Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[3.0] 3 przedmioty

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne berła, cudowne przedmioty, laski i pierścienie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arvelus
Arcymag


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pią 21:42, 15 Paź 2010    Temat postu: [3.0] 3 przedmioty

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
goracepapu
Adept


Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 21:58, 15 Paź 2010    Temat postu:

Cytat:
Rękawica nieskończonych strzał

Wydaje się to być zwykłą skórzana rękawica ze wzmocnieniem chroniącym przed poranieniem palców. Magia rękawicy teleportuje strzałę kołczanu do dłoni łucznika zapewniając mu atut szybki strzał, a jeśli ten go posiada zmniejszający karę do trafienia do -1

Poz czarującego: 4

Wymagania: Stworzenie cudownej rzeczy, kuglarstwo

Cena rynkowa: 8 000sz


W sumie nie mam zastrzeżeń. W 3.5 istnieje podobny przedmiot, tyle że dający bonusowy atut walki dwoma broniami, albo ulepszonej walki dwoma broniami jeżeli posiadamy słabszą wersję. Też kosztuje 8,000 więc trafiłeś w 10. Na pewno powinno wymagać innego czaru do stworzenia.



Cytat:
Rękawice mistrza Pustej Pięści

Te rękawice mają wiele form. Tym co je łączy jest fakt, że zawsze sięgają conajmniej połowy przedramienia. Nasączają one ciało posiadacza magią, traktując je jak broń ponadto sprawiają, że uderzenia są bardziej precyzyjne

Zapewniają one premię +2 do ST rzutów obronnych wszystkich specjalnych zdolności mnicha

Ponadto można je usprawnić jakby były bronią, daje to odpowiednie premie do ataku bez broni mnicha. Przedmit zajmuje miejsca na magiczne rękawice i pierścienie

Poz czarującego 9

Wymagania: Stworzenie cudownej rzeczy, stworzenie magicznej broni i pancerza, większa magiczna broń, lub większy magiczny kieł, kocia gracja

Cena rynkowa: 10 000sz + koszt usprawnienia


1. Dlaczego naraz aż dwa miejsca ?
2. Dlaczego wymaga aż 2 atutów(powinno wymagać tylko jednego)?
3. Cena jest dobra.


Cytat:
Rękawice mistrza Śnieżnego Demona

Są to skórzane rękawice obite białym mithrillem. Działają one analogicznie do rękawic mistrza pustej pięści, z tym, że nie zapewniają premii do ST rzutu obronnego, a dają premię +1 do trafienia i +2 do obrażeń.

Poz czarującego 9

Wymagania: Stworzenie cudownej rzeczy, stworzenie magicznej broni i pancerza, większa magiczna broń, lub większy magiczny kieł, kocia gracja

Cena rynkowa: 10 000sz + koszt usprawnienia


Koszt powinien wynosić 25,000 analogicznie do większych rękawic łucznictwa( oczywiście w wersji 3.5, jeżeli w 3.0 kosztują 10,000 to powinno tyle zostać). Plus te same zastrzeżenia co do pierwszej wersji.


Ostatnio zmieniony przez goracepapu dnia Pią 21:59, 15 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arvelus
Arcymag


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pią 22:48, 15 Paź 2010    Temat postu:

Kuglarstwo to drobne sztuczki. Nie wiem jaki czary by bardziej pasował poza teleportacją, ale ona jest po prostu za silna. Jak masz propozycję to pewnie się do niej zastosuję:)

Cytat:
1. Dlaczego naraz aż dwa miejsca ?
2. Dlaczego wymaga aż 2 atutów(powinno wymagać tylko jednego)?
3. Cena jest dobra.


Ad.1
Z mnichem jest taki cynk, że jego pięści z założenia mają być nie umagicznione:)
Uznałem, że tak będzie właściwie. Pierwotnie chciałem dać efekt nieprzerwanego magicznego kła. Wychodziło to drożej niż usprawnieniem, ale uznałem że dam kolejne miejsce i będzie wtedy git:)

PS
rękawice+ 2 pierścienie zmieniłem na rękawice+buty
Bardziej pasuje

Ad.2
Kolejny zabieg ku optymilizacji. Te rękawice są jednocześnie i cudownym przedmiotem i bronią:)

Ad.3
Dzięki:)


W 3.0 chyba nie ma większych rękawic łucznictwa. Cenę w zasadzie szacowałem. Już zmieniłem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ginden
Adept


Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 9:21, 16 Paź 2010    Temat postu:

Cytat:

Rękawica nieskończonych strzał

Poziom czarującego zwykle daje się nieparzysty. ;)
Cytat:

Kuglarstwo to drobne sztuczki. Nie wiem jaki czary by bardziej pasował poza teleportacją, ale ona jest po prostu za silna. Jak masz propozycję to pewnie się do niej zastosuję:)

Dłoń maga?
Poza tym, w dodatkach jest trochę niskopoziomowych czarów teleportujących. Np. pokojowa zamiana - na jakiś krótki dystans (9 metrów? 18?) zamienia cię pozycją z inną chętną istotą, czar chyba 2 poziomu.

Jaką premię dają rękawice śnieżnego demona? Nienazwaną?
Poza tym, przedmioty mi się podobają.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arvelus
Arcymag


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Sob 17:27, 16 Paź 2010    Temat postu:

Zwiększyłem poziom czarującego do 5poz
Dłoń maga przenosi przedmiot, a nie teleportuje.
Z resztą jeśli dłoń maga pasuje, to kuglarstwo też, bo pozwala ono przenieść do pół kilo, a strzały ważą mniej.
Poza tym wolałbym nie używać zaklęć spoza PG:)
To ma być prosty przedmiot którego może używać każda drużyna

Hmmm... może migotanie?
Strzała znika i pojawia się w ręce właściciela:P
Wydaje mi się, że byłoby ok

PS
Zmieniłem cenę rękawic Pustej Pięści do 25 000. Jeśli +1traf +2obr ma tyle kosztować to +2 do ST jest warte conajmniej tyle samo.
PS. Wprowadziłem pewną zmianę bliższą mojej wizji tego przedmiotu
Cytat:
Zapewniają one premię +2 do ST rzutów obronnych wszystkich specjalnych zdolności i ataków mnicha (oszałamiający atak, drżąca pięść oraz atuty które zyskuje w ramach klasy)

Kursywą jest ta zmiana
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne berła, cudowne przedmioty, laski i pierścienie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin