Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[3.5;3.0] Hełm a kp

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Mechanika / Walka i ruch taktyczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Isimar
Nowicjusz


Dołączył: 10 Mar 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Mareza

PostWysłany: Nie 9:54, 16 Maj 2010    Temat postu: [3.5;3.0] Hełm a kp

Załóżmy że do zbroi nie ma w komplecie hełmu np.w zbroi skórzanej to hełm
powinien dawać +1kp.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arvelus
Arcymag


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Nie 10:30, 16 Maj 2010    Temat postu:

Isimar. Zacznij rozwijać swoje wypowiedzi:)

Oto przykład jak mógłbyś to zrobić:

"Ostatnio naszła mnie pewna myśl... Hełm to kawałek zbroi, nie? Zastanawiam się czy nie byłoby sensowne dać mu premię +1 do kp, ponieważ..." i jakiś argument.

A teraz odpowiem.
Nie nie powinien.
Gdyby dawał +1kp to by znaczyło, że można go usprawnić i z +1 zrobiłoby się +6, już na średnich poziomach 25k sz to bardzo mało a dodatkowe +6kp to bardzo dużo.

A pomijając fakt zachwiania równowagi... D&D nie przyznaje kp za takie małe rzeczy. Gdyby dać hełm zaraz ktoś by wymyślił pas, a skończyłby się na pierścieniu "bo przecież jak dostanie się cięcie w pierścień to wyjdzie się z tego lepiej niż kiedy dostanie się cięcie w goły palec"
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Azgoth
Generał Podziemi
Generał Podziemi


Dołączył: 17 Lip 2008
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 10:33, 16 Maj 2010    Temat postu:

Na normalnych zasadach czy masz hełm, czy nie to KP jest takie samo. To kwestia tylko MG czy rozpatruje jakoś lokacje trafienia, i umagicznień poszczególnych części zbroi, więc nie rozumiem w ogóle twojego posta (jak z resztą sensu istnienia reszty twoich tematów w tym dziale)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Mechanika / Walka i ruch taktyczny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin