Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[3.0] Widmowa horda

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne czary i moce
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jaquan
Nowicjusz


Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 15:19, 17 Maj 2009    Temat postu: [3.0] Widmowa horda

Widmowa Horda
Iluzja [Cień]
Poziom: Cza/Zak 8
Komponenty: W, S, M
Czas rzucania: co najmniej minuta (zobacz w opisie)
Zasięg: Dotykowy
Cel: Jedna dotknięta istota o KW nie przekraczającym dwukrotności twojego poziomu.
Czas Trwania: 30 minut/poziom
Rzut obronny: Wola neguje, różnie (zobacz w opisie)
OC: Nie (zobacz w opisie)

Sięgasz po materię z Planu Cienia by stworzyć quasi-realne iluzje dotkniętej istoty, której KW nie przekracza dwukrotności twojego poziomu. Maksymalnie możesz stworzyć tyle kopii ile KW ma dotknięta istota. Kości wytrzymałości, punkty wytrzymałość, Bazowa premia do ataku i bazowe rzuty obronne wynoszą Wartość posiadaną przez oryginał dzieloną przez liczbę stworzonych iluzji (ułamki zaokrągla się w górę). Atrybuty fizyczne i mentalne mają taką samą wartość jak oryginału (premie z magicznych przedmiotów i zaklęć nie wliczają się). Kopie posiadają identyczny sprzęt jak dotknięta istota jednak w żadne sposób nie jest on magiczny. Klasa Pancerza nowo stworzonej kopi wynosi 10 + ich premia ze zręczności i nie jest podnoszona przez pancerz ani tarczę noszoną przez cel zaklęcia. Tak więc 10 iluzji stworzonych na bazie 10 poziomowego wojownika będzie traktowanych niemal pod każdym względem jak wojownicy 1 poziomu. Kopie nie posiadają umiejętności rzucania zaklęć jednak posiadają każdą nadnaturalną i czaropodobną zdolność istoty która stanowi ich podstawę. Moce te jednak są poważnie osłabione. Zdolności raniące zadają jedynie 20% obrażeń. Te nie raniące wroga, lecz w jakiś sposób na niego działające mają tylko 20% szans na zadziałanie. Zasięg i czas trwania zdolności także maleje o jedną piątą. Każda istota, która wejdzie w interakcję z iluzją może wykonać rzut na wolę. Udany dodatkowo obniża siłę agresywnych mocy cieni o połowę (połowa obrażeń przy ataku zdolności czaropodobne mają już tylko 10% mocy). Każdy kto zdał rzut ma prawo poinformować o prawdziwej naturze wroga swoich towarzyszy (akcja standardowa) uprawniając ich do dodatkowego rzutu w razie niezdania pierwszego. Poza tym zdolności czaropodobne i nadnaturalne pozwalają na normalny rzut obronny i OC. Rzucanie zaklęcia trwa minutę na jedną kopię tak więc stworzenie 40 kopii zajmuje 40 minut

Tajemny komponent materialny:
Garść pyłu z kamienia szlachetnego wartego 20sz na każdą tworzoną kopię.

To pierwsza rzecz jaką kiedykolwiek stworzyłem więc proszę o surową ocenę by na przyszłość polepszyć moją "pracę"


Ostatnio zmieniony przez Jaquan dnia Śro 17:52, 20 Maj 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hamerek
Użytkownik


Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 14:30, 20 Maj 2009    Temat postu:

Jeśli na kopie działają czary zastanów się nad zamianą KP na dotykowe (10 + Zr + czary).

Zastanów się nad ilością KW możliwą do skopiowania. Np. na 15 poziomie można skopiować jednego Wiekowego Błękitnego smoka (SW 18) przyzywanego w minutę.

Zobacz jeszcze czar simulacrum gdzie przyzwane stworzenie jest 50% słabsze i tworzy się jeden dzień.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jaquan
Nowicjusz


Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 14:37, 23 Maj 2009    Temat postu:

Efekt Simulacrum jest trwały zaś te kopie mają ograniczony czas życia. Poza tym Przy kopiach stosuję efekt Niewiary powtarzany sporą ilość razy. Poza tym Simulacrum poza tym, że jest słabszy i nie awansuje posiada pełnię talentów oryginału czyli i czary. No i nie ma szans na ich niepowodzenie. Co do przykładu... To potrzebujesz jeszcze chętnego i przyjaznego smoka a to raczej prawdopodobne nie jest. Nee no można by to podniść do 10min na kopię choć zależało mi na tym by skopiować efekt tworzenia iluzyjnej armii i podkopać morale przeciwnika no i nieco mu dopiec.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne czary i moce Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin