapłana można zawsze wziąć w zwarcie. Wtedy nie ma szans, bo ja będę miał te moje 10 ataków, a mu najpewniej pozostanie atakowanie bez broni, bo wątpię by używał lekkiej broni


Ale to nie jest dyskusja na temat tworzenia powergameowego builda, więc koniec offtopu:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
goracepapu
Adept


Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 22:15, 07 Lip 2010    Temat postu:

Nie wiem czy zauważyłeś, ale druid i kapłan też ma coś takiego jak Zmiana kształtów. Do tego kapłan będzie miał więcej siły, więcej bonusów do ataku i kość k8 a nie k4. Jak dorzucimy do tego atut persistent spell to już w ogóle nie ma porównania. Najlepsze z tego wszystkiego- kapłan ciągle może czarować kiedy mu się to tylko podoba. Za pomocą rod of quicken może w każdej rundzie rzucić czar nawet 9 poziomu i dalej zabijać, a mag, że tak powiem zredukuje się do roli mięsa armatniego z kością życia k4 i bez możliwości ucieczki przez transformację tensera.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ginden
Adept


Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 11:20, 08 Lip 2010    Temat postu:

Cytat:

Którego nie będę ściągał specjalnie po to aby aby poczytać o wymaganiach 1 klasy:)

Oczywiście, nie musisz go ściągać.
[link widoczny dla zalogowanych]
Cytat:
a mag, że tak powiem zredukuje się do roli mięsa armatniego z kością życia k4 i bez możliwości ucieczki przez transformację tensera.

Transformacja daje nam kostkę życia k12 (k4+k6). ;)
Cytat:

Ok, atak wyjdzie gorzej niż wojownik:)
Ale ja za to będę miał ich 10 (albo i więcej)

Wykosztujesz się na zwoje zmiany kształtów. A z polimorfii nie można mieć więcej ataków, niż się miało.
Cytat:

potem można zakończyć transformacją tensera która pozwoli nam wyciągnąć jakieś +35 trafienie

Transformacja nic nie da - ona daje BPA równy PC, a ty masz PC równy BPA.
Cytat:

Druid jako tygrysek nie założy pancerza i nie weźmie magicznej broni

Większy magiczny kieł, venom fire i inne buffy wzmacniające - jak zacznie bić zadając olbrzymie obrażenia, to mag pada trupem.
Cytat:

+4 przyspieszenie

+1, temat jest do 3.5.
Cytat:

normalne 3 za bazowy atak +14
(...)
2 pazury
(...)
+7 tarcza

Jak ty sobie wyobrażasz atakowanie pazurami, gdy masz broń i tarczę? Więc najwyżej 8 ataków. Tyle, co wojownik walczący dwoma brońmi.

Cytat:

Ale to nie jest dyskusja na temat tworzenia powergameowego builda, więc koniec offtopu:)

Ależ ty próbujesz nam zamknąć usta - podajesz swoje argumenty i nie chcesz, byśmy na nie odpowiadali. A gdzieś w założeniach forum było coś na temat niezamykania ciekawych tematów...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arvelus
Arcymag


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Czw 12:39, 08 Lip 2010    Temat postu:

Dobra, rzeczywiście wasze mieszanki są lepsze XD
Dawno już w D&D nie siedziałem i zdążyłem trochę pozapominać:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
goracepapu
Adept


Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 13:28, 08 Lip 2010    Temat postu:

Cytat:
Transformacja daje nam kostkę życia k12 (k4+k6). ;)

Cytat:
Transformacja nic nie da - ona daje BPA równy PC, a ty masz PC równy BPA.


SRD "You become a virtual fighting machine—stronger, tougher, faster, and more skilled in combat. Your mind-set changes so that you relish combat and you can’t cast spells, even from magic items.

You gain a +4 enhancement bonus to Strength, Dexterity, and Constitution, a +4 natural armor bonus to AC, a +5 competence bonus on Fortitude saves, and proficiency with all simple and martial weapons. Your base attack bonus equals your character level (which may give you multiple attacks).

You lose your spellcasting ability, including your ability to use spell trigger or spell completion magic items, just as if the spells were no longer on your class list."

1. Ja tu nie widzę, żadnej dodatkowej kości
2. Daje BPA równy poziomowi postaci
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ginden
Adept


Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 14:56, 08 Lip 2010    Temat postu:

Hmm, racja, mój błąd.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Klasy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin