Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons: Forum Abasz'Har o D&D
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[3.5] [KŚ] Pomieszanie Nerwów
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne czary i moce
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy to zaklęcie jest już gotowe?
Tak
65%
 65%  [ 13 ]
Nie
35%
 35%  [ 7 ]
Wszystkich Głosów : 20

Autor Wiadomość
Lasard
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 835
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kędzierzyn-Koźle

PostWysłany: Pią 16:20, 29 Sie 2008    Temat postu: [3.5] [KŚ] Pomieszanie Nerwów

Pomieszanie Nerwów
Przemiany
Poziom: Cza/Zak 2
Komponenty: W, S, M
Czas rzucania: 1 akcja standardowa
Zasięg: Dotyk
Czas działania: 1 runda/poziom
Rzut obronny: Wytrwałość neguje
Odporność na czary: Tak

Wpływasz na organizm przeciwnika sprawiając, że jego ciało nie działa poprawnie. Gdy chce ruszyć jakąś częścią ciała porusza się inna. Podmiot zaklęcia może wykonywać wyłącznie akcję standardową bądź ruchu, a ponadto w każdej rundzie musi wykonywać test INT o ST 10, by zorientować się, jak działa jego organizm - w razie niepowodzenia postać jest oszołomiona i traci premię ze ZR do KP.
Zaklęcie nie działa na stworzenia amorficzne, bezcielesne, konstrukty, nieumarłych i żywiołaki.
Istoty pozbawione wartości INT automatycznie ponoszą porażkę w teście tego atrybutu.
Komponent materialny: Łuski węgorza elektrycznego.


Ostatnio zmieniony przez Lasard dnia Wto 19:43, 01 Gru 2009, w całości zmieniany 28 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy to zaklęcie jest już gotowe?
Tak
65%
 65%  [ 13 ]
Nie
35%
 35%  [ 7 ]
Wszystkich Głosów : 20

Autor Wiadomość
Rudzia
Adept


Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: skąd? Uuu, nie pytaj...

PostWysłany: Pią 16:37, 29 Sie 2008    Temat postu:

Zaklęcie fajowe, aczkolwiek nie chciałabym zostać nim potraktowana:) Ale czy 4 poziom nie jest za wysoki? 3 chyba by lepiej pasował, aczkolwiek nie jestem ekspertem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy to zaklęcie jest już gotowe?
Tak
65%
 65%  [ 13 ]
Nie
35%
 35%  [ 7 ]
Wszystkich Głosów : 20

Autor Wiadomość
Arvelus
Arcymag


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pią 19:15, 29 Sie 2008    Temat postu:

poziom wręcz za niski...
Stawiałbym na 5
i rzut obronny zły
Po pierwsze gigantyczny ST, po drugie wykorzystujący cechę, a nie rzut obronny.
Wynik?
koleś mając tylko +3 do testu musi sprostać ST 23... a To na 10 poz. ST będzie sie wciąż zwiększał, a premia przeciw niemu nie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy to zaklęcie jest już gotowe?
Tak
65%
 65%  [ 13 ]
Nie
35%
 35%  [ 7 ]
Wszystkich Głosów : 20

Autor Wiadomość
Boski
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 19:26, 29 Sie 2008    Temat postu:

Rzut obronny powinien być na wolę, nie na wytrwałość. Poziom zaklęcia dałbym 3. Działanie trochę słabsze od wstrzymania osoby, jednak czar za silny na 2-poziomowy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy to zaklęcie jest już gotowe?
Tak
65%
 65%  [ 13 ]
Nie
35%
 35%  [ 7 ]
Wszystkich Głosów : 20

Autor Wiadomość
Lasard
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 835
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kędzierzyn-Koźle

PostWysłany: Pią 19:33, 29 Sie 2008    Temat postu:

Poziom zwiększyłem, a skle trudności zmniejszyłem. Co do rzutu obronnego sam nie wiem, to zaklęcie wysyła do mózgu małe wyładowanie elektryczne które poraża go i uszkadza, a nie miesza mu w głowie tłumacząc mu ze jego lewa noga to tak naprawdę prawy kciuk, więc wydaje mi się że RO na wytrzymałość będzie tu bardziej pasować gdyż organizm będzie się starał bozbyć tego wyładowania zanim dotrze ono do mózgu.

Ostatnio zmieniony przez Lasard dnia Pią 19:40, 29 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy to zaklęcie jest już gotowe?
Tak
65%
 65%  [ 13 ]
Nie
35%
 35%  [ 7 ]
Wszystkich Głosów : 20

Autor Wiadomość
Kaspar103
Nowicjusz


Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 20:39, 29 Sie 2008    Temat postu:

Zdecydowanie się zgadzam RO powinien być na Wytrzymałość. Dodał bym dla zabawy że można spróbować szybko pojąć jakie nerwy się pozamieniały czyli rzucamy na budowę, inteligencję albo wytrzymałość o ST 30,50 lub 80.

Ostatnio zmieniony przez Kaspar103 dnia Sob 20:48, 30 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy to zaklęcie jest już gotowe?
Tak
65%
 65%  [ 13 ]
Nie
35%
 35%  [ 7 ]
Wszystkich Głosów : 20

Autor Wiadomość
Lasard
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 835
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kędzierzyn-Koźle

PostWysłany: Pon 14:33, 22 Gru 2008    Temat postu:

Kaspar103 napisał:
Zdecydowanie się zgadzam RO powinien być na Wytrzymałość a no i jeszcze dodał bym dla zabawy że można np. spróbować szybko pojąć jakie nerwy się pozamieniały czyli rzucamy na budowę, inteligencję albo wytrzymałość o ST 30,50,80 ??


Nie do końca cię rozumiem. Rzut na połapanie się już zamieściłem wcześniej. Ale jeżeli chodzi ci o natychmiastowe poznanie tej zamiany to nie mogę tego zamieścić gdyż gdy postać stara się dowiedzieć jak się musi poruszać wpierw rusza kilkoma elementami ciała by dowiedzieć się która część ciała odpowiada za inną jego część. Wykonuje to w jednej akcji ruchu.

Czy już nikt nie ma nic do powiedzenia na temat tego zaklęcia? Jeżeli tak to sądze że zaklęcie jest już ukońzone i zgłaszam czar do KŚ.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy to zaklęcie jest już gotowe?
Tak
65%
 65%  [ 13 ]
Nie
35%
 35%  [ 7 ]
Wszystkich Głosów : 20

Autor Wiadomość
suldarr'essalar
Użytkownik Zaawansowany


Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: 127.0.0.1

PostWysłany: Sob 18:35, 27 Gru 2008    Temat postu:

A po co Ci ten rzut na inta? I dlaczego taki duży? Przy tak dużym rzucie, może lepiej rozważyć po prostu wyrzucenie go (skoro i tak bardzo rzadko uda się komukolwiek go zdać)?

Jak dla mnie to takie spowolnienie działające na jedną osobę. Fabularnie pomysł jest ciekawy, ale mechanicznie wystarczy napisać, że postać ma do dyspozycji akcję standardową w każdej rundzie czaru.

Jeśli chcesz koniecznie ten dodatkowy rzut, to możesz dodać, że postać może poświęcić tę akcję standardową na wykonaniu rzutu na inta (ale ST dałbym w okolicach max 15) na przerwanie czaru.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy to zaklęcie jest już gotowe?
Tak
65%
 65%  [ 13 ]
Nie
35%
 35%  [ 7 ]
Wszystkich Głosów : 20

Autor Wiadomość
Lasard
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 835
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kędzierzyn-Koźle

PostWysłany: Czw 16:43, 05 Mar 2009    Temat postu:

ST zmniejszyłem ale reszta opcji które podałeś mi się po prostu nie podoba.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy to zaklęcie jest już gotowe?
Tak
65%
 65%  [ 13 ]
Nie
35%
 35%  [ 7 ]
Wszystkich Głosów : 20

Autor Wiadomość
Inmemorial
Zbrojny


Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią 5:20, 06 Mar 2009    Temat postu:

A ja mam inny powod do narzekania... strasznie... prezycyjnie opisales co to zaklecie robi. To tak jakby napisac: korowa skora - zmienia budowe komorek skory efektywnie czyniac ja wytrzymalsza. Nie wiem czy jest to zrozumiale... po prostu za malo magiczny ten opis jak dla mnie. ;]

Ostatnio zmieniony przez Inmemorial dnia Pią 5:20, 06 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy to zaklęcie jest już gotowe?
Tak
65%
 65%  [ 13 ]
Nie
35%
 35%  [ 7 ]
Wszystkich Głosów : 20

Autor Wiadomość
Lasard
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 835
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kędzierzyn-Koźle

PostWysłany: Pią 8:21, 06 Mar 2009    Temat postu:

Chłopie ale masz problem XD Postaram się uprościć opis ale ostrzegam że może wyjść gorzej niż jest aktualnie Razz

Edit: Chociarz tak właściwie to ja tu nie widzę nic niezrozumiałego. Może 1 zdanie jest trochę za bardzo "naukowo" ale dla mnie jest zrozumiałe. Podaj dokładnie czego nie rozumiesz Razz


Ostatnio zmieniony przez Lasard dnia Pią 8:30, 06 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy to zaklęcie jest już gotowe?
Tak
65%
 65%  [ 13 ]
Nie
35%
 35%  [ 7 ]
Wszystkich Głosów : 20

Autor Wiadomość
Warag
Zbrojny


Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią 13:11, 06 Mar 2009    Temat postu:

Zaklęcie fajne, ale myślę, że nie aż tak dobre by być na 5. poziomie, kiedy to czarodziej ma dostęp do wielu mocniejszych czarów wyłączających przeciwnika z gry - szkodliwa polimorfia czy zdominowanie osoby, chociażby. Obniżyłbym je do 4. poziomu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy to zaklęcie jest już gotowe?
Tak
65%
 65%  [ 13 ]
Nie
35%
 35%  [ 7 ]
Wszystkich Głosów : 20

Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2787
Przeczytał: 1 temat

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 20:56, 06 Mar 2009    Temat postu:

Inmemorial napisał:
Sprawiasz że przy dotknięciu przeciwnika wysyłasz do jego ciała bardzo mały ładunek elektryczny który dostaje się do mózgu ofiary i zamienia kierunki przepływu informacji w układzie nerwowym


Lasard napisał:
A ja mam inny powod do narzekania... strasznie... prezycyjnie opisales co to zaklecie robi. To tak jakby napisac: korowa skora - zmienia budowe komorek skory efektywnie czyniac ja wytrzymalsza. Nie wiem czy jest to zrozumiale... po prostu za malo magiczny ten opis jak dla mnie. ;]

Według mnie wciąż jest to nie uzasadnione biologicznie, więc lepiej początek opisać bardzie ogólnikowo np. wpływasz na układ nerwowy ofiary.

Boski napisał:
Poziom zaklęcia dałbym 3. Działanie trochę słabsze od wstrzymania osoby, jednak czar za silny na 2-poziomowy.


Lasard napisał:
Poziom zwiększyłem, a skle trudności zmniejszyłem.


Warag napisał:
Zaklęcie fajne, ale myślę, że nie aż tak dobre by być na 5. poziomie, kiedy to czarodziej ma dostęp do wielu mocniejszych czarów wyłączających przeciwnika z gry - szkodliwa polimorfia czy zdominowanie osoby, chociażby. Obniżyłbym je do 4. poziomu.

Porównajmy je ze wstrzymaniem potwora:
- brak zasięgu (dotykowy)
- test intelektu

Proponuję ST testu INT obniżyć do 10, a zaklęciu obniżyć poziom do 3. Ponad to, mimo wpływania na układ nerwowy, powinno być efektem zaklinania wpływającym na umysł - w D&D określa się szkołę po efektach, nie po opisie (taki urok systemu, ale zachowanie tego, co napisałeś rozszerzy kompetencje przemian + wymusi obostrzenia ad. stworzeń o odmiennej anatomii - zresztą nie powinien on działać na istoty pozbawione jej klasycznej wersji).

Szkoła magii - chyba przemiany, a nie przemiana.

Proponuję też rozważyć wykonywaniem RO na wolę co rundę, aż do pierwszego sukcesu.


Ostatnio zmieniony przez Kamulec dnia Sob 12:18, 07 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy to zaklęcie jest już gotowe?
Tak
65%
 65%  [ 13 ]
Nie
35%
 35%  [ 7 ]
Wszystkich Głosów : 20

Autor Wiadomość
Lasard
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 835
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kędzierzyn-Koźle

PostWysłany: Pią 21:13, 06 Mar 2009    Temat postu:

Opis przearanżuje.
Cytat:
Proponuję ST testu INT obniżyć do 10, a zaklęciu obniżyć poziom do 3.

Cytat:
Proponuję też rozważyć wykonywaniem RO na wolę co rundę, aż do pierwszego sukcesu.

Te 2 propozycje gryzą się ze sobą. Jeżeli zmniejszy sie ST i dodatkowo rzut będzie się wykonywać tylko raz zaklęcie będzie słabe i mało efektywne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy to zaklęcie jest już gotowe?
Tak
65%
 65%  [ 13 ]
Nie
35%
 35%  [ 7 ]
Wszystkich Głosów : 20

Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2787
Przeczytał: 1 temat

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 21:21, 06 Mar 2009    Temat postu:

Mówię o zastąpieniu testu INT rzutem na wolę.

PS: Niechcący zagłosowałem na tak - obecnie nalezy przyjąć, że w głosach na tak jest o 1 "tak" za dużo i 1 "nie" za mało. Czar uważam za wciąż niedokończony.


Ostatnio zmieniony przez Kamulec dnia Wto 18:09, 10 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy to zaklęcie jest już gotowe?
Tak
65%
 65%  [ 13 ]
Nie
35%
 35%  [ 7 ]
Wszystkich Głosów : 20

Autor Wiadomość
Inmemorial
Zbrojny


Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sob 1:14, 07 Mar 2009    Temat postu:

Hehe, ja doskonale rozumiem jak to zaklecie dziala. Chodzi mi raczej o to, ze to powinna byc MAGIA a nie nauka. Chociaz tak na prawde moze dla ciebie Lasard magia dziala w bardziej naukowy sposob. Chodzi mi po prostu o to, ze to jest raczej jak z podrecznika naukowego niz ze starego tomu zaklec. ;]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy to zaklęcie jest już gotowe?
Tak
65%
 65%  [ 13 ]
Nie
35%
 35%  [ 7 ]
Wszystkich Głosów : 20

Autor Wiadomość
Lasard
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 835
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kędzierzyn-Koźle

PostWysłany: Śro 9:25, 18 Mar 2009    Temat postu:

Cytat:
Mówię o zastąpieniu testu INT rzutem na wolę.

Mógłbyś uzasadnić tą propozycję?

Opis zmieniłem.


Ostatnio zmieniony przez Lasard dnia Śro 9:25, 18 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy to zaklęcie jest już gotowe?
Tak
65%
 65%  [ 13 ]
Nie
35%
 35%  [ 7 ]
Wszystkich Głosów : 20

Autor Wiadomość
Inmemorial
Zbrojny


Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Śro 15:21, 18 Mar 2009    Temat postu:

No to ja jestem szczesliwy ;]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy to zaklęcie jest już gotowe?
Tak
65%
 65%  [ 13 ]
Nie
35%
 35%  [ 7 ]
Wszystkich Głosów : 20

Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2787
Przeczytał: 1 temat

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 16:25, 18 Mar 2009    Temat postu:

Cytat:
Mieszasz w ciele przeciwnika sprawiając że jego organizm nie działa poprawnie. Gdy chce ruszyć jakąś częścią ciała porusza się inna. Jeżeli ofierze zaklęcia nie powiedzie się rzut obronny jej części ciała przestają normalnie funkcjonować.

W tej części opisowej występuje powielenie. Usuń ostatnie z tych 3 zdań, daj przecinek przed "że". Średnio pasuje mi sforumułowanie "mieszasz".

Cytat:
rzut na intelekt o ST 15

test INT o ST 15,

Dodaj przecinki w całości tekstu, nie chce mi się kolejnych wyliczać, skoro ich z natury brak.

Zaklęcie jest trochę słabe, jak na 4. poziom (nie warto wspominać o 5.), ale za silne, jak na 3 (między innymi ze względu na szkołę magii). Uważam, że należy sprowadzić je do poziomu 3 i obniżyć ST do 15.
Alternatywnie możesz rozważyć odebranie rzutu obronnego (gdyż czar ma zasięg dotykowy) i uzależnienie ST testu INT od atrybutu kluczowego rzucającego.
Wtedy nawet mogłoby się to wiązać z podniesieniem poziomu do 6. (zależnie od przyjętego rozwiązania).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy to zaklęcie jest już gotowe?
Tak
65%
 65%  [ 13 ]
Nie
35%
 35%  [ 7 ]
Wszystkich Głosów : 20

Autor Wiadomość
Lasard
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 835
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kędzierzyn-Koźle

PostWysłany: Śro 16:34, 18 Mar 2009    Temat postu:

Usunąłem to jedno zdanie i dodałem przecinki, nie wiem jednak czy poprawnie bo jakoś nie wiem gdzie się je powinno dawać XD. Zmniejszyłem też poziom zaklęcia (ST zmniejszyłem już wcześniej Razz).

Ostatnio zmieniony przez Lasard dnia Śro 16:35, 18 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy to zaklęcie jest już gotowe?
Tak
65%
 65%  [ 13 ]
Nie
35%
 35%  [ 7 ]
Wszystkich Głosów : 20

Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2787
Przeczytał: 1 temat

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 16:56, 18 Mar 2009    Temat postu:

ST do 10, inaczej będzie za silne - w końcu można je użyć na dowolne stworzenia również te o INT = 3, 2 (kara -4) lub 1 (kara -5), a test INT nie chroni przed całością efektów zaklęcia (ograniczenie ruchu do akcji cząstkowej).

Brakuje adnotacji o stworzeniach, na które nie działa - robactwo, nieumarłych, żywiołaki i stworzenia amorficzne.

Ad. ponizszego: Kwestia nie uwagi. Od razu chciałem napisac 10.


Ostatnio zmieniony przez Kamulec dnia Śro 18:25, 18 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy to zaklęcie jest już gotowe?
Tak
65%
 65%  [ 13 ]
Nie
35%
 35%  [ 7 ]
Wszystkich Głosów : 20

Autor Wiadomość
Lasard
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 835
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kędzierzyn-Koźle

PostWysłany: Śro 18:05, 18 Mar 2009    Temat postu:

Skale trudności zmniejszyłem, ale na przyszłośc zdecyduj się bo najpierw piszesz na 15 a później na 10 Razz
Tą adnotację też dodałem :)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy to zaklęcie jest już gotowe?
Tak
65%
 65%  [ 13 ]
Nie
35%
 35%  [ 7 ]
Wszystkich Głosów : 20

Autor Wiadomość
Kamulec
Władca Podziemi
Władca Podziemi


Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 2787
Przeczytał: 1 temat

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 11:38, 28 Mar 2009    Temat postu:

Coś mi nie pasowało, juz wiem co. Połapać się to kolokwializm, nie pasuje do podręcznika. Właściwie "mieszasz" też można pod to podciągnąć, choć w ostateczności może pozostać.

rzut na intelekt o ST 10 - test INT o ST 10

Cytat:
Jeżeli rzut się powiedzie ofiara może wykonać tylko jedną akcję ruchu, albo jedną akcję ataku.

Zdanie usuń. Po co ono?

Ogółem proponuję przeredagować pisząc (ale nie słowo w słowo), że podmiot zaklęcia może wykonywać wyłącznie akcje cząstkowe, a ponad to, w każdej rundzie musi wykonywać test INT o ST 10 by zorientować się, jak działa jego organizm - w przeciwnym wypadku (...)


Ostatnio zmieniony przez Kamulec dnia Sob 11:39, 28 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy to zaklęcie jest już gotowe?
Tak
65%
 65%  [ 13 ]
Nie
35%
 35%  [ 7 ]
Wszystkich Głosów : 20

Autor Wiadomość
Sasori
Nowicjusz


Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Lubicz

PostWysłany: Pon 10:31, 30 Mar 2009    Temat postu: Re: [3.5] [KŚ] Pomieszanie Nerwów

Zaklęcie ciekawe, ale mam pytanko:

Lasard napisał:

Zaklęcie nie działa na robactwo, nieumarłych, żywiołaki i stworzenia amorficzne.


A działa na konstrukty ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy to zaklęcie jest już gotowe?
Tak
65%
 65%  [ 13 ]
Nie
35%
 35%  [ 7 ]
Wszystkich Głosów : 20

Autor Wiadomość
Lasard
Przewodnik w Zaświaty


Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 835
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kędzierzyn-Koźle

PostWysłany: Pon 9:12, 06 Kwi 2009    Temat postu:

Akurat nie chciało mi się myśleć więc zrobiłem słowo w słowo Razz
Cytat:
A działa na konstrukty ?

Po pierwsze- nie daje się przerwy przed znakiem zapytania.
Po drugie- tu trzeba trochę pomyśleć bo w końcu konstrukt może mieć normalne kończyny (2 ręce, 2 nigi itp.) więc dlaczego i on nie może mieć pomieszanych nerwów, czy może raczej przewodów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abasz'Har: Forum o Dungeons & Dragons Strona Główna -> Własne czary i moce Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin