Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[3.0; 3.5] [KŚ] Skalny pocisk
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne czary i moce
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 23:37, 20 Kwi 2011    Temat postu:

Jak się domyślam w Compelet Arcane na mniejszą kulę ognia:
- wpływa OC i antymagia
- wpływa odporność (niepodatność) na ogień

i jest ze szkoły wywoływania.

Co do zmiany trajektorii: Nie napisałem, że ten pocisk jest z gumy. Jest to lecący z dużą szybkością, niemagiczny głaz.


Ostatnio zmieniony przez Kamulec dnia Sob 20:31, 11 Sie 2012, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bortasz
Nowicjusz


Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 7:05, 21 Kwi 2011    Temat postu:

Działa. ;] Co i tak nie zmienia faktu że ten czar jest lepszy od twego skalnego pocisku.

Odporności na czary Drowa to 11 + Poziom.
Rozważmy 8 poziomowego BN Drowa z Podręcznika Mistrza Gry (8 poziom dla tego że Drowy mają dostosowanie +2 a 8+2=10
Jego OC to 19
Jego KP to 16 +4 w zbroi Maga
Dotykowe 13 (Zbroja maga nie dodaje tutaj nic)
A także 10 poziomowego Kapłana Człowieka
Jego Kp 22
Dotykowy 10

Twój Atak Dystansowy na 10 poziomie to 5 + Zręczności. Powiedzmy że Zr masz 14
Czyli twój Atak to 7

Lżejsza Kula ognia vs Drow
30% Że chybisz 70% że trafisz Niezależnie czy ma czy niema Zbroi maga
45% Szansa że nie uda ci się czar z powodu Odporności na czary.
Lżejsza Kula ognia vs Kapłan
15% Szansy że chybisz 85% szansy że trafisz.
Jak przejdzie zada 5k8 średnia 21

Skalny pocisk vs Drow
Zatem masz 45% szansy na chybienie 55% Na trafienie Drowa
w Zbroi Maga masz 65% Szans ze chybisz i tylko 35% że trafisz
Skalny pocisk Vs Kapłan
Masz 75% Szansy na chybienie. 25% Szansy na trafienie...
Jak przejdzie zada Śr 17

Magiczny pocisk na wszelkie W:
vs Drow
45% Szansa że nie uda ci się czar z powodu Odporności na czary.
Jednak próbujesz 5 razy. A nie raz.
Lżejsza Kula ognia vs Kapłan
PO prostu Trafia.
Zada średnio 17 obrażeń.


Jak dla mnie Magiczny pocisk, Lżejsza Kula Ognia i Skalny Pocisk.

Co do tego z jakiej jest szkoły. Wiesz Zaklinacz i Druid się nie bawią szkołami jeno Efektywnością. W wypadku Czarodzieja specjalisty Kwestia szkoły ma jakieś znaczenie, czyli powiedzmy na 3 klasy 2 kompletnie ignorują szkołę 1 może sobie wybrać że się przejmuje.

Powtarzam ten czar jest za słaby.
Pole Antymagii nie miało by tu znaczenia. Lepiej wybrać co Trafia częściej bez względny na to kim jest przeciwnik niż Czar Specjalistyczny który i tak ma dużą szansę chybienia.

Powiedz mi co on mi da takiego żebym go wziął? Bez Zbroi Maga mam takie same szanse trafienia tym czarem jak Zignorowania Odporności na czary. Zbroja maga przerzuca szansę na stronę Próby przebicia się przez Odporności na czary. W dodatku mogę Kulą ognia próbować trafić Kapłanów Wojowników i Pancerne Horrory. Twoim czarem mogę jedynie próbować polować na Magów... a i to jedynie próbować.

W dodatku tak przeciw temu czarowi działa niepodatności na ogień... ale działa też podatności na ogień czyli wszelkie stwory Lodu otrzymują 50% więcej obrażeń...
W dodatku są jeszcze
Lżejsza Kula Kwasu, Elektryczności, Dźwięku i Mrozu... łącznie 5 lżejszych kul do wyboru do koloru. Zatem w zasadzie podtyp Ognia Plusuje dla tego czaru. Jeśli trafisz powiedzmy Lodową Cryohydrę zadasz średnio nie 21 a 31 obrażeń... A nie oszukujmy się łatwiej dobrać czary pod środowisko niż pod klasę, czy odporności na czary.

Wybacz ale Czar jest zbyt wyspecjalizowany.

Co do zmian Trajektorii wiem o co chodzi w czarze... ale i tak bym to zrobił ;] Ja po prostu wredny bywam ;)


Ostatnio zmieniony przez Bortasz dnia Czw 7:16, 21 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2788
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 18:25, 28 Lip 2012    Temat postu:

Przemyślałem sprawę ponownie i zostaję przy dotychczasowej wersji. Magiczny pocisk ma dedykowane osłony (czary, przedmioty, zdolności), przed słabszą kulą chroni odporność na dany żywioł. Ochrony przed skalnym pociskiem, czyli premie z naturalnego pancerza, zbroi i tarczy, są powszechne, ale ich skuteczność pozostaje ograniczona.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne czary i moce Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin