Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

REdukcja obrażeń a pancerz z adamantytu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Deathseeker
Nowicjusz


Dołączył: 20 Maj 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 14:22, 20 Maj 2011    Temat postu: REdukcja obrażeń a pancerz z adamantytu

Witam.
Mam pewien problem z zasadami dotyczącymi redukcji obrażeń wynikającą z posiadania przedmiotów z adamantytu. Otóż przykładowy krasnoludzki obrońca posiada redukcję obrażeń 2/- ale po założeniu pełnej zbroi płytowej wykonanej z wyżej wymienionego surowca (wg zasad) traci ową redukcje i zyskuje tylko tą z pancerza. To samo tyczy się tarczy. Taki krasnoludzki obrońca posiadając własną redukcje plus zbroja i tarcza powinien dodać do niej +5/- czy nie. Z przyjaciółmi toczymy nieustannne wojny na ten temat jedni są za inni przeciw twierdząc, że byłoby to zbyt overpower...tak więc proszę o porade w tym temacie.
Jak inni forumowicze rozwiązali taki problem oraz jakie są wasze opinie na ten temat.

PS: Proszę się wypowiadać tylko i wyłącznie na temat.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lord Xan
Generał Podziemi
Generał Podziemi


Dołączył: 22 Lis 2009
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Barlinek/Poznań

PostWysłany: Pią 14:43, 20 Maj 2011    Temat postu:

Jeśli istota posiada podobne redukcje pochodzące z innych źródeł (w tym przypadku właściwość klasowa i pancerz), to redukcje te się kumulują (jeśli są przebijane dokładnie tymi samymi warunkami). I czy to będzie warlock z atutem fey skin, czy młot moradina z adamantytowym pancerzem, to odpowiednie redukcje będą się sumować. Możesz cieszyć się swoją wysoką redukcją :)
Wg jakich to zasad wg ciebie traci redukcję?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Deathseeker
Nowicjusz


Dołączył: 20 Maj 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 14:50, 20 Maj 2011    Temat postu:

wg podręcznika..."bla bla bla należy brać wyższą wartość"
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lord Xan
Generał Podziemi
Generał Podziemi


Dołączył: 22 Lis 2009
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Barlinek/Poznań

PostWysłany: Pią 15:23, 20 Maj 2011    Temat postu:

Nah, jeżeli są to różne dwie redukcje, to oczywiste, że tak. Dlatego na przykład czart ze swoją redukcją 15/dobro i zimne żelazo oraz adamantytową płytówką będzie od większości ataków odejmował jedynie pierwsze 15 obrażeń.
Sytuacja z krasnoludzkim obrońcą i zbroją jest inna, jak już wcześniej zaznaczyłem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Deathseeker
Nowicjusz


Dołączył: 20 Maj 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 15:26, 20 Maj 2011    Temat postu:

aha...dzięki za rozwianie wątpliwości
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Deathseeker
Nowicjusz


Dołączył: 20 Maj 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 17:50, 20 Maj 2011    Temat postu:

aha...a co do adamantytu... ile kp ma pełna zbroja płytowa +5 z adamantytu?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lord Xan
Generał Podziemi
Generał Podziemi


Dołączył: 22 Lis 2009
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Barlinek/Poznań

PostWysłany: Pią 23:41, 20 Maj 2011    Temat postu:

13, tyle, co zwyczajna płytówka +5, ale zapewnia redukcję 3/-
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin