Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[3.0; 3.5] Rozmowa z duchem - edycja alternatywna

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne czary i moce
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Narsaroth
Badacz Podziemi


Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 392
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Toruń

PostWysłany: Nie 13:23, 23 Sie 2009    Temat postu: [3.0; 3.5] Rozmowa z duchem - edycja alternatywna

Kamulec zasugerował, aby stworzyć oddzielny temat dla wersji alternatywnej Rozmowy z duchem. Z pewnością ułatwi to komentowanie pracy. Czar jest kandydatem do KŚ.

Rozmowa z duchem (wersja alternatywna)
Nekromancja [oparty na języku]

Poziom: Kap 4
Komponenty: W, S, K, M
Czas rzucania: 5 minut
Zasięg: Brak
Czas trwania: 1 minuta/poziom
Rzut obronny: Wola neguje
Odporność na czary: Nie

Przywołujesz z zaświatów duszę, która pojawia się nad zwłokami. Jest ona bezcielesna i manifestuje się pod postacią ciała, jakie miała w momencie śmierci. Dusza może oddalić się od szczątek na dowolną odległość. Jej wiedza jest ograniczona do informacji, jakie posiadała za życia i przez język, jakim się posługiwała. Dusza zachowuje się jak za życia, a ponadto widzi, słyszy i ma świadomość tego, co się dzieje dookoła. Podmiot działania czaru nie może być martwy dłużej, niż 10 lat na poziom czarującego. Choć przywołany duch nie może oddziaływać fizycznie na jakiekolwiek obiekty, jednak zyskuje możliwość opętania dowolnego stworzenia - w tym celu musi znaleźć się w odległości co najmniej 1,5m od istoty, którą chce opętać. Aby uchronić się od tego efektu, cel próby opętania wykonuje rzut obronny na Wolę, o ST 10 + 1/2 KW ducha + premia z charyzmy ducha. Jest to zdolność, której działanie jest podobne do czaru "Magiczny słój" rzuconego przez czarodzieja o poziomie równym ilości KW ducha (jednak słój nie jest potrzebny). Zakończenie działania czaru "Rozmowy z duchem" w przypadku, gdy przyzwana dusza opętała istotę, nie powoduje odesłania ducha z powrotem w zaświaty, a ponadto uniemożliwia jego ponowne przywołanie (do czasu, gdy duch opuści ciało ofiary). Jeżeli stworzenie odeprze próbę opętania, duch może dokonać następnej próby (na tym samym stworzeniu), dopiero po jego kolejnym przywołaniu. Dla potrzeb mechaniki szybkość ducha wynosi 9m, zaś próba opętania jest traktowana jako akcja standardowa. Kapłan zyskuje jednak możliwość wykonania testu odegnania lub karcenia duszy. W wypadku udanego testu karcenia, duch zostaje uspokojony i zmienia swoje nastawienie do czarującego - traktuje go jako sojusznika przez 10 rund (analogicznie do działania zaklęcia Emocja). Gdy zaś kapłan wykona udany test odegnania, duch kuli się pod wpływem cierpienia trwającego 10 rund, które kapłan może w dowolnym momencie przerwać. Odczuwane męki powodują, że dusza chętniej udziela informacji (chcąc zakończyć swoje cierpienia), a ponadto nie może się poruszać ani dokonywać prób opętania przez czas trwania odegnania. Czarujący nie jest ograniczony ilością prób przywołania tego samego ducha, jakie może wykonać w ciągu jednego dnia. Nie można przywołać duszy, której zwłoki zostały zamienione w nieumarłego, a następnie zniszczone lub która została w jakikolwiek sposób uwięziona.

Kondensator: Ciało umarłego lub jego fragment, mający około 10% jego całkowitej objętości (bez krwi). Jakość zwłok nie ma znaczenia dla działania czaru.

Komponent materialny: Miska z 2 litrami krwi (dowolnej istoty), w której zostaje umieszczony kondensator.

Z
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne czary i moce Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin