Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[3.0] Kostur iluzji

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własna broń
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wave_up
Użytkownik


Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 20:34, 12 Mar 2010    Temat postu: [3.0] Kostur iluzji

Teraz coś prostego:
Oto kostur, który nie różni się mechanicznie od zwykłego drągu.


Prosta broń do walki wręcz
Obrażenia: k6/k6
Krytyk: x2
Ciężar: 2kg
Typ: miażdżone
Wielkość: duża
Cena: ??
Specjalne: Posiadacz ma premię +1 do ST swoich zaklęć ze szkoły magii iluzji.


Ostatnio zmieniony przez wave_up dnia Sob 15:17, 13 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Azgoth
Generał Podziemi
Generał Podziemi


Dołączył: 17 Lip 2008
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 10:21, 13 Mar 2010    Temat postu:

Może zamiast przedmiotu opisałbyś umagicznienie? Bo ja chciałbym np. sztylet zaklinania i co wtedy?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wave_up
Użytkownik


Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 12:55, 13 Mar 2010    Temat postu:

Cytat:
Bo ja chciałbym np. sztylet zaklinania i co wtedy?

Oj. Już piszę:
Prosta broń do walki wręcz
Obrażenia: k4
Krytyk: 19-20/x2
Ciężar: 0,5kg
Przyrost zasięgu: 3m
Typ: kłute
Rozmiar: Malutka
Cena: ??
Specjalne: Posiadacz ma premię +1 do ST swoich zaklęć ze szkoły magii zaklinania.

Usatysfakcjonowany? Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lasard
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 835
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kędzierzyn-Koźle

PostWysłany: Sob 14:11, 13 Mar 2010    Temat postu:

A skąd niby ta premia do magii?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wave_up
Użytkownik


Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 14:25, 13 Mar 2010    Temat postu:

Bo to magiczna broń. Kostur iluzji i od niedawna sztylet zaklinania Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2787
Przeczytał: 1 temat

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 14:31, 13 Mar 2010    Temat postu:

Magiczna broń - statystyki broni zbędne (są w PG). Tak, jak w PMP zamieszczasz opis + wymagania stworzenia + cenę. Aktualnie nie widzę nic, poza wyjątkowo mało oryginalną zdolnością.

PS: Zamiast publikować gro prac mógłbyś zamieścić jedną przemyślaną.


Ostatnio zmieniony przez Kamulec dnia Sob 14:34, 13 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własna broń Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin