Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[3.0] Bełt rozrywający

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własna broń
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wave_up
Użytkownik


Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 16:21, 12 Mar 2010    Temat postu: [3.0] Bełt rozrywający

Wygląda jak bełt do kuszy z tą różnicą, że ma dużo większy, stalowy grot. Pocisk po trafieniu i wbiciu się w ofiarę otwiera się jak parasol, jednak w drugą stronę. Małe metalowe druciki rozrywają wnętrzności i niemal całkowicie uniemożliwiają usunięcie pocisku z ciała.

Z punktu widzenia mechaniki pocisk zadaje dodatkowe obrażenia w zależności od wielkości bełtu co przedstawiam w niższej tabeli.

dodatkowe obrażenia - rodzaj kuszy
k6 - ręczna/zakryta
k8 - lekka
k10 - ciężka/samopowtarzalna

Cena: ??
Ciężki grot: -4 do trafienia
Specjalne: Aby wyjąć bełt z ciała należy zrobić udany test leczenia (ST 25). Udany powoduje wyjęcie pocisku i zadanie punktu obrażeń. Nieudany powoduje zadanie kolejnych obrażeń. W przypadku ponawiania i sukcesu pocisk pozostawia krwawą ranę. W przypadku czarów leczenia bełt pozostaje na swoim miejscu ze wszystkimi nieprzyjemnościami.


Ostatnio zmieniony przez wave_up dnia Sob 15:26, 13 Mar 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2787
Przeczytał: 1 temat

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 18:43, 12 Mar 2010    Temat postu:

Strzały. Strzały mogły mieć zadziory, a nie bełty. Poszukaj w internecie na ten temat.

Fabularnie złe, a mechanicznie też nie dobre.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wave_up
Użytkownik


Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 20:05, 12 Mar 2010    Temat postu:

Kamulcu, o ile mnie pamięć nie myli sam pisałeś coś o kreatywnej krytyce. Ja w Twych słowach widzę jedynie krytykę. Miast pisać 'poszukaj' mogłeś się wypowiedzieć wiedząc coś na ten temat.
Ale lekcję odrobię i poszukam.
Mam nadzieję, że można mi krytykować krytykę? Razz

Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kondeks
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 819
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 22:34, 12 Mar 2010    Temat postu:

Cytat:
Ciężki grot: -4 do trafienia

Z doświadczenia wiem, ze strzelcy w 3.0 mają genialne trafienia (premia z umagicznienia z kuszy i z bełtów), więc takie osłabienie jest niezbyt szkodliwe.


Cytat:
dodatkowe obrażenia - rodzaj kuszy
k6 - ręczna/zakryta
k8 - lekka
k10 - ciężka/samopowtarzalna
(...)
Specjalne: Aby wyjąć bełt z ciała należy zrobić udany test leczenia (ST 25). Udany powoduje wyjęcie pocisku i zadanie punktu obrażeń. Nieudany powoduje zadanie kolejnych obrażeń. W przypadku ponawiania i sukcesu pocisk pozostawia krwawą ranę. W przypadku czarów leczenia bełt pozostaje na swoim miejscu ze wszystkimi nieprzyjemnościami.

Teraz wyobraź sobie leśnego strzelca z taką kuszą. Zadaje multum ran na dystans, a dodatkowo nie można ich wyleczyć magicznym leczeniem (bo nie można wyciągnąć np. 5 bełtów w akcji darmowej).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wave_up
Użytkownik


Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 13:16, 13 Mar 2010    Temat postu:

Cytat:
Teraz wyobraź sobie leśnego strzelca z taką kuszą. Zadaje multum ran na dystans, a dodatkowo nie można ich wyleczyć magicznym leczeniem (bo nie można wyciągnąć np. 5 bełtów w akcji darmowej).

Rozumiem. Ale czy każdy MP będzie rzucał pod nogi BG skrzynie wypchane takimi pociskami? Wątpię, by były ogólnodostępne na rynku. To jest jak dawniej pomarańcze w Polsce: każdy miał na nie pieniądze, ale nigdzie ich nie było. xD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ginden
Adept


Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 14:59, 13 Mar 2010    Temat postu:

Jeśli jest podana cena, można taki bełt stworzyć, prawda? I nie mogłeś zrobić z tego jednego tematu?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własna broń Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin