Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[3.0] Psychowojownik i moce psychometabolizmu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lisu
Użytkownik Zaawansowany


Dołączył: 16 Lut 2010
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Nie 12:53, 08 Maj 2011    Temat postu: [3.0] Psychowojownik i moce psychometabolizmu

Witam,
W podręczniku psioniki opisano różne moce które zmieniają różne części ciała bohatera tworząc z nich broń np. pazury niedźwiedzia, czy wilcze ugryzienie. Generalnie z opisu działania tych mocy na str. 38 (po lewej na górze) wynika że należy to traktować jak broń a nie broń naturalną i że można używać względem efektów tych mocy różnych atutów.

Powiedzmy że psychowojownik manifestuje sobie pazury niedźwiedzia oraz wilcze ugryzienie, co sprawia, że ma 2x pazury na rękach i szczęki pełne zębów. Jakich atutów potrzebuje on, aby móc wyprowadzić ataki wszystkimi broniami?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin