Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[3.0] Dotlenienie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne czary i moce
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Ten czar powinien znaleźć się na liście zaklęć
druida i tropiciela
33%
 33%  [ 2 ]
druida, kapłana, tropiciela
16%
 16%  [ 1 ]
czarodzieja, druida, tropiciela
0%
 0%  [ 0 ]
barda, druida, tropiciela
0%
 0%  [ 0 ]
barda, czarodzieja, druida, tropiciela
16%
 16%  [ 1 ]
barda, druida, kapłana, tropiciela
0%
 0%  [ 0 ]
czarodzieja, druida, kapłana, tropiciela
16%
 16%  [ 1 ]
barda, czarodzieja, druida, kapłana, tropiciela
16%
 16%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 6

Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2787
Przeczytał: 1 temat

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 14:18, 20 Cze 2009    Temat postu: [3.0] Dotlenienie

Dotlenienie
Transmutacja
Poziom: Drd 1, Trp 1
Komponenty: W, S, KO
Czas rzucania: 1 akcja
Zasięg: Bliski (7,5 m + 1,5 m/2 poziomy)
Cele: Jedno stworzenie/poziom, z których żadne dwa nie mogą się znajdować od siebie dalej niż 9 m
Czas trwania: 24 godziny
Rzut obronny: Żaden
OC: Tak

Dwukrotnie zmniejszasz zapotrzebowanie istot na tlen. Zaklęcie nie chroni przed wdychaniem pyłów i toksyn, czy zaczadzeniem, lecz zapewnia premię +20 do rzutów obronnych wykonywanych podczas oddychania gęstym dymem.


Ostatnio zmieniony przez Kamulec dnia Czw 12:53, 09 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Ten czar powinien znaleźć się na liście zaklęć
druida i tropiciela
33%
 33%  [ 2 ]
druida, kapłana, tropiciela
16%
 16%  [ 1 ]
czarodzieja, druida, tropiciela
0%
 0%  [ 0 ]
barda, druida, tropiciela
0%
 0%  [ 0 ]
barda, czarodzieja, druida, tropiciela
16%
 16%  [ 1 ]
barda, druida, kapłana, tropiciela
0%
 0%  [ 0 ]
czarodzieja, druida, kapłana, tropiciela
16%
 16%  [ 1 ]
barda, czarodzieja, druida, kapłana, tropiciela
16%
 16%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 6

Autor Wiadomość
Bel-ort
Widmowy Wędrowiec


Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 414
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 15:16, 20 Cze 2009    Temat postu:

Czy jego ponownie użycie kumuluje się z poprzednim?
czyli np. po rzuceniu dwóch czarów na jeden podmiot zapewnia mu zapotrzebowanie na 1/4 tlenu?

24 godziny dla pierwszo poziomowego czaru to tochę zbyt długo, moim zdaniem skrócić co najmniej do 12 lub wporwadzić możliwość rośnięcia proporcjonalnie do poziomu czarującego i skrócić jeszcze bardziej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Ten czar powinien znaleźć się na liście zaklęć
druida i tropiciela
33%
 33%  [ 2 ]
druida, kapłana, tropiciela
16%
 16%  [ 1 ]
czarodzieja, druida, tropiciela
0%
 0%  [ 0 ]
barda, druida, tropiciela
0%
 0%  [ 0 ]
barda, czarodzieja, druida, tropiciela
16%
 16%  [ 1 ]
barda, druida, kapłana, tropiciela
0%
 0%  [ 0 ]
czarodzieja, druida, kapłana, tropiciela
16%
 16%  [ 1 ]
barda, czarodzieja, druida, kapłana, tropiciela
16%
 16%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 6

Autor Wiadomość
Merwix
Adept


Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 15:25, 20 Cze 2009    Temat postu:

Ok, teraz już mogę powiedzieć, że przesadziłeś Kamil Very Happy Ja rozumiem urzeczywistnianie gry itp. ale to jest co najmniej dziwne. Jakie to zaklęcie będzie miało zastosowanie? Ja jego nie widzę? Używane przez straż pożarną do ratowania ludzi? Gracze, którzy wchodzą do zadymionego pomieszczenia?
Po prostu nie widzę jego przydatności.
Sam czas jego trwania też pozostawia wiele do życzenia. Czy 24h to nie jest za długo? Nie lepiej zastosować rozwiązanie jak w Oddychaniu pod wodą? Czyli 2 godziny/poziom i możliwość rozdzielenia tego pomiędzy postacie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Ten czar powinien znaleźć się na liście zaklęć
druida i tropiciela
33%
 33%  [ 2 ]
druida, kapłana, tropiciela
16%
 16%  [ 1 ]
czarodzieja, druida, tropiciela
0%
 0%  [ 0 ]
barda, druida, tropiciela
0%
 0%  [ 0 ]
barda, czarodzieja, druida, tropiciela
16%
 16%  [ 1 ]
barda, druida, kapłana, tropiciela
0%
 0%  [ 0 ]
czarodzieja, druida, kapłana, tropiciela
16%
 16%  [ 1 ]
barda, czarodzieja, druida, kapłana, tropiciela
16%
 16%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 6

Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2787
Przeczytał: 1 temat

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 18:30, 20 Cze 2009    Temat postu:

Kiedy zaklęcie to się przyda? Przede wszystkim podczas przebywania na dużych wysokościach. Może być również użyteczny na zadymionych obszarach (pożar, celowe zadymianie jakini) lub w miejscach o ograniczonej ilości tlenu (pułapki, odcięte obszary [np. w wyniku zawału], jaskinie podwodne).

Nad zmianami pomyślę.


Ostatnio zmieniony przez Kamulec dnia Sob 18:30, 20 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Ten czar powinien znaleźć się na liście zaklęć
druida i tropiciela
33%
 33%  [ 2 ]
druida, kapłana, tropiciela
16%
 16%  [ 1 ]
czarodzieja, druida, tropiciela
0%
 0%  [ 0 ]
barda, druida, tropiciela
0%
 0%  [ 0 ]
barda, czarodzieja, druida, tropiciela
16%
 16%  [ 1 ]
barda, druida, kapłana, tropiciela
0%
 0%  [ 0 ]
czarodzieja, druida, kapłana, tropiciela
16%
 16%  [ 1 ]
barda, czarodzieja, druida, kapłana, tropiciela
16%
 16%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 6

Autor Wiadomość
Szajba
Widmowy Wędrowiec


Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw 0:08, 09 Lip 2009    Temat postu:

Ciekawy czar, jednak przepakowany. Proponuję czas działania zaklęcia równy 4 + poziom czarującego (maksymalnie 24) godzin oraz premię równą poziomowi czarującego, maksymalnie 20. A jeśli zależy Ci na tym, by wartości nie były zmienne, to je zmniejsz, i to znacznie (na przykład czas 3 lub 6 godzin, premia +10). W obecnej postaci czar jest zbyt silny, jak na 1-poziomowy, przynajmniej moim zdaniem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Ten czar powinien znaleźć się na liście zaklęć
druida i tropiciela
33%
 33%  [ 2 ]
druida, kapłana, tropiciela
16%
 16%  [ 1 ]
czarodzieja, druida, tropiciela
0%
 0%  [ 0 ]
barda, druida, tropiciela
0%
 0%  [ 0 ]
barda, czarodzieja, druida, tropiciela
16%
 16%  [ 1 ]
barda, druida, kapłana, tropiciela
0%
 0%  [ 0 ]
czarodzieja, druida, kapłana, tropiciela
16%
 16%  [ 1 ]
barda, czarodzieja, druida, kapłana, tropiciela
16%
 16%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 6

Autor Wiadomość
Merwix
Adept


Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 8:17, 09 Lip 2009    Temat postu:

Jakaś argumentacja takich zmian, czy po prostu chciałeś wprowadzić jakieś zmiany? Czas trwania jest identyczny do chociażby Wytrzymałości żywiołowej. Premia +20? No i co z tego skoro dotyczy ona wyłącznie testów oddychania w nieprzyjaznym otoczeniu i do tego nie zapobiega to ewentualnemu zatruciu jeśli byłby to trujące opary. Ciekawi mnie też dlaczego nie ma go na liście kapłana lub też czarodzieja. Nie jest to czar powiązany specjalnie wyłącznie z naturą więc nie widzę powodu na ograniczenie do druida i tropiciela.

Ostatnio zmieniony przez Merwix dnia Czw 8:19, 09 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Ten czar powinien znaleźć się na liście zaklęć
druida i tropiciela
33%
 33%  [ 2 ]
druida, kapłana, tropiciela
16%
 16%  [ 1 ]
czarodzieja, druida, tropiciela
0%
 0%  [ 0 ]
barda, druida, tropiciela
0%
 0%  [ 0 ]
barda, czarodzieja, druida, tropiciela
16%
 16%  [ 1 ]
barda, druida, kapłana, tropiciela
0%
 0%  [ 0 ]
czarodzieja, druida, kapłana, tropiciela
16%
 16%  [ 1 ]
barda, czarodzieja, druida, kapłana, tropiciela
16%
 16%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 6

Autor Wiadomość
Szajba
Widmowy Wędrowiec


Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw 10:37, 09 Lip 2009    Temat postu:

Merwix napisał:
Jakaś argumentacja takich zmian, czy po prostu chciałeś wprowadzić jakieś zmiany?

Jasne, uważam, że czar jest OK, ale po prostu chciałem zrobić Kamulcowi na złość... Nie zadawaj głupich pytań, oczywiście, że zmiany chciałem wprowadzić z jakiegoś powodu, nie tylko z chęci dołożenia czegoś od siebie. To byłoby nieprofesjonalne Mr. Green .

Po prostu wydaje mi się, że te premie są jednak zbyt duże jak na czar pierwszego poziomu. Mogę się mylić, ale mogę też mieć rację, dlatego o tym piszę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Ten czar powinien znaleźć się na liście zaklęć
druida i tropiciela
33%
 33%  [ 2 ]
druida, kapłana, tropiciela
16%
 16%  [ 1 ]
czarodzieja, druida, tropiciela
0%
 0%  [ 0 ]
barda, druida, tropiciela
0%
 0%  [ 0 ]
barda, czarodzieja, druida, tropiciela
16%
 16%  [ 1 ]
barda, druida, kapłana, tropiciela
0%
 0%  [ 0 ]
czarodzieja, druida, kapłana, tropiciela
16%
 16%  [ 1 ]
barda, czarodzieja, druida, kapłana, tropiciela
16%
 16%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 6

Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2787
Przeczytał: 1 temat

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 12:54, 09 Lip 2009    Temat postu:

Czar skok daje premię +20 do testu umiejętności. Jak rzuci się okiem do PMP widać tam wzrastające ST rzutów na wytrwałość przy oddychaniu gęstym dymem. Dzięki tej premii postać będzie mogła niemal ignorować zagrożenie - przez pewien czas.

Cytat:
Ciekawi mnie też dlaczego nie ma go na liście kapłana lub też czarodzieja. Nie jest to czar powiązany specjalnie wyłącznie z naturą więc nie widzę powodu na ograniczenie do druida i tropiciela.

Dodałem ankietę.


Ostatnio zmieniony przez Kamulec dnia Czw 18:02, 16 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne czary i moce Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin