Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Klasa prestiżowa: Smoczy Potomek - pytania wszelakie
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Klasy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2783
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 18:07, 20 Sie 2006    Temat postu: Klasa prestiżowa: Smoczy Potomek - pytania wszelakie

W temacie tym piszcie ogólnie o Smoczym Potomku (jest ogólny, aby nie robic śmietnika i nie zakładać 10 związanych z nim tematów).
Moje pytanie jest takie: Gdy zmoczy potomek zyskuje szablon półsmoka, jaki ma to wpływ na jego Kości Wytrzymałości (a konkretnie pw)?
Czy zmiana działa wogóle, a jeśli tak, to czy działa wstecz, a jeśli tak, to czy działa też na pw zdobyte w klasie smoczego potomka?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kondeks
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 819
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 18:31, 21 Sie 2006    Temat postu:

Gdy zdobywa szablon pół smoka to jego wzrasta jak w opisie pół smoka: KW wzrasta o jedną kategorie do maksymalnej wartości 1k12. Jak wszystkie nabyte zwiększenia KW przez smoczego potomka te zmiany nie działają wstecz tylko w przód.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arvelus
Arcymag


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pon 13:46, 30 Kwi 2007    Temat postu:

Mam pewne pytanko na temat tejże klasy prestiżowej...czy nie jest ona nieco przepakowana...no bo zrobisz se woja z 1 poziomem barda i dalej rozwijasz się jako smoczy potomek, a jego plusy są dość spore(sam szablon daje +8 do siły, a do tego inne atrybuty, broń oddechową poza tym zdobywa on premie za same pozimy w tej klasie)Więc udowodnijcie mi, że nie jest ona największym błędem twórców DD...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2783
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 16:14, 30 Kwi 2007    Temat postu:

Nie jest ponieważ:
Nie perzydadzą Ci się czary
Będziesz miał atak bazowy niższy, łacznie o 4
Nie dostaniesz 5 atutów wojownika
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arvelus
Arcymag


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Wto 11:57, 01 Maj 2007    Temat postu:

Ad 1
Weźmie się czary użytkowe w stylu identyfikacja
Ad 2
To zrekompensuje(z nadwyżką) to +8do siły
Ad 3
Jakoś to przeżyje(szczegulnie, że dostanę naturalny pancerz i bd +4)
Ad 4
A to nie wszystko...
on jest przecież duży więc będzie se używać większych broni np wlk miecz(rozmiaru wielki) 2k8 obr...ale ja bym używał wielkiego miecza(dużego) i tarczy
ma do tego swoiste odporności i widzi w ciemnościach, broń oddechowa, pazury, ugryzienie...a jak by tego było mało to jeszcze skrzydła...

Wciąż uważam, że jest przepakowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2783
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 16:38, 01 Maj 2007    Temat postu:

1. Bard na pierwsyzm poziomie ma czary 0 poziomowe.
4. Jedno zrekompensuje drugim i nie jest przypakowany.
5. Ma w efekcie mniej PW
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Deemer
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 794
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 9:15, 02 Maj 2007    Temat postu:

Ad 4.
Nie, półsmok jest tuaj lepszy. +8 do siły da Ci zarówno +4 do trafień jak i +4 do obrażeń, a bazowa premia do ataku +4 daje Ci tylko do trafień.
W reszcie aspektów zgadzam się z Kamulcem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arvelus
Arcymag


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Śro 9:21, 02 Maj 2007    Temat postu:

Ad 5 no akurat tego nie jestem pewny(premia do bd),
Ad 1 a akurat równie dobrze może wziąść se człek(elf lub ktokolwiek) zaklinacza, Ad 5' hp z kości to będziemniej statystycznie o 3(średnia z 10-średnia z 4=5-2=3), które i tak znikną gdy zmienimy się w półsmoka(bo wtedy wszystkie kości zmieniają się w k12)
Ad 4 nie...w klasdach prestiżowych chodzi o to aby koleś zyskiwał więcej tracąc teoretycznie mniej, ale nigdy to nie będą te same rzeczy(wyobraź se arcyarcymaga, wymagania straszne, ale za to kw 4, pkt um 2, co pozim dosteja e.p.c. i czary jakby awansował, a do tego co 3 poziomy tajmeną moc...każdy by brał kogoś takiego, bo by tylko zyskiwali)

Czyli wniosek:
Zyski z smoczego potomka:
1 -+4 do traf w walce wręcz, +4(+6 gdy używasz dwurąka)do obr
2 -+2 do hp na poziom, +2 do rzutów na wytrwałość
3 -inne plusy do atrybutów
4 -broń oddechowa
5 -nat. pancerz +4
6 -skrzydła
7 -większy rozmiar
8 -odporności, widzenie w ciemnościach i w słabym świetle
9 -broń naturalna
10-zwiększone kości wytrzymałości(do k12)
11-większy rzut obronny na wolę
Straty smoczego potomka:
1 -mniejszy bazowy atak(rekompensyje to zwiększona siła)
2 -musi wybrać klasę rzucającą zaklęcia wtajemniczeń(a co w ty złego??? weźmie se czary urzytkowe np identyfikacja)
3 -nie zyska zdolności klasowych poprzedniej klasy(ale zyska te od smoczego potomka)
4 -trza spełnić wymagania(jak w każdej klasie prestiżowej)
Jeśli kogoś nie przekonałem niech se symulacje zrobi, to się przekona
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2783
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 10:40, 02 Maj 2007    Temat postu:

Większy rozmiar to nie jest tylko korzyść. Ma sporo wad, bo atrybuty się nie zmieniają w związku z nim , jak przy rozwoju.
Ad 1. Półskowi wszytkie kości wytrymałości nie zmieniają sie na k12. Nawet smok zwykły biorąc klasę dostaje w niej zwykłe PW. Półsmokowi, jak wcześniej Kondeks napisał rodzaj KW rośnie o jeden i to nie działa wstecz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arvelus
Arcymag


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Śro 11:23, 02 Maj 2007    Temat postu:

Ad 1
no dobra tu przyznaję rację

większy rozmiar to prawie same kożyści, poza karą -1 do traf i kp, wierz mi używanie tych wielkich broni to jest coś...poza tym duży rozmiar to nie jedyna zaleta smoczego potomka
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gris
Adept


Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: wziąć na piwo ?

PostWysłany: Śro 23:38, 02 Maj 2007    Temat postu:

Według mnie wszystko rozbija się o poziom w którym wybierze się prestiżówkę. Jeśli najwcześniej jak to możliwe ( Wojownik 4 / bard 1 / Smoczy noob --- ) to całkiem łatwo będzie mozna skontruować potężniejszego wojownika.
Druga sprawa to styl walki owego wojownika. Smoczy potomek będzie naturalnie gorszym łucznikiem i gorszym jeźdźcem.
A więc Arvelus - napisz z łaski swojej jak wyglądać będzie półsmok, a ja spróbuję mu powytykać kilka rzeczy.

Cytat:
wierz mi używanie tych wielkich broni to jest coś


Jeden atut wojownika pozwala na używanie broni większego rozmiaru.

Pozdro ;)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arvelus
Arcymag


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Czw 11:57, 03 Maj 2007    Temat postu:

Gris napisał:
Jeden atut wojownika pozwala na używanie broni większego rozmiaru.


Po 1
Gdzie to jest???
Po 2
To se koleś weźmie ten atut i będzie używał olbrzymich broni zadających 4k6 obr


A to będą statystyki tego typa jeśli tak bardzo prosisz(stosuję edycję 3.0, bo 3.5 nie mam)...
Półork
poz 16(5xbarb, zaklinacz, 10xsmoczy potomek)
(staty przyjmijmy: 18, 16, 14, 12, 10, 8 )
staty bazowe: s18(+2), bd 16, zr 14, int 12(-2), rzt 10, cha 8(-2)
co 4 pozimy +1 do siły

statystyki końcowe: s24(+6 za pas, +8 za potomka=38[mod.14]), bd 16(+4 za karwasze, +4 za potomka=24[mod 7], zr 14(+2 za rękawiczki=16[mod 3]), int 12(-2, +2 za potomka), rzt 10, cha 8(-2, +2 za potomka)

KW:5k12+35 +k4+7 +10k12+70(przeciętnie 210pw)

atuty: (ten twój od większej broni), zog. broni(olbrzymi miecz), popr. traf. kryt(olb. m.), długotrwały szał x2, popr. przewracanie

spec. zdolności: broń oddechowa(6k10, ST 27), szał 2/dzień(26 rund), nieświadomy unik(II)

spec cechy: odp. na ogień, uśpienie, paraliż, widzi w słabym świetle i ciemnościach(18m), skrzydła

ekwipunek:
pas siły +6(36 000sz)
karwasze bd +4(16 000sz)
rękawice zr +4(16 000sz)
peleryna przemieszczenia(50%) (50 000sz)
olbrzymi miecz złości(patrz Krainy Wschodu)+5 (64 000sz)
pełna zbroja płytowa z mithrilu +5(34 000sz)
pierścień przyspieszenia(30 000sz)
4x eliksir uzdrowienia(po 3300sz)
suma: 259 200sz

bazowy atak: 13/8/3

broń:
wlk. miecz(rozm. olbrzymi) suma premi do ataku:32/32/27/22(kara -1 za rozmiar)
obr: 4k6+26

Kp:33(10+3zr+4nat+13zbroja+4 za przysp.-1rozm) (50% szans na chybienie)

podczas szału: atak+3, obr +4, kp -2, pw +48

podczas próby przewrócenia ma premię +18(+14 s, +4 rozm)

zadowolony :evil:


Ostatnio zmieniony przez Arvelus dnia Czw 16:31, 03 Maj 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gris
Adept


Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: wziąć na piwo ?

PostWysłany: Czw 14:55, 03 Maj 2007    Temat postu:

Dzisiaj wieczorem zrobię jeszcze postać. Tymczasem 2 uwagi

Cytat:
suma: 259 200sz


Postać na 16 poziomie ma około 100 tysięcy ( dokładna suma jest podana w PMP ). Jeśli możesz to podaj tą sumę i ustosunkuj się do niej.

Po drugie mógłbym być chamski i zrobić postać z szablonem półsmoka ;] Co dało by mi wszystkie twoje premie i praktycznie nic nie obniżyło ;) biorąc stratę BPA 3 poziomów i 10 poziomów prestiżówki ;] Jednak zrobię coś innego Razz

Powodzenia i pozdro Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arvelus
Arcymag


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Czw 16:34, 03 Maj 2007    Temat postu:

Na 16poz ma się 260 000sz, robiłem tę postać z PG na kolanach, PMP przed sobą i stosikiem innych obok siebie...to jest właściwa liczba

Ad2
No moooże...ale byś miał e.p.p. jakieś +7
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gris
Adept


Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: wziąć na piwo ?

PostWysłany: Czw 19:50, 03 Maj 2007    Temat postu:

Cytat:
Na 16poz ma się 260 000sz


Gdzie tak pisze O_o ? Jakoś mi się wydaje to mało prawdopodobne skoro postać na 20 poziomie ma 185 tysięcy.

Cytat:
No moooże...ale byś miał e.p.p. jakieś +7


Nie, EPP to +3. Korzyści te same.

Moja postać. Na razie z umiarkowanym ekwipunkiem bo nie mam PMP - dorobię to później.

Krasnolud wojownik 4 / barbarzyńca 2 / szalony berserker 10

S - 44 ( + 4 z poziomów, magiczne coś +8, + 14 za szał i furie ), Bd - 18, Zr - 18 ( rękawice zręczności ), Int - 8, Rzt - 10, Cha - 10

Atuty - Skupienie na broni, Specjalizacja w broni, rozszczepienie, straszliwy szał, poprawione trafienie krytyczne, poprawiona inicjatywa, większa broń, Smocza twardość, potężny atak.

Bazowy atak : +16 / + 11 / + 6 / + 1
Suma premii do ataku : + 35 / + 35 / + 30 / +25 / + 20 przy potężnym ataku zmniejszyć o 12.

Obrażenia : 2k8, umagicznienie +1, +1k6 od energii, +2k6+2 bane weapon, + 2 specjalizacja, power attack na + 12 co daje + 48, siła + 25 = 2k8 + 3k6 + 78.

5 ataków w rundzie daje statystycznie conajmniej 1 trafienie krytyczne ( ostra broń naturalnie. Statystycznie wygrywam inicjatywę bo półsmok miałby do niej + 3, a moja postać + 8. Zakładając statystycznie, że trafię 3 razy ( + 1 trafienie krytyczne ) twa postać nie przeżyje pierwszej rundy ;)
Gdyby zaś moja postać przegrała inicjatywę jednak przed tym zdążyła wpaść w furię to dzięki zdolności Niepowstrzymana furia i tak nie zginie w przez pierwsze 10 rund.
Broń : Wielki miecz elektryczności +1 ( bane weapon, ostry ). Jest cholernie słaby i tani przy tym poziomie. Mogę go np. nasączyć trwałą antymagią ( 3 m ) co rozprawi się z twoim pierścieniem przyspieszenia oraz peleryną przemieszczenia.
KP będzie się wahało w okolicach 30 - np. taki sam pancerz " pełna zbroja płytowa z mithrilu +5 " + zręczność + latający skarabeusz ( puklerz + 5 ) .

Jak widzisz ta postać ma ogólnie bardzo słabe eq jak na 16 poziom, a i tak nie będzie miała większych problemów.

Jeśli możesz to podaj jak osiągnąłeś taką premię do ataku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2783
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 9:01, 04 Maj 2007    Temat postu:

Standardowe statystyki są odrobinę niższe, niż przytoczone przez was.

Co dopremi do ataku smoczego, to ja mogę podać za niego jak powinno być:
30 = +14 S + 13 baz. pr. do at. +5 umagicznienie broni + 1 zogniskowanie - 2 z żelaznego chwytu większej broni, - 1 rozmiar

Co za pierścień przyspieszenia i mikstura uzdrowienia? To jest tylko w NWN! Mikstury są góra 3 poziomu czarów, zaś gdyby miał istnieć przedmioty dający permanentnie przyspieszenie, to byłby w PMP.

Postać BG na 20 poziomie ma 760 tysięcy. To BN podręcznikowy ma 220 tyś na 20!

Skąd wy dane bierzecie?

Smoczy potomek jest bardzoz słaby wręcz. Weźmy leśnego strzelca, czy mistycznego łucznika, dajmy mu atut bieg, buty kroków i podskoków, albo barbarzyńcę z łukiem. SMoczy potomek jest trupem, bo dystansowy atak ma cieńki. Zresztą może i na otwartej przestrzeni pełnej głazów będzie szybszy, bo głazy omieni lataniem. Natomiast w gęstym lesie, jaskini, czy budynku duży rozmiar i skrzydła będą dla niego przekleństwem niemalże (kto buduje drzwi w zakresie 2,5-5m, a tak na oko wzrost powinien zwiększyć się dwukrotnie (bo inaczej niski średnui dalej będzie średni).

Poprawionego przewracania smoczy potomek nie może wziąść. Do tego trzeba 13 inteligencji i wyspecjalizowanie.
Zaklinacz z charyzmą 6, czy 8? Nie spełniasz wymagań smoczego potomka, bo nie możesz rzucać czarów.

Kości wytrzymałości: Kości wytrzymałośc NIE działają wstecz. Smoczy potomek nei zmeinia wszystkoch swoich kościw ytrzymałości na k12. Dostaje K12 na ostatnim poziimie. Potem działa szablon półsmoka na nowe KW.

Aha, no i co smoczy potomek zrobi kransoludzkiemu obońcy, który stanie pod nim z klasą pancerza:
56 = 10 +4 pozycja obronna (chyba tyle daje), +1 unik, +13 pełna zbroja płytowa z mithrilu +5, +3 ZR, +5 amulet nat. panc (lub eliksir korowej skóry 12 poziomu), +5 pierścein ochrony +5, +5 duża tarcza stalowa)
Trafienie tylko przy 20 nawet BEZ pozycji obronnej.
Dorzyućmy płaszcz przemiezczenia, jeżeli chcesz dpopakowywać. Oczywiście może być też pierścień przyspeiszenia,a le to z tego co wiem nei istnieje. Wtedy KP 60. Można trochę zmniejszyć, by wpakować w inne rzeczy. KP 52 starczyłoby.

PS: Jak na mechanikę brać jak lecie wszytko wprowadzając, to mistrz oręża z sejmitarem, czy rapierem migbłystalnym i tak wszytkich zabije.


Ostatnio zmieniony przez Kamulec dnia Pią 9:08, 04 Maj 2007, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arvelus
Arcymag


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pią 9:03, 04 Maj 2007    Temat postu:

To do postaci

Po1
260k na 16 poziomie. Gdzie to pisze??? W PMP. A na 20poziomie ma się 760000sz
Po 2
"magiczne coś" s+8 kosztuje 640 000sz, więc na to cię nie stać,
Po 3
Co to jest to "bane weapon"???
Po 4
Trwała antymagia by kosztowała 132 000sz(czar 6 poziomu x 11poz czarującego x 2000=66x2000=132000sz) Ponadto x2, bo to byłaby drugorzędna moc broni
Po 5
Jakie "e.p.p.+3" centaur ma mniejsze premie a ma e.p.p +7, ci od DD nie są nieomylni(np potwór z legend, KPII, znasz go?? +10s, +10bd, inne premie, potężne zdolności specjalne a e.p.p.+2)
Po 6
Cytat:
power attack na + 12 co daje + 48

koleś co ciebie??? najpotężniejszy atak mnoży x2, a nie x4, więc jedynie +24
Po 7
Przyjmijmy, że nie wezmę se zog. broni ale zamiast tego atak w przelocie...i co mi zrobisz??? Pikuję na ciebie, atakuję i wznoszę się...wciąż jestem poza twoim zasięgiem
Po 8
A zapomniałeś o eliksirach uzdrowienia??? One mnie odrazu leczą
Po 9
Pamiętaj, że podczas szału masz -6 do kp
Po 10
pełna zbroja płytowa z mithrilu daje maks prem ze zr +3
Po 11
napisz ile masz hp
Po 12
koleś jeśli sie upierasz aby zrobić noobowską postać to wezmę se sejmtar, popr traf kryt, będzie ostry i migbłystalny a do tego będę kensei(krytyk 10-20/śmierć trafię ciebie 50%szans, że ded)
nie wziąłem ostrej broni bo uważam coś takiego za noobowskie
Po 13
Tą twoją furijkę przeczekam 18m nad ziemią


To do Kamulca

Po 1
w każdym teamie potrzebny jest czołg i nim jest ten półsmok, łucznikiem będzie kto inny
Po 2
Przez drzwi poprostu się przebije(z taką siłą to nie problem)
Po 3
na 20poz ma się 760 000sz, piszę to z PMP w ręku więc mam rację Very Happy
Po 4
Ciekaw jestem ile by to wszystko kosztowało Smile
Po 5
jak nie działają w stecz??? To niby jakie Kw ma smoczy potomek(w rubryce "KW:" pisze "różne", jakieś musi mieć
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Deemer
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 794
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 11:19, 04 Maj 2007    Temat postu:

Ad 5 (To co pisałeś do Kamulca)
Wyłumacze Ci to na przykładzie. Grasz człowiekiem wojownikiem z KW k10. Co poziom rzucasz k10 żeby określić ile dostajesz pw (+ ewentualne z budowy). No i gdy stajesz się półsmokiem NIE przerzucasz wszystkich poprzednich rzutów na pw kością dwunastościenną, a jedynie te następne będą jako k12, nie k10.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2783
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 11:25, 04 Maj 2007    Temat postu:

Wojownik dobrze, by umiał też strzelać. No, chyba że wolisz armie, zamist drużyny.

Drzwi może przebijesz. W międzyczasie dostaniesz kilka razy w brzuch i wróg znajdzie sie za następnymi drzwiami, albo w korzytarzu, gdzie mieczem obóręcznym tak dużym będziesz mógł co najwyżej podźgać.

Może ktoś mi napisać, skąd wy wytrzasnęłiście te eliksiry uzdrowienia i pierścienie szybkości?

PS: Antymagia jest epicką zdolnością broni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arvelus
Arcymag


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pią 19:03, 04 Maj 2007    Temat postu:

Ad 1
PMP str. 242

Tam jest dokładnie opisane tworzenie własnych magicznych przedmiotów...ten eliksir to równie dobrze mogłobybyć berło, ale uznałem, że eliksir będzie lepiej pasować(koszt tego eliksiru równy jest: 6(czar 6 pozimu) x 11(min poz czarującego) x 50(bazowo dla czarów aktywowanych przez użycie, czyli np eliksiru leczenia lekkich ran)=66 x 50=3300sz; pierścień szybkości podobnie(tyle, że nie razy 50, ale x 2000, bo ten pierścień ma trwałe działanie)

Ad 2
aha Very Happy

Ad to co napisałDeemer

Nie o to mi chodzi...smoczy potomek też musi mieć jakieś KW, nie jest tak, że ma on kości swej poprzedniej klasy, a w rubryce "KW" jest napisane "specjalne(czy jakoś tak)"
Ja to rozumiem w ten sposób, że poprzednim klasom się nie zmienia, ale samemu smoczemu potomkowi już tak...ale to tylko moje podejście( Very Happy )


A co do tej drużyny armii...u mnie każdy ma swoje miejsce, poco dwie postacie które i strzelają i walczą wręcz jeśli lepiej aby każdy był specjalistą w swojej dziedzinie...z tego też powodu czarodzieje nie biorą dodatkowych klas walczących...za walkę odpowiada kto inny Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gris
Adept


Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: wziąć na piwo ?

PostWysłany: Pią 22:06, 04 Maj 2007    Temat postu:

Cytat:
Co to jest to "bane weapon"???


Wyznawcy uzywają Bane weapon co daje 2k6 +2 do obrażeń. Opisane jest w Magii Faerunu.

Cytat:
Jakie "e.p.p.+3" centaur ma mniejsze premie a ma e.p.p +7, ci od DD nie są nieomylni(np potwór z legend, KPII, znasz go?? +10s, +10bd, inne premie, potężne zdolności specjalne a e.p.p.+2)


Ale za to centaur ma 4 nogi.

Cytat:
Przyjmijmy, że nie wezmę se zog. broni ale zamiast tego atak w przelocie...i co mi zrobisz??? Pikuję na ciebie, atakuję i wznoszę się...wciąż jestem poza twoim zasięgiem


Cytat:
Po 12
koleś jeśli sie upierasz aby zrobić noobowską postać to wezmę se sejmtar, popr traf kryt, będzie ostry i migbłystalny a do tego będę kensei(krytyk 10-20/śmierć trafię ciebie 50%szans, że ded)
nie wziąłem ostrej broni bo uważam coś takiego za noobowskie
Po 13
Tą twoją furijkę przeczekam 18m nad ziemią


1. Mam przeciw tobie o ile się nie mylę ataki okazyjne czyli atak za atak.
2. Zauważ, że i ja nie wziąłem migłbyskalności bo uważam to za skrajnego czita.
3. Skoro to przeczekasz moją " furijkę " to ja mogę się nie zawahać zrobić łucznika mającego 9 strzałów na rundę z pierścieniem niewidzialności ( odbiec na 1 km i z tam tond rozpocząć ostrzał ). Jednak zauważ, że robię statystycznie słabszego piechura, który staje z twoim półsmokiem w otwartym polu.

Cytat:
A zapomniałeś o eliksirach uzdrowienia??? One mnie odrazu leczą


Nie, one cię leczą kiedy je wypijesz co zabiera cenny czas.

Cytat:
napisz ile masz hp


Akurat nieważne bo nie możesz mnie zabić póki trwa moja furia. Ale jeśli chcesz to będzie około 190 pw.

Na resztę odpiszę kiedy będę miał podręczniki, chęci i będę ładniejszy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arvelus
Arcymag


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Sob 9:16, 05 Maj 2007    Temat postu:

Po 1 szarża nie powoduje ataków okazyjnych
Po 2 my tu gadamy o czołgach a nie łucznikach...logiczne jest, że półsmok przegra z odpowiednio wyszkolonym łucznikiem(jeśli ten będzie miał gdzie uciekać), ale gdybym robił postać na łuczników to byłby mnich...za łuczników w teamie odpowiada kto inny
Po 3 żaden łuk nie ma zasięgu kilometra
Po 5
Cytat:
Ale centaur ma 4 nogi

A co to ma do rzeczy???
Pozatym jeśli się upierasz, że te e.p.p. z ksiąg są dobre to ja, tak jak napisałem, wezmę se szablon potwór z legend, masz KPII??? Tamto e.p.p. powinno być conajmniej +10, a mimo wszystko jest tylko +2(dla BG +3) i wtedy ja ciebie rozgniotę(no wiesz ten mod z s19 i dodatkowe 5hp na poziom, do tego jeszcze inne premie, ach i za te marne e.p.p+3...to jest noobowstwo)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2783
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 10:39, 05 Maj 2007    Temat postu:

Arvelus:
Cytat:
Po 2 my tu gadamy o czołgach a nie łucznikach...logiczne jest, że półsmok przegra z odpowiednio wyszkolonym łucznikiem(jeśli ten będzie miał gdzie uciekać), ale gdybym robił postać na łuczników to byłby mnich...za łuczników w teamie odpowiada kto inny

Jak się rozważa, czy postać jest silna, to nie możesz powiedzieć, że jak zrobisz postać z niepodatnoścuią na magię, to wystawienie barbarzyńcy jest nie w porządku. Innymi słowy jak ty chcesz latać, to on zrobi łucznika. Też wojownik. To tak samo jak z latraniem. też wychodzi poza zasięg. Liczy się to, że inny "czołg" więcej zrobi łucznikowi.
Cytat:
Wyznawcy uzywają Bane weapon co daje 2k6 +2 do obrażeń. Opisane jest w Magii Faerunu.

Nazwa jest prosta do przetłumaczenia, a dziwinym zbiegiem okolicznośći MF jjest wydana po polsku. Od dawna.
Cytat:
Po 3 żaden łuk nie ma zasięgu kilometra

A kto mówi o bazowym zasięgu? Leśny strzelec, daleki strzał, łuk magiczny i maż ponad kilometr.

Cytat:
Tam jest dokładnie opisane tworzenie własnych magicznych przedmiotów...ten eliksir to równie dobrze mogłobybyć berło, ale uznałem, że eliksir będzie lepiej pasować(koszt tego eliksiru równy jest: 6(czar 6 pozimu) x 11(min poz czarującego) x 50(bazowo dla czarów aktywowanych przez użycie, czyli np eliksiru leczenia lekkich ran)=66 x 50=3300sz; pierścień szybkości podobnie(tyle, że nie razy 50, ale x 2000, bo ten pierścień ma trwałe działanie)


1. Poparwki masz w KiK
2. Wszystko bierze się na zbalansowanie, a nei wylicza czysto ze wzoru
3. Elikisry są zawsze do 3 poziomu
4. Przelicz ceny magicznych przedmiotów. Tylko najbardziej oczywiste mają zgodną cenę (np. pas siły +6)
5. A ja ci zrobię miecz, który przy trafieniu rzuca krzywdę i mi spróbuj pdoskoczyć. 99% przeciwnikó padnie od jednego ciosu. Dlatego nie ma opisanego miecza krzywdy, pierśćienia szybkości i elikisru uzdrowienia!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gris
Adept


Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: wziąć na piwo ?

PostWysłany: Sob 11:47, 05 Maj 2007    Temat postu:

Cytat:

Cytat:
Ale centaur ma 4 nogi


A co to ma do rzeczy???


Może np. wierzgać albo stawać dęba Razz Nie bierz wszystkiego na poważnie, stary.

Cytat:
Pozatym jeśli się upierasz, że te e.p.p. z ksiąg są dobre to ja, tak jak napisałem, wezmę se szablon potwór z legend, masz KPII??? Tamto e.p.p. powinno być conajmniej +10, a mimo wszystko jest tylko +2(dla BG +3) i wtedy ja ciebie rozgniotę(no wiesz ten mod z s19 i dodatkowe 5hp na poziom, do tego jeszcze inne premie, ach i za te marne e.p.p+3...to jest noobowstwo)


W księdze potworów nie ma opisanego EPP półsmoka. Opisane jest w PMP, SRD i uznawane przez twórców D&D. Czy tobie nie myli się przypadkiem to ze skalą wyzwania ?

Kamulec napisał:
Nazwa jest prosta do przetłumaczenia, a dziwinym zbiegiem okolicznośći MF jjest wydana po polsku. Od dawna.


Nie mam MF wydanego po polsku. Nie chciałem też nikogo wprowadzać w błąd złym tłumaczeniem, coby potem do mnie wąty nie powstawały.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arvelus
Arcymag


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Sob 13:27, 05 Maj 2007    Temat postu:

Ad 5 Pamiętaj, że na krzywdę dozwolony jest rzut obronny, miecz albo by był cholernie drogi, albo nieurzyteczny(bo każdy by zdawał ten rzut)
Ad 3 Napisałem przecież, że równie dobrze mogłobybyć to berło
Ad zasięg maksymalny
Im zwiększa się przyrost zasięgu, ale maksymalny zasięg wciąż pozostaje taki sam(koło 300-400m)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Klasy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin